Caleb Opublikowano 2 Grudnia 2008 Zgłoś Opublikowano 2 Grudnia 2008 Bez włączonego A to wygląda mało atrakcyjnie ;/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
satou Opublikowano 2 Grudnia 2008 Zgłoś Opublikowano 2 Grudnia 2008 (edytowane) No dobra ale co to za tlumaczenie? przeciez przez to ograniczyli bardzo istotny element gryNie, sek w tym ze ty sobie sam ograniczyles( wlasnym komputerem). Chcesz Audi jechac tak samo szybko jak Porshe ? Na konsolach bylo okolo 10 przechodniow, nie licze ze na PC bedzie wiecej. Matematyki nie przeskoczysz, a wszystko ma swoje koszty. Euphoria to tak jak uruchamianie PhysX na golym CPU, a nie za pomoca karty wspierajacej PhysX. Zobacz jak wtedy krztusi sie komputer gdy musi przeliczac tyle fizyki. Edytowane 2 Grudnia 2008 przez satou Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carson Opublikowano 2 Grudnia 2008 Zgłoś Opublikowano 2 Grudnia 2008 wydawalo mi sie ze troche wiecej niz 10, ale moge zle pamietac bo dawno gralem ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 2 Grudnia 2008 Zgłoś Opublikowano 2 Grudnia 2008 wydawalo mi sie ze troche wiecej niz 10, ale moge zle pamietac bo dawno gralem ;)Pewnie, że więcej niż 10. Po prostu satou jak zwykle wypowiada się na tematy, o których nie ma pojęcia :rolleyes: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
satou Opublikowano 2 Grudnia 2008 Zgłoś Opublikowano 2 Grudnia 2008 (edytowane) wydawalo mi sie ze troche wiecej niz 10, ale moge zle pamietac bo dawno gralem ;)podalem orientacyjnie bo bylo ich tak malo ze mozna bylo latwo policzyc . Pewnie, że więcej niż 10. Po prostu satou jak zwykle wypowiada się na tematy, o których nie ma pojęcia :rolleyes: no rzeczywiscie, twoje argumenty wszystko wyjasniaja, poza tym podalem ze mniej wiecej 10, moglem przesadzic. Jak juz chcesz sie czepiac, czepiaj sie z sensem. Chcesz powiedziec ze przechodniow wokol gracza bylo co najmniej tyle co zombie w left 4 dead , tzn wiecej niz dajmy na to 15tu ? Edytowane 2 Grudnia 2008 przez satou Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość RBEJ Opublikowano 2 Grudnia 2008 Zgłoś Opublikowano 2 Grudnia 2008 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komisarz Opublikowano 2 Grudnia 2008 Zgłoś Opublikowano 2 Grudnia 2008 Nie, sek w tym ze ty sobie sam ograniczyles( wlasnym komputerem). Chcesz Audi jechac tak samo szybko jak Porshe ? Na konsolach bylo okolo 10 przechodniow, nie licze ze na PC bedzie wiecej. Matematyki nie przeskoczysz, a wszystko ma swoje koszty. Chyba nie porownujesz 3-letniego powerpc do c2d czy innych perynow? przeciez procesor w x360 juz na starcie byl taki sobie (niby dlaczego apple przesiadlo sie na intela - wydajnosc skoczyla natychmiast). Procesor nie moze policzyc wiecej niz 10 przechodniow? Oczywiscie da sie stworzyc taki kod, ze nawet 1 nie policzy. Oczywiscie gratulujemy takim programistom i ich obroncom. Wydajnosc GTA spadlaby pewnie do 2fps-ow na slabszych dwurdzeniowcach, na najwydajniejszych zapewne jakies stale 30fps moze. No prosze, mamy 15x roznice wydajnosci miedzy slabszymi a najwydajniejszymi dwurdzeniowcami... Nie ma to jak filozof-amator. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
satou Opublikowano 2 Grudnia 2008 Zgłoś Opublikowano 2 Grudnia 2008 Chyba nie porownujesz 3-letniego powerpc do c2d czy innych perynow? przeciez procesor w x360 juz na starcie byl taki sobie (niby dlaczego apple przesiadlo sie na intela - wydajnosc skoczyla natychmiast). Procesor nie moze policzyc wiecej niz 10 przechodniow? Oczywiscie da sie stworzyc taki kod, ze nawet 1 nie policzy. Oczywiscie gratulujemy takim programistom i ich obroncom. No prosze, mamy 15x roznice wydajnosci miedzy slabszymi a najwydajniejszymi dwurdzeniowcami... Nie ma to jak filozof-amator. W takim razie przedstaw sensowniejsze wytlumaczenie , dlaczego na wydajnych kartach graficznych spada ilosc FPS-ow ? Czyzby procesor nie dawal rady bo musi liczyc wiecej fizyki ?? To co napisalem to czyste przypuszczenia a nie udowodnione teorie. Jesli