Gość Coccolino_ Opublikowano 6 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 6 Czerwca 2007 Odtwarzacz Audiovox MP3 jest skierowany przede wszystkim do tych, którzy ostrożnie wydają swoje pieniądze. Wyposażone w 512MB pamięci urządzenie kosztuje tylko 20$. Player wyposażony jest w jasny wyświetlacz OLED, equalizer oraz tuner FM z możliwością zapamiętania 20 rozgłośni. Produkt obsługuje pliki MP3 i WMA. Dobre wrażenie, jakie wywołują niezłe parametry za niewielkie pieniądze psuje zbyt słaba bateria, która wytrzymuje zaledwie kilka godzin. Niektórym może też brakować złącza na dodatkowe karty pamięci. Audiovox MP3 w wersji z 1GB pamięci kosztuje 30$. Źródło: Coolest Gadgets / 4Press Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HucK Opublikowano 6 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 6 Czerwca 2007 Nie jestem audiofilem, ale muzyki z takiego odtwarzacza bym nie słuchał. Minimum dla mnie to creative muvo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Soker Opublikowano 6 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 6 Czerwca 2007 minimum = creative muvo Ojojoj! po tych słowach ciężko mi Ciebie nazwać człowiekiem słuchającym muzyki a co dopiero audiofilem... :huh: PS. News wg. mnie zbędny bo cena tego odtwarzacza wcale nie jest świetna przy tym co nam oferuje czyt. [g***no] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siwy05 Opublikowano 7 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 7 Czerwca 2007 creative muvo powiadasz :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...