Skocz do zawartości
kucyk

Pro Evolution Soccer 2008

Rekomendowane odpowiedzi

ufff

Juz myslalem, ze panowie z Konami w tym roku odpuscili ;)

Pro Evolution Soccer 2008 (roboczy tytul) ukazuje sie na PC/X360/PS2/PSP/DS.

 

Mamy pierwsze screeny:

PIERWSZE SCREENY

 

Tutaj pierwszy wiekszy news:

NEWS @IGN

 

Ogolnie wychwalany jest nowy system "Teamvision" ktory calkowicie odmieni zachowania kopaczy sterowanych przez CPU

teraz maja naprawde uczyc sie naszego stylu gry i przewidywac zagrania, ma zostac dodanych wiecej ruchow z pilka (triki, krotkie podania itp.) Zapowiadaja, ze "it will be the closest simulation of real football to date" i oby nie bylo to tylko marketingowym belkotem ;)

Graficznie na screenach gra nie powala, chociaz panowie z Konami mowia ze bedzie na prawde ladnie, ale nie jest zle i co najwazniejsze zachowala swoj klimat, nic sie nie swieci i blyszczy ;)

 

"We have taken a long hard look at what has made the Pro Evolution Soccer series so popular, and where we want to take it next,"

oby! panie Takatsuka, standardowo - juz nie moge sie doczekac :-P

 

update:

tutaj troche bardziej profesjonalnie opisane:

» Naciśnij, żeby pokazać/ukryć tekst oznaczony jako spoiler... «

W końcu doczekaliśmy się pierwszych obszerniejszych informacji odnoście następnej części Pro Evolution Soccer. Omińmy standardową śpiewkę o „najlepszej symulacji futbolu” i przejdźmy do rzeczy.

 

Po pierwsze – Teamvision. To hasło oznacza zdolność sztucznej inteligencji do zmiany swojego stylu gry w zależności od taktyki gracza. Jeśli grasz szeroko na skrzydłach by dośrodkować na głowę swojego napastnika, konsolowy przeciwnik zatroszczy się o jego szczelne krycie. Jeśli rozgrywasz piłkę w środku szukając prostopadłego podania, SI zagęści okolice własnego pola karnego tak, by zagranie „w uliczkę” było niemożliwe. Teamvision oznacza również, że konsolowa drużyna będzie zmieniała swój sposób ataku w zależności od tego czy ustawisz obronę w linii, czy też będziesz miał do pomocy Libero.

 

Konami obiecuje, że drużyny z wyższej półki o wiele lepiej będą wykorzystywać możliwości Teamvision niż te desperacko bijące się o uniknięcie degradacji. Wydaje się rozsądne, w końcu nie na każdej ławce zasiada Mourinho, Benitez czy Leo B.

 

Z chęcią sprawdzę opisywany patent. Faktem jest, że po kilku wieczorach z ostatnimi odsłonami serii, najwyższy poziom trudności przestaje wystarczać. Konami zamiast bezmyślnie nauczyć konsolę oszukiwać i dodać kolejną gwiazdkę do trudności, postanowiło się wysilić i wymyślić coś innego. Podoba mi się takie podejście. Jeśli Teamvision nie okaże się tylko marketingową gadką, to z pewnością wniesie jeszcze więcej miodu do gry.

 

Z innych usprawnień zapowiedziano większą kontrolę nad zawodnikiem w czasie dryblowania, nowe triki i nowe animacje podań sytuacyjnych. Jednym słowem standardowa zapowiedź nowej piłeczki od Konami.

 

Modyfikacji poddano także wykonywanie stałych fragmentów gry. Możliwa będzie regulacja ilości zawodników tworzących mur. Drużyna wykonująca rzut wolny będzie mogła dokładniej zaplanować jego rozegranie. Na przykład ustawić gracza, do którego zamierza podać, na odpowiedniej pozycji.

