Maxim Opublikowano 11 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 11 Czerwca 2007 Subaru to troche inna bajka, max moce macie podobne, ale przebieg krzywej mocy jest już inny. Przeniesienie napędu w Imprezie też sporo pochłania, w końcu to prawdziwe 4x4. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Swatkat Opublikowano 15 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 15 Czerwca 2007 Widzę że tutaj jest mowa raczej o autach z wyższej półki na które pewnie jeszcze długo mnie nie będzie stać o ile wogóle. Jako że od dawna marzyłem o aucie z turbo zakupiłem po dość długich poszukiwaniach Punto GT. Autko naprawdę fajne o ile ktoś nie szuka jakiegoś komfortu a raczej prostoty i nienagannych osiągów. Auto może się podobać ale jak ktoś wcześniej wspomniał należy je uważać jako "auto specjalnej troski". Dobry olej i wymiana co 5k km, chłodzenie turbo przed wyłączeniem silnika i tego typu klimaty. Auto jest proste w budowie, części w większości pasują od innych modeli i nie są zbyt drogie. Jest potencjał na 200HP+ po wymianie turbo na jakiegoś T25 co mam w planach sobie zrobić w miarę możliwości. Póki co cieszę się jazdą i tym ze nie zamulam przy wyprzedzaniu TIRów na trasie. :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
guziq Opublikowano 15 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 15 Czerwca 2007 nalezy jednak miec na uwadze to ze Punto to ośka - czyli problemy z trakcja przy dynamicznym ruszaniu :) a ja po przejazdzce AWD jestem nim zachwycony Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Dawidsfuturx Opublikowano 15 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 15 Czerwca 2007 Swatkat z ciekawości ile dałeś za te punto? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Swatkat Opublikowano 15 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 15 Czerwca 2007 Swatkat z ciekawości ile dałeś za te punto? 9k za wersję typu "kiera z turbem" czyli zero klimy, abs - nie zależało mi wcale na tym. Do tego wiadomo że na wstępie wrzuciłem z 1500 żeby zrobić to co trzeba i mieć spokój. Ogólnie z tych co widziałem to niektóre niezłe sztrucle były, krzywe, zakatowane. Cieszę się że mój ma budę ideał i silnik legitymuje się mocą taką jak powinien. 1200km przejechałem w 2 dni szukając po komisach w całej Polsce GTka. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Plasma Opublikowano 16 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 16 Czerwca 2007 (edytowane) nalezy jednak miec na uwadze to ze Punto to ośka - czyli problemy z trakcja przy dynamicznym ruszaniu :) a ja po przejazdzce AWD jestem nim zachwyconyJeśli mówisz o "strzelaniu ze sprzęgła" owszem, w 4x4 daje niesamowite uczucie "kopa w plecy", ale ma też minusy: - zwykłe sprzęgło po parunastu takich strzałach jest do wymiany - nawet jeśli ma się sprzęgło nadające się do takich zabaw, to cierpi wszystko inne w układzie napędowym, na półośkach zaczynając, a na poduszkach silnika kończąc. Tak więc, w serii taka zabawa dość szybko może się skończyć wizytą w warsztacie ;) Swatkat Ile pali? :D Edytowane 16 Czerwca 2007 przez Plasma Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Dawidsfuturx Opublikowano 16 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 16 Czerwca 2007 właśnie, dobre pytanie ile taki "popierd@l@cz" może palić, szczególnie mi chodzi o miasto Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
guziq Opublikowano 16 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 16 Czerwca 2007 Plasma Owszem, sprzegło dostaje po [gluteus maximus]. Ale nie tylko to jest kuszace w AWD. Chciałbym sobie pojezdzic takim czyms po szutrze - to musi byc zabawa. PS. Zawsze mozna miec tyle mocy zeby kola jednak stracily przeczepnosc przy AWD :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Swatkat Opublikowano 16 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 16 Czerwca 2007 właśnie, dobre pytanie ile taki "popierd@l@cz" może palić, szczególnie mi chodzi o miasto Powiem tak wcześniej jeździłem Bravą 1,2 16V i to gdzieś paliło 7,5 na mieście i ok 5,5-6 na trasie. Gietek bierze ok 11 w mieście (jazda spokojna) i ok 7,5 na trasie (110-120km/h). Jak dla mnie to przyzwoity wynik gdyż np Audi A4 1,8 wolnossące pali więcej i do tego centralnie nie jedzie bo ciężkie jest. Zresztą GTka się nie kupuje po to żeby mało palił no nie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hipo Opublikowano 17 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 17 Czerwca 2007 No i widzisz hipo, chciałem, abyś pokazał