Gość simian raticus Opublikowano 27 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 27 Października 2007 Mam pytanko . . . czy w Gears of War pograją razem online blacharze z konsolowcami ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
..:::SiekieR:::.. Opublikowano 29 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 29 Października 2007 Mam pytanko . . . czy w Gears of War pograją razem online blacharze z konsolowcami ? Na poczatku byl plan dolaczenia gry do programu xbox live anywhere, jednak wycofano sie z tego i o ile mi wiadomo nie bedzie takiej mozliwosci...pad przeciwko myszce...dla mnie troszke niesprawiedliwe, choc skillowi gracze z konsol by dali rade ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
satoshie Opublikowano 30 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 30 Października 2007 Corpser Gameplay HD Chainsaw Gameplay HD System Specs: GeForce 8600GT 2GB RAM C2D 2,40 GHz Windows Vista Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kojak_ct Opublikowano 30 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 30 Października 2007 (edytowane) Czyli nie pomyliłem się pisząc w temacie o PS3, że taki 8600GT dorównuje możliwościami naszym next-genowym konsolom. :) Edytowane 30 Października 2007 przez kojak_ct Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość OpenSource Opublikowano 30 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 30 Października 2007 (edytowane) Czyli nie pomyliłem się pisząc w temacie o PS3, że taki 8600GT dorównuje możliwościami naszym next-genowym konsolom. :)pomyliles sie i to bardzo... architektura konsol jest zupelnie inna niz architektura PC, tam chipsety graficzne sa zintegrowane z jednostka ALU i CPU a pamiec jest wspoldzielona, poza tym wyjasnilby Ci to ktos kto stworzyl te uklady. Tak wiec takie porownania sa nietrafione, to tak jakby porownywac silnik w samochodzie i silnik w przy pile tarczowej - niby obydwa to silniki i opisane sa podobnymi paramtrami ale zamienic je zeby spelnialy odwrotne funkcje nie za bardzo da rade - a porownywanie ich wydajnosci jest malo miarodajne i niezbyt dokladne. qrde, obejrzalem filmiki na www.gametrailers.com najnowsze ... strasznie razi w GoW to ze nie ma zadnych niszczacych sie lementow otoczenia. Ladne modele, ladne mapy .. a tu bo serii z tych poteznych gunow tylko lekka mgielka ... spodziewalem sie po wersji PC chociaz takich efektow po strzelaniu jak w FEAR Edytowane 30 Października 2007 przez OpenSource Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gregor1230 Opublikowano 31 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 31 Października 2007 To za dużo się spodziewałeś - gra jest pozbawiona fizyki jak dla mnie kompletnie przez co powiewa dramatem ;/. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kojak_ct Opublikowano 31 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 31 Października 2007 qrde, obejrzalem filmiki na www.gametrailers.com najnowsze ... strasznie razi w GoW to ze nie ma zadnych niszczacych sie lementow otoczenia. Ladne modele, ladne mapy .. a tu bo serii z tych poteznych gunow tylko lekka mgielka ... spodziewalem sie po wersji PC chociaz takich efektow po strzelaniu jak w FEAR To, że wszystko jest wlutowane na jednej płycie nie oznacza, że jest jakoś super zintegrowane. ;) GoW to jedna z najładniejszych gier na konsole. Skoro na takiej karcie chodzi płynniutko to chyba nie oznacza, że taki konfig jest wolniejszy? :) Dla mnie oznacza to podobną wydajność + dobra optymalizacja kodu i mamy to co powyżej. ;) I pisze to posiadacz konsoli. ;) Jeśli chodzi o fizykę to nie ma jej wcale. Grałem w wersję na X i to mnie bardzo rozczarowało. Na iksie miejscami dało się zauważyć słabe tekstury. Ciekawi mnie, czy na PC coś się poprawiło. Na pewno sprawdzę. ;) Ale sama rozgrywka mimo, że trochę monotonna to potrafi przykuć na dłużej. ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZATOICHI Opublikowano 31 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 31 Października 2007 (edytowane) architektura konsol jest zupelnie inna niz architektura PC, tam chipsety graficzne sa zintegrowane z jednostka ALU i CPU a pamiec jest wspoldzielona, poza tym wyjasnilby Ci to ktos kto stworzyl te uklady. GPU nie jest zintegrowane z CPU ani w xboxie360 ani w PS3, co do pamięci to xbox 360 ma do dyspozycji całą pamięć jaką posiada dla GPU I CPU natomiast ps3 ma ram podzielony na pół. jesli chodzi o bardziej zaawansowane kwestie radzę odwiedzić forum: http://forum.beyond3d.com/forumdisplay.php?f=15 Edytowane 31 Października 2007 przez ZATOICHI Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość OpenSource Opublikowano 31 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 31 Października 2007 GPU nie jest zintegrowane z CPU ani w xboxie360 ani w PS3jeśli chodzi o X360 to koles w serwisie rozbieral konsole i widzielismy GPU i CPU na jednej pltyce drukowanej ( po zdjeciu radiatorow offkoz ) - czy w takim razie nie mozna powiedziec ze sa "zintegrowane" ? nie ma tak jak w PC ze przepustowosc narzuca AGP czy PCI-E wiec... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fidel Opublikowano 31 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 31 Października 2007 (edytowane) nie bo zintegrowane to by byly w jednym chipie a one sa poprostu wlutowane na jedmym PCB ktorym jest mobo takiej konsoli a co do szyny to jakas tam na pewno tez jest :] Edytowane 31 Października 2007 przez Fidel Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hooded man Opublikowano 1 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 1 Listopada 2007 Dokladnie, OpenSource kogo obchodzi to co jest z czym zintgrowane w konsoli. Licza sie fakty - najlepiej wygladajaca gra na klocka moze dzialac plynnie na grafice, - juz nawet zaryzykuje stwierdzenie - nie z polki sredniej a nieco ponizej. A przeciez wyciskali ostanie soki z xboxa360 piszac "girsy" Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaZZeo Opublikowano 1 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 1 Listopada 2007 Nie zapominajcie, ze to rok różnicy, który poświęcono głównie na optymalizacje wiec sie nie dziwie ze na 8600GT tak dobrze chodzi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZIBI_PL Opublikowano 1 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 1 Listopada 2007 zamiast dyskutowac to bym sie tylko cieszyl :D przynajmniej na lapku sobie pogram w gre ktorej zawsze zazdrosiclem konsolowca :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
-mess- Opublikowano 1 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 1 Listopada 2007 dla mnie troszke niesprawiedliwe, choc skillowi gracze z konsol by dali rade ;) prowokacja? :) zostalo udowodnione, ze skillowy gracz z konsoli jest praktycznie nikim w porownaniu z "niezlym" graczem pecetowym. nie pamietam kto juz, ale jakis sredniak z pc sam zniszczyl 5 najlepszych kolesi z halo i w halo bez wiekszego problemu. to samo powiedzial fatal1ty, i ja jestem tego samego zdania. do tego moge sie zalozyc o gruba kabone ze zmasakruje kazdego polskiego gracza fpp z konsoli w kazda skillowa strzelanke ktora wybierze. jak cos to pm me ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BezbronnyPL Opublikowano 1 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 1 Listopada 2007 (edytowane) Akurat teorie ,ze w X pudle siedzi odpowiednik Gf8600GT łatwo obalić.Już nawet nie ma co wspominać ,ze PC i konsola to różne architektury i raczej nieporównywalne ze sobą.