Skocz do zawartości
TK

Rover 200

Rekomendowane odpowiedzi

No własnie ale. Chcemy kupić sobie z mama takie autko. Wczoraj sprzedaliśmy Twingo i jesteś bez auta. http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C2863990 - wygląda ok, jedziemy we wtorek go obejrzeć. No ale- nie ma serwisów w PL, i kompletnie nic nie wiemy o tej marce. Jak z awaryjnością, silnikami i wytrzymałością. Będe wdzięczny za każdą opinię.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rover ma silniki Hondy. A z tego co wiem to wystarczy zdjac zwezke w dolocie aby miec zamiast 75KM 90Km nie wiem jak to jest w Roverze ale przypuszczam ze jest podobnie.

w motorach hondy tak właśnie jest, 75konnego łatwo można oddławić na 90koni przez wywalenie zwężki w dolocie.

Było to umawiane wiele razy, wystarczy poszukać w goglach.

nie wiem również jak ma się sprawa z roverami.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o motor to jest to ten sam co w poczciwym polonezie z silnikiem rovera 1,4 16v dohc 103 kucy. Motor daje radę aczkolwiek miałem w nim gaz , który uszkodził trochę komputer ;/. Powiem tak. Regulacja komputera w tym roverze kosztuje okolo 300 zł trzeba to robic co jakies 50 tys km , w kazdym normalnym silniku jest bezpiecznik i się go wyciąga i komp od 0 się programuje a tu niestety pozostaje pojechanie na regulację przez podpięcie jakiegoś badziewia z drukarką . We Wrocławiu aż jest taki jeden badziew i to na serwisie citroena ;).

Edytowane przez Gregor1230

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czyli silniczek musi być super. Jesteśmy umówieni na wtorek na obejrzenie i na jazde to zobaczymy, jak wyda się ok to pojedziemy go sprawdzić w jakimś serwisie jeśli i tam wszystko okaże się być sprawne no to weźmiemy. 3 lata musi pochodzić bez wielkich napraw.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

4setka to już większy samochód, tym bardziej w dieslu ;) no ale tak jak mówie, jak będzie ok to go bierzemy i pochwale się jak się go użytkuje itp więc możesz poczekać troszke

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sam się zastanawiam nad kupnem Rovera 400, ale w dieslu. Martwi mnie narzekanie wielu ludzi na padającą elektronikę. <_<

moj Rover 400 TD 2.0 :)

 

rocznik 98

http://img482.imageshack.us/img482/1336/abcd0011mp2.jpg w środku

http://img512.imageshack.us/img512/6121/abcd0008ep5.jpg przód

http://img523.imageshack.us/img523/1512/abcd0004cx7.jpg tył

http://img518.imageshack.us/img518/8714/abcd0007qd2.jpg z boku

 

ani razu nie miałem większych problemów z elektronika

Edytowane przez Gość

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

4setka to już większy samochód, tym bardziej w dieslu ;) no ale tak jak mówie, jak będzie ok to go bierzemy i pochwale się jak się go użytkuje itp więc możesz poczekać troszke

Nie za bardzo rozumien sens tego zdania... Czyli z benzyną Rover 400 jest mniejszy? :lol:

 

Te roverki nie miały silników hondy, tylko ich wcześniejsza wersja a te są ich własną konstrukcją i maja dobre opinie, wystarczy poczytac :D

 

P.S. polecam stronkę www.roverki.pl

Masz trochę racji ale tylko trochę :P Silniki 1.4 są konstrukcji angielskiej natomiast 1.6 i 1.8 są Hondy, z resztą rover 400 to Honda Civic ;]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

HiS - cieszy mnie to. Mam nadzieję że i 2setka też nie będzie miała.

 

KAX - heh, wiem głupio napisane a nie chciało mi się edytować :] Masz prawo nie rozumieć :)

 

PS: Co mnie zaciekawiło na stronce roverki.pl To że mają 4 hamulce tarczowe, mase 1tony i 103km :) co przekłada się na sprint do setki w 10 sekund. Oby tylko nie palił tyle w jakim czasie osiąga setke ;]

 

I w razie czego, jak jest z dostępnością części ? I może słowo o serwisie? Chyba że ciężko znaleźć.

