LPKorn3324 Napisano 25 Lutego 2009 Zgłoś Napisano 25 Lutego 2009 Grobel - cóż na PC gram od bo ja wiem 12 lat? Widocznie dzisiejsi gracze jak muszą trochę się wysilić to nagle piszą "eee skopana ta gra bo trudna eee co za shit nie odleciała mu głowa jak strzeliłem w tego kolesia z ak z odległości pół kilometra... " Gwoli ścisłości śledzę wątek od początku i nie zauważyłem żeby ludzi, którzy w tą grę POTRAFIĄ grać byli w mniejszości, ba wydaje mi się, że jest dokładnie na odwrót. Co do "wyjaśnienia" - nie pamiętam już dokładnie o co ci chodziło ale bodajże o dziwne pojmowanie "nieliniowości", w ramach riposty zapodałeś mi, że nie ma w tej grze nawet opcji "zabij | uratuj | ... " otóż jesteś w błędzie bo takowa się znajduje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość chronicsmoke Napisano 25 Lutego 2009 Zgłoś Napisano 25 Lutego 2009 Grobel to wgraj sobie mody na ułatwienie rozgrywki o ile takie są. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 25 Lutego 2009 Zgłoś Napisano 25 Lutego 2009 (edytowane) Grobel - cóż na PC gram od bo ja wiem 12 lat?Chcesz się licytować? Ja gram dłużej. A wśród osób narzekających na ten tytuł są starsi gracze (vide qqrydza). I co to ma niby udowodnić? Co do "wyjaśnienia" - nie pamiętam już dokładnie o co ci chodziło ale bodajże o dziwne pojmowanie "nieliniowości", w ramach riposty zapodałeś mi, że nie ma w tej grze nawet opcji "zabij | uratuj | ... " otóż jesteś w błędzie bo takowa się znajduje.Poproszę o informację w spoilerze. Grobel to wgraj sobie mody na ułatwienie rozgrywki o ile takie są.yhm Mod zwiększający maksymalne obciążenie w plecaku - nie ułatwia rozgrywki Mod zwiększający celność broni - nie ułatwia rozgrywki Mod zmniejszający ceny - nie ułatwia rozgrywki Rzeczywiście, takich modów nie ma wcale :lol2: Edytowane 25 Lutego 2009 przez Gość Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Burdoror Napisano 25 Lutego 2009 Zgłoś Napisano 25 Lutego 2009 (edytowane) Widze, ze watek odzyl :D czytajac wasze wypowiedzi nachodzi mnie ochota na zabawe z CN po raz kolejny. Od czasu, jak skonczylem uplynely 2 "pucze". No,zobaczymy jak jest obecnie :D Pozdrawiam wszystkich milosnikow Stalkera i tych co jecza dla samego jeczenia. Edytowane 25 Lutego 2009 przez Burdoror Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość chronicsmoke Napisano 25 Lutego 2009 Zgłoś Napisano 25 Lutego 2009 (edytowane) Grobel ale w mojej wypowiedzi nie było ironii ja takich modów do Stalkerów nie wgrywałem jedynie Oblivion Lost ale on rozgrywki nie ułatwiał. Na novice i z tymi modami co podałeś gra chyba aż taka trudna nie jest? @LPkorn ale wiek czy staż tu nie ma nic do rzeczy. Trudne gry od zawsze nie cieszył się popularnością patrz na racing simy czy ArmA na przykład ale fakt stwierdzanie, że gra jest do du** bo się nie potrafi przejść czegoś to lekka przesada. Edytowane 25 Lutego 2009 przez chronicsmoke Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LPKorn3324 Napisano 25 Lutego 2009 Zgłoś Napisano 25 Lutego 2009 narzekanie na tytuł to jedno, narzekanie na "zbyt wysoki" poziom trudności to drugie » Naciśnij aby pokazać/ukryć tekst oznaczony jako spoiler « - "spoiler" Dawno grałem wiec nie pamietam jak postać się nazywała: w czerwonym lesie obok mostu nieopodal wejścia do lasu jest jeden z żołnierzy, który poddaje się: mówi, że może nas zaprowadzić w miejsce do którego zmierzamy, mamy do wyboru albo kolesia zabić albo iść za nim podobna zresztą sytuacja jest na samym początku limańska gdzie możemy puścić wolno bandyte gdy ten w zamian wyjawi nam miejsce zasadzki bądź też zabić go. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
