Caleb Opublikowano 14 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 14 Czerwca 2007 (edytowane) carmack to sie skonczyl na doomie 3 nic lepszego to on chyba nie wymysli panom z cryteka to on moze potrzymac i tyle niech sie lepiej zajmie tymi statkami kosmicznymi czy cus :mur: Wiesz co? Dam sobie na loooz, ale taki brak poszanowania dla autorytetu branży gier którym niewątpliwie jest postać Carmacka zakrawa o ciętą ripostę. Temu kolesiowi wielu starszych graczy zawdzięcza więcej niż mógłbyś przypuszczać, szczególnie gdy grało się w produkty Id Software zaraz po premierze. Może jesteś lepszym programistą niż autor Wolfenstein, Doom, Quake, Quake 2, Quake 3 i Dooma 3, ale jeżeli nie jesteś, to bądź łaskaw odrobinę powściągliwiej wyrażać swoje opinię, bo przypominana to bełkot rozżalonego 13-sto latka. YuucOm dobrze podkreślił fakt, że to tylko pierwsze sceeeny i demonstracja enginu w wersji alfa. Dodam od siebie, że zanim goście z Cryteka nauczyli się otwierać piwo zapalniczką, Carmack już jeździł swoim pierwszym Ferrari za zyski ze sprzedaży Quake 1, i bynajmniej nie dostał go za darmo od fanboyów. Panów z Cryteka ocenimy po premierze Crysisa, i zobaczymy kto komu może potrzymać - choć dodam dyskretnie że ja bym nie dawał tak lekkomyślnie - jedna gra legendy nie czyni, obejrzyj sobie wszelkie materiały dotyczące nowej produkcji Crytek i sam oceń czy tym razem tak jak za czasów FarCry połączą świeżość / grywalność/ grafę / wymagania :> Ja to ocenię za kilka miesięcy ... więc nie wydawaj wyroku dziś. O statkach kosmicznych mi nic nie wiadomo o_O Ale jak go stać ... :> Edytowane 14 Czerwca 2007 przez -Caleb- Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość RBEJ Opublikowano 15 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 15 Czerwca 2007 Panowie z Cryteku mogą Carmackowi, co najwyżej buty szorować. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość komuch Opublikowano 15 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 15 Czerwca 2007 Wiesz co? Dam sobie na loooz, ale taki brak poszanowania dla autorytetu branży gier którym niewątpliwie jest postać Carmacka zakrawa o ciętą ripostę. Temu kolesiowi wielu starszych graczy zawdzięcza więcej niż mógłbyś przypuszczać, szczególnie gdy grało się w produkty Id Software zaraz po premierze. Może jesteś lepszym programistą niż autor Wolfenstein, Doom, Quake, Quake 2, Quake 3 i Dooma 3, ale jeżeli nie jesteś, to bądź łaskaw odrobinę powściągliwiej wyrażać swoje opinię, bo przypominana to bełkot rozżalonego 13-sto latka. YuucOm dobrze podkreślił fakt, że to tylko pierwsze sceeeny i demonstracja enginu w wersji alfa. Dodam od siebie, że zanim goście z Cryteka nauczyli się otwierać piwo zapalniczką, Carmack już jeździł swoim pierwszym Ferrari za zyski ze sprzedaży Quake 1, i bynajmniej nie dostał go za darmo od fanboyów. Panów z Cryteka ocenimy po premierze Crysisa, i zobaczymy kto komu może potrzymać - choć dodam dyskretnie że ja bym nie dawał tak lekkomyślnie - jedna gra legendy nie czyni, obejrzyj sobie wszelkie materiały dotyczące nowej produkcji Crytek i sam oceń czy tym razem tak jak za czasów FarCry połączą świeżość / grywalność/ grafę / wymagania :> Ja to ocenię za kilka miesięcy ... więc nie wydawaj wyroku dziś. O statkach kosmicznych mi nic nie wiadomo o_O Ale jak go stać ... :> hehehe ja 13 lat ale mnie odmlodziles :razz: carmack byl - ale sie zmyl wypalil sie obecnie sa lepsi chocby epic crytek - to oni wioda prym w engineach Panowie z Cryteku mogą Carmackowi, co najwyżej buty szorować.ta pewnie z taki hit jak doom3 :mur: czasy sie zmieniaja przychodza nowi ludzie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limak122 Opublikowano 15 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 15 Czerwca 2007 (edytowane) ta pewnie z taki hit jak doom3 :mur: czasy sie zmieniaja przychodza nowi ludzie Dokładnie za takie gry jak Doom, Quake i ich