mi turbinę ze zmienną geometrią łopatek (wirnika), bo twierdziłeś, że takowa jest właśnie w silniku afn (110hp) kncernu vag, a ty mi pokazujesz dokładnie tą turbinę, z tym wyjątkiem, że ona ma sterowanie kierownicami takimi jak później pokazał hinco. Przy okazji, znalazłeś przekrój drugiej turbiny (awx), która też niestety ma kierownice gazów, z tym wyjątkiem, że są one sterowane silnikiem krokowym. W dalszym ciągu, nie udowodniłeś mi, że silnik 110hp (koncernu vag), ma zmienną geometrię łopatek wirnika, bo do tej pory strasznie przy tym obstawiałeś. Więc, alfą i omegą może i nie, ale co innego być teoretykiem, a co innego mieć taką turbinę w rękach i wiedzieć co się pisze. Widze ze uparcie brniesz w zaparte, gdzie ja niby napisałem o turbinie ze zmienną geometrią łopatek wirnika ? bo specjalnie przejrzalem swoje posty w tym topicu i nigdzie nie jest napisane przezemnie ze łopatki wirnika się poruszają, natomiast faktem jest niedomówienie tego że chodzi o kierownice gazów w turbinie. Ale niestety potocznie spotkasz się wszędzie z określeniem zmienna geometria łopatek, ale jakich to nikt nie pisze i juz w tym momencie zależy wszystko od tego w jaki sposób indywidualnie ktoś to zrozumie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
...John Opublikowano 17 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 17 Czerwca 2007 Jak przeczytałem twoje teorie o silniku 2,7 biturbo, to już mi ręce opadły. Więcej już nie piszę, bo do błędu sę przyznać nie potrafisz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hipo Opublikowano 18 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 18 Czerwca 2007 Jak przeczytałem twoje teorie o silniku 2,7 biturbo, to już mi ręce opadły. Więcej już nie piszę, bo do błędu sę przyznać nie potrafisz. Tu Cię boli ? :blink: alez oczywiscie przyznaje się do błędu dotyczącego 2,7biturbo, mylić się rzecz ludzka i wcale akurat w sprawie tego silnika to sie tutaj nie kłóciłem, natomiast nie wpieraj we mnie czegoś czego nie powiedziałem czyli ruchomych łopatek wirnika w turbinie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Swatkat Opublikowano 20 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 20 Czerwca 2007 Ostatnio mnie spotkała miła niespodzianka: sprezentowano mi turbinkę Garreta T25 i większy intercooler do mojego GT. Teraz jeszcze jakieś wtryski 380cc, wydajniejsza pompa paliwa, SMT6, wyprodukować jakiś kolektor pod nowe turbo i myślę że 200HP jest realne do osiągnięcia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek.r Opublikowano 24 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 24 Czerwca 2007 Padlo tu cos o Nissanie Skyline. Nie wiem czy ktos o tym wspominal, ale wersje GTS i GTR maja magiczny przelacznik napedu z RWD na AWD. Siedze teraz w Londynie, kilka pieknych okazow widzialem. Wczoraj w nocy smignal kolo mnie piekny R33 w wersji NISMO. Cudoo... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ULLISSES Opublikowano 24 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 24 Czerwca 2007 Swatkat: A przy około 160KM będzie się już ciężko startować na mokrym. O zimie nawet nie wspominam. ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
berkut Opublikowano 25 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 25 Czerwca 2007 W zimie 180 na liczniku przy 20km/h w osce to super sprawa ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BENITO Opublikowano 25 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 25 Czerwca 2007 @ullisses Zawsze można z dwójki. Poza tym wsio zależy od rozkładu mocy. Dół może być słabiutki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maly83 Opublikowano 25 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 25 Czerwca 2007 Nie chce zakladac nowego tematu to przyczepie sie tutaj :) Wlasnie odebralem autko Toyote MR2 o silniku powiem tyle, ze po drobnych modyfikacjach okolo 300 kucy, ( orginalna specyfikacja 1998 cc, straight 4 cylinder, twin cam, 16 valve, EFI, intercooled, twin entry turbo) i powiem jezdzilem juz roznymi autami, wlaczajac w to EVO 6 Makinen Edition, i jeszcze w zadnym aucie sie tak nie balem jak w tym :P silnik umieszczony z tylu + tylni naped... nawet nie wiem jak opisac wrazenia z jazdy, pare minut temu wrocilem z trasy 250km, i czuje sie jak bym przynajmniej 1000 zrobil... do 200km/h rozpedza sie nie wiadomo nawet kiedy, ale na zakretach smierc w oczach, przod bardzo szybko ucieka ... ale mysle ze nie zmienie tego auta przez najblizsze parenascie miesiecy, teraz przedemna pare set