(W X360 na jednej podstawce jest GPU z EDRAM ) To ,że GoW działa na 8600GT i C2d ,jest wynikiem kilkuletniej pracy nad enginem i samą grą .Widać to doskonale na przykładzie UT3 na tym samym silniku ,który chodzi naprawdę nieźle,nawet na starszych maszynach. Ale już przywołując przykłady Rainbow Six Vegas, czy Lost planet widać jasno, że jeśli nad grą nie pracują mistrzowie kodu z niemal nieograniczonym czasem, to zaczynają się problemy. R6V na 8600GT chodzi nie ma co ukrywać kupiasto, na low/med.To samo dotyczy LP, tylko tu już jest dla odmiany sporo lepiej. Bioshock (ponoć ue3 ale w praktyce renderer to ue 2,5) także nie chodzi jak marzenie. Za to prawdziwa tragedia rozgrywa się w obozie Play Station 3 , gdzie wielokrotnie w topie o Ps3 zwracałem ,że RSX (czyli 7800GTX /128bit) jest zbyt słaby na dźwignięcie nexgenowej grafiki w sposób jaki wymyśliło Sony(czyli 1080 lub FSAA).Nie dość ,że 95% gier na PS3 wygląda gorzej niż na X360(często gorsze tekstury,oświetlenie,brak FSAA,słabe filtrowanie tekstur),to jeszcze są problemy z utrzymaniem frameratu. Także nam pozostaje sie w ogóle cieszyć ,że co ciekawsze gry z konsol zaczynają pojawiać się na PC w lepszej oprawie , a przy tym nie mają wymagań z kosmosu. Edytowane 1 Listopada 2007 przez BezbronnyPL Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 1 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 1 Listopada 2007 (edytowane) prowokacja? :) zostalo udowodnione, ze skillowy gracz z konsoli jest praktycznie nikim w porownaniu z "niezlym" graczem pecetowym. nie pamietam kto juz, ale jakis sredniak z pc sam zniszczyl 5 najlepszych kolesi z halo i w halo bez wiekszego problemu. to samo powiedzial fatal1ty, i ja jestem tego samego zdania. do tego moge sie zalozyc o gruba kabone ze zmasakruje kazdego polskiego gracza fpp z konsoli w kazda skillowa strzelanke ktora wybierze. jak cos to pm me ;) Ciekawe gdzie to zostało udowodnione... <_< Bo swego czasu to można było najwyżej przeczytać na GOLu o tym że gracze z konsol są lepsi w walce na "krótki dystans". No chyba że przegapiłem któryś z odcinków Pogromców mitów :blink: Kto tu prowokuję.... Dobra, dość tego "pr0" offtopu, pomówmy o konwersji;] A o konwersji wcale wiele nie trzeba mówić skoro zabrali się za to porządni programiści i prawdziwi gracze :) Więc filmik ukazujący gierkę (i framerate) na "średnim" kompie wcale mnie nie zdziwił ;] Edytowane 1 Listopada 2007 przez Gość Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 1 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 1 Listopada 2007 simian raticus, mozesz mi wyjasnic, dlaczego w kazdym swoim poscie wklejasz obrazek z profilem z Xfire? Jak dla mnie jest to nieudolna proba obejscia regulaminu... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kojak_ct Opublikowano 1 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 1 Listopada 2007 @BezbronnyPL Akurat łatwo obalić Twoje obalanie. W iksie siedzi odpowiednik 8600GT a dokładniej zmodyfikowany X1900XT ze zunifikowanymi shaderami. ;) Skoro na C2D i 8600/x1800/x1900 UT3 jak i GoW chodzą płynniutko to znaczy, że taki zestaw dysponuje mocą X360/PS3. Dla czego? Ano dla tego, że nie da się wyczarować dodatkowej mocy. Z pustego to i Salomon nie naleje. ;) Dobrze zoptymalizowany silnik UE3 pokazuje niewykorzystywany power kart graficznych oraz nieudolność innych programistów, którym po prostu nie chce się optymalizować kodu bo wybór kart HighEnd jest spory. ;) Na mojej karcie tak jak i na 8600GT kolegi, Bioshock śmiga płynnie ponad 30FPS. Rzadko spada poniżej 25 a nie jest to UE3. UE3 działa u mnie kapitalnie. Airborn i COD4 również. A jak wygląda? Świetnie. Szkoda, że 2 lata temu jak wyszedł x1800 gry wyglądały żałośnie. Dzisiaj widać, że jednak coś się zmienia na lepsze i