Edytowane przez Tuning-komp

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jak z 200 ale do 400 pasują od Hondy czyli zamienniki można bardzo tanio kupić i coś mi się zdaje, ze do 200 większość części takich jak klocki, tarcze, filtry, może nawet części zawieszenia będą takie same i elektronika pewnie też jest ta sama...

Edytowane przez KAX_

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ładny samochodzik. :) Będę starał się upolować Roverka z jasnym wnętrzem. Jak dla mnie pięknie z takim wykończeniem wygląda, a co do brudzenia - trzeba dbać o auto, a nie istny gnojownik robić. :wink:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Fakt, beżowe wnętrze (całe nie tylko siedzenia) wygląda super, jednak nie zawsze będziesz jeździł w "garniaku" usiądziesz z jakimś kleksem na spodniach i już fotel do czyszczenia dlatego jeśli beżowa to tylko skóra

 

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C2613055

 

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C2858643

 

Niby ten sam rocznik, a fotele inne imho pierwsza wersja ładniejsza...

Edytowane przez KAX_

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Fakt, beżowe wnętrze (całe nie tylko siedzenia) wygląda super, jednak nie zawsze będziesz jeździł w "garniaku" usiądziesz z jakimś kleksem na spodniach i już fotel do czyszczenia dlatego jeśli beżowa to tylko skóra

 

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C2613055

 

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C2858643

 

Niby ten sam rocznik, a fotele inne imho pierwsza wersja ładniejsza...

W śrdoku to istna honda civic. Może fotele i obicia drzwi inne bo w haniach takich nie było. Można powiedzieć że rover to taka honda dla lubiących luksus.

Ciekawe jak ma się sprawa z zawieszeniem? to samo co w hondzie ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dszywalek - odpisując KAXowi masz na myśli również modele z serii 200? Bo napisałeś ogólnie Rover więc chce się upewnić. Jeśli tam jest sporo części z Hondy to tylko utwierdza w przekonaniu że to samochód wart kupna. Tylko czemu w takim razie jest ich tak mało u nas?

Edytowane przez Tuning-komp

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dszywalek - odpisując KAXowi masz na myśli również modele z serii 200? Bo napisałeś ogólnie Rover więc chce się upewnić. Jeśli tam jest sporo części z Hondy to tylko utwierdza w przekonaniu że to samochód wart kupna. Tylko czemu w takim razie jest ich tak mało u nas?

Nie wiem jak inne ale ten 420 D ma identyczną deske rozdzielczą, kierownica naturalnie troche inna ale też podobna :D

no i fotele to kosmos, w civickach skóra była tylko w najmocniejszych VTEC-ach albo na zamówienie za duuużą kasę.

A w haniach nie ma jasnego środka , a szkoda bo mi też się podoba.

ciekawi mnie jeszcze czy te modele produkowane na częściach hondy, były droższe czy tańcze od odpowiedników hond ?

 

hehe seria 60 ma znów kierownicę civickowską tylk ze znaczkiem rover.

 

http://allegro.pl/item187119973_rover_620_...dzo_dobry_.html

 

Chętnie bym takiego przygarnął. 2.0 turbo TwinCam. niecałe 8 sekund/100 i 2200 vmax.

Mi by wystarczyło, a przy tym nie wyeksploatowane przez [ciach!]iarzy.

Edytowane przez dszywala

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dszywalek - odpisując KAXowi masz na myśli również modele z serii 200? Bo napisałeś ogólnie Rover więc chce się upewnić. Jeśli tam jest sporo części z Hondy to tylko utwierdza w przekonaniu że to samochód wart kupna. Tylko czemu w takim razie jest ich tak mało u nas?

Roverów na polskich drogach jest coraz więcej wystarczy się rozejrzeć, kiedyś było mało bo każdy myślał, ze Rover to jakiś psujący się egzotyk i trudno o części do niego...

