Szawel Napisano 22 Września 2008 Zgłoś Napisano 22 Września 2008 Z tym scope to może jakiś spoiler co? Sam specjalnie nie pisałem gdzie jest. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
costi Napisano 22 Września 2008 Zgłoś Napisano 22 Września 2008 W sumie racja... poprawione. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yuucOm Napisano 22 Września 2008 Zgłoś Napisano 22 Września 2008 (edytowane) Szansa ze ktoś na tą wieże nie wejdzie jest znikoma wiec spoilera nie trza ;p. Mi sie nie dało do ak zamontować tego scopa bez upgrade'a ;) A tak poza tym czy podziema Agropromu rzeczywiście są takie małe ? ;o No przecież to jakiś żart. Może są jakieś inne wejścia ? Prosze o odpowiedź w spoilerze ;). Kolejny dzień w Zonie za nami ;p. Ziomal Aszot tak sie podniecił ze zaczął biurko posuwać. Szkoda bo był już poza kratami ale ja skrian nie zrobiłem ;o. 2 screen od lewej w ostatnim rzędzie - > prawie jak stargate :lol: - przynajmniej ten falloutowy. Edytowane 22 Września 2008 przez yuucOm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mastertab Napisano 22 Września 2008 Zgłoś Napisano 22 Września 2008 Szansa ze ktoś na tą wieże nie wejdzie jest znikoma wiec spoilera nie trza ;p. Mi sie nie dało do ak zamontować tego scopa bez upgrade'a ;) A tak poza tym czy podziema Agropromu rzeczywiście są takie małe ? ;o No przecież to jakiś żart. Może są jakieś inne wejścia ? Prosze o odpowiedź w spoilerze ;). » Naciśnij aby pokazać/ukryć tekst oznaczony jako spoiler « - Podziemia agropromu Tak są takie krótkie Ziomal Aszot tak sie podniecił ze zaczął biurko posuwać. Szkoda bo był już poza kratami ale ja skrian nie zrobiłem ;o.To jest akurat ostry zawodnik Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yuucOm Napisano 22 Września 2008 Zgłoś Napisano 22 Września 2008 » Naciśnij aby pokazać/ukryć tekst oznaczony jako spoiler « - Podziemia agropromu Tak są takie krótkie To jest akurat ostry zawodnik Szkoda oj szkoda. Nie dość ze mało tych podziemi to jeszcze takie krótkie :|. imo Kazda lokacja powinna zawierać podziemia mniej lub bardziej rozbudowane. Fajny byłby pomysł na np Frakcje Underground czy coś ;p. A no i czemu stalker nie ma pożądnego SDK+ support dla modów. W mgnieniu oka ludzie by porolibli takie lokacje za głowa odpada. Co to Aszota - > no dokładnie mi tak wyjechał ;]. Przestraszyłem sie ze w takim tępie to za 2 "growe" dni już go nie zobaczę :lol: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
alienth Napisano 22 Września 2008 Zgłoś Napisano 22 Września 2008 Za Limańskiem czyli rozumiem w szpitalu ?? Jeśli tak to zważywszy na to, że szpital to jeden z bardziej zabugowanych leveli, ale jakoś nieszczególnie długi i plus to co jest po szpitalu to jakieś 2-3 godzinki spokojnego grania. no i już koniec.... od miejsca o którym pisałem zajęła mi gra jeszcze godzinkę. Prawdę wam powiem, że gdybym nie grał w SoC to bym nie wiedział o co biega w zakończeniu <_< BTW jest jedno czy kilka zakończeń ? :lol2: ...i pomyśleć że ukończyłem CS nie mając jeden artefakt i taki zwykły pancerz w połowie popsuty :blink: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
logimen Napisano 22 Września 2008 Zgłoś Napisano 22 Września 2008 Jak sie dostac do glownego budynku w bazie powinnosci (agroprom) ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Manhunt Napisano 23 Września 2008 Zgłoś Napisano 23 Września 2008 Wejść przez drzwi? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Caleb Napisano 23 Września 2008 Zgłoś Napisano 23 Września 2008 (edytowane) Wejść przez drzwi? :D W bazie Powinności jest niezłe Zoo w jednym z budynków :> A mam pytanie, da sie jakoś anulować zaczęte zadania? Bo wziąłem kilka które kolidują mi z obecnymi interesami, a nie lubię mieć w dzienniku niechcianych punktów i wytycznych :> Edytowane 23 Września 2008 przez Caleb Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
logimen Napisano 23 Września 2008 Zgłoś Napisano 23 Września 2008 Wejść przez drzwi? No bez jaj. Taki tepy nie jestem. Drzwi sa ZAMKNIETE i niewiem co zrobic zeby je otworzyc. BO wciskanie "F" przy nich nic nie daje. Nie ma info jak z innymi drzwiami: "Nacisnij "F" zeby otworzyc drzwi" A w srodku jest mechanik i jedna wazna psotac. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yuucOm Napisano 23 Września 2008 Zgłoś Napisano 23 Września 2008 Daj skrina w jakim dokładnie to jest miejscu ;o. Może za wcześnie przybyłeś do Agropromu, byłeś już w Dolnie Mroku ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
