Skocz do zawartości
Grimlock

Tomb Raider Underworld (Tomb Raider 8)

Rekomendowane odpowiedzi

No, ale mimo wszystko lepiej to się prezentuje na 37 cali niż 17 CRT'ku. Także dla mnie wybór jest oczywisty. Nie raz porównywałem Tomb Raider Legend na X360 i wersje PC z podłączonym TV do karty. IMO na X360 wyglądał zdecydowanie lepiej. Lepsze AA (mniej schodków) , mimo że w wersji na PC wygładzanie było załączone + 720p Tu w Underworld na PC pewnie tekstury są nieco lepsze, ale w wersji na X360 i tak wygląda to bardzo ładnie. Zdam relacje jak zagram.

Edytowane przez Devil

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No tak ale jak ktoś ma te 37' to równie dobrze może je podłączyć pod PC i cieszyć się lepszą grafą niż na x'a, i ja wybieram właśnie tę opcję :)

 

Jeszcze kilka screenów

1024x768 textury high AA: 16xQAA i filtrowanie tekstur: 16x anizo

takty grafy na def.

 

Dołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafika

Dołączona grafikaDołączona grafika

Edytowane przez Blues

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tu w Underworld na PC pewnie tekstury są nieco lepsze

Akurat tak się składa, że po screenach co pokazuje Blues nie są :) Na plus tylko lepszy AF no i możliwośc ustawienia większego AA o większym FPSie nie wspomnę (na xa chyba jest stałe "tylko" 30dzieści - ale głowy nie dam).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niektóry gry puszczone przez TV-Out wyglądają u mnie gorzej niż te same gry w wersji na X360. Przykład podałem wyżej (TR:Legend) Może to kwestia sterowników Nvidii, ale ogólnie obraz puszczany przez TV-Out HDMI-DVI wygląda słabo.

 

Pograłem w to demko na PC i po za AA i AF ja tam nie widzę żadnej lepszej grafiki :| Tekstury podobne, modele postaci podobne, roślinność podobna. Na X360 dla mnie wygląda to równie pięknie i kolorowo. Nie widziałem tam większych spadków FPS. Także wybór wersji dla mnie jest raczej oczywisty ;)

 

 

EDIT: Parę screenów:

 

Dołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafika

Dołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafika

Dołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafika

Dołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafika

Dołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafika

 

 

Nie wiem czy tylko ja to zauważyłem że tekstury w Underworld wyglądają nieco slabiej niż w Legend? Zwłaszcza skał itp. Mniej wypukłości.

Edytowane przez Devil

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niestety dobrze zauważyłeś. Szkoda, że konwersja dzisiejszych gier jest konsola -> PC a nie PC -> konsola. :(

 

No nie do końca się z tym zgodzę, bo Legend miał lepsze tekstury również na X360. Nie to, że jestem jakiś fanboyem konsol, ale wcześniej odpaliłem 2 gry w dwóch wersjach ;) 2x Legend PC , X360 i 2x demo Underworld X360 PC i mam porównanie. Tekstury w Legend są zdecydowanie lepsze. Gdzie nie gdzie nawet lepsze niż na PC. Ale jak Centy napisał, może to być spowodowane rozmiarem demka. Przecież wcześniejsze screeny, które się pokazywały mówią co innego. Tam to wyglądało o wiele lepiej. Jeśli to nie rendery to faktycznie można się spodziewać lepszej grafy ( w co wątpię). Legend na PC było przecież konwersją z X360, a grafia na obu platformach dość podobna.

Edytowane przez Devil

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Też ściągnałem z gamershell , ale z ruskiego serwera :)

 

Hmm 1920x1200 , z AAx4 chodzi plynnie na 4850.

 

Dobra tylko gdzie tam się idzie na początku ? Wspiąłem się po ścianie przeskoczyłem po gzymsach do jakiejś wnęki w ścianie i co dalej ?

 

W sumie to chyba podepne gamepada bo i tak nie ma tu precyzyjnego sterowania.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli trzymasz się gzymsu to teraz na niego wejdź (domyślnie Space), odwróć się tyłem do ściany - na przeciwko zobaczysz półkę. Klawisz kierunkowy + Space i jesteś na półce.

 

Za to utknąłem na kolumnie od której muszę się odbić i złapać gzymsu - prowadzi do tego ścieżka, w tle słychać porykiwania tygrysów. No nic ćwiczenie czyni mistrza.

 

Poruszanie się Lary jest świetne poza dość nierealistycznym (dziwne tempo) wspinaniem się po skałkach na początku :)

 

Ok. Poradziłem sobie, "zaatakowałem" kolumnę nie z tej strony co trzeba i jakoś poszło :wink:

 

Mimika Lary jest rewelacyjna - fajne miny stroi np. na wąskich występach :)

 

Dołączona grafikaDołączona grafika

 

 

No i demo zaliczone, tylko czemu urwało się akurat w takim momencie :?: :wink:

 

 

Mam nadzieję, że Empik wyrobi się z realizacją pre-orderów 28 listopada - tym bardziej, że można odebrać osobiście nie czekając na wysyłkę.