kontynuacje John Carmack stał się legendą w świecie rozrywki elektronicznej za jego pomysły , pasję i nowinki technologiczne które wprowazdził wraz ze swoim zespołem podczas prezentacji kolejnych odsłon ich silników . Gdyby nie on jeszcze długo nie zobaczyłbyś Bump-mappingu na texturach, czy dynamiczne cienie w grach. Nie mówiąc o terminie Deathmatch, który wymyślij jego przyjaciel John Romeo (Romero, jak juz icon_wink2.gif) . Dzięki Quake, Quake II i Quake III Arena i technologiom za pomocą którch je stworzono powstało wiele znakomitych tytułów, takich jak Soldier of Fortune, Kingpin, Hexen II, Heretic II, Raturn to Castle Wolfenstein i wiele innych. Więc trochę szacunku. Teraz widzimy kolejny etap rozwoju zespołu Carmacka w postaci Id Tech 5, który nie przeszedł bez echa jak widać :) i pewnie znowu stworzą coś ciekawego :) Edytowane 15 Czerwca 2007 przez Limak122 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qqrydza Opublikowano 15 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 15 Czerwca 2007 Jak zwykle mnogość śmisznych komentarzy. Mnie się wydaje, że to dobrze, że powstają nowe silniki graficzne, które później mogą wykorzystywać inne firmy. Oby tylko czas przygotowywania gier znacznie się skrócił bo przecież takie nowe, potężne narzędzia znacznie ułatwiają tworzenie gier. Carmack czy ludzie z crytec i epic, dla przykładu, odwalają najbrudniejszą robotę podstawiając pod nos zoptymalizowane :-D i elastyczne oprogramowanie do tworzenia gier. Nic tylko brać świeże mózgi napełnione innowacyjnymi pomysłami, zainwestować w "toolsy" i jazda do roboty. Zauważyliście co ten facio na filmiku trzymał w dłoniach? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Orgiusz Opublikowano 15 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 15 Czerwca 2007 wypalil sie obecnie sa lepsi chocby epic crytek - to oni wioda prym w engineach czasy sie zmieniaja przychodza nowi ludzie Fakt, UE2.5, UE3, CryEngine2 sa mocnymi silnikami. Chociaz... Niech "nowi" ludzie zaprezentuja soba to co zrobil Carmack dla FPP oraz calego rynku gier komputerowych. Wtedy moze panowie z Crytec zyskaja nazwiska. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 15 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 15 Czerwca 2007 Z drugiej strony - to, ze koles mial zaslugi dla rynku gier nie znaczy, ze mamy przed nim padac na kolana i bezkrytycznie podchodzic do wszystkiego, co robi. Nie mówiąc o terminie Deathmatch, który wymyślij jego przyjaciel John Romeo.Romero, jak juz ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thuGG Opublikowano 15 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 15 Czerwca 2007 Nie trzeba padac, ale teksty w stylu: "moze sobie potrzymac panom z Cryteca" powinny byc zwalczane. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość RBEJ Opublikowano 15 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 15 Czerwca 2007 Pewnie Hideo Kojima, Yu Suzuki i Shigeru Miyamoto też mogą potrzymać panom z Cryteka?? :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rockers Opublikowano 15 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 15 Czerwca 2007 jak dla mnie to carmack powoli się robi pośmiewiskiem komputerowego świadka. Carmack chce już robić gry na ps3, dla przemądrzałego rudego kolesia ps3 urosła w siłe i stała się mocniejsza. Koleś dużo gada i mało robi. Od dawna nic dobrego nie zrobili bo doom 3 i quake 4 to przeciętniaki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yuucOm Opublikowano 15 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 15 Czerwca 2007 --- ciach ;p --- siebie, że zanim goście z Cryteka nauczyli się otwierać piwo zapalniczką, Carmack już jeździł swoim pierwszym Ferrari za zyski ze sprzedaży Quake 1, i bynajmniej nie dostał go za darmo od fanboyów. --- ciach --- To chyba był John Romero ale pewnie i sam tez pykał ferrari ;d. jak dla mnie to carmack powoli się robi