logimen Napisano 23 Września 2008 Zgłoś Napisano 23 Września 2008 Daj skrina w jakim dokładnie to jest miejscu ;o. Może za wcześnie przybyłeś do Agropromu, byłeś już w Dolnie Mroku ? Skrina dam poznym wieczorem bo teraz wychodze. Wlasnie w Dolinie Mroku nie bylem, jakos mnie ciagnelo do Agropromu najpierw :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yuucOm Napisano 23 Września 2008 Zgłoś Napisano 23 Września 2008 To pewnie dlatego zamknięte ;]. Nie bede zdradzał fabuły ale lepiej zajrzyj najpierw do Doliny ;). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
miron72 Napisano 23 Września 2008 Zgłoś Napisano 23 Września 2008 Kolejne ,wybrane mody Improve Sound Effects: Clear Sky v1.0 Mechanic Fix (4.0) ClearSky MOD Pack (1.0) STOC-MOD (1.01) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yuucOm Napisano 23 Września 2008 Zgłoś Napisano 23 Września 2008 Kolejne ,wybrane mody Improve Sound Effects: Clear Sky v1.0 Mechanic Fix (4.0) ClearSky MOD Pack (1.0) STOC-MOD (1.01) Mimo że nie lubie tyrać rzeczy z 50 kg limitem to i tak 500 to lekka przesada ;). Btw mogli by zrobić moda na to że po powiększeniu pojemności plecaka można z większym cięzarem normalnie sprintować a nie ze i tak powyżej 50kg stamina; niezależnie od upgradów/artefaktów spada bardzo szybko ;). Ja nadal czekam na brighter nights ;p. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
miron72 Napisano 23 Września 2008 Zgłoś Napisano 23 Września 2008 (edytowane) Mimo że nie lubie tyrać rzeczy z 50 kg limitem to i tak 500 to lekka przesada ;).Co najmniej o jakieś 30kg :wink: .Pół tony na garbie ułożyć to i Walentina Tierieszkowa nie umiała, a co dopiero Gagrin :rolleyes: .Ale po "Stolicznej"?Kto wie hehe? Edytowane 23 Września 2008 przez miron72 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yuucOm Napisano 23 Września 2008 Zgłoś Napisano 23 Września 2008 hehe ;). Ja tam z defowyn limitem biegam ;p. Najgorsze jest to ze caly loot nadal musze przynosić kolesiowi w kordonie (w bazie stalkerów). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hagis Napisano 23 Września 2008 Zgłoś Napisano 23 Września 2008 (edytowane) Odnosnie dwoch spraw: rozjasnic sobie mozna obraz przez konsole : rs_c_gamma (wartosci 1-1.5 bez nawiasow) - obraz sie rozjasni ale po restarcie znowu bedzie 1 (mimo wartosci zapamietanej) wtedy tylko trzeba ponownie wpisac np wartosc 1.3 czy 1.4 (inna niz poprzednio) co do naprawy inwentarza po limansku... » Naciśnij aby pokazać/ukryć tekst oznaczony jako spoiler « - "SPOILER" mozna spotkac w szpitalu stalkera ktory naprawi posiadany sprzet (przed helikopterem - po ktorym nie mozna sie juz cofnac tak ze warto oszczedzac pancerz - szczegolnie w 3cz. szpitala :) Edytowane 23 Września 2008 przez Hagis Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
alienth Napisano 23 Września 2008 Zgłoś Napisano 23 Września 2008 Może mi ktoś napisać jak się korzysta z tych pendrive'ów? <_< Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Arni Napisano 23 Września 2008 Zgłoś Napisano 23 Września 2008 Idziesz do gościa który naprawia bron pytasz się go czy nie ma dla ciebie roboty ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lozio Napisano 23 Września 2008 Zgłoś Napisano 23 Września 2008 Małe pytanko. Jak używać artefaktów żeby nie zostać napromieniowanym??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SGhost Napisano 23 Września 2008 Zgłoś Napisano 23 Września 2008 Znalezc takie, ktore nie promieniuja, lub nosic jeden, ktory leczy promieniowanie? Dobrze mysle? Nigdy nie uzywalem. Zbieralem raczej zeby sprzedawac ;). ehh no i jak mialem malo pulpitow moze ze 3, tak teraz przy probie wczytania czerwonego lasu podczas przejscia z bazy wojskowej za kazdym razem pulpit ;/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
costi Napisano 23 Września 2008 Zgłoś Napisano 23 Września 2008 Mam pytanko: czy mozna instalowac tylko wybrane elementy modpackow, czy trzeba brac cale dobrodziejstwo inwentarza? Zaciekawil mnie ten ClearSky MOD Pack (1.0), ale udzwig 500kg to przegiecie, zmiany nazw broni tez mnie nie interesuja. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yuucOm Napisano 23 Września 2008 Zgłoś Napisano 23 Września 2008 Poszukaj tych modów w szukajce na stalker files albo zobacz czy w read me koleś nie napisał czy da sie mody oddzielnie instalować ;p. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