 

Nie wiem jak inne ale ten 420 D ma identyczną deske rozdzielczą, kierownica naturalnie troche inna ale też podobna :D

no i fotele to kosmos, w civickach skóra była tylko w najmocniejszych VTEC-ach albo na zamówienie za duuużą kasę.

A w haniach nie ma jasnego środka , a szkoda bo mi też się podoba.

ciekawi mnie jeszcze czy te modele produkowane na częściach hondy, były droższe czy tańcze od odpowiedników hond ?

Przecież 400 to cały civic, cała kasta jest z Hondy różni się tylko atrapa z przodu, a w wersji 45 zostały zmienione maska i lampy, reszta to Honda Civic. Tylko sedan ma "doklejona' dupę...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Roverów na polskich drogach jest coraz więcej wystarczy się rozejrzeć, kiedyś było mało bo każdy myślał, ze Rover to jakiś psujący się egzotyk i trudno o części do niego...

Przecież 400 to cały civic, cała kasta jest z Hondy różni się tylko atrapa z przodu, a w wersji 45 zostały zmienione maska i lampy, reszta to Honda Civic. Tylko sedan ma "doklejona' dupę...

Atrapa, lampy, maska zderzak.. więc nie dokładnie to samo co civick.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dszywalek - odpisując KAXowi masz na myśli również modele z serii 200? Bo napisałeś ogólnie Rover więc chce się upewnić. Jeśli tam jest sporo części z Hondy to tylko utwierdza w przekonaniu że to samochód wart kupna. Tylko czemu w takim razie jest ich tak mało u nas?

Majac blizniaka moge powiedziec ze bardzo wart. Chyba ze cos po drodze inzynierom sie nie spodobalio i zepsuli idea "lepsze jest wrogiem dobrego". Co do popularnosci - podczas premier obu samochodow gorowala sprzedaz Asty, Golfa, Almery/Primiery i Megane. Honda nie byla wtedy popularna. Moze kwestia tego ze rzadsze samochody podswiadomie widziane sa jako problematyczne?

 

KAX_ & dszywala

Hmm rownie dobrze mozna mowic ze Vauxhall to nie dokladnie Opel :wink: Rover 400/200 to w 90% jak nie lepiej Civic 6th Gen 5D/3D. Wystarczyloby siegnac do archiwow pism motoryzacyjnych :P

Nie wiem czy nawet nie trzaskane byly w tych samych fabrykach

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po 4 latach uzywania jako kierowca a 10 posiadania w sumie nie przychodzi mi do glowy na co konkretnie zwracac uwage bo nie zdarzyla sie jakas awaria zeby stanal. Co najwyzej jak stawal to juz byl poobijany :wink: Musialbys pogrzebac dokladniej na forum hondy. Przy normalnym uzytkowaniu i przegladach... Nie nie kojaze zeby byl jakis ogromny defekt ktoregos elementu.

Silnik - jak 95% innych szostych generacji w Polsce - 1.4is. W sam raz do jazdy z malym obciazeniem [;

 

Oczywiscie mowie ciagle o 6gen Civica [;

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kupiliśmy! :D

 

Rover 214Si 103KM

czerwony metalik, rocznik 98, przejechane 208tysi - 8,200pln

W wyposażeniu - abs,asr,2xpoducha,klima,el. szyby i lusterka,alarm,centralny zamek,wspomaganie,radio pioneer na cd + 6 głośników + 2 opony zimowe i jeszcze 2 letnie

 

Auta na zewnątrz jak i w środku wygląda jak nowe. Wszystko zadbane, niepowycierane, idealnie ;) Musimy tylko sobie nabić klimę.

 

Jedzie jak głupi :)

Dołączona grafika

Edytowane przez Tuning-komp

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

200tys z takim rocznikiem? przeciez auta z konca lat 80tych tyle maja!

 

 

 

» Naciśnij, żeby pokazać/ukryć tekst oznaczony jako spoiler... «
To byl oczywiscie sarkazm, przebieg jest racjonalny do wieku, wiec pewno nikt nie chcial nic ukrywac. Ogolnie gratuluje :)

Choc nie lubie roverow :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...