costi Napisano 25 Lutego 2009 Zgłoś Napisano 25 Lutego 2009 Grobel ale w mojej wypowiedzi nie było ironii ja takich modów do Stalkerów nie wgrywałem jedynie Oblivion Lost ale on rozgrywki nie ułatwiał. Na novice i z tymi modami co podałeś gra chyba aż taka trudna nie jest? @LPkorn ale wiek czy staż tu nie ma nic do rzeczy. Trudne gry od zawsze nie cieszył się popularnością patrz na racing simy czy ArmA na przykład ale fakt stwierdzanie, że gra jest do du** bo się nie potrafi przejść czegoś to lekka przesada. Tylko sa gry trudne i gry, w ktorych AI ewidentnie waluje. O ile w pierwszych poziom trudnosci moze mobilizowac (bo wiadomo, ze jak sie podszlifuje skilla to sie uda), to w drugich czesto powoduje frustracje, bo co nam po skillu, jak AI gra na cheatach? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 25 Lutego 2009 Zgłoś Napisano 25 Lutego 2009 (edytowane) » Naciśnij aby pokazać/ukryć tekst oznaczony jako spoiler « - "spoiler" Dawno grałem wiec nie pamietam jak postać się nazywała: w czerwonym lesie obok mostu nieopodal wejścia do lasu jest jeden z żołnierzy, który poddaje się: mówi, że może nas zaprowadzić w miejsce do którego zmierzamy, mamy do wyboru albo kolesia zabić albo iść za nim podobna zresztą sytuacja jest na samym początku limańska gdzie możemy puścić wolno bandyte gdy ten w zamian wyjawi nam miejsce zasadzki bądź też zabić go. Te obydwie sytuacje nie mają większego wpływu na rozgrywkę, » Naciśnij aby pokazać/ukryć tekst oznaczony jako spoiler « - "sp" w pierwszym przypadku kolo stanął wryty (uroki AI w tej grze) więc sam polazłem w las gdzie chwile później znalazłem inna grupę która mnie poprowadziła dalej... w drugim przypadku wysłuchałem i zabiłem ^^ ale w sumie z tą "zasadzką" czy nie, nic konkretnego w fabule gry by się nie zmieniło. Edytowane 25 Lutego 2009 przez Gość Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość chronicsmoke Napisano 25 Lutego 2009 Zgłoś Napisano 25 Lutego 2009 Tylko sa gry trudne i gry, w ktorych AI ewidentnie waluje. O ile w pierwszych poziom trudnosci moze mobilizowac (bo wiadomo, ze jak sie podszlifuje skilla to sie uda), to w drugich czesto powoduje frustracje, bo co nam po skillu, jak AI gra na cheatach? W każdym FPSie AI polega głównie na aimbocie :wink: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mastertab Napisano 25 Lutego 2009 Zgłoś Napisano 25 Lutego 2009 (edytowane) Ludzie jak wy marudzicie, o błędach nie będę pisał bo pisałem już to w tym topicu zaraz po premierze niech każdy zagra sobie na wersji nie spatchowanej 1.0 to zobaczycie co się tam wyprawia :D , albo cofnijcie się gdzieś do początku topicu i poczytajcie. Przeszedłem grę 2 razy bez patcha i później z jakimś nowszym patchem i jedyną rzeczą która jeśli chodzi o AI mnie wprawiała w śmiech to celność granatami i uberwzrok w nocy reszta OK nie miałem problemu z przejściem gry na hardzie czy jak to tam się zwie. Frustrujecie się, a tak naprawdę nie ma nic w tej grze co mogłoby sprawiać trudności w jej przejściu. Edytowane 25 Lutego 2009 przez mastertab Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
reloop Napisano 25 Lutego 2009 Zgłoś Napisano 25 Lutego 2009 W każdym FPSie AI polega głównie na aimbocie :wink:Dokładnie, nie istnieje chyba żaden fps, w którym AI to coś więcej niż durny skrypt polegający na aimbocie oraz lepszym czy gorszym sekwencyjnym chowaniu się za przeszkodę lub jeszcze bardziej oryginalnym wybieganiu pod lufe. Poza tym, jaki jest problem zagrać na łatwiejszym poziomie, jeżeli na wyższym gra irytuje przez poziom trudności? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 25 Lutego 2009 Zgłoś Napisano 25 Lutego 2009 (edytowane) :lol: Nie chodzi tu tylko jedynie o poziom trudności ale całokształt gry, to że enty raz zdobywasz bazę a cholerstwo które chwile temu powybijałeś nagle odradza się w tym samym miejscu i tak w koło Macieja aż skrypt załapie... Grałem z patchem 08 i nawet na tym etapie twórcy gry nie potrafili tego naprawić... Edytowane 25 Lutego 2009 przez Gość Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mastertab Napisano 25 Lutego 2009 Zgłoś Napisano 25 Lutego 2009 :lol: Nie chodzi tu tylko jedynie o poziom trudności ale całokształt gry, to że enty raz zdobywasz bazę a cholerstwo które chwile temu powybijałeś nagle odradza się w tym samym miejscu i tak w koło Macieja aż skrypt załapie... Grałem z patchem 08 i nawet na tym etapie twórcy gry nie potrafili tego naprawić... Eee to miałeś jeszcze dobrze u mnie jest jeden jedyny nietykalny posterunek, którego nikt nie chce zająć ani moje oddziały ani wróg, bez tego nie mogę ruszyć dalej w zdobywaniu terenu. Ostatecznie olałem ten aspekt gry nie będę się tym przejmował oczywiście mod na ruszanie dup.. oddziałów nie zadziałał tzn. ekipa biega zajmuje posterunki, ale ten jedyny jest nietykalny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LPKorn3324 Napisano 25 Lutego 2009 Zgłoś Napisano 25 Lutego 2009 (edytowane) jeżeli mowa o wojnie frakcji to na 07 były jeszcze problemy - nie mogłem zająć ostatniego posterunku, moim wojakom nie chciało się ruszyć dupska i stać przy nim. HiS - racja nie mają żadnego znaczenia ale nie w tym rzecz przykład ten rzuciłem "ot tak", nikt nie będzie próbował mi wmówić, że stalker jest grą liniową bez swobody rozgrywki! Zaraz dojdzie do tego, że co poniektórzy będą zastanawiać się czy doom 3 albo fear były tytułami z otwartym światem itp. bądźmy poważni. Tak nieco na marginesie bo nawet nie odnosi sie to co clear sky - 2 dni temu pojawiłą sie beta 1935 cienia czarnobyla - zawiera wycięty z gry poziom 'dead city' (2 część Prypeci) http://forum1.onlinewelten.com/redirector....m%26album%3D105 nie posaidam jeszcze wiec nie wiem ale z tego co przeczytałem to są tam wszystkie stare poziomy, mutanty, a-life nieoskryptowane (nie pytajcie mnie jak to możliwe i jak to wygląda w rzeczywistości) Edytowane 25 Lutego 2009 przez LPKorn3324 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Duelist Napisano 26 Lutego 2009 Zgłoś Napisano 26 Lutego 2009 Pograłem trochę w tą betę... i chyba mogę śmiało powiedzieć, że programiści nieźle zrąbali własną grę (finalna wersja) :/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Szawel Napisano 27 Lutego 2009 Zgłoś Napisano 27 Lutego 2009 Już w 2007 wielu ludzi twierdziło, że koncepcja bety była o wiele lepsza od produktu finalnego... Wtedy było "nie zdążyliśmy". Jednak kiedy to samo zrobili z SC przestałem im wierzyć. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Caleb Napisano 27 Lutego 2009 Zgłoś Napisano 27 Lutego 2009 Ooo, no to zasysam - koniecznie muszę zobaczyć pierwotną wersję :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
q8ic Napisano 27 Lutego 2009 Zgłoś Napisano 27 Lutego 2009 (edytowane) Jak załadować pozostałe mapy ? Gdy wpisuję np: load l02_garbage to się ładuje słychać przeładowanie pistola i 3229522[/snapback] jump_to_level l02_garbage Dzięki, działa. Edytowane 27 Lutego 2009 przez q8ic Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Duelist Napisano 27 Lutego 2009 Zgłoś Napisano 27 Lutego 2009 jump_to_level l02_garbage Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
