Narkies Opublikowano 8 Lipca 2007 Zgłoś Opublikowano 8 Lipca 2007 (edytowane) Witam wszytkich. Jestem początkujący i nie umiem za bardzo podkręcać więc proszę o zrozumienie :wink: . Mam celerona 733mhz którego chciałbym podkręcić, moja płyta gł. to P6VAA i w biosie nie widze możliwości zmiany mnożnika i bios chyba nie ma tej funkcji albo ja ślepy jestem :mur: . Jest możliwosć zmiany FSB poprzez przestawienie jumperow. i tak jak przestawiam z standardowego 66 na 100 to wyswietla mi go bios jako 1100mhz bo mnoznik jest ustawiony na 11x i nie moge go nigdzie zmienic. a ta plyta obsluguje do 1ghz i dostarcza mu za malo mocy i komputer nie chce sie wlaczyc (system). co robic ? prosze o pomoc i z góry dziki wszystkim :rolleyes: PS: pamiec ram to 3x 128 mb 133mhz Edytowane 8 Lipca 2007 przez Narkies Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...