pośmiewiskiem komputerowego świadka. Carmack chce już robić gry na ps3, dla przemądrzałego rudego kolesia ps3 urosła w siłe i stała się mocniejsza. Koleś dużo gada i mało robi. Od dawna nic dobrego nie zrobili bo doom 3 i quake 4 to przeciętniaki.A to niby czemu :blink:. Mało robi ;0. To ze ostatnia gra od id to był q4 nie znaczy ze po premierze najnowszego kłaka Carmac mało robi. Świadczy o tym chociaż nowy eng. q4 był przeciętny ale dla mnie d3 jest najlepszym FPSem u boku Hl1... Po za tym ten topic jest na temat nowego enginu a nie czy ten gość jest lepszy od tego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caleb Opublikowano 15 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 15 Czerwca 2007 quake 4 to przeciętniaki. Akurat z Q4 to za wiele nie miał wspołnego, Raven zawalilo sprawe. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alCatraz Opublikowano 15 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 15 Czerwca 2007 (edytowane) Ostatnia gra Carmacka to był Doom3 a nie Q4. Nie pamiętacie jakim boomem była technologia w nim zastosowana? Grywalność też nie pozostawiała wiele do życzenia. Owszem pojawił się jeszcze Far Cry, ale wnętrza w Doomie wciąż ryły beret. Z tego co pamiętam na pokazie id tech 5 Carmack powiedział, że zrobienie tej prezentacji zajęło tylko 10 dni, bo więcej czasu po prostu nie mieli. Dlatego też twarz kolesia pod koniec wygląda jak recycling z dooma. Najleprze są słowa Carmacka: "Give mi 4 more days and it's gonna be twice as smooth" :lol:. W wolnym tłumaczeniu - dajcie mi jeszcze 4 dni i będzie 2x płynniej. Edytowane 15 Czerwca 2007 przez alCatraz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thuGG Opublikowano 15 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 15 Czerwca 2007 Coz wielu zapomina, ze w Doomie 3 po raz pierwszy bodajze zastosowano dynamiczne cienie. Wielu zapomina jak swietnie zanimowane byly potwory i wszelkie maszyny (to zrobilo na mnie niesamowite wrazenie), do tej pory nie widzialem lepiej zanimowanej machinerii w grach. Ja przechodzilem gre z ogromna przyjemnoscia (i strachem). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość komuch Opublikowano 15 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 15 Czerwca 2007 (edytowane) a wiecie ze jest taki zespol muzyczny "Sam plastic" tak mozna podsumowac obecna tworczosc Johna Carmacka. Koles sie wypalil - nie mozna byc na topie caly czas. Biorac ile licencji sprzedalo id innym firma na ten cudowny silnik dooma3 to jest to porazka. Zobaczmy na unreal engine 3.0 przecie to sie rozchodzi jak cieple buleczki 2.5 zreszta tez a z silnikiem dooma 3 to co tam mamy doom3 , dodatek do doma :lol: , prey, teraz bedzie quake wars ale to juz zmodyfikowany lekko silnik. a co do tego bump mappingu zdaje sie geforce 3-4 to wprowadzil i co niby wielka zasluga carmaka jest to ze postanowil urzyc tej opcji w swoim sofcie. Moze za antyaliasing mamy mu dziekowac . Bump mapping to zadna zasloga carmaka to kolejny etap ewolucji grafy w naszych kompach. Aby drewno wygladalo jak drewno Co bylo to sie zmylo. Zycie przeszloscia jest nie na miejscu. To co zrobil to zrobil - nie robil tego za darmo. Za to co zrobil pewnie niezle zarobil. Mnie interesuje co teraz zrobil. :lol: Obecnie w moich oczach to obraz nedzy i rozpaczy Moze quake wars troche poprawi moja opinie obecnie kroloje epic i crytek. Mysle ze crytek powinien po premierze crysisa liczba sprzedanych licencji dogonic epica ( choc bedzie trudno) a co do tego nowego silnika to ten kolo w kapeluszu pewnie dlatego ma kapelusz aby zamaskowac kwadratowy leb ala doom3 :lol: Edytowane 15 Czerwca 2007 przez komuch Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alCatraz Opublikowano 15 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 15 Czerwca 2007 a co do tego bump mappingu zdaje sie geforce 3-4 to wprowadzil i co niby wielka zasluga carmaka jest to ze