Skocz do zawartości
alien.ni

Ceny W Komputroniku...

Rekomendowane odpowiedzi

Chcialbym sie dowiedziec co Wy uwazacie o tym porownaniu cen z 2 sklepow....

Dodam ze jest to zestaw ktory kupuje po 22 Lipca:P Zastanawiam sie w jaki sposob komputronik rozwija sie tak majac takie marże... :/ To jest chore...

 

Dołączona grafika

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Widzialem drozsze sklepy od komputronika.

Za jakosc, za firme, za podejscie sie placi i tyle.

(nie wychwalam go, nigdy tam nic nie kupilem, podejscie maja w kazdym sklepie rozne)

Otwozyli nowego komputronika w C.H. FORUM (Gliwice) wchodzisz do sklepu i chcesz kupowac taki wystruj wszystko podane na tacy..a przypomina mi sie sklep z gliwic gdzie kupilem starego procka po niskiej cenie...wchodze pokuj 4x5m same pudla kupa sprzetu wyglada jak zlomowisko i stary pryk bardzo przyjazny:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mają wysokie ceny, ale podobno bardzo dobry serwis i nigdy nie ma problemów z gwarancją.

Jakos 2 razy nie moglem sie do tego przekonac...

Moj kolega oddal kiedys klawiature Logitecha Ultra X do ich serwisu bo schodzily mu nadruki literek na klawiszach (po 3 miesiacach od zakupu)po 14 dniach od zlozenia reklamacji oddali mu ta sama klawiature z 2 wymienionymi przyciskami a reszta to samą... bylo oczywiste jak to sie skonczy... po 2 miesiacach polowa klawiatury byla nieczytelna...

Reklamacji nagrywarki tez nie uznali... :/ a wszedzie bezproblemu wymieniaja na nową :/ Jakos nie lubie tej firmy... i ta obsluga... Porazka... :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Najgorzej z gwarę jest w Vobisie. Moje logitechy X-230 trzymają już miesiąc. :( Pierwsze oddali mi i stwierdzili, że nie są uszkodzone. Głośniki przerywały i czasami się same wyłączały. Na dodatek urwali rurę od subwoofera.

Jutro jadę po nie znowu, tym razem nie będzie litości.

Edytowane przez HucK

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Villentretenmerth

Jakos 2 razy nie moglem sie do tego przekonac...

Moj kolega oddal kiedys klawiature Logitecha Ultra X do ich serwisu bo schodzily mu nadruki literek na klawiszach (po 3 miesiacach od zakupu)po 14 dniach od zlozenia reklamacji oddali mu ta sama klawiature z 2 wymienionymi przyciskami a reszta to samą... bylo oczywiste jak to sie skonczy... po 2 miesiacach polowa klawiatury byla nieczytelna...

Reklamacji nagrywarki tez nie uznali... :/ a wszedzie bezproblemu wymieniaja na nową :/ Jakos nie lubie tej firmy... i ta obsluga... Porazka... :P

to już teraz wiemy dlaczego założyłeś taki temat

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to już teraz wiemy dlaczego założyłeś taki temat

Nie to nie dlatego... Teraz np kupie u nich Scythe Infinity + Arctic Silver 5 :) Kupuje dlatego ze obydwa produkty sa w atrakcyjnych cenach i dodatkowo pracuje w CH Plaza i tam jest komputronik w ktorym moge to odebrac :) Zalozylem temat bo ciekaw jestem co ludzie sadza o tej firmie :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jakos 2 razy nie moglem sie do tego przekonac...

Moj kolega oddal kiedys klawiature Logitecha Ultra X do ich serwisu bo schodzily mu nadruki literek na klawiszach (po 3 miesiacach od zakupu)po 14 dniach od zlozenia reklamacji oddali mu ta sama klawiature z 2 wymienionymi przyciskami a reszta to samą... bylo oczywiste jak to sie skonczy... po 2 miesiacach polowa klawiatury byla nieczytelna...

