Skocz do zawartości
Grimlock

Tomb Raider Underworld (Tomb Raider 8)

Rekomendowane odpowiedzi

Jest to jedyna gra, którą biorę w ciemno. :) Jedyny dylemat jaki będę miał przed zakupem to wersja PC vs PS3. Jeśli widocznie lepsza będzie na PC to razem z Larą kupuję nową kartę graficzną tak jak zrobiłem to dla Legendy. :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nowe screeny

 

nowe informacje

Kambodża wraca? Nowe fakty o TR Underworld

W ostatnim czasie Eidos w różnych źródłach ujawnił kilka nowych informacji dotyczących Tomb Raider: Underworld. Zebraliśmy je wszystkie dla Was w jednym miejscu:

 

Prace nad ósmą częścią gry rozpoczęto jeszcze wtedy, gdy TR: Legend był w fazie produkcji, dlatego też wiele niewykorzystanych elementów tej gry pojawi się w Underworld. Ekipę ludzi z Crystal Dynamics wysłano w różne zakątki świata, aby zdobyć informacje na temat miejsc, które Lara mogłaby odwiedzić w grze. Fotografowali oni między innymi piramidy Majów na meksykańskim Jukatanie oraz Angkor Wat w Kambodży.

 

Producenci bardzo uważnie śledzili dyskusje graczy na temat Zipa i Alistera i ich ciągłych pogawędek podczas rozgrywki w Legendzie. Efekt? Możemy być pewni, że w TR: Underworld będziemy w niemal pełnej izolacji.

 

Najnowszy TR jest inspirowany dwiema pierwszymi częściami serii, ze względu na nieograniczone możliwości ruchowe i eksplorację. Producenci chcą, aby nowa gra była niezwykłą epicką przygodą, która pozostanie na długo w naszej pamięci.

 

TR: Underworld ma charakteryzować się niesamowitą grafiką, której nie są w stanie oddać opublikowane do tej pory screeny. Wszystko to dzięki specjalnemu silnikowi graficznemu, który został opracowany specjalnie pod konsole nowej generacji. Z kolei Firma Buzz Money jest odpowiedzialna za konwersje na platformę Wii i PlayStation 2.

 

Gra zapewni nam dwukrotnie dłuższą rozgrywkę od tej z TR: Legend. Underworld będzie można ukończyć w 10 godzin, zakładając że gracz ominie wszystkie sekrety i nie będzie popełniał żadnych błędów.

 

Pierwszy trailer pojawi się już tego lata. Ponadto wkrótce ma zostać zaprezentowana animacja modelu Lary.

 

 

Podwodna lokacja w TR Underworld

Lipcowy numer „Playstation Official Magazine” dostarczył wielu nowych, ciekawych informacji o nadchodzącym TR: Underworld.

 

Ósma część przygód Lary Croft rozpoczyna się od podwodnej lokacji na Morzu Śródziemnym. Bohaterka niedawno dowiedziała się, że jej ojciec tuż przed zniknięciem odkrył coś niezwykłego w zatopionej świątyni. Lara czym prędzej dopływa do wspomnianej lokacji na swoim luksusowym jachcie, przebiera się w strój kąpielowy i wyposażona w harpun nurkuje z nadzieją, że w zatopionej świątyni pozna odpowiedzi na nurtujące ją pytania. Pod wodą zmierzy się m.in. z rekinami i z olbrzymią mityczną ośmiornicą, Krakenem.

 

źródło: http://www.laracroft.pl/

Edytowane przez .PaVLo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nowości i zmiany w Tomb Raider: Underworld

 

W lipcowym numerze magazynu "Game Informer" ukazała się kilkustronicowa zapowiedź Tomb Raider: Underworld. Dowiadujemy się z niej paru nowych informacji o nadchodzącej grze.

 

Jedną z dostępnych w TRU broni ma być pistolet paraliżujący. Dzięki niemu Lara nie będzie musiała zabijać zagrożonych wyginięciem zwierząt. Ponadto pod wodą możliwe będzie użycie podwójnych pistoletów.

 

Crystalsi stawiają duży nacisk na zagadki, które teraz mają być bardziej wyraziste. Według zamysłu twórców, poczujemy ich autentyczność i integralność ze światem gry. Jeżeli jednak któraś sprawi nam kłopot, nie będziemy musieli się dłużej przy niej zatrzymywać - obszerny system podpowiedzi ułatwi rozwiązanie każdej łamigłówki. Lara nagra kamerą filmy, ukazujące jej odkrycia. Komentując te nagrania, lady Croft pomoże nam znaleźć dalszą drogę w grze. Będzie możliwe także "sfotografowanie" wyczynu bohaterki, a następnie umieszczenie screenu w Internecie. Umożliwi to łatwą wymianę informacji o sekretnych pomieszczeniach i przedmiotach.

 

Zmiany nie ominą też znanego z Tomb Raider: Anniversary przypływu adrenaliny. Teraz o spowolnieniu akcji nie będzie decydowało zręczne wciśnięcie kombinacji klawiszy - każde niebezpieczeństwo będzie automatycznie wywoływało ten efekt. Tym razem nie będą to jednak dzikie zwierzęta, ale np. przewracająca się kolumna.

 

źródło: http://www.laracroft.pl/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość v1per86

Świetnie. Mogli by już wydaćtą gę. :)

Niestety, dopiero w listopadzie :/ Edytowane przez v1per86

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No ja też jestem ciekaw co dalej.