 

Ostatnią, ale wcale nie najmniej ważną jest sprawa oprawy graficznej. Konami jest świadome, że w tym elemencie zawsze kulała w stosunku do konkurencji. W najnowszej części serii zaimplementowane zostaną lepsze animacje twarzy, stroje zawodników będą poruszały się na wietrze, a w czasie ciągnięcia przeciwnika za koszulkę nasza wyobraźnia będzie mogła odpocząć, gdyż zajście będzie doskonale widoczne. Na trykotach pojawią się także plamy po deszczu i pocie.

 

W najbliższej przyszłości możemy oczekiwać potwierdzenia zawartych w grze licencji. Przekonamy się wtedy, czy wersja na konsolę Xbox 360 będzie uboższa niż na Playstation 3, co zdawały się sugerować wcześniejsze plotki.

Edytowane przez kucyk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Łeee co to jest? Piłkarze wyglądają jak plastykowe zabawki wprost z odlewni - i ogolnie nędza ;|

Gdybym miał oceniac tylko pod wzgledem grafy, to od razu skojarzyłoby mi sie to z Sims Sport :blink: :lol2:

Dołączona grafika

Edytowane przez -Caleb-

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Łeee co to jest? Piłkarze wyglądają jak plastykowe zabawki wprost z odlewni - i ogolnie nędza ;|

Gdybym miał oceniac tylko pod wzgledem grafy, to od razu skojarzyłoby mi sie to z Sims Sport :blink: :lol2:

Dołączona grafika

najw...realizm a w pesie raczej tego nie braquje i tu znwou gusty i guściki, ale najbardizej czego mi braquje w grach sportowych to same filmiki z poszczególnych naszych etapów //ligowych, puchatrowych itd// cala ta otoczka fanfary przed meczem emocje, itp, itd....boshe widziałem samo wejście w nba 2k7 sorry ze caly czas wraca do tej gry ...ale gdy sie raz zobaczy to....ehhh :) to tak jak w tv...prezentacje zawodnikow, wprowadzenei rpzed meczem, wywiady z zawodnikami, itp...maskotki poprostu reall !!!!!!!!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

w takim razie, musze to napisac Caleb - zenada [;

No zgadzam sie - grafa jest żenadzka :D :>

Poza tym co tam więcej ocenisz po 4 screenach? Ja sie tylko do tego ustosunkowałem co było na obrazkach. Nvm spadam szybko bo mnie miejscowi dorwą :D

Edytowane przez -Caleb-

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dobrze, że wreszcie wzięli się za grafę.

To będzie murowany "must have" dla mnie, więc nie będę się rozpisywał. Już powoli myślałem, że Konami odpuściło sobie na ten rok PES'a. Nic tylko czekać.... gra z pewnością będzie miodna...

Edytowane przez EXO3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to wielkie czekanie i odliczanie do dnia premiery. Nieliczny z tytulow ktory bedzie miec orginalne pudelko ;)

Jesli chodzi o grafike i jej jakosc - Caleb ma racje. Na tych skrinach nie ma zadnej rewelki patrzac na to obiektywnie. Mozna powiedziec ze nawet strasza ta plastikowoscia. Dla mnie osobiscie to zaden problem. Ja i tak zawsze gram na tele/wide wiec nie mam czasu przygladac sie ktory chopak jak wyglada... Wiadomo ze jest to wazna czesc gry, ktora swoim wygladem moze odstraszyc nowych nabywcow. Konami jednak wie ze juz obecnie ma wielka rzese fanow i ci bez wachania kupia kolejny numerek. Tak czy owak, ok 2010 powinni jednak zmienic engine lub mocno go zmodernizowac. Obecnie niektore strategie wygladaja lepiej, gdzie smigaja setki jednostek. Tutaj raptem 25 facetow.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Konami po raz kolejny uchyliło rąbka tajemnicy odnośnie Pro Evo 2008 (czy może PES 2008, już się gubię). Najbardziej cieszy mnie wiadomość, że na Game Developers Conference w Lipsku będzie można przetestować grywalną wersję ich najnowszej produkcji.

