K.A.B Opublikowano 31 Grudnia 2007 Zgłoś Opublikowano 31 Grudnia 2007 Lara nigdy nie miala byc ultra realistyczna. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzegrz Opublikowano 31 Grudnia 2007 Zgłoś Opublikowano 31 Grudnia 2007 mozna jasniej? co znaczy nie miała? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
.PaVLo. Opublikowano 31 Grudnia 2007 Zgłoś Opublikowano 31 Grudnia 2007 przeczytałem wszystkie te nowinki i nie moge się doczekac premiery, napewno zajmie ważne miejsce na półce obok innych gier :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość znafca Opublikowano 7 Stycznia 2008 Zgłoś Opublikowano 7 Stycznia 2008 (edytowane) sorki ale kiedy ona w końcu będzie idealna?? mam wrazenie, ze to nadal half-manekin. ta powinni jej w koncu zaaplikowac kilka brodawek, korzajek itp ;) Moze w 26 czesci pod tytulem z pamietnika Lary Croft sie doczekamy ;) Edytowane 7 Stycznia 2008 przez znafca Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jankes Opublikowano 7 Stycznia 2008 Zgłoś Opublikowano 7 Stycznia 2008 jak tak patrzę na tą nową Larę to jedno mi przychodzi do głowy.... MILF :lol: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raven_88 Opublikowano 7 Stycznia 2008 Zgłoś Opublikowano 7 Stycznia 2008 Co do pytania Plusk'a To nie jest kwestia technologii, bylibyśmy w stanie jeszcze bardziej 'urzeczywistnić' Larę. Jednak nie chcemy tego - to wciąż jest tylko postać, symbol, a nie prawdziwa kobieta Odpowiedź Crystal Dynamics ;) Jankes...parę lat to ona faktycznie ma :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Game_Plan Opublikowano 7 Stycznia 2008 Zgłoś Opublikowano 7 Stycznia 2008 jak tak patrzę na tą nową Larę to jedno mi przychodzi do głowy.... MILF :lol: od kiedy ona ma dzieci? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzegrz Opublikowano 7 Stycznia 2008 Zgłoś Opublikowano 7 Stycznia 2008 (edytowane) Co do pytania Plusk'a Odpowiedź Crystal Dynamics ;) Jankes...parę lat to ona faktycznie ma :D No to jak oni dbają o wizerunek tego symbolu :lol: to na tym ma polegać wirtualny obraz Lary aby można było co roku znaleźć kolejną podobną do niej modelke?? Skoro się tworzy wirtualnego człowieka, to powinien on go przypominać, a nie stawać sie symbolem... plastikowych manekinów. Edytowane 7 Stycznia 2008 przez Plusk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mazzi Opublikowano 7 Stycznia 2008 Zgłoś Opublikowano 7 Stycznia 2008 moglaby sie w cholere zestarzec, bo juz nudna ta seria jest. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kojak_ct Opublikowano 7 Stycznia 2008 Zgłoś Opublikowano 7 Stycznia 2008 Jak się zestarzeje to wtedy będzie czymś nowym? Wtedy zrobią ją niedołężną i będziemy mieli grę z pokraką. I tak już staro wygląda. :) Jest dobrze. Nowe tereny, nowe patenty i będzie się grało cudnie. Nie przesadzajmy z wymaganiami bo jak każdy sypnie garść swoich wymagań to trzeba będzie zrobić z 30 różnych wersji. ;). Jak mówi stare przysłowie: wszystkim nie dogodzisz! :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość v1per86 Opublikowano 8 Stycznia 2008 Zgłoś Opublikowano 8 Stycznia 2008 Podoba mi sie fakt, ze pod wzgledem grafiki i interakcji gra ma dorownywac Crysisowi na very high Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel7332 Opublikowano 12 Stycznia 2008 Zgłoś Opublikowano 12 Stycznia 2008 Eidos potwierdził przesunięcie premiery z wiosny na okres świąteczny 2008, co było do przewidzenia :) Gra dodatkowo zostanie wydana na poczciwe PS2, Wii oraz NDS. Czy to przypadkiem nie wpłynie negatywnie na jakość grafiki ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabar83 Opublikowano 13 Stycznia 2008 Zgłoś Opublikowano 13 Stycznia 2008 (edytowane) Wcale nie jestem zadowolony z tej obsuwy. Powiem więcej, jestem mocno wkurzony. Wiosna dość blisko, a mamy czekać do kolejnej wiosny. Nie ładnie. Co do jakości grafiki to na te platformy jak PS2 czy NDS na pewno będzie słabsza. Nie wiem jak na Wii ,ale na PC ma być ponoć najładniejsza. Mnie najbardziej ciekawi ten interaktywny świat o którym pisano.Ciekawe jak to wpłynie na samą rozgrywkę. Edytowane 