Skocz do zawartości
KaxxL

Gta 4

Rekomendowane odpowiedzi

Gość chronicsmoke

A mnie zastanawia:

CarsonPoland - dał screen z ps3, i mówi że miał dużo przechodniów

chronicsmoke - mówi o Xie i że tam tłumów nie było

Może pomiędzy tymi konsolami też są różnice.

Jak wiadomo PS ma mocniejszy procek CELL

 

No cóż chyba pcty odchodzą na bardzo odległą półkę w świecie gier

W wersji PC rzeczywiście widać bardzo mało ludzi ale bez przesady na konsolach też po zadupiu nie latało 30 osób ba nawet na stacjach metra nie było takiego tłoku jak u nas na przystanku tramwajowym. Nie którzy zaraz zaczną pisać jaka to wersja na konsole jest piękna, jak szybko chodzi i czego tam nie ma.

Edytowane przez chronicsmoke

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Prockowi na pc rdzeni brakuje i wątków. W klocku jest triple core obsługujący dwa wątki na rdzeń razem 6 wątków :) to i miasto żyło i dlatego pewnie quad core w rekomendowanych na PC jest.

Właśnie wyłączyłem GTA 4 na klocku no i czasem mięsa na ulicy aż za dużo jest i bynajmniej nie jest pusto. Trochę kaszanka wyszła rockstarowi teraz nie dziwie się czemu tak ciężko im było to zportować na PS3 po prostu rady nie dawało.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość chronicsmoke

Prockowi na pc rdzeni brakuje i wątków. W klocku jest triple core obsługujący dwa wątki na rdzeń razem 6 wątków :) to i miasto żyło i dlatego pewnie quad core w rekomendowanych na PC jest.

Właśnie wyłączyłem GTA 4 na klocku no i czasem mięsa na ulicy aż za dużo jest i bynajmniej nie jest pusto. Trochę kaszanka wyszła rockstarowi teraz nie dziwie się czemu tak ciężko im było to zportować na PS3 po prostu rady nie dawało.

Procesor w Xie ma podobną moc obliczeniową co 3GHz Core 2 Duo. Główny problem to optymalizacja by R* a raczej jej brak. Widać to chociażby po tym, że gra działa losowo np na 4870 chodzi wolniej niż na wolniejszych kartach NV.

Edytowane przez chronicsmoke

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W wersji PC rzeczywiście widać bardzo mało ludzi ale bez przesady na konsolach też po zadupiu nie latało 30 osób ba nawet na stacjach metra nie było takiego tłoku jak u nas na przystanku tramwajowym.

Nie upiększajmy rzeczywistego obrazu, bo centrum miasta to chyba nie za[gluteus maximus].

Na razie to widzę na każdym screenie i filmiku pustkę w miastach. W wersji PC z pewnością coś jest nie tak.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość chronicsmoke

Nie upiększajmy rzeczywistego obrazu, bo centrum miasta to chyba nie za[gluteus maximus].

Na razie to widzę na każdym screenie i filmiku pustkę w miastach. W wersji PC z pewnością coś jest nie tak.

Grałeś?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pff wystarczy że grający to piszą i zapodają materiały z gry, z resztą to co widzę mogę porównać z wersją konsolową.

Edytowane przez Gość

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No i co z tego ze ma podobna moc, architektura konsoli "troszke" wydajniejsza wzgledem pc robi swoje. A jak na dodatek port zwalony to mamy to co widac i slychac na forach i screenach.

 

Nadzieja jest jeszcze w nowych sterach do grafik ktore moze niedlugo powychodza. Ale wydaje mi sie sprawa sie tu rozchodzi najbardziej o procki. Poza tym, nie wiem czy ktos juz zamieszczal uaktualnione jakis czas temu wymagania z ktorych jasno wynika ze to proc jest najwazniejszy, skoro do zalecanych wpisali 8600gt i phenoma :) zaraz zapodam linka

Edytowane przez CarsonPoland

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Procesor w Xie ma podobną moc obliczeniową co 3GHz Core 2 Duo.