dla Ciebie liczona w czasie rzeczywistym fizyka modelu czlowieka nie ma prawa pozerac mocy obliczeniowej, to chyba sie nie rozumiemy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 2 Grudnia 2008 Zgłoś Opublikowano 2 Grudnia 2008 Bo spieprzyli konwersję? :rolleyes: to również logiczne wytłumaczenie :] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuebk Opublikowano 2 Grudnia 2008 Zgłoś Opublikowano 2 Grudnia 2008 Bo spieprzyli konwersję? :rolleyes: to również logiczne wytłumaczenie :] To jest pewne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crazyPL Opublikowano 2 Grudnia 2008 Zgłoś Opublikowano 2 Grudnia 2008 hmm ciekawe jak na kartach NV to wygląda i się zachowuje... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
satou Opublikowano 2 Grudnia 2008 Zgłoś Opublikowano 2 Grudnia 2008 Wiedzieli ze i tak nie bedzie zysku za wielkiego z wersji PC, wiec po co sie wysilac. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Manhunt Opublikowano 2 Grudnia 2008 Zgłoś Opublikowano 2 Grudnia 2008 Lekko się załamałem patrząc po tych komentarzach i FPS'ach... Przełożyli premiere to mogli się przyłożyć do optymalizacji. BTW zagram w to nawet jakbym miał grać na Low 800x600 bo gra ma klimat i jest niezły fun ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mastertab Opublikowano 2 Grudnia 2008 Zgłoś Opublikowano 2 Grudnia 2008 (edytowane) hmm ciekawe jak na kartach NV to wygląda i się zachowuje...Podobno lepiej z tego co piszą to gra ewidentnie nie lubi kart ATi na 9600 GT w ustawieniach 1280x1024 i przy draw distance nie większym niż 40% nie jest źle. Piszę to na postawie tego co wyczytałem na innych forach. EDIT: Empik to normalnie mur beton pytam się, a oni w kółko wyuczoną na pamięć regułkę "niedostępne", a będzie może dzisiaj pod wieczór "nie wiem" w MM gościu powiedział, żebym przyszedł jutro po 12. W du... ich kopnąć mają towar i kiszą w magazynie pewnie, a cenega oficjalny dystrybutor już ludzikom doręczyła gry to czego boi się MM i Empik ?? Edytowane 2 Grudnia 2008 przez mastertab Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tasslehoff Opublikowano 2 Grudnia 2008 Zgłoś Opublikowano 2 Grudnia 2008 hello, czy ktos zamawial pre-order z GRAM.PL? i czy juz do niego paczka idzie? Jakos wczesniej zamawialem pre-order to dzien wczesniej szla paczka kurierem. Dzis mamy dzien przed premiera i jakos jeszcze nie dostalem w statusie zeby juz wyslali :/ Chyba wyjdzie na to iz bedzie dopiero jutro wieczorem ]; Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KaszaWspraju Opublikowano 2 Grudnia 2008 Zgłoś Opublikowano 2 Grudnia 2008 Wiedzieli ze i tak nie bedzie zysku za wielkiego z wersji PC, wiec po co sie wysilac. A może jak by się wysilili zysk był by większy. Zysk proporcjonalny do wkładu pracy, proste. Takie odwracanie kota ogonem. Wszystkiemu winy są piraci, otwarta platforma, mnogość konfiguracji komputerów i.t.d.. Wymówek nigdy za wiele. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
centy Opublikowano 2 Grudnia 2008 Zgłoś Opublikowano 2 Grudnia 2008 Zapewne AMD/ATI wyda jakiegoś fixa w niedługim czasie. Co do Euphoria, to jeżeli faktycznie przez ten silnik jest jak jest, to wolałbym mieć 15 przechodniów bez euphorii niż 2 z. Puste miasto nie zabardzo mi pasi jeżeli chodzi o GTA. satou nie wyjeżdżaj nam tu z ciężkim zrozumieniem twoich czystych przypuszczeń Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuebk Opublikowano 2 Grudnia 2008 Zgłoś Opublikowano 2 Grudnia 2008 Empik to normalnie mur beton pytam się, a oni w kółko wyuczoną na pamięć regułkę "niedostępne", a będzie może dzisiaj pod wieczór "nie wiem" w MM gościu powiedział, żebym przyszedł jutro po 12. W du... ich kopnąć mają towar i kiszą w magazynie pewnie, a cenega oficjalny dystrybutor już ludzikom doręczyła gry to czego boi się MM i Empik ?? Ktos chyba na poprzedniej albo 2 strony wczesniej pisal ze w u niego w Empiku maja kolo 18 wykladac juz na polki, w Katowicach z rozmow telefonicznych wynika ze dopiero jutro bedzie ale i tak sie