na średnim kompie można w większość gier pograć komfortowo. Twórcy konsol chyba tego nie przewidzieli i sądzili, że jak zaserwują nam stare graty w nowym opakowaniu to przez 5lat będą górą. Rok temu pisałem, że daję konsolom 1-1,5roku po czym zostanią przegonione i tak się stało. Niestety konsolowcy nie mogą w to uwierzyć. ;) I cieszy mnie postęp w optymalizacji bo gram we wszystkie nowe gry na starym 2 letnim gracie w full detalach przy 1360x768. A jeszcze bardziej cieszę się, że sporo ludzi będzie mogło komfortowo pograć w takiego GoWa bez stresu. ;) I gratuluję EPICowi świetnych programistów. Zawsze sądziłem, że chłopaki dawali radę i się nie zawiodłem. ;) A będzie demko GoWa czy od razu Full? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yuucOm Opublikowano 1 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 1 Listopada 2007 prowokacja? :) zostalo udowodnione, ze skillowy gracz z konsoli jest praktycznie nikim w porownaniu z "niezlym" graczem pecetowym. nie pamietam kto juz, ale jakis sredniak z pc sam zniszczyl 5 najlepszych kolesi z halo i w halo bez wiekszego problemu. to samo powiedzial fatal1ty, i ja jestem tego samego zdania. do tego moge sie zalozyc o gruba kabone ze zmasakruje kazdego polskiego gracza fpp z konsoli w kazda skillowa strzelanke ktora wybierze. jak cos to pm me ;) Nic dodać nic ująć. Zgadzam sie w 100%. @BezbronnyPL Akurat łatwo obalić Twoje obalanie. W iksie siedzi odpowiednik 8600GT a dokładniej zmodyfikowany X1900XT ze zunifikowanymi shaderami. ;) Skoro na C2D i 8600/x1800/x1900 UT3 jak i GoW chodzą płynniutko to znaczy, że taki zestaw dysponuje mocą X360/PS3. Dla czego? Ano dla tego, że nie da się wyczarować dodatkowej mocy. Z pustego to i Salomon nie naleje. ;) Dobrze zoptymalizowany silnik UE3 pokazuje niewykorzystywany power kart graficznych oraz nieudolność innych programistów, którym po prostu nie chce się optymalizować kodu bo wybór kart HighEnd jest spory. ;) Na mojej karcie tak jak i na 8600GT kolegi, Bioshock śmiga płynnie ponad 30FPS. Rzadko spada poniżej 25 a nie jest to UE3. UE3 działa u mnie kapitalnie. Airborn i COD4 również. A jak wygląda? Świetnie. Szkoda, że 2 lata temu jak wyszedł x1800 gry wyglądały żałośnie. Dzisiaj widać, że jednak coś się zmienia na lepsze i na średnim kompie można w większość gier pograć komfortowo. Twórcy konsol chyba tego nie przewidzieli i sądzili, że jak zaserwują nam stare graty w nowym opakowaniu to przez 5lat będą górą. Rok temu pisałem, że daję konsolom 1-1,5roku po czym zostanią przegonione i tak się stało. Niestety konsolowcy nie mogą w to uwierzyć. ;) I cieszy mnie postęp w optymalizacji bo gram we wszystkie nowe gry na starym 2 letnim gracie w full detalach przy 1360x768. A jeszcze bardziej cieszę się, że sporo ludzi będzie mogło komfortowo pograć w takiego GoWa bez stresu. ;) I gratuluję EPICowi świetnych programistów. Zawsze sądziłem, że chłopaki dawali radę i się nie zawiodłem. ;) A będzie demko GoWa czy od razu Full? Dokładnie. Epic po prostu rządzi i sie przykłada do tego co robi. Aż miło im zapłacić za cieżką prace. Najpierw demo potem full bo premiera zapowiedziana jest na 6.11.2007 ;). Nareszcie nie Fanboy (którejś z platform) a to coś nowego na tym forum jeżeli chodzi o konsole ;). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BezbronnyPL Opublikowano 1 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 1 Listopada 2007 Fakt iż PC w końcu dogoni możliwości nowej generacji konsol jest oczywisty.Zawsze tak było i będzie, z reguły po 1,5 roku najdalej po dwóch PC oferują identyczną bądź lepszą grafę, to naturalna kolej rzeczy i to nie podlega dyskusji. To ,że ostatnimi czasy dostajemy dobrze zoptymalizowane gry,zawdzięczamy w dużej mierze właśnie konsolom.Bo to głównie porty gier ,muszą na nich(konsolach) działać możliwie najlepiej.Bioshock ,Cod4 to właśnie tytuły przygotowywane z myślą o nich,dlatego nie ma sie co dziwić ,że chodzą i wyglądają tak dobrze. Celowo podałem przykłady R6V,Lost Planet, można by jeszcze dorzucić CMR DiRT by zwrócić uwagę ,że 8600GT niekoniecznie jest ekwiwalentem Xenosa, bo gry te działają kiepsko(chyba jako posiadacz 8600GT mogę coś na ten temat powiedzieć), wydajność jest już zbliżona ale bardziej odpowiada 1900XTX niż 8600GT/S . Dlatego dobrze ,że GoW działa jak działa(ale to dopiero ocenimy), tylko widzę że porównanie GPU x360 do 8600GT miało raczej na celu zdyskredytowanie X-pudła,przez ukazanie ,ze kastracik 8600 ciągnie mega produkcję EPIC. :) Zresztą teraz, złożenie kompa w cenie X360/PS3 który poradzi sobie z w/w produkcjami nie mu już problemu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kojak_ct Opublikowano 1 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 1 Listopada 2007 Zgadzam się z Tobą. To porty z konsol zapoczątkowały ładną grafę. Prekursorem był chyba TR:L. ;) I wcale nie chodzi mi o dyskredytację GPU X360 czy RSX w PS3. Chodzi mi o to, że te sprzęty są na podobnym poziomie i dobrze zoptymalizowane produkcje wyglądają i działają podobnie co oznacza, że ludzie nie muszą od razu biec po nową grafę wraz z premierą kolejnej gry. ;) PS. Zazwyczaj PC doganiał konsole po ok 4-5latach. To dzisiejsze optymalizacje sprawiły, że stało się to po ok 2 latach. ;) Na razie czekam na demko GoWa. Może się skuszę na zakup. ;) Peace Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kkNd! Opublikowano 1 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 1 Listopada 2007 prowokacja? :) zostalo udowodnione, ze skillowy gracz z konsoli jest praktycznie nikim w porownaniu z "niezlym" graczem pecetowym. nie pamietam kto juz, ale jakis sredniak z pc sam zniszczyl 5 najlepszych kolesi z halo i w halo bez wiekszego problemu. to samo powiedzial fatal1ty, i ja jestem tego samego zdania. do tego moge sie zalozyc o gruba kabone ze zmasakruje kazdego polskiego gracza fpp z konsoli w kazda skillowa strzelanke ktora wybierze. jak cos to pm me ;) Tylko nie wyskakuj do nikogo w call of duty 3, bo mialbys problemy z dotrzymaniem slowa (pod left trigerem jest auto aim xD). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 1 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 1 Listopada 2007 PS. Zazwyczaj PC doganiał konsole po ok 4-5latach. To dzisiejsze optymalizacje sprawiły, że stało się to po ok 2 latach. ;)teraz rozwój technologii znacznie przyspieszył i bynajmniej nie chodzi tu jedynie o optymalizacje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komisarz Opublikowano 1 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 1 Listopada 2007 PS. Zazwyczaj PC doganiał konsole po ok 4-5latach. To dzisiejsze optymalizacje sprawiły, że stało się to po ok 2 latach. ;) Zapomniałeś dodać "mój PC" pisząc o doganianiu konsoli w 5 lat. XBOX - premiera 2001 + 5lat =2006. Czyli premiera serii 8800, a wkomuterach graczy trudno znalezc cos gorszego niz 7600gt, 7900gs staje sie bardzo popularne. Dla przypomnienia - xbox to mniej wiecej gf3. Siegnijmy glebiej - PS1. Premiera 1995 + 5 lat = 2000rok. W 1996 wychodzi voodoo i bardzo szybko zyskuje popularnosc. Grafika i efekty zostawiaja PS1 w tyle (m.in. filtrowanie tekstur). W 2000 na PC mamy gf2. Albo ps2, premiera chyba tez w 2000. +5 lat i mamy 2005, czasy gf serii 6 (premiera w 2004, czyli sa na rynku juz od roku...) Tu az zal porownywac.