KAX_ Opublikowano 26 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 26 Czerwca 2007 Gratki ale.. .. bez ale :) A ja ma ale... ale brzydki kolor, no może nie tyle brzydki co nie pasuje do Roverów ;] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TK Opublikowano 26 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 26 Czerwca 2007 Hehehe... ważne jak jeździ ;) A kolor nie jest taki zły, lepszy niż biały. Ale fakt - srebrny i jest miodzio :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fipa Opublikowano 26 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 26 Czerwca 2007 Bialy jest ostatnio na topie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wunat Opublikowano 25 Grudnia 2007 Zgłoś Opublikowano 25 Grudnia 2007 tak gwoli scislosci to rovery 400 nie mialy tych samych silnikow co Honda. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Orgiusz Opublikowano 25 Grudnia 2007 Zgłoś Opublikowano 25 Grudnia 2007 Jak bardzo konstrukcyjnie sie roznily? :> Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wunat Opublikowano 25 Grudnia 2007 Zgłoś Opublikowano 25 Grudnia 2007 calkowicie, rover mial swoja k serie (znana np z naszego poloneza 1.4 ;p) a Honda swoja D i B serie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Orgiusz Opublikowano 25 Grudnia 2007 Zgłoś Opublikowano 25 Grudnia 2007 ;] Ciekawe czy tez kreca sie do 6800 [; Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wunat Opublikowano 25 Grudnia 2007 Zgłoś Opublikowano 25 Grudnia 2007 taka ciekawostka - w roverze 400 jest chyba ten sam silnik co w tych Polonezach z roverowskim 1.4 ;] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yog-Sothoth Opublikowano 25 Grudnia 2007 Zgłoś Opublikowano 25 Grudnia 2007 Moj Rover 214Si ma chyba ten sam silnik - 1.4 16V co w poldku. O ile w poldku byl chyba za slaby na ta mase, to do mniejszego samochodu w sam raz :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GSI Opublikowano 27 Grudnia 2007 Zgłoś Opublikowano 27 Grudnia 2007 (edytowane) Nie za bardzo rozumien sens tego zdania... Czyli z benzyną Rover 400 jest mniejszy? :lol: Masz trochę racji ale tylko trochę :P Silniki 1.4 są konstrukcji angielskiej natomiast 1.6 i 1.8 są Hondy, z resztą rover 400 to Honda Civic ;] Większych bredni nigdy sie nie dowiedziałem ...... :mur: W roverach serii 200 3d/5d jak i serii 400 które są spokrewnione z civiciem 5d Montowane były tylko silniki konstruowane przez Rovera!!! (K-seria)Prawie żaden benzynowy silnik Hondy nie był montowany w tych seriach R. Wyjątkiem jest 400 tka w automacie z silnikiem o pojemności 1.6 tam i tylko w wariancie z tą skrzynią montowany był silnik Hondy. W 200 były to : 1.4 75 (8v) 1.4 103 (16v) <<<<---- znany z poldorovera 1.6 111 1.8 120 1.8 VVC (zmienne fazy rozrządu) 145 <<<< montowane w rzadkich wersjach 200 vi i BRM w 400 tce montowano 1.4 103 1.6 111 2,0 136 2,5 175 (V6) <<<bardzo rzadko spotykany w 400tce częściej można spotkać w nowocześniejszych wersjach 400 tki czyli MG ZS Natomiast 1.8 Hondy jakie było montowane w R można spotkać tylko w seriach 600 które są zupełnie inną bajką.... Silniki Hondy były montowane na przemian z brytyjskimi silnikami serii K ale w poprzednich generacjach R 200/400 zwanych potocznie "kanciakami" ' Sam ujeżdżam takiego "Kanciaka" Cabrio z roku 1997 z silnikiem 111 konnym. ;] Ciekawe czy tez kreca sie do 6800 [; Moje 1.6 odcina właśnie przy 6800 ...6900 :P Po wszelkie informacje na temat roverów zapraszam na forum www.roverki.pl Pozdrawiam Edytowane 27 Grudnia 2007 przez GSI Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adi_k Opublikowano 19 Stycznia 2008 Zgłoś Opublikowano 19 Stycznia 2008 W roverach serii 200 3d/5d jak i serii 400 które są spokrewnione z civiciem 5d Montowane były tylko silniki konstruowane przez Rovera!!! (K-seria)Prawie żaden benzynowy silnik Hondy nie był montowany w tych seriach R. Wyjątkiem jest 400 tka w automacie z silnikiem o pojemności 1.6 tam i tylko w wariancie z tą skrzynią montowany był silnik Hondy. W 200 były to : 1.4 75 (8v) 1.4 103 (16v) <<<<---- znany z poldorovera 1.6 111 1.8 120 1.8 VVC (zmienne fazy rozrządu) 145 <<<< montowane w rzadkich wersjach 200 vi i BRM w 400 tce montowano 1.4 103 1.6 111 2,0 136 2,5 175 (V6) <<<bardzo rzadko spotykany w 400tce częściej można spotkać w nowocześniejszych wersjach 400 tki czyli MG ZS Natomiast 1.8 Hondy jakie było montowane w R można spotkać tylko w seriach 600 które są zupełnie inną bajką.... Silniki Hondy były montowane na przemian z brytyjskimi silnikami serii K ale w poprzednich generacjach R 200/400 zwanych potocznie "kanciakami a tak BTW to mniej wiecej od polowy lat 90 firme Rover przejelo BMW i dlatego zaprzestano montowania silnikow Hondy, za to zaczeto montowac jednostki BMW ale z tego co mi wiadomo tylko diesle w modelu 75 (CDT-120KM,CDTi-135KM) oraz w modelu MG ZT.Sam mialem R200 z 1997 roku z silnikiem 1.4 16V i uwazam ze nie jest to zle auto ale cieszy sie zla opinia na wyspach ze wzgledu na problemy z uszczelka pod glowica (czeste wycieki oleju,sam mialem..), dosc kosztowna naprawa raczej nieoplacalna ze wzgledu na wartosc auta w UK. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...