alCatraz Napisano 23 Września 2008 Zgłoś Napisano 23 Września 2008 (edytowane) Na 1gb ramu gra wydaje się być niegrywalna, swapy non stop. Jeszcze pobawię się w opcjach ale pewnie wiele nie zdziałam. update textury na low zupełnie niwelują ścinki ale grafika wygląda jak nieszczęście ;) Edytowane 23 Września 2008 przez alCatraz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Caleb Napisano 23 Września 2008 Zgłoś Napisano 23 Września 2008 Wypakowujemy specjalnym programem katalog data zeby dostac sie do "gemaplay" i dokonujemy stosownych zmian: W "gamedata/configs/" powinien znajdować się plik system.ltx (notatnikiem go) oraz w kat. "gamedata/configs/creatures" powinien znajdować się plik "actor.ltx" (notatnikiem go) i wprowadzamy odpowiadające nam zmiany: w pliku "system.ltx" : max_weight = 50 zmienić na: max_weight = 100 natomiast w pliku "actor.ltx" linijki: max_item_mass = 50 ;50.0 max_walk_weight = 60 zmienić na: max_item_mass = 100 ;50.0 max_walk_weight = 120 Oczywiście mozna sobie wpisać ile się chce :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
qhash Napisano 23 Września 2008 Zgłoś Napisano 23 Września 2008 Wszystko smigalo mi cacy dopoki nie potradowalem z kolesiem w bazie Freedom. OD tej pory crash na trade;owaniu, inventroy ,PDA... moze mi ktos wyslac swojego save starego na patchu 1.5.04 w bazie Freedom, jeszcze przed Duty i wszystkim innym. Moj save nie bedzie dzialac, a ja nie mam za bardzo czasu grać od nowa... PM pls, jesli jest jakowa dobra dusza. thx Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eragonek Napisano 23 Września 2008 Zgłoś Napisano 23 Września 2008 W końcu dostałem grę i co muszę powiedzieć -> Bomba ! Mimo bugów gra ma niesamowity klimat i świetnie się gra :) . Od 2 dni gram non stop :rolleyes: . Mógłby ktoś poratować savem gdzieś na początku Limańska ? Bo coś mi się Lebiediew zaciął i nie mogę kontynuować gry :blink: . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
miron72 Napisano 23 Września 2008 Zgłoś Napisano 23 Września 2008 (edytowane) W "gamedata/configs/" powinien znajdować się plik system.ltx (notatnikiem go) oraz w kat. "gamedata/configs/creatures" powinien znajdować się plik "actor.ltx" (notatnikiem go) i wprowadzamy odpowiadające nam zmiany:Ja jak się pobawiłem kilka dni temu to po edycji wysokości skoku(a rannym byłem...) ....zabiłem się o ziemię :rolleyes: .Potwierdza się stare porzekadło: "Nie ten dobrym pilotem co wystartuje ale ten co wyląduje" :D Podobnie jak zacząłem zabawę szybkością biegu -postać kwiliła po kilku krokach żałośnie...Widać stawy nie dają rady :sad: Dali coś teoretycznie wypasionego niedawno: S.H.A.R.P.E.R. - FULL version - 832 textures! uwaga Stalkerzy -230.75 MB!Chyba będzie "hurtowo byle jako" S.H.A.R.P.E.R. textures - FIX (1.0) tutaj już lajtowe 1.33 MB. (G) mod (v.1.5.0.4) też reteksturing ale "drobniejszy".Są screeny.Około 20 MB S.T.A.L.K.E.R.: Чистое небо "Аватары" no....awatary jakoby.Nie sprawdzałem. Edytowane 23 Września 2008 przez miron72 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
uziel101 Napisano 23 Września 2008 Zgłoś Napisano 23 Września 2008 Ja jak się pobawiłem kilka dni temu to po edycji wysokości skoku(a rannym byłem...) ....zabiłem się o ziemię :rolleyes: .Potwierdza się stare porzekadło: "Nie ten dobrym pilotem co wystartuje ale ten co wyląduje" :D Podobnie jak zacząłem zabawę szybkością biegu -postać kwiliła po kilku krokach żałośnie...Widać stawy nie dają rady :sad: Dali coś teoretycznie wypasionego niedawno: S.H.A.R.P.E.R. - FULL version - 832 textures! uwaga Stalkerzy -230.75 MB!Chyba będzie "hurtowo byle jako" S.H.A.R.P.E.R. textures - FIX (1.0) tutaj już lajtowe 1.33 MB. (G) mod (v.1.5.0.4) też reteksturing ale "drobniejszy".Są screeny.Około 20 MB S.T.A.L.K.E.R.: Чистое небо "Аватары" no....awatary jakoby.Nie sprawdzałem. ten drugi link to fix do tej pierwszej paczki tekstur natomiast (G) mod zapowiada się ciekawie - nowe celowniki m.in. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...