Reklamacji nagrywarki tez nie uznali... :/ a wszedzie bezproblemu wymieniaja na nową :/ Jakos nie lubie tej firmy... i ta obsluga... Porazka... :P

Hmm... Taki produkt. Nie zależy to od nich a od producenta.

 

Co do uznawanie gwarancji - fakt, z innymi się zgodzę - jest na wysokim poziomie. Ja miałem kiedyś płytę główną, w której wyrwałem porty PS2 (kabelki się zaplątały i gdy chciałem z "gąszczu" wyciągnąć USB od drukarki przez przypadek pociągnąłem za kabelek od klawiatury). To była ewidentnie moja wina - ale oni zrobili mi to w ramach gwarancji.

 

Poza tym miałem też CD-ROM - LG 52x (dawne czasy)- te CD-ROMy były porażką. Psuły się, lasery siadały jak muchy. Ja kupiłem jednego - za 2tyg się popsuł i oddałem na gwarancji. Dostałem nowy - z nim to samo. I tak z pięć czy sześć razy - aż wreszcie zrezygnowałem i wyrzuciłem kolejny zepsuty CD-ROM do kosza na śmieci (wtedy już nie był wart wiele).

Pochwała za to, że za każdym razem uznawali gwarancję i za każdym razem dostawałem nowy sprzęt z przedłużoną gwarancją. A to, że CD-ROMy były niesprawne to nie ich wina (z reklamacji docierały sprawne, ale psuły się po kilku dniach/tygodniach).

 

Tak więc jeżeli ja miałbym kupić jakiś sprzęt taniej w innym sklepie, to zastanawiałbym się czy nie warto dołożyć te parę złotych i kupić w Komputroniku wiedząc, że tam rzetelnie uznają gwarancję. Bo co z tego, że Ty kupisz komputer w sklepie "U Miecia" czy innym takim 200zł taniej, jak po 2 miesiącach wysiądzie Ci MOBO, w ramach gwarancji Ci jej pan Mietek nie naprawi i będziesz musiał wyłożyć 400zł na nową..? Zobacz, ile jest takich sytuacji , chociażby na forach. Może 200zł to dużo, ale zawsze masz zabezpieczenie.

Edytowane przez obiboqs

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chcialbym sie dowiedziec co Wy uwazacie o tym porownaniu cen z 2 sklepow....

Dodam ze jest to zestaw ktory kupuje po 22 Lipca:P Zastanawiam sie w jaki sposob komputronik rozwija sie tak majac takie marże... :/ To jest chore...

 

http://img502.imageshack.us/img502/1765/cenygq3.jpg

Klienci biznesowi (mający konto podpięte pod firmę na www.ktr.pl) mają znacznie atrakcyjniejsze ceny :wink:

 

Często też agresywnie negocjuję ceny :)

Edytowane przez Grimlock

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

w komputroniku jest dosyć drogo, ale o dziwo jest to jeden z najczęściej odwiedzanych przez mnie sklepów. Wczoraj kupiłem tam freezera64pro za 60 zł - praktycznie tyle samo wychodzi zakup na allegro+przesyłka, to samo np w agito kosztuje 68, a w angeli 64. Z gwarancją nigdy nie miałem problemu

 

W kompuszrocie najbardziej odpowiada mi to, że strona jest praktycznie zawsze aktualna - pisze o dostępności produktu, jak jest napisane 5 to maja 5 w sklepie, jak 1 to 1. Jeszcze nie spotkałem się z tym, żeby było napisane, że coś jest, a tego nie było w sklepie

 

@alien.ni a to że się starły klawisze to nie ich problem i na pewno nie oni je wymieniali

 

baj de łej. już kiedyś, w jakimś dziale była chyba debata na temat kompu... :unsure:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja sie jakos nie przekonalem o tej super obsludze i zalatwianiu reklamacji w komputroniku ...

Oddalem kiedys karte graf to spędziła u nich grubo ponad miesiąc, byłem zwodzony przez caly czas, olewany, w koncu z łaską dotarła do mnie spowrotem naprawiona.