postanowil urzyc tej opcji w swoim sofcie. Moze za antyaliasing mamy mu dziekowac . Bump mapping to zadna zasloga carmaka to kolejny etap ewolucji grafy w naszych kompach. Aby drewno wygladalo jak drewno Carmack współpracował od dawna z Nvidia i to m.in. właśnie dzięki niemu GF3 (i dalsze) posiada obsługę bump mappingu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mastertab Opublikowano 15 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 15 Czerwca 2007 Fenomenem silnika UE 3.0 nie jest jego doskonałość czy przełomowość bo żadnej rewolucji on nie robi co najwyżej naturalną ewolucję, swoją popularność zawdzięcza tylko prostocie w robieniu gier, wsparciu Epic-a oraz bardzo dobrego marketingu, a nie od dziś wiadomo, że reklama jest dźwignią handlu. Tak jak kiedyś brylował engine Quake 3 tak dzisiaj jest to engine UE 3.0. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Andare Opublikowano 15 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 15 Czerwca 2007 Dla mnie był jest i będzie najlepszy source i żadne tam doomy kwaki i unreale nigdy nie dorownają zaawansowaniu tego silniczka, ale to tylko moje zdanie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ojejku Opublikowano 15 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 15 Czerwca 2007 (edytowane) Że tak się wtrące... Czy Wy wszyscy jesteście programistami w firmach produkujących gry komputerowe ?? Piszecie własne silniki ?? albo macie licencje na te silniki, na których temat się wypowiadacie i z ich wykorzystaniem tworzycie swoje gry ??? że tak wszystko wiecie, gdzie co lepiej się pisze, co lepsze, co gorsze ??? dżyzas. :mad: Edytowane 15 Czerwca 2007 przez ojejku Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 15 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 15 Czerwca 2007 Odpusc sobie tania demagogie... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 15 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 15 Czerwca 2007 obecnie kroloje epic i crytek. dokładnie crytek "kroloje" :lol2: szkoda tylko ze narazie nie mieliśmy okazji sie o tym przekonać ... wiec skąd ta pewność co do tego engine ? FarCry sie ukazał i ile gier do tej pory powstało w oparciu o jego silnik ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mastertab Opublikowano 15 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 15 Czerwca 2007 Ale czy to wina panów z CryTeka, że nikt nie chciał skorzystać z ich engine'a ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jin* Opublikowano 15 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 15 Czerwca 2007 Odpusc sobie tania demagogie...sprecyzuj do kogo piszesz, bo mi sie wydaje, ze nie do ojejku a juz sie pogubilem w tej arcy ciekawej dyskusji. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nrl Opublikowano 15 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 15 Czerwca 2007 Ale czy to wina panów z CryTeka, że nikt nie chciał skorzystać z ich engine'a ?? tak :lol: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 15 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 15 Czerwca 2007 sprecyzuj do kogo piszesz, bo mi sie wydaje, ze nie do ojejku a juz sie pogubilem w tej arcy ciekawej dyskusji.Wlasnie do ojejku pisze. W nawiazaniu do jego posta: czy musze byc malarzem, zeby wyrazic opinie o Bitwie Pod Grunwaldem? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ojejku Opublikowano 15 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 15 Czerwca 2007 @Costi nie wiem czy się śmiać czy płakać. Podajesz skrajny przypadek, który ma się nijak z tym co ja powiedziałem. Opinie o grze to sobie proszę bardzo wypowiadaj, ale na temat szczegółów technicznych jak implementacja, nie zaglądając w kod programu czy też nie korzystając z SDK danego silnika (już pomijam 'jako taką' wiedzę o programowaniu), pisanie takich farmazonów bez podstaw to wg Ciebie ciekawa dyskusja :lol: Jesteś moderatorem, jeśli