Ale nie siedzi na nim Windows, DirectX i caly ten programistyczny szmelc ;)

Naprawde, przestancie porownywac "surowa" wydajnosc PC i konsol, bo to moze prowadzic tylko do jednych wnioskow - blednych.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Coż, lenistwo programistów nie zna granic (sam coś o tym wiem), a ludzie z R* nigdy nie słynęli z umiejętności optymalizacji gier (przykładem niech będzie Bully: Scholarship Edition który wygląda po prostu kiepsko a na 8800 Ultra potrafi solidnie zwolnić). Zobaczymy jak to jest z GTA w ciągu najbliższych dni.

 

Poza tym na X360 GTA4 działa w 720p (1280x720), a na PS3 jest jeszcze gorzej - 630p (1120×630).

 

Mały OT:

 

Nie ma co narzekać na rynek gier PC - wcale nie maleje, prawdę mówiąc rośnie dość dynamicznie. Cały mit o "umieraniu PC jako platformy do grania" rozdmuchali ludzie z Epic, jako jedno z usprawiedliwień własnej niekompetencji i używania coraz bardziej inwazyjnych systemów DRM. (zgodnie z ich logiką: piraci kradną gry -> producenci tracą -> powstaje coraz mniej gier na pc -> rynek PC umiera więc oni się już nim nie bardzo zajmują, to dlatego ich ostatnie gry na PC były tak krytykowane)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kto by się spodziewał że jedną z wad nowego GTA będzie brak ludności w mieście :D ogólnie robi się pośmiewisko jak na razie, możemy wstrzymamy się do jutra jak większość z nas dostanie swoje kopie gry i podzieli się wrażeniami na forum.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość chronicsmoke

Coż, lenistwo programistów nie zna granic (sam coś o tym wiem), a ludzie z R* nigdy nie słynęli z umiejętności optymalizacji gier (przykładem niech będzie Bully: Scholarship Edition który wygląda po prostu kiepsko a na 8800 Ultra potrafi solidnie zwolnić). Zobaczymy jak to jest z GTA w ciągu najbliższych dni.

 

Poza tym na X360 GTA4 działa w 720p (1280x720), a na PS3 jest jeszcze gorzej - 630p (1120×630).

 

Mały OT:

 

Nie ma co narzekać na rynek gier PC - wcale nie maleje, prawdę mówiąc rośnie dość dynamicznie. Cały mit o "umieraniu PC jako platformy do grania" rozdmuchali ludzie z Epic, jako jedno z usprawiedliwień własnej niekompetencji i używania coraz bardziej inwazyjnych systemów DRM. (zgodnie z ich logiką: piraci kradną gry -> producenci tracą -> powstaje coraz mniej gier na pc -> rynek PC umiera więc oni się już nim nie bardzo zajmują, to dlatego ich ostatnie gry na PC były tak krytykowane)

O to mi właśnie chodziło.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

prawda costi to ppc jest w ogóle inne niż procki w PC ono jest nawet inne niż zwykłe Ppc do desktopa ale nie chce mi się tłumaczyć czym to się różni bo już tych wojenek przez ostatnie 2 lata przeżyłem trochę z fan-atykami ps3 którzy majaczyli coś o kosmicznych teraflopach :lol2: bo tak sony podało a sony wyliczało je jak twórcy głośników z tajwanu ich kosmiczne moce w W z resztą MS też kłamię ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No i co z tego ze ma podobna moc, architektura konsoli "troszke" wydajniejsza wzgledem pc robi swoje. A jak na dodatek port zwalony to mamy to co widac i slychac na forach i screenach.

 

Nadzieja jest jeszcze w nowych sterach do grafik ktore moze niedlugo powychodza. Ale wydaje mi sie sprawa sie tu rozchodzi najbardziej o procki. Poza tym, nie wiem czy ktos juz zamieszczal uaktualnione jakis czas temu wymagania z ktorych jasno wynika ze to proc jest najwazniejszy, skoro do zalecanych wpisali 8600gt i phenoma :) zaraz zapodam linka

o tym pisze, http://uk.pc.ign.com/articles/925/925515p1.html troche stare ale zwroccie uwage na zalecany konfig, grafy z low endu (no przynajmniej ta pierwsza) a procki z najwyzszej polki :)

Edytowane przez CarsonPoland

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Coż, lenistwo programistów nie zna granic (sam coś o tym wiem), a ludzie z R* nigdy nie słynęli z umiejętności optymalizacji gier (przykładem niech będzie Bully: Scholarship Edition który wygląda po prostu kiepsko a na 8800 Ultra potrafi solidnie zwolnić). Zobaczymy jak to jest z GTA w ciągu najbliższych dni.