13 Stycznia 2008 przez Devil Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grimlock Opublikowano 22 Stycznia 2008 Zgłoś Opublikowano 22 Stycznia 2008 Motion capture i inne nowości w TR: Underworld Magazyn Game Informer opublikował wywiad z Ericiem Lindstormem, dyrektorem kreatywnym Crystal Dynamics, na temat Tomb Raider: Underworld. Eric potwierdził podtytuł gry, tłumacząc jego wybór tym, że Zaświaty są wspólnym motywem, który towarzyszy Larze przez całą nową przygodę i występuje w mitologii starożytnych kultur. Lindstorm zdradził także informacje o rozgrywce. Wspinanie się, strzelanie i rozwiązywanie zagadek zostały zintegrowane. Twórcy zastanawiają się nad tym, co nowego mogłaby zrobić Lara. Jest to główna idea przyświecająca developerowi podczas tworzenia gry. Game Informer przynosi także inne wieści na temat Tomb Raider: Underworld, włączając w to nowe opcje walki, ulepszony wachlarz ruchów oraz nowe możliwości chwytania, które sprawią, że będzie można chwycić się każdego obiektu, manipulując nim, jeśli zajdzie taka potrzeba. Magazyn informuje także o skorzystaniu przez ekipę Crystal Dynamics z metody motion capture, czyli techniki tworzenia animacji postaci w grach komputerowych, sprawiającej, że ruchy tej postaci wyglądają płynniej i realniej. Technika ta polega na nagrywaniu kamerą ruchów prawdziwego człowieka i przenoszeniu ich do komputera. W nagraniach motion capture do TRU uczestniczyła wybitna mistrzyni olimpijska, Heidi Moneymaker. Źródło: LaraCroft.pl Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jankes Opublikowano 22 Stycznia 2008 Zgłoś Opublikowano 22 Stycznia 2008 tylko, żeby za bardzo nie przybajerzyli, bo dużej ilości bajerów może również towarzyszyć masa bugów Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabar83 Opublikowano 22 Stycznia 2008 Zgłoś Opublikowano 22 Stycznia 2008 A poprzednia część nie była ich pozbawiona. Poprzednie części też ,ale to już inna historia. Ciekawią mnie te nowe ruchy i to że nie zabraknie zagadek. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzegrz Opublikowano 22 Stycznia 2008 Zgłoś Opublikowano 22 Stycznia 2008 Źródło: LaraCroft.plto oni dopiero teraz użyli motion capture?? :blink: bylem pewien, ze ta technike stosowli wczesniej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość znafca Opublikowano 25 Stycznia 2008 Zgłoś Opublikowano 25 Stycznia 2008 Plusk a wiedziales ze w samochodach juz od pewnego czasu sa stosowane "tak zwane" poduszki powietrzne? Ponoc zapewniaja one bezpieczenstow podczas zderzen!!!! Ten "nius" jest mniej wiecej takiej rangi. Tez czytalem to z pewnym zażenowaniem Mysle ze dla kogos kto nie zaczal wczoraj grac i wie ze kazda gra juz jest robiona ta technika wazniejsze ze to ze animacja jest sprawka pani ktora jest bardzo elastyczna i ponoc olimpiade wygrala. Jednak to co mnie naprawde rozbawilo to nazwisko tej pani : "Moneymaker" - LOL!!! oj bedzie ich to spoko kosztowalo..... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TrueVanDal Opublikowano 25 Stycznia 2008 Zgłoś Opublikowano 25 Stycznia 2008 moglaby sie w cholere zestarzec, bo juz nudna ta seria jest.To jak nowe przygody James'a Bonda. Bond zawsze żyje współcześnie, co jakiś czas muszą zmienić aktorów. Pewnie komuś to przeszkadza ale gdyby mieli się trzymać timeline'u to nowe przygody "Agenta Jej Królewskiej Mości" już dawno by nie wychodziły....Tego chcesz z TR? Dla mnie nie ma znaczenia czy te części są ze sobą w ogóle powiązane. Przy kilku częściach można coś takiego zrobić ale nie przy takiej serii (ósma cześć...). Masz usiąść przed monitorem/telewizorem i miło spędzić czas ;). Plusk a wiedziales ze w samochodach juz od pewnego czasu sa stosowane "tak zwane" poduszki powietrzne? Ponoc zapewniaja one bezpieczenstow podczas zderzen!!!! Ten "nius" jest mniej wiecej takiej rangi. Tez czytalem to z pewnym zażenowaniem Mysle ze dla kogos kto nie zaczal wczoraj grac i wie ze kazda gra juz jest robiona ta technika wazniejsze ze to ze animacja jest sprawka pani ktora jest bardzo elastyczna i ponoc olimpiade wygrala. Jednak to co mnie naprawde rozbawilo to nazwisko tej pani : "Moneymaker" - LOL!!! oj bedzie ich to spoko kosztowalo..... Chyba nie korzystali z motion capture od pierwszej części ale mogę sie mylić. Kiedy zaczęli, nie wiem ;). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabar83 Opublikowano 25 Stycznia 2008 Zgłoś Opublikowano 25 Stycznia 2008 Zdaję się ,że dopiero od Angel of Darkness stosowali Motion Capture. Przynajmniej tak sądzę po ruchach Croft. W 8 części ja mogę się spodziewać dobrej grywalności ,a przecież w Legend jej nie brakowało. Wielu się zgorszyło się troszkę ,po zagraniu właśnie w TR: AOD i nic dziwnego ,bo ta część jest nudna i strasznie zabugowana. Nudnawy też był Anniversary. Ja tam czekam z niecierpliwością na 8 część. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel7332 Opublikowano 1 Lutego 2008 Zgłoś Opublikowano 1 Lutego 2008 (edytowane) Pojawiły się pierwsze screeny w wersji HQ << IGN.com >> Graficznie TRU prezentuje się IMHO wyśmienicie. Przy okazji, te zrzuty pochodzą z listopadowej wersji pre-alpha :-P Edytowane 1 Lutego 2008 przez Pawel7332 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kojak_ct Opublikowano 2 Lutego 2008 Zgłoś Opublikowano 2 Lutego 2008 Grafa super. Ale teraz chciał bym zejść na ziemię i zapytać o wymagania? :D Może przesunięcie premiery wiąże się z wypuszczeniem nowych graf, żeby co bogatsi mogli popykać w full detalach? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabar83 Opublikowano 2 Lutego 2008 Zgłoś Opublikowano 2 Lutego 2008 Nie nie ja w to mam zamiar pograć na 8800GT ;) Grafika naprawdę rządzi i oby tylko na tym się nie zakończyło. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość znafca Opublikowano 2 Lutego 2008 Zgłoś Opublikowano 2 Lutego 2008 grafika nie jest jakas olsniewajaca. Poziom bardzo zblizony do ostatniej czesci. Ale za to wymagania beda nizsze. Dla mnie bomba. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel7332 Opublikowano 12 Kwietnia 2008 Zgłoś Opublikowano 12 Kwietnia 2008 (edytowane) Nowe rendery poprawionej Lary. Dokonano wiele widocznych zmian, szczególnie w twarzy. Policzki nie są już tak zapadnięte :) RENDER 1 RENDER 2 RENDER 3 RENDER 4 RENDER 5 ( Lara z TRL i TRU ) źródło: laracroft.pl EDIT: Czy mi się tylko wydaje czy Croftówna coraz bardziej przypomina Karimę Adebibe ? Edytowane 12 Kwietnia 2008 przez Pawel7332 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
.PaVLo. Opublikowano 15 Kwietnia 2008 Zgłoś Opublikowano 15 Kwietnia 2008 nieważne kogo przypomina, ale filting wychodzi jej na plus ^_^ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arkus007-11 Opublikowano 15 Kwietnia 2008 Zgłoś Opublikowano 15 Kwietnia 2008 TRAILER - TOMB RAIDER UNDERWORLD Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel7332 Opublikowano 15 Kwietnia 2008 Zgłoś Opublikowano 15 Kwietnia 2008 TRAILER - TOMB RAIDER UNDERWORLDRaczej prezentacja screenów pochodzących z bardzo wczesnej wersji gry pre-alpha ( listopad 2007 ) jeszcze ze starym modelem Lary <_< Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 15 Kwietnia 2008 Zgłoś Opublikowano 15 Kwietnia 2008 (edytowane) a ja bym wolał by Lara stała się ostrą gorącą kobitą, bliską 4dziestki ;] ... około 36 [; czyli takie laski jak np Charlize Theron :D -nie no ta akurat ma 32-33 ;] to z tymi 4dziechami jednak przesadziłem xD ale te młode dziewczę w TB to już mi się 'przejadło' ;) Edytowane 15 Kwietnia 2008 przez Gość Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabar83 Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Zgłoś Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Panowie, a czy to takie ważne jak wygląda i ile lat ma ta seria ? Dla mnie głównie liczy się gameplay. Lara jest w tym momencie dla mnie tylko takim ładnym dodatkiem. Przy Legend świetnie się bawiłem i gra wcale mnie nie nudziła. Jedyne zastrzeżenie do tej gry jakie mam to, że jest za krótka i denerwuje mniej ten celownik przy strzelaniu. Jak Underworld będzie trzymał poziom Legend, a przy tym będzie dłuższy z pewnością kupię tą grę. I to zarówno na PC jak i na Xbox'a . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...