chcesz to toleruj takie dyskusje mi to i tak ostatecznie RYBA. Możecie tu nawet coś al'a onet.pl zrobić... To jest podobna sytuacja jak w tej chwili piszą różne portale/osoby o wyczynach RK, opisując teorie spiskowe, techniczne sprawy związane z bolidami itd, które się zaczęły interesować F1 2 tygodnie temu. Piszą o RK i jego osiągnięciach, nie znając nawet jego życiorysu związanego ze sportami motoryzacyjnymi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość komuch Opublikowano 15 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 15 Czerwca 2007 (edytowane) Fenomenem silnika UE 3.0 nie jest jego doskonałość czy przełomowość bo żadnej rewolucji on nie robi co najwyżej naturalną ewolucję, swoją popularność zawdzięcza tylko prostocie w robieniu gier, wsparciu Epic-a oraz bardzo dobrego marketingu, a nie od dziś wiadomo, że reklama jest dźwignią handlu. Tak jak kiedyś brylował engine Quake 3 tak dzisiaj jest to engine UE 3.0.no ale wlasnie o to chodzi o prostote latwosc - nizsze koszty sandbox2 cryengine 2 tez przystepnie wyglada Edytowane 15 Czerwca 2007 przez komuch Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzegrz Opublikowano 15 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 15 Czerwca 2007 Ja pierdziele, skreca mnie jak widze kolejnego piszacego pod koniec swojego pouczającego wzniosłego wywodu: (...)mi to i tak ostatecznie RYBA. Możecie tu nawet coś al'a onet.pl zrobić...powiedz mi tylko po co w ogole zabierasz głos skoro Ci to zwisa i powiewa?? Zakładasz, ze nikt Cie nie posłucha? Pisanie "Możecie tu nawet coś al'a onet.pl zrobić..." to juz jakas obsesja maniakalna na punkcie tego portalu, a mysle ze jakby pozwolili na zrobienie tu onetu, to krzyczałbyś najbardziej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ojejku Opublikowano 15 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 15 Czerwca 2007 (edytowane) Ja pierdziele, skreca mnie jak widze kolejnego piszacego pod koniec swojego pouczającego wzniosłego wywodu: powiedz mi tylko po co w ogole zabierasz głos skoro Ci to zwisa i powiewa?? Zakładasz, ze nikt Cie nie posłucha? Pisanie "Możecie tu nawet coś al'a onet.pl zrobić..." to juz jakas obsesja maniakalna na punkcie tego portalu, a mysle ze jakby pozwolili na zrobienie tu onetu, to krzyczałbyś najbardziej. :blink: :lol: Panie Janie, może coś niedobrego zjadłeś, że Cię skręca... W 1 swoim poście napisałem opinie o dyskusji prowadzonej w tym temacie mistrzu i tylko tyle. Chyba wolno mi było to napisać ? A, że @costi odpisał na mój post, gdzie moim zdaniem nie miał racji, to odpisałem... Uwierz nie napisałbym w innym przypadku drugiego posta w tym temacie. I nic mi nie zwisa ani nie powiewa, może Tobie ;) (napisałem ryba). BTW a co ja mogę zmienić jak nie jestem moderem ??? Jak spróbujesz pisać i przekonywać do swojej racji to i tak w efekcie dostaniesz odpowiedź "moder/administrator" ma racje i koniec. Nic nie zdziałasz. Nie wierzysz ?? to spróbuj. Dlatego napisałem że mi to ryba. Kiedyś o coś próbowałem "walczyć" i w efekcie zostałem zignorowany, a później dostałem %%. Dziękuję, postoję. A o onecie wspomniałem, dlatego żeby podkreślić sytuację, bo każdy jak usłyszy tekst "jak na onecie" to od razu zrozumie o co chodzi. Niestety tak się utarło na onecie, w czym jest wiele prawdy. Chociaz na WP też lepiej nie jest. Koniec OT. Więcej w tym temacie się nie wypowiem. Edytowane 15 Czerwca 2007 przez ojejku Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzegrz Opublikowano 15 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 15 Czerwca 2007 Ja w celu tego tematu widze tylko spekulacje, bo nic innego oprocz filmiku i marketingowego bełkotu nie mamy, więc nie powinieneś wymagać dyskusji popartej czystymi faktami, bo takich narazie nie posiadamy (sdk, kod programu). A farmazony były wszędzie i bedą - to takie chwasty i tyle. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...