 

Poza tym na X360 GTA4 działa w 720p (1280x720), a na PS3 jest jeszcze gorzej - 630p (1120×630).

 

Mały OT:

 

Nie ma co narzekać na rynek gier PC - wcale nie maleje, prawdę mówiąc rośnie dość dynamicznie. Cały mit o "umieraniu PC jako platformy do grania" rozdmuchali ludzie z Epic, jako jedno z usprawiedliwień własnej niekompetencji i używania coraz bardziej inwazyjnych systemów DRM. (zgodnie z ich logiką: piraci kradną gry -> producenci tracą -> powstaje coraz mniej gier na pc -> rynek PC umiera więc oni się już nim nie bardzo zajmują, to dlatego ich ostatnie gry na PC były tak krytykowane)

A ja uwazam, ze ta gra nie bez powodu ledwo zipala na klocku, o wersji ps3 nie wspomne. Uwazam, ze tutaj po prostu zabraklo mocy dwom jajkom, dlatego quad jest wskazany i tyle.

Wszystko sprowadzacie do karty graficznej a ludzie na forach pisza, ze lepsza mieszanka quad + middle end gfx niz dual + high end gfx.

Co do przechodniow to rzeczywiscie troche pustawo, ale tak na klocku chyba tez bylo na poczatku gry, dopiero pozniej sie wszystko rozkrecalo na kolejnych wyspach, chociaz zastanawia mnie co sie stanie jak wjedziecie w ta glowna ulice ze screenow na 3 wyspie, tam bylo naprawde sporo aut i ludzi :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość chronicsmoke

Tak zrzućmy wszystko na intela.

 

Mały przykład Dirt 7 buggy i na X0 cieło, na PC też zwalniało. Grid 21 aut! i zero zwolnień no ale przecież Dirt chodził słabo bo nie kupiłeś quada...

 

 

PS. Czy w każdym topicu przed wyjściem gry musi wlatywać grupka z kucykiem i udowadniać że gra jest lepsza na konsoli?

Edytowane przez chronicsmoke

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak zrzućmy wszystko na intela.

 

Mały przykład Dirt 7 buggy i na X0 cieło, na PC też zwalniało. Grid 21 aut! i zero zwolnień no ale przecież Dirt chodził słabo bo nie kupiłeś quada...

udajesz glupka czy nim jestes? co mnie obchodzi Dirt, rozmawiamy o GTA4 ktory ma problem z framerate na konsolach, a teraz jest powtorka na PC

i gdzie ja udowadniam, ze gra jest lepsza na klocka? slepy jestes na dodatek? czy rozczarowany, ze nie bedzie tak pieknie jak ci sie po nocach snilo

Edytowane przez kucyk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość chronicsmoke

udajesz glupka czy nim jestes? co mnie obchodzi Dirt, rozmawiamy o GTA4 ktory ma problem z framerate na konsolach jak i zarowno na PC

i gdzie ja udowadniam, ze gra jest lepsza na klocka? slepy jestes na dodatek? czy rozczarowany, ze nie bedzie tak pieknie jak ci sie po nocach snilo

Nie rozumiesz aluzji? GTA IV chodzi jak chce. Chodzi gorzej na mocniejszym sprzęcie jak według Ciebie to jest optymalizacja na 6 to proszę bardzo.

 

Pamiętam temat TDU gdzie według Ciebie na X0 wyglądało lepiej ;]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Grand Theft Auto IV Available Now

December 2, 2008, 10:22 am - Alden Kroll - Product Release

 

What does the American dream mean today? Find out what it means for Niko Bellic as you explore Liberty City in Grand Theft Auto IV, now available for customers in North America and Down Under.

 

Grand Theft Auto IV will be available for customers in Europe at Midnight GMT.

http://store.steampowered.com/news/2072/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Prockowi na pc rdzeni brakuje i wątków. W klocku jest triple core obsługujący dwa wątki na rdzeń razem 6 wątków :) to i miasto żyło i dlatego pewnie quad core w rekomendowanych na PC jest.