Edytowane przez Grimlock

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Grafika i klimat bardzo dobre. Praca kamery beznadziejna i jeszcze zostało sporo bugów do poprawienia. Gra chodzi na 4850 bardzo szybko. Nawet za szybko.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W końcu dzisiaj miałem okazję na spokojnie poobcować z Larą. Na wstępie powiem, że dodali larze fajne ruchy. Niestety porusza się mało naturalnie. Nie mówię o chodzie czy bieganiu, ale o gwałtownych ruchach przy szybkich zwrotach czy chodzeniu po ścianach w stylu spider. :) Ja wiem, że ona jest super, ale zbyt gwałtownie reaguje na ruchy pada. Poza tym nie mam większych zastrzeżeń. Podoba mi się to, że jak są niewielkie skały czy murki, to lara szybko przez nie przeskakuje a nie tak jak wcześniej trzeba było na niego wejść. Widać to bardzo dobrze podczas walki z tygrysami, kiedy lara ładnie prześlizguje się po murkach i akcja nie traci tempa. :)

 

Jeśli chodzi o grafikę to ani Legend ani Underground nie jest lepszy na żadnej konsoli. Czemu? Mam nadzieję, że obrazki dokładnie to przedstawią. Wszystkie zrzuty robione na:

 

Dołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafika

 

1920x1080

Synchro ON (na początku był off)

AF16x

AA8x

Wszystko na Full

 

 

PS. Gra ma kilka bugów ale i tak jest dopracowana w przeciwieństwie do niektórych rynkowych gniotów. :) Graficznie lepsza od Legend. Oświetlenie sceny robi swoje ale za przykład powinni wziąc Uncharted. Tam jest perfecto. :)

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wejdź po schodach albo z nich zejdź. Jak wolisz :lol2: :lol2:

 

PS. Nie ma to jak screen obrazowo w pełni pokazujący sytuację. :lol2: :lol2: :lol2: :lol2:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pożyczę sobie screena;) ; http://img523.imageshack.us/my.php?image=t...10582335ru2.jpg co trzeba zrobić tutaj ? bo nie mogę przejść dalej.

Po lewej stronie, a raczej w rogu musisz skoczyć na kolumnę, odbić się od niej, potem od ściany i jeszcze raz od kolumny i w końcu złapać się gzymsu. Podejdź do kolumny, pojawi się podpowiedź :)

 

Poza wspinaczką na skałkach Underworld podoba mi się coraz bardziej, Lara jest jeszcze bardziej ludzka. Wreszcie otrzymała w miarę zaawansowaną mimikę, która pasuje do jej zadziornego charakteru :)

 

Przeciwnicy w postaci tygrysów są łatwi do ubicia. Myślałem, że będzie trudniej. Poza jednym czy dwoma draśnięciami wybiłem wszystkie. Szczerze to spodziewałem się poziomu trudności a'la walka z raptorami w Lost Valley - tym bardziej, że teraz Lara może strzelać niezależnie do dwóch celów :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A dokładniej to patrząc na screena idziesz centralnie do góry w sam róg. Tam wskakujesz na ścianę i odbijasz się na filar i tak cały czas, aż doskoczysz do samej góry. Dalej będziesz wiedział.

 

PS. Za czasów pierwszych tomb raiderów nie było tak prosto jak teraz. Chyba jesteś początkującym fanem serii. ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pare moich screenow z dema.....

 

1920x1080 Full detale

E8200 + 8800GT bez wiekszych problemow

 

http://images47.fotosik.pl/25/8f3edb3a01350b6d.jpg

http://images50.fotosik.pl/25/cfd5e1c444b1e06a.jpg

http://images29.fotosik.pl/290/36f486e074831c9d.jpg

http://images28.fotosik.pl/290/95310d5dba324423.jpg

Edytowane przez neo2006a

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To akurat nie moje osiągnięcie ale postaram się dziś tam wybrać :D

 

» Naciśnij aby pokazać/ukryć tekst oznaczony jako spoiler « - "Wędrówka do posągu + nowy typ przeciwnika do nafaszerowania ołowiem"

Przechodzimy normalnie do miejsca gdzie przy pomocy linki wyciągamy trzpień blokujący podest. Nastepnie wskakujemy na barierkę po lewej stronie (gdzie Lara stoi twarzą do trzpienia). Kucamy i przesuwając się do przodu .. spadamy na dół. Bug powoduje, że bohaterka nie jest ranna. Na dole mamy kilka ciekawych rzeczy. Oprócz standardowej walki z jaszczurami widzimy .... dziurę w lokacji. To obcięty poziom. Dodatkowo możemy obniżyć jedno z ramion posągu wskaując na szalkę wagi. Tym razem nie trzeba blokować szalek. ramie opada do dołu i juz tak zostaje. Dodatkow jest tam jeden artefakt/relikt oraz ... można przy pomocy linki magnetycznej opuścić dziwne ramię do dołu. Po przeciwnej stronie to ramie jest już opuszczone. Szkoda,że nie można wrócić na góre bo można by by.lo to samo zrobić z drugą stroną a potem pobawić się z lustrzanymi wachlarzami.

 

Wg mnie wachlarze powinny być obrucone lustrzanymi stronami w stronę posągu. Opuszczając ręce posągu odłasniamy jakieś punkty. Podobny punkt jest na głowie posągu w dolnej częsci. Wachlarze chyba powinny odbić promienie w stronę tego punktu który skupi go na kryształach. To tylko moje dywagacje.

 

http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=81c2fd22d8258c1c

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak włączyć Depth of Field w TRU :)

 

HKEY_CURRENT_USER\Software\Crystal Dynamics\Tomb Raider: Underworld Demo\Graphics

 

EnableDepthOfField zmieńcie z 0 na 1

 

Jeśli będą problemy z wydajnością

 

UseLowResDepthOfField z 0 na 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie



×
×
  • Dodaj nową pozycję...