szczepanx Opublikowano 30 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 30 Czerwca 2007 Jak to autko sie sprawuje i ile pali ropki? :-P warto pakowac sie w taki samochód? jak by nie patrzec ma juz 11 lat jest sprowadzony z francji lekko uszkodzony przód naprawa z 1 tys. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamien Opublikowano 1 Lipca 2007 Zgłoś Opublikowano 1 Lipca 2007 zalezy jeszcze za jaka cene, ogolnie samochod dobry po tylu latach wszystko co sie mialo popsuc (slabe punkty) juz sie wysypalo ;) silnik to jeszcze starsza konstrukcja ze wstepna komora, troche wiecej pali od silnikow z bezposrednim wtryskiem, ale za to kultura pracy bardzo milo zaskakuje, jednostka mocna i nie wysilona 2.2dT 114KM - calkiem ladnie sie zbiera spalanie w miescie okolo 8l/100km w trasie w granicach 6l/100km - przy normalnej jezdzie bez butowania samochod bardzo komfortowy i jak dobrze trafisz to charakteryzowal sie bogatym wyposazeniem grunt aby mocno rozwalony nie byl, laguny sa ocynkowane i w wypadku braku uszkodzen wlasciciel nie wie co to korozja silnik 2.2dt zazwyczaj stosowany byl w wersji kombi, nie jest to motor czesto spotykany ale z czesciami nie powinno byc wiekszych problemow - rowniez z racji tego ze silnik jest naprawde malo problematyczny pozostale czesci typu: koncowki wachaczy, tulejki, amorki, hamulce - ceny zroznicowane ale jest kupa tanich zamiennikow wiec ceny czesci zamiennych sa na takim samym a czasem i nizszym poziomie jak w przypadkow samochodow niemieckich no i jeszcze ostatnia sprawa - stylistyka... jeszcze dzisiaj po tylu latach samochod prezentuje sie dosc atrakcyjnie pozdrawiam jako uzytkownik Laguny 1.9dci '99 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczepanx Opublikowano 1 Lipca 2007 Zgłoś Opublikowano 1 Lipca 2007 pozdrawiam jako uzytkownik Laguny 1.9dci '99 no 99 to juz wypas po liftingu :-P ta co ja mam na oku to 96 rok 4 szyby ele. lusterka ele. klimatronic wspomaganie centralny w kluczyku tylko nie posiada poduszek :-| ma uszkodzony lekko przód cena to 7500 zł i jeszcze cos zejdzie plus opłaty :wink: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamien Opublikowano 1 Lipca 2007 Zgłoś Opublikowano 1 Lipca 2007 no 99 to juz wypas po liftingu :-P ta co ja mam na oku to 96 rok 4 szyby ele. lusterka ele. klimatronic wspomaganie centralny w kluczyku tylko nie posiada poduszek :-| ma uszkodzony lekko przód cena to 7500 zł i jeszcze cos zejdzie plus opłaty :wink: zwroc uwage na laczenie progow z przednimi blotnikami czy nie ma tam rdzy, czy szczeliny miedzy klapa bagaznika a buda sa rowne i czy turbina nie jest olejem zazygana bo ogolnie wyposazenie calkiem calkiem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczepanx Opublikowano 2 Lipca 2007 Zgłoś Opublikowano 2 Lipca 2007 zwroc uwage na laczenie progow z przednimi blotnikami czy nie ma tam rdzy, czy szczeliny miedzy klapa bagaznika a buda sa rowne i czy turbina nie jest olejem zazyganano akurat z tymi łączeniami karoseri to nie ma problemu bo wszystko wzrokowo wyłapie bo z zawodu jestem lakiernikiem samochodowym :-P ale co do tej turbiny to szczerze mówiąc to nawet nie wiem gdzie ona sie znajduje :-| ale chyba jednak odpuszcze ją sobie zeby była z 98 rok i za 9 tys to bym ją wzią :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shantillas Opublikowano 2 Lipca 2007 Zgłoś Opublikowano 2 Lipca 2007 Odnosnie Reni w wersji 2.2dT, moge napisac cos na podstawie autka kuzyna czyli Lafuna 2.2dT 98/99r grandtour, klimatronic. Czesci sa droznsze niz do benzyny. Przednie lozysko w cenie 220zl (kupi juz za 180) do benzyny 120zl. Tarcze i klocki swoje kosztuja. Silnik ten jest cholernie ciezki wiec hamulce szybko sie zuwywaja, trzeba tez uwazac aby nie przegrzac tarcz bo beda nam bily. Przejdz sie autkiem, jesli slyszysz bas i drgania przechodza na bude w zakresie od 2000 do 2600 obr/min to poduszka silnika jest do wymiany (ta glowna po lewej stronie), zwroc uwage czy nie jest zgnieciona i silnik nie lezy na niej cala swoja masa. Zwroc rowniez uwage na dolna poduche, jako pierwsza pada i potem ta glowna. Dzieki temu, ze przod jest taki ciezki autko bardzo dobrze sie prowadzi w zakretach, jedzie jak po szynach :D Ten silnik jest dosc trwaly i ma niezle osiagi. Jednak spalanie przy bardzo dynamicznej jezdzie moze i wyniesc 10l/100km., przy spokojniej do 90km/h i ledwie dotykajac gazu 5l uda Ci sie spalic. Przyjemnosc z jazdy jest wielka o ile wszystko inne jest sprawne. Na dluzsza mete silnik moze wydac sie glosny, wkoncu pochodzi z dostawczaka. Jedna z wad tego silnika jest ciezki dostep do rozrzadu, przez co wiecej zaplacisz za jego wymiane. No i kwestia oleju, do tego silnika wchodzi 7l!!! Wiec wymieniajac olej co 10tys km ponosimy duze koszty. hmm to tyle co moge napisac, jak cosik podbytam kuzyna na co zwrocic uwage kupujac ten model. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fipa Opublikowano 2 Lipca 2007 Zgłoś Opublikowano 2 Lipca 2007 Moge wtracic swoje trzy grosze? Co z tego, ze wchodzi aż 7l oleju. Dla mnie mogloby wchozic 10l gdybym wiedzial, ze to swietny silnik,o dobrych osiagach, malej awaryjnosci i spalaniu. Smieszne byloby, gdyby ktos nie kupil auta, 'bo za duzo oleju wchodzi' ;] Samo zagrzanie tarczy nie bedzie przyczyną bicia. Jedynie jej szybkie i nieodpowiednie schlodzenie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shantillas Opublikowano 2 Lipca 2007 Zgłoś Opublikowano 2 Lipca 2007 (edytowane) Moge wtracic swoje trzy grosze? Co z tego, ze wchodzi aż 7l oleju. Dla mnie mogloby wchozic 10l gdybym wiedzial, ze to swietny silnik,o dobrych osiagach, malej awaryjnosci i spalaniu. Smieszne byloby, gdyby ktos nie kupil auta, 'bo za duzo oleju wchodzi' ;] Samo zagrzanie tarczy nie bedzie przyczyną bicia. Jedynie jej szybkie i nieodpowiednie schlodzenie. Nie napisalem, ze przez duza ilosc oleju potrzebne silnikowi bym go nie kupil. Napisalem, ze jest to jedna z wad eksploatacyjnych, tak samo jak bardzo ciezki dostep do rozrzadu. Robiac duze przebiegi jestesmy zmuszeni czesto zmieniac olej przy turbognoju, przez co podnosza sie koszty przejazdu kazdego km. Kuzyn duzo jezdzi i juz dwa razy zmienial olej w tym ostatnim razem w skrzyni biegow, koszt 250zl. Smieszne jest to, ze chcesz miec silnik o niskim spalaniu i awaryjnosci a jestes gotow wlac 10l do silnika. Sprawdziloby sie to gdybys nie musial czesto go wymieniac (zwykly diesel, benzyna) lub bardzo malo jezdzil. Inaczej to ekonomicznie nie ma zadnego sensu bo czesc oszczedzonych $ na paliwie i tak wydasz. Autor tematu chcial wiedziec wszystko o tym modelu, jak wychodzi z ekspolatacja itp. Wiec podaje fakty :) Co do hamulcow, renia ma naprawde ciezki przod i nietrudno zagrzac w niej tarcze i je zalatwic. Edytowane 2 Lipca 2007 przez Shantillas Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamien Opublikowano 2 Lipca 2007 Zgłoś Opublikowano 2 Lipca 2007 no jak kazdy samochod laguna ma swoje plusy i minusy ale chyba najwiekszy jej plus to stosunek jakosc/cena gdyz samochod sporo moze zaoferowac w porownaniu do konkurentow przy bardzo przyzwoitej cenie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...