Właśnie wyłączyłem GTA 4 na klocku no i czasem mięsa na ulicy aż za dużo jest i bynajmniej nie jest pusto. Trochę kaszanka wyszła rockstarowi teraz nie dziwie się czemu tak ciężko im było to zportować na PS3 po prostu rady nie dawało.

Ciekawe czy ta obsługa wielu wątków na jednym rdzeniu jest tak tak samo zaawansowana jak HT od intela ;) Do tego te 3 rdzenie PowerPC5 ( jeśli mnie pamieć nie myli to chyba te same a przynajmniej podobne do tych z PS3 ) - a ta architektura ma już z 4-5 lat ( nie licząc zmniejszania procesu i dodawania pamięci ) .

Edytowane przez Fofox

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hahahahaha jak zwykle bedzie kilka stron pi@rdol@nia o dupi@ marynie. Jak wam klawiatur nie szkoda, co nowa gra to to samo w każdym wątku; wywody filozoficzne o wyższości jednego nad drugim w większości i tak w większości nie na temat, moder powinien zamknąć temat na tydzień. Może jakieś konkretne informacje by się zebrały przez ten czas.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hmm

 

Najbardziej nieudany port z konsoli tego roku.

C2D @ 3.5

4GB DDR 800

R4870x2

 

i 20-25 fps w 1280x1024 max ..

na low jest 40-60fps ... ale low na takim sprzecie?

Testowane na oryginale wiec na piracie moze byc tylko gorzej.

wielkie rozczarowanie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość chronicsmoke

Nie uwierzę póki nie zobaczę recki i tak dalej :P. Jak to prawda to w gta4 sobie po prostu daruje.

To wina Core 2 Duo 3.5GHz! :lol2: Jakby miał Quada to by śmigało...

 

a na poważnie gra ma duże problemy z wydajnością na 4870, SLi też chodzi tragicznie

Edytowane przez chronicsmoke

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

http://www.youtube.com/watch?v=bO42LSjRhfM

 

FPS gained (1280x1024):

Low: 40-60 FPS, no drops at all

Highest: 15-25 FPS, not really playable. It may seem smooth in the video, but it was really hard to play.

 

 

PC specs:

Windows XP SP3

Core 2 Duo 8400 @ 3.0GHz

3.25GB RAM

Radeon HD4870 1GB

Creative X-Fi XtremeGamer

2 x WD500GB disks in raid0

 

http://www.youtube.com/watch?v=9w5CQRlO430

 

FPS gained (1280x1024, everything on High, distance and details view at 50%):

30-40 most of the time

20-30 drops depending on the time in-game. At night I get more FPS than day. Probably depends on that there are not that many cars and people going around the city at night.

 

Very bad FPS on this one folks, I'm pretty dissapointed. It's playable but I was hoping for everything on Very High and at least 40FPS

 

PC specs:

Windows XP SP3

Core 2 Duo 8400 @ 3.0GHz

3.25GB RAM

Radeon HD4870 1GB

Creative X-Fi XtremeGamer

2 x WD500GB disks in raid0

Edytowane przez piotrjancy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

PC Spec:

Intel Dual Core E2220 2.4ghz

2gb DDR2 800mhz

Nvidia 8600GT 512mb DDR2 Graphic card (Latest Nvidia Drivers)

XP Home SP3

 

Benchmark Results:

Test 1

Average FPS: 20.26

CPU Usage: 87%

System memoery usage: 84%

Video memory usage: 76%

Video Mode: 1024 x 768 (60 Hz)

Texture Quality: Medium

Render Quality: High

View Distance: 25

Details Distance: 37

 

Test 2

Average FPS: 21.74

CPU Usage: 82%

System memoery usage: 92%

Video memory usage: 90%

Video Mode: 1024 x 768 (60 Hz)

Texture Quality: Low

Render Quality: Medium

View Distance: 25

Details Distance: 37

 

Test 3

Average FPS: 21.49

CPU Usage: 86%

System memoery usage: 89%

Video memory usage: 88%

Video Mode: 1024 x 768 (60 Hz)

Texture Quality: Low

Render Quality: Low

View Distance: 25

Details Distance: 37

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...