qqrydza Napisano 28 Lutego 2009 Zgłoś Napisano 28 Lutego 2009 Parę faktów... ładuje do zombi w Jantarze z giwery, która ma zamontowaną lunetę, ładuję, ładuję, ładuję... nagle gość z bioderka srututututu i słyszę jak mój mózg przeszywa seria pocisków. Śmierć. Spoko -myślę, gość ma wyczucie i był najlepszym snajperem na świecie bo odległość była imponująca do tego miał viper'a. Przesuwanie mojej postaci przez innych stalkerów... żenada. Podczas potyczki frakcji przycupnąłem za węgłem i naparzam wychylając się... nagle sunę w prawo i wyłapuję bez najmniejszego problemu serie albo nawet dwie. Śmierć. Spoko -myślę. Przechodząc po kładce na wysokości, mijając innego stalkera... śmierć. Spoko -myślę sobie kolejny raz. Granaty to też lekkie przegięcie. Goście powinni grać "w podkowę" albo "picipolo". Rzadko udaje mi się od nich uciec, a jak jest większa grupa przeciwników to wiadomo, że wybiegnięcie zza ukrycie równa się- śmierć. Ja nie piszę, że gra jest trudna, ta gra jest pod kilkoma względami tak zwalona, że ja przepraszam. To zaledwie ułamek idiotyzmów, które są na porządku dziennym w CS. Muszę spadać. Doszedłem do czerwonego lasu i nie mam przyjemności, nawet mnie nie ciągnie do eksploracji, szukania artefaktów czy wykonywania misji pobocznych. Chcę zobaczyć Limańsk. Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
axl2000 Napisano 17 Marca 2009 Zgłoś Napisano 17 Marca 2009 Panowie, czy to normalne, że Clear Sky nawet w DX9 przy średnio wysokich ustawieniach ma 15-20fps w 1680x1050 na kompie z podpisu? Stalker pierwszy śmiga, ale czyste niebo poporstu odrzuca, grać się nie da :/ 1. nie, nie mam wymuszonego AA i AF w sterach 2. probowalem z odswierzaniem 3. reszta gier w ktore gram 1680x105 AAx4 AFx8 chodzi bez problemowo 30fps+ (UT3, FEAR, Stalker SoC, FSX itd.) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LPKorn3324 Napisano 17 Marca 2009 Zgłoś Napisano 17 Marca 2009 nie, nie jest to normalne ; upewnij się, że gra spatchowana jest to 1.5.08 + nowe stery do nV co pewnie juz masz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yuucOm Napisano 17 Marca 2009 Zgłoś Napisano 17 Marca 2009 Albo zmniejsz sun shafty ;). Znaczy daj na low. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sideband Napisano 18 Marca 2009 Zgłoś Napisano 18 Marca 2009 Podstawa to wyłączenie ssao , bo po h.. ten efekt widać , a obciąża nieżle przynajmniej pod dx9. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
axl2000 Napisano 18 Marca 2009 Zgłoś Napisano 18 Marca 2009 A więc: komp z podpisu, najnowsze stery NV, najnowszy pacz do gry... 1680x1050, ustawienia "wysokie", SSAO wyłączone, AA wyłączone, AFx4 wymuszony w sterownikach Wynik: 20fps...co jest do cholery Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sideband Napisano 18 Marca 2009 Zgłoś Napisano 18 Marca 2009 Nie wymuszaj af ze sterownika , działa z poziomu gry. W sumie nie jest tak żle , ta gra ma takie wymagania. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
axl2000 Napisano 18 Marca 2009 Zgłoś Napisano 18 Marca 2009 To ja serdecznie wala taka gre, Crysis lepiej działa niz to coś :/ Z poziomu gry też wlaczałem, bez zmian... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Carson Napisano 18 Marca 2009 Zgłoś Napisano 18 Marca 2009 takie sa efekty engine'u wyzylowanego do granic mozliwosci ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sideband Napisano 18 Marca 2009 Zgłoś Napisano 18 Marca 2009 To ja serdecznie wala taka gre, Crysis lepiej działa niz to coś :/ Z poziomu gry też wlaczałem, bez zmian...Po pierwsze to tylko sporadycznie będziesz miał taki niski fps , po drugie jak możesz to zapodaj viste o dziwo ta gra działa lepiej pod dx10 , a AA działa w h.... lepiej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LPKorn3324 Napisano 18 Marca 2009 Zgłoś Napisano 18 Marca 2009 hmm u mnie na viście działało to zauważalnie wolniej niz na xp ;) / moment ze screena jest z sunshaftami i dlatego jest tak mało fps choć powinno byc ich mimo wszystko wiecej, później bedzie juz duuzo lepiej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...