 

Dosyć zaskakującą informacją jest z kolei fakt, że zarówno Japonia jak i Ameryka Północna i Europa dostaną ten sam produkt. Podobno Konami szkoda funduszy na produkcję trzech gier na różne rynki, jak to miało miejsce w przeszłości. Ciekawe co z tego wyjdzie. Czy zagramy w dynamiczniejszą grę, którą zawsze było Winning Eleven czy troche wolniejszą jej wersję, przywodzącą na myśl europejskie wydania. Jeśli brak podziału byłby prawdą to jeden z kontynentów będzie musiał się przestawić na nowy styl gry chyba, że autorzy znajdą złoty środek i wypośrodkują różnice.

 

Konami zdementowało także plotki mówiące o znacznych różnicach w wersjach na PS3 i Xboxa 360. Konsola Sony miała wygrywać lepszymi licencjami, ale wygląda na to, że nic takiego nie będzie miało miejsca. To dobrze, ciekawe czy będzie możliwy multiplayer między posiadaczami różnych konsol…

czyli wygląda na to, że czar "17gb i o 10 razy lepszej" grafice na ps3 prysł ;) Edytowane przez kucyk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Najważniejsze, że nie będzie różnic w gameplayu :P czyli WE vs. PES. Oby tylko zostawili ten z WE [; zawsze był imo lepszy :P

Edytowane przez ojejku

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja bym sobie tylko zyczyl

a)

zrobienia w koncu porzadku z faulami ,bo jak w 5 byly zbyt aptekarskie to w 6 czasami takie kosy przechodzily ze glowa mala

b)

poprawienie rogow, czyli lepszy widok szczeoglnie z 1 strony bo kija widac a jak sie ma slabych obroncow to 80% bramek pada wlasnie po rogach(zupelnie nierealistyczne to)fajnie by tez bylo gdybysmy mogli 'ustawiac' grajkow tam gdzie chcemy i ilu chcemy podczas rogu.

c)

poprawienia inteligencji naszych grajkow gdy mamy pilke.Czasami biegna i po prostu staja albo leca niewiadomo gdzie albo staja na 5 metrowym spalonym i czekaja - niezaleznie od taktyk itp.

c)

deko poprawienia interwencji bramkarzy.Ja lubie jak od czasu do czasu przepuszcza babola ale wd. mnie w 6 zdazalo sie im to zbyt czesto

d)

przyspieszenie lekko gry.6 byla toporna dopiero chimps to troche zmienil

e)

zwiekszenie inteligencji kompa ale to ma byc niby zrobione

 

zycze sobie tym razem pilki perfekcyjnej ,oczywiscie w miare mozliwosci.

Grafa mnie wali.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

# rzuty wolne i strzały (także głową) są bite mocniej, niż dotychczas,

# jaskółkę/nurkowanie (niepotrzebne skreślić) wykonuje się przez przytrzymanie górnych przycisków, a następnie przyciśnięcie lewego triggera - na Dual Shocku wyglądało by to mniej więcej tak: L1+R1(trzymać)+L2,

# pierwsze amatorskie próby z jaskółką/nurkowaniem (niepotrzebne skreślić) kończą się na żółtej kartce dla upadającego, chyba, że sędzia był zasłonięty albo nie widział całej sytuacji,

# jeśli biegnąc zawodnikiem będziemy na wysokości pola karnego, przy wciśniętych górnych przyciskach zawodnik zwróci się w kierunku bramki(?),

# zawodnicy w murze dobierani są wg wzrostu - najwyżsi przy bliższym słupku, najmniejsi w stronę długiego,

# można ustalić dowolną ilość zawodników w murze,

# jeśli któryś z graczy zdobędzie bramkę dającą prowadzenie w ostatnich sekundach meczu, to czasem nawet zawodnicy z ławki rezerwowych wybiegną cieszyć ze zdobywcą gola,

