Skocz do zawartości
BLANTMEN

Gwarancja I Zwrot Kasy

Rekomendowane odpowiedzi

Hej. Przejżałem już temat "Gwarancja I Rękojmia - Jak To W Ogóle Działa?" ale nie znalazłem stosownej informacji którą potrzebuję praktycznie na już. Czy jeśli oddajemy jakiś sprzęt na gwarancję po raz 3, ale z inną usterką czy możemy rościć o zwrot kosztów za towar ? Czy muszą to być te same usterki ? Najlepiej by było, gdyby ktoś poparł to jakimś aneksem prawnym. Pisałem do znajomego prawnika w tej sprawie, ale jeszcze nie doczekałem się konkretnej informacji, a RPK już mnie pogania ;-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem było by odrobinę bez sensu gdyby to musiały być te same usterki. Jeżeli oddajesz coś 3 raz to oznacza to mniej więcej że to szmelc, który ciągle się psuje i masz prawo odzyskać kase i nie pakować sie w kolejne kłopoty z tym towarem. Niestety poprzeć tego nie mogę niczym poza zdrowym rozsądkiem :rolleyes: , a ten jak wiadomo nie zawsze jest zgodny z naszym prawem :? .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli producent się do czegoś takiego zobowiązał to owszem. Jeśli nie to mogą Ci go nawet 20 razy naprawiać. Polskie prawo nie reguluje czegoś takiego jak limit napraw. Skoro czytałeś o rękojmi i gwarancji to powinieneś o tym wiedzieć.

Edytowane przez Excray

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Firekage

W przypadku mobasow nie ma czegos takiego. Sprzet jest kredytowany i podlega wymianie jesli nie oplaca sie go naprawiac. A jesli serwisant uzna , ze oplaca to i 20 razy Ci go naprawia. Z reszta pewnie podobnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sorki ze odkopuje topic ale mam małe pytanko a nowego tematu chyba niewarto zakładać. Przeczytałem przyklejony "Gwarancja I Rękojmia - Jak To W Ogóle Działa?" ale informacji nie znalazłem(moze źle czytałem;). Otóż 6 czerwca oddałem do serwisu mojego 6600gt, bo zdechł. Dzisiaj jest juz 3 lipiec a ja karty nie otrzymałem. Z tego co przeczytałem moje uprawnienia są ustawowe i nie wynikają z karty gwarancyjnej gdyz takowej nie dostałem;). Koles ze sklepu powiedział mi ze ten okres 14 dni rozpoczął sie dopiero wtedy gdy karcioche otrzymał serwis Asusa, a ten wg niego jest w Czechach, choc typ dokładnej daty dotarcia karty do naszych południowych sąsiadów podac nie moze( kpina jak dla mnie, niby jutro ma podac ale koles od samego początku w kulki leci). Wg mnie okres 14 dni rozpoczął się w chwili kiedy oddałem karte do sklepu i dostałem z tej racji pokwitowanie, tak?. Chyba jedynym wyjsciem jest napisanie podania z racji niezgodnosci towaru z umową o zwrot pieniędzy i znowu czekanie.

Edytowane przez Caehl

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Caehl, heh, identyczną mam sytuację... Nie dość, że też mi padł 6600GT (troszkę wcześniej, bo 4 czerwca), to jeszcze też jako zastępczą kartę używam GF MX440 :D Miejmy nadzieję, że nie mają już tych kart na stanie i oddadzą co innego, np. GF 7600GT albo 7900GS ;) U mnie z Pixelview jest dosyć duża szansa, że tak będzie, bo podobno sprawa się tak przedłuża dlatego, że producent twierdził, że to nie u nieg okarta była kupowana i musieli ponownie wysyłać z fakturą... Więc to mówi samo za siebie :P Na zwrot kasy to raczej nie liczę, no bo kto by mi teraz dał ponad 700zł za 6600 GT :win: Złoty interes by to dla mnie był :-P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na tej samej łódce płyniemy;). Wiec karty ciągle nie dostałeś?. Ja wydzwaniam do sklepu i tylko słysze ze juz niedługo bedzie :-|, szlak chce mnie trafić. Dzwoniłem do federacji konsumentów i mamy prawo żądac zwrotu kasy (to juz jest do wytargowania, moze byc na przykład połowa kwoty, choc nawet ciezko o takie cos). Oczywiscie sklep moze sie na to niezgodzić, a jesli to wszystko bedzie sie wydłuzac jeszcze bardziej to chyba sąd grodzki zostaje. I chyba niestety prędzej by nam dali 7300gt niz 7600 lub 7900gs.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dostaniecie co najwyżej 7600GS albo 7300GT więc _q_b_a_ nie miej nadziei, że dostaniesz 7900gs bo nie wymieniają na kartę o takiej samej wartości tylko na kartę o podobnej wydajności....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No i jednak dostałem 7600GS :D Co prawda trochę lipny, bo pasywne chłodzenie (Gigabyte), ale temperatury nawet po lekkim OC są mniejsze niż na 6600GT... No i zawsze to 4k w 3dmarku 05 zamiast 3k, za darmo :D Także Caehl całkiem duża szansa, że Ty też dostaniesz lepszą kartę :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

w skrocie - :

1. nie ma zadnego limitu napraw

2. strona przyjmujaca reklamacje ma obowiazek powiadomic Cie o rozpatrzeniu reklamacji w ciagu 14 dni roboczych. Jesli 14 dnia powiedza, ze nie wiedza co z karta, to 15 dnia przychodzisz po odbior kasy i MUSZA Ci ja oddac.

3. w ciagu tych 14 dni roboczych, musza poinformowac Cie o rozpatrzeniu reklamacji, ale naprawa/wymiana moze potrwac dluzej, do 28 dni.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...