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kkNd! Opublikowano 1 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 1 Listopada 2007 (edytowane) Ale biedne te konsole. Teraz juz kazdy na sprzecie za 4k moze sobie zapuscic colina w podonych detalach. SLI i grafika w lost planet tez bedzie ladniejsza i z wiekszym anty aliasingiem! Moze za rok, przy kolejnej generacji kart graficznych wyjdzie nawet cos podobnego do pgr4. Jezeli ktos nie zrozumial ironii to wspolczuje. To topic o gears of war, a wyglada jak kacik wzajemnej adoracji :-P pamietajcie, ze gra na xboxie jest od roku czasu, a chlopaki od optymalizacji ciagle wyciskaja z maszynki wiecej i wiecej. Porownywanie do 8600 jest naprawde nie na miejscu :D Edytowane 1 Listopada 2007 przez 4ever_anarchy_soldier Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Orgiusz Opublikowano 1 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 1 Listopada 2007 Skonczycie OT czy mam zaczac dawac ZPP na dlugi weekend? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PaBlO Opublikowano 1 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 1 Listopada 2007 I gratuluję EPICowi świetnych programistów. Zawsze sądziłem, że chłopaki dawali radę i się nie zawiodłem. icon_wink2.gif Konwersję GOW na PC robi polskie studio People Can Fly (ci od painkillera) więc gratulujmy polakom ;] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kojak_ct Opublikowano 1 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 1 Listopada 2007 Ale silnik dostali od EPICa co nie zmienia faktu, że PCF mają pojęcie o programowaniu i mam nadzieję, że z GoWem nic nie popsują. ;) PS. @4ever_anarchy_soldier Co z tego, że GoW na konsoli ma już rok czasu? Czy GF8600 przez ten rok zyskał 40% mocy gratis? UE3 jest po prostu dopracowany na wszystkich platformach i dla tego dobrze działa na mid PC. :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Firekage Opublikowano 2 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 2 Listopada 2007 Celowo podałem przykłady R6V,Lost Planet, można by jeszcze dorzucić CMR DiRT by zwrócić uwagę ,że 8600GT niekoniecznie jest ekwiwalentem Xenosa, bo gry te działają kiepsko(chyba jako posiadacz 8600GT mogę coś na ten temat powiedzieć) Tak tylko wspomne , ze jako posiadacz 8600GT w Dirta gralem (demo) czesto i bawilem sie testami na detalach MED/HIGH z cieniami na poziom sredni i jesli dla Ciebie w 1024x768 30-50FPS to slabo to soreks... A w temacie. Wisi mi , ze ta gra nie ma fizyki. Jestem rozczarowany produkcjami jakie sie ukazuja i mam nadzieje , ze ta gra spowoduje , ze nie wylacze kompa po 5 minutach dema albo nie odpale GTL/GTR czy rFactora bo ile mozna jezdzic... Chce dobrej strzelanki , Crysisa nie ma wiec... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość OpenSource Opublikowano 2 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 2 Listopada 2007 (edytowane) o boze przestancie porownywac wydajnosc ukladu xenos x360 do kart graficznych z PC. Po pierwsze - to jest topic o GoW. Po drugie - nie macie zielonego pojecia o tym zeby robic takie porownania , nie wiem na czym sie opieracie poza bzdurami z innych forow czy stron ( nawet ATI nie porownuje Xenos do swoich ukladow z PC, zadna niezalezna firma sie tego nie podjela ). Po trzecie - do czego chcecie porownywac wydajnsoc kart z PC skoro na X360 stworzenie chocby 3dmarka byloby bezcelowe bo bylby to specjalnie napisany 3dmark pod Xenos i archtekture X-a a to nierowna walka bo nikt nie pisze specjalnych wersji benchmarka pod poszczegolne uklady graficzne. Wiec skad macie pojecie o wydajnosci X360 jak nie ma zadnych praktycznych testow z cyferkami do ktorych mozna by sie odniesc. Tak wiec dajcie sobie spokoj z pisaniem tych bzdur ze 8600 jest porownywalne z Xenosem bo to g*owno prawda. zeby nie bylo OT - skoro gra wychodzi 6 listopada to kiedy wyjdzie demo ? Edytowane 2 Listopada 2007 przez OpenSource Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...