przejde moze sie co zmienilo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yuucOm Opublikowano 2 Grudnia 2008 Zgłoś Opublikowano 2 Grudnia 2008 A może jak by się wysilili zysk był by większy. Zysk proporcjonalny do wkładu pracy, proste. Takie odwracanie kota ogonem. Wszystkiemu winy są piraci, otwarta platforma, mnogość konfiguracji komputerów i.t.d.. Wymówek nigdy za wiele.True. Sam mowiem ze gta4 kupie nawet tylko dlatego aby sie dobrze na PC sprzedał ;]. Ale widze ze panowiez krapstar sie do pracy nie przyłożyli... Czekam na recenzje i tyle. Jeżeli są rzeczywiście takie problemy to mam nadzieje ze editory po R* pojadą ostro. A i jeszcze jedno - chciałbym zobaczyć jak gra korzysta z 2, 3 i 4 rdzeni. Jak korzysta z więcej niż dwóch można zapomnieć o optymalizacji (coś jak przy lost planet...). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mastertab Opublikowano 2 Grudnia 2008 Zgłoś Opublikowano 2 Grudnia 2008 (edytowane) Ktos chyba na poprzedniej albo 2 strony wczesniej pisal ze w u niego w Empiku maja kolo 18 wykladac juz na polki, w Katowicach z rozmow telefonicznych wynika ze dopiero jutro bedzie ale i tak sie przejde moze sie co zmienilo.No właśnie przecież Empik to sieć ogólnopolska, więc powinni reagować na rozkaz z Warszawy wystawiamy na półki lub nie, a z tego co napisałeś wynika, że każdy oddział robi co chce. Z forum empikowego to co usłyszał jeden z próbujących kupić: "gry jeszcze nie mamy, a nawet jak byśmy ją mieli to mamy odgórny zakaz sprzedawania do dnia jutrzejszego " Edytowane 2 Grudnia 2008 przez mastertab Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
satou Opublikowano 2 Grudnia 2008 Zgłoś Opublikowano 2 Grudnia 2008 (edytowane) A może jak by się wysilili zysk był by większy. Zysk proporcjonalny do wkładu pracy, proste. Takie odwracanie kota ogonem. Wszystkiemu winy są piraci, otwarta platforma, mnogość konfiguracji komputerów i.t.d.. Wymówek nigdy za wiele.zobaczymy po wynikach sprzedazy jakie to odwracanie kota ogonem . Jak ktos juz bedzie mial oryginal to podajcie swoj id z Live. centy nie mów mi co mam robic, moge pisac co mi sie podoba byle na temat i bez obrazania nikogo. żegluj. Edytowane 2 Grudnia 2008 przez satou Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Harry Lloyd Opublikowano 2 Grudnia 2008 Zgłoś Opublikowano 2 Grudnia 2008 Własnie, czemu nie ma żadnych wyników z GTX 260/280? W końcu gra jest The Way It's Meant to Be Played. San Andreas chodziło wyraźnie lepiej na GF-ach. A co do fizyki to zapewne więcej rdzeni znacznie pomoże. Czekamy na testy na kręconych C2Q, no i zobaczymy jak się Phenom II sprawdzi. A jeśli potwierdzi się brak możliwości włączenia AA, to niestety ale póki co gra dla mnie skreślona. To jest PC, to jest podstawowa funkcja, bez której ja grać nie mogę, zwłaszcza że w tej grze brak AA z tego co widać wygląda tragicznie. Bez AA to równie dobrze można wszystko na Low ustawić, przynajmniej może będzie stałe 60 FPS. Im bliżej premiery tym się coraz bardziej zaczynałem martwić. Dobrze że nie zamówiłem jeszcze, na razie czekam na rozwój sytuacji. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konkurs Opublikowano 2 Grudnia 2008 Zgłoś Opublikowano 2 Grudnia 2008 "Najwidoczniej tak malo osob posiada oryginalne kopie skoro nie loguja sie do Live . Aha , Live na PC jest za free, nie trzeba nic placic." A to wina Microsoftu, bo pewna część graczy PeCetowego Live z konsolowym, za którego trzeba płacić, a poza tym przecież nie wszyscy czytają o takich sprawach, a że Live w Polsce jest nieoficjalnie to... poza tym nie wszystkim chce się grać przez Live. "W takim razie przedstaw sensowniejsze wytlumaczenie , dlaczego na wydajnych kartach graficznych spada ilosc FPS-ow ?" - Słaba optymalizacja kodu... "zobaczymy po wynikach sprzedazy jakie to odwracanie kota ogonem . Jak ktos juz bedzie mial oryginal to podajcie swoj id z Live." - Live w Polsce jest nieoficjalnie, a przez co korzystanie z niego w Polsce jest nielegalne. Poza tym, nikt nie musi Ci udawadniać czy jest "orginalny" czy nie... "Wiedzieli ze i tak nie bedzie zysku za wielkiego z wersji PC, wiec po co sie wysilac." - troll?! Lenistwo R* nie zna granic i tyle. Dziwne, że np. Epic potrafi zoptymalizować swoje gry i wydawać je na konsolach jaki i na PC. A jak im się nie chciało, to po cholere robili konwersje... jak robić to dobrze, a nie na odwal się :/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mazzi Opublikowano 2 Grudnia 2008 Zgłoś Opublikowano 2 Grudnia 2008 Nie pierwszy raz w historii gier komputerowych konwersja konsolowej wersji na pieca byla delikatnie mowiac nieudana, a raczej slabo zoptymalizowana. Szkoda, bo w sumie od premiery konsolowej wersji programisci z R* mieli tylko to do roboty. Ja mialem nadzieje pograc na niskich detalach na 86gt, ale chyba trzeba bedzie odlozyc ten tytul na jakis czas, moze za rok do niego usiade :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabar83 Opublikowano 2 Grudnia 2008 Zgłoś Opublikowano 2 Grudnia 2008 Jak na razie gra wygląda średnio i to bardzo. Nie widzę przechodniów, brak AA i to przy dość sporych wymaganiach. Na pierwszy rzut oka to dla mnie jakaś kpina. Poczekam z osądem aż więcej osób się wypowie i aż sam tego nie zobaczę na własne oczy. Póki co wracam do lepszej wersji na X360. Satou człowieku zastanów się co piszesz. Owszem na pewno obliczenie fizyki przez CPU pożera trochę zasobów, ale dzisiejsze 2-4 rdzeniowce już chyba prześcignęły ten zastosowany w X360. A jak gra chodzi jak wyjdzie się na miasto i jest z 20 przechodniów ? FPS czasem spada do 23 (na oko) co iMO nie jest tragedią. A tu ? Spieprzyli konwersje i tyle. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JohnZi Opublikowano 2 Grudnia 2008 Zgłoś Opublikowano 2 Grudnia 2008 W empiku kolo factory rowniez nie moglem nic wydebic od sprzedawcow. Ta sama spiewka: "nawet jakby bylo, to nie mozemy sprzedawac wczesniej" + glipkowaty usmieszek. W carrefour to samo, chcialem wykorzystac niewiedze ekspedientki i sciemnialem, ze w ofercie sklepowej juz od 2-och dni jest w sprzedazy... juz miala isc do magazynu ale ktos inny ja wezwal i sie nie pojawila. Trudno, czekamy do jutra:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
satou Opublikowano 2 Grudnia 2008 Zgłoś Opublikowano 2 Grudnia 2008 (edytowane) Devil Ehh... przeciez Euforia to nie byle animacjax20 tylko obliczenia w czasie rzeczywistym na dodatek kazdego modelu ktory ma sprawiac wrazenie czlowieka i byc animowany dynamicznie w rozny sposob. Ja znalazlem takie wytlumaczenie, nie bede wiecej dyskutowal ani przekonywal nikogo bo to bez sensu, wkoncu moge sie mylic. Wyłączam sie z dyskusji bo mnie zjedza zaraz ;) Edytowane 2 Grudnia 2008 przez satou Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konkurs Opublikowano 2 Grudnia 2008 Zgłoś Opublikowano 2 Grudnia 2008 (edytowane) To po co w ogółe implikowali Euforie do GTA, skoro nie potrafią tego dobrze zoptymalizować?? Chyba mieli beta-testy, więc widzieli, że coś nie gra z wydajnością. Ale na lenistwo nie ma lekarstwa... Edytowane 2 Grudnia 2008 przez konkurs Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 2 Grudnia 2008 Zgłoś Opublikowano 2 Grudnia 2008 Chyba nie porownujesz 3-letniego powerpc do c2d czy innych perynow? przeciez procesor w x360 juz na starcie byl taki sobie (niby dlaczego apple przesiadlo sie na intela - wydajnosc skoczyla natychmiast). Procesor nie moze policzyc wiecej niz 10 przechodniow? Oczywiscie da sie stworzyc taki kod, ze nawet 1 nie policzy. Oczywiscie gratulujemy takim programistom i ich obroncom.Bezposrednie porownywanie architektury konsol i pecetow jest bez sensu, bo obie platformy rzadza sie zupelnie innymi prawami. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
centy Opublikowano 2 Grudnia 2008 Zgłoś Opublikowano 2 Grudnia 2008 Do ludu z W-wy, podobno w sklepie robson na Powstańców Śląskich mają i sprzedają. Najlepiej zadzwonić (22) 436-19-66, żeby nie było nie jestem procownikiem itp sklepu, dostałem cynk. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...