# dodano nowy rodzaj wślizgu - jumping slide tackle,

# "pełna" mimika twarzy, nie tylko podczas strzelenia gola, ale także przy stracie bramkowej

za issonline.pl

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Najświeższe informacje na temat licencji podała szwedzka strona Level7, której redaktorzy mieli ponoć okazję zagrać w wersję beta PES'a 2008 na konsolę Playstation2. Według nich, lista licencjonowanych drużyn wygląda następująco:

 

* Premier League (brak licencji)

* Ligue 1 (Pełna licencja)

* Serie A (Pełna licencja)

* Eredivisie (Pełna Licencja)

* Liga Hiszpańska(Pełna licencja)

* Bayern Munchen

* Anderlecht, FC Brugge

* Dinamo Zagreb

* FC Copenhagen

* FC Honka (?!)

* Olympiacos Piraeus, Panathinaikos, AEK Athens

* Celtic, Glasgow Rangers

* Red Star

* Rosenborg BK

* Benfica, FC Porto, Sporting Lisbon

* Spartak Moskva, Lokomotiv Moskva

* AIK, Hammarby IF, Helsingborgs IF, IFK Göteborg

* Dynamo Kiev

* Boca Juniors, River Plate

* FC Basel

* Besiktas, Fenerbahce, Galatasaray

* Internacional, Sao Paulo

* Wisla Krakow

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A mnie martwi jedno. Znow bedziemy mieli 2xx slotow na druzyny (tak jak w poprzednich PES'ach) i jedna lige trzeba bedzie zamieniac na inna jak bedziemy chcieli sobie pograc na przyklad Bundesliga po wyjsciu odpowiedniego patcha.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Francuskiej podróży po zapowiedziach Pro Evolution Soccer 2008 ciąg dalszy. Po tym jak KONAMI rozesłało do prasy wersję beta swojej nowej gry, rozpętała się prawdziwa burza.

 

Zachodnie magazyny prześcigają się w sprzedawaniu graczom najświeższych informacji - zamieszczając pokaźne artykuły, jak choćby ten z miesięcznika Joypad. Oto jakie wnioski wyciągnęli redaktorzy z Francji po kilkugodzinnym obcowaniu z PES'em 2008:

 

* Joypad otrzymał do testów wersję na X360, która była ukończona w 75%.

* Twarze gwiazd dopracowane są w najmniejszym szczególe.

* "Sędzia używa gwizdka" - powrót do sytuacji z PES5? (sic!)

* Wiele nowych animacji podań.

* Świetny model kolizji, co pozwala na lepsze krycie piłki (brak przenikania?).

* Żywo reagująca ławka rezerwowych, trener wpadający w furię.

* Zawodnicy poprawiają swoje getry (;D).

* Nowa kamera przy rzutach karnych - kiedy strzał oddaje komputer, przenosi się ona za plecy bramkarza.

* Łotwa zastąpiona przez Izrael...

* Problemy z frame rate - gra wyraźnie spowalnia. Może to być spowodowane tym, że wersja na X360 jest przeportowywana z PC lub PS3.

* Dokładniejsze podania.

* Wciąż ten sam, słynny PES'owy gameplay.

* Brak dostępu do trybów: treningu, master league oraz online na tą chwilę.

issonline.pl

 

wow, wreszcie coś nowego w temacie karnych

 

------------------------------------------

 

Tryb edycji, animacje, menu - czyli najnowsze wieści o PES-ie 2008 w nieco innym ujęciu

 

jezleli ten edytor animacji bedzie praktyczny, to patchmakerow czeka nie male pole do popisu [;

B-)

Edytowane przez kucyk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość StoProGratis

"* Łotwa zastąpiona przez Izrael..."

 

:lol:

 

" * Problemy z frame rate - gra wyraźnie spowalnia. Może to być spowodowane tym, że wersja na X360 jest przeportowywana z PC lub PS3."

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie



×
×
  • Dodaj nową pozycję...