 

Ale co by nie było ja czekam na tą grę pełen nadziei, że klimat i grywalność będzie na wysokim poziomie. W TR: Legend tego nie brakowało, ale gra była zdecydowanie za krótka, a TR:Anniversary mnie troszkę znudziło. Może dlatego, że to Remake. Chociaż mocno odbiega od oryginału jak np. poziom The Cistern, który IMO nie oddaje klimatu oryginału.

 

 

Poczekajmy do jakiegoś trailera w którym pokażą coś więcej. Jeśli zapowiadają, że będzie więcej zagadek to ja już jestem zadowolony :P

Edytowane przez Devil

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czyżby Lara chciała zerwać z przeszłością :?: Te leżące na biurku pistolety są dość wymowne - nie zabrała ich.

 

http://www.gametrailers.com/player/37014.html

 

A może to tylko zasłona dymna ;)

Edytowane przez Grimlock

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

coś mi się obiło o uszy, że Lara ma strzelać paraliżujacymi nabojami, to jest chyba dla obronców zwierząt ...

Też o tym słyszałem. Ciekawe jak to wyjdzie w praniu i po jakim czasie taki zwierzak zostanie sparaliżowany oraz w jaki sposób (prąd, neurotoksyny, środki usypiające).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Słyszałem, że na początku gry będziemy musieli wybrać czy jesteśmy obrońcą praw zwierząt czy może obrońcą praw człowieka. Zależnie od tego jakie masz poglądy ty jako Lara będziesz paraliżował biedne rekiny uderzeniem w nos lub rekin będzie ciebie paraliżował uderzeniem płetwą w nos :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pewnie usypiające. Fajnie by to wglądało jakbyśmy poruszali się po jakimś większym terenie.I po uśpieniu takie zwierze by potem nas mogło znów dopaść.

 

A tak poza tym Grimlock o czym ty piszesz ? Jak to nie zabrała pistoletów ? Przecież już wcześniej kukurydza dal link do trailera gdzie, widać jak Lara strzela pistoletami do rekina pod wodą...

Edytowane przez Devil

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A tak poza tym Grimlock o czym ty piszesz ? Jak to nie zabrała pistoletów ? Przecież już wcześniej kukurydza dal link do trailera gdzie, widać jak Lara strzela pistoletami do rekina pod wodą...

Czy Ty wogóle obejrzałeś trailer do którego link zamieściłem...

 

W takim razie napisz co leżało na stole - widać jak wół dwa pistolety

 

 

W razie kłopotów ze wzrokiem...

 

Dołączona grafika

 

 

Lara pozostawiła swoje pistolety na stole, a potem zdetonowała ładunek - więc nie zabrała ich ze sobą w czasie trwania trailera. NIE PISAŁEM, że nie zabrała ich wogóle.

 

Na głównej stronie www.tombraider.com są zasypane popiołem.

 

http://www.tombraider.com/server.php?show=ConMediaFile.694

Edytowane przez Grimlock

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołączona grafika

Matulu ile mozna sie rozwodzic na temat pistoletow w trailerze? Chcialbym poczytac dla odmiany cos ciekawego w tym temacie! :P

Ide o zaklad, ze nawet tworcy nie wpadli na pomysl jak bardzo mozna analizowac ten trailer pod wzgledem filozoficznym... :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość dragonlore

Wyjasnienie chyba jest proste:

 

Poprostu Lara wysadzila dom i zostawila "jakies" tam gun'y na stole.. bo byc moze ..pozorowala wlasna smierc??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Albo to koniec gry i postanowiła zatrzeć za sobą ślady by o niej raz na zawsze wszyscy zapomnieli, a ona przeszła na zasłużoną emeryturę. A tak na poważne to pożyjemy zobaczymy... Z mojej strony EOT.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Generalnie jeśli chodzi o grafikę i grywalność to Legend był co najmniej bardzo dobry. Tutaj prezentuje się jeszcze lepiej. Zwłaszcza na ostatnim screenie. Roślinność lepiej się prezentuje niż w Crysis. Ale to oceniam patrząc tylko na screeny.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Generalnie jeśli chodzi o grafikę i grywalność to Legend był co najmniej bardzo dobry. Tutaj prezentuje się jeszcze lepiej. Zwłaszcza na ostatnim screenie. Roślinność lepiej się prezentuje niż w Crysis. Ale to oceniam patrząc tylko na screeny.

Ja mam odmienne zdanie. Dla to nawet sie nie umywa do tego co widziałem w Crysis ale co z tego skoro to nudny przeciętniak. Jakoś TR znudził mnie po 3 :lol2:. Mimo ze grałem w dema Legend i Anniversary ( a pełną wersje Anniversary dostałem z kartą) to nawet nie dotknąłem fulla.

 

Imo narazie nic nie wygląda tak dobrze jak krapsis. Gra bardzo średnia (tylko suit i jego odgłosy fajne + fajny trailer wejściowy (ten z dema)) ale graficznie nic narazie nie zagraża tej grze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A co Tomb Raider: Legend i Tomb Raider: Anniversary były złe ?? Baz jaj panowie.

Przeciętne jak dla mnie. Jak dla mnie dobry był tylko T1,T2 i Lost Revelation.

 

Ale ta nowa część wygląda naprawdę smakowicie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie



×
×
  • Dodaj nową pozycję...