km treningu tylko i powinno byc dobrze :D w sumie oprucz uciekajacego przodu jest jeszcze jeden "drobny" minus tego auta .... bierze jak na moje kalkulacje okolo 16-17l/100km, ale mysle ze jak juz skoncze sie podniecac przyspieszeniem i troche mniej gazu bede wciskac to okolo 12l/100km uda mi sie wyrobic :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raptor Opublikowano 26 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 26 Czerwca 2007 (edytowane) Padlo tu cos o Nissanie Skyline. Nie wiem czy ktos o tym wspominal, ale wersje GTS i GTR maja magiczny przelacznik napedu z RWD na AWD. Siedze teraz w Londynie, kilka pieknych okazow widzialem. Wczoraj w nocy smignal kolo mnie piekny R33 w wersji NISMO. Cudoo... no nie dokońca bo GTS jest napędzany tylko na tył ;), seryjnie GTR ma zmienny rozdział mocy - decyduje o tym komputer w oparciu o wskazania czujników z kół i G-Sensor - żeby można było sobie przełączyć GTR na RWD potrzebne jest taki gadżet wtedy można samemu zdecydować ile % mocy ma iść na przednią oś lub ją całkowicie wyłączyć (to nie w każdym GTR) Edytowane 26 Czerwca 2007 przez Raptor Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Swatkat Opublikowano 26 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 26 Czerwca 2007 Swatkat: A przy około 160KM będzie się już ciężko startować na mokrym. O zimie nawet nie wspominam. ;) Mała korekta: teraz jak na mokrym wcisnę gaz do końca na 2jce to rwie przyczepność jak na lodzie. Jest to spowodowane częściowo tym ze opony mam jakieś z d....., przy większej mocy przyjdą fele 16" i jakieś porządne laczki. Poza tym GT jak nie zacznie dmuchać turbina to jest bardzo pokorne autko więc jak chcesz ruszyć spokojnie to nie ma z tym najmniejszego problemu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Black_war Opublikowano 26 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 26 Czerwca 2007 Nie chce zakladac nowego tematu to przyczepie sie tutaj :) Wlasnie odebralem autko Toyote MR2 o silniku powiem tyle, ze po drobnych modyfikacjach okolo 300 kucy, ( orginalna specyfikacja 1998 cc, straight 4 cylinder, twin cam, 16 valve, EFI, intercooled, twin entry turbo) i powiem jezdzilem juz roznymi autami, wlaczajac w to EVO 6 Makinen Edition, i jeszcze w zadnym aucie sie tak nie balem jak w tym :P silnik umieszczony z tylu + tylni naped... nawet nie wiem jak opisac wrazenia z jazdy, pare minut temu wrocilem z trasy 250km, i czuje sie jak bym przynajmniej 1000 zrobil... do 200km/h rozpedza sie nie wiadomo nawet kiedy, ale na zakretach smierc w oczach, przod bardzo szybko ucieka ... ale mysle ze nie zmienie tego auta przez najblizsze parenascie miesiecy, teraz przedemna pare set km treningu tylko i powinno byc dobrze :D w sumie oprucz uciekajacego przodu jest jeszcze jeden "drobny" minus tego auta .... bierze jak na moje kalkulacje okolo 16-17l/100km, ale mysle ze jak juz skoncze sie podniecac przyspieszeniem i troche mniej gazu bede wciskac to okolo 12l/100km uda mi sie wyrobic :) Jaki rok? Co dokładnie było w niej robione ;) ? Przyznam szczerze, że kiedyś interesowało mnie to autko, ale narazie trzeba coś bardziej wyważonego (niestety) może kiedyś ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maly83 Opublikowano 28 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 28 Czerwca 2007 (edytowane) Jaki rok? Co dokładnie było w niej robione ;) ? Przyznam szczerze, że kiedyś interesowało mnie to autko, ale narazie trzeba coś bardziej wyważonego (niestety) może kiedyś ;) rocznik 94, co bylo robione z silnikiem to nie mam pojecia niestety, z rzeczy ktore widac na gole oko, to zmieniony jest dolot powietrza + filter, zawor do turbiny(blow off valve), swiece + przewody, wydech calkowicie "wybebeszony" brak katalozatora i jakiegokolwiel tlumika. Regulowane zawieszenie sportowe, 4 punktowe pasy bezpieczenstwa, sportowa kierownica, i pare zegarow (cisnienie turbiny, temp oleju, napiecie). Dorawalem ja po dosc okazyjnej cenie, do wymiany przednia szyba i maska ( ktora otworzyla sie podczas jazdy), przejechalem juz z 600km i coraz bardziej sie przyzwyczajam do niej :) autko po prostu wspaniale, ale troche zdradliwe niestety z powodu bardzo lekkiego przodu, ktory lubi uciekac na nierownosciach szczeglnie na zakretach, ale mozna sie przyzwyczaic ;) Na szczescie nie mieszkam w polsce, bo nie wyobrazam sobie tego auta podczas jazdy na sniegu, na szutrze juz jest wystarczajaco wesolo :) Edytowane 28 Czerwca 2007 przez Maly83 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...