Na dodatek chcieli kase za wyslanie uszkodzonego sprzetu do nich, ale się nie dałem ;)

Edytowane przez IGI

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja sie jakos nie przekonalem o tej super obsludze i zalatwianiu reklamacji w komputroniku ...

Oddalem kiedys karte graf to spędziła u nich grubo ponad miesiąc, byłem zwodzony przez caly czas, olewany, w koncu z łaską dotarła do mnie spowrotem naprawiona.

Na dodatek chcieli kase za wyslanie uszkodzonego sprzetu do nich, ale się nie dałem ;)

Z tego co wiem Komputronik ma chyba kilka oddziałów.. I pewnie w każdym jest inaczej..

Ja osobiście korzystałem do tej pory z usług Komputronika w Poznaniu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja korzystam z Krakowskiego, ale z regóły kupuje tam, gdzie dana część jest najtańsza. Również w PCProjekt i w Apollo. W komputroniku można czasem trafić na fajne promocje, np. swojego X-Fi kupiłem tam za 510 pln(teraz już go tam nie ma a i tak jest dużo droższy :-) ),oto dowód. Co do serwisu to na szczęście jeszcze nigdy nic mi nie padło.

Edytowane przez bzykofm

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie w mieście jest ten sklep, ale mam go gdzieś, sklep jak każdy inny, na dodatek z chorą marżą. W sklepach są sprzedawcy i sprzedawcy, wiadomo o co chodzi. Znam sklepy w moim mieście i mogę polecić innym, które gwarę bezproblemowo wykonują, nie mają chorych cen i są przystępne dla każdego.

Edytowane przez Spylon

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

odpuśćcie z jakością i obsługą, fakt mają dobrą stronę :]

 

ja się na nich przejechałem,, po odebraniu używanej obudowy (uszkodzonej) i zalanego kawą zasilatora odpuściłem,, ceny mają do d

 

btw w plazie w lublinie się pojawił komputronik

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja o komputroniku mogę mówić same dobre rzeczy. Jak na razie nie mam z nimi problemu, dzisiaj odbieram od nich dysk - kupiłem tam naprawdę sporo części i następnym razem to tam będę składał kompa, wolę przepłacić, ale mieć pewność, że z serwisem będzie mało problemów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W komputroniku nie kupowałem, ale z oddziałami to już tak jest, że często są drogie i do !$%%^. U mnie jest odział apollo i o cenach z netu można pomarzyć, fatalna obsługa, sprzedawca robi łaskę, że coś indywidualnie zamówisz. Po dobrych doświadczeniach z apollo z czasów gdy mieszkałem nad 'centralą' nic nie zostało. Pewnie tak jest z komputronikiem - wszystko zależy od oddziału, a wizytówka w postaci serwisu internetowego jeszcze nie przeświadcza o jakości usług na terenie całego kraju.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja kupiłem sprzęt w PCprojekt i czekałem na niego 3 tygodnie po dokonaniu przelewu, komputer miał być złożony a przyszedł w częściach i sprzedawca podobno nie mógł się do mnie dodzwonić a neta wtedy nie miałem. Cały problem był taki że zabrakło im GF Galaxy 7900GS i dali w zamian Radeona. Mieli coś gratis dołożyć za tak długie czekanie ale nic nie dostałem...ale ze sprzętu jestem zadowolony choć straciłem dużo newów i czau na załatwienie tego.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No ja właśnie zamówiłem tydzień temu zestaw w komputroniku (Rybnik Plaza) i na dzisiaj miał być. Pytam panią na gg czy już doszedł , a tam odpowiedź , że komputer nie doszedł z innymi przesyłkami i jest niezorientowana na temat mojej przesyłki , mam jutro tam przedzwonić i pogadać z gostkiem , który nadzoruje moją przesyłkę ... Śmiech na sali :lol: Mówią , że max tydzień przesyłka idzie , a tutaj kwiatki :/

Edytowane przez Koowi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja kupuję w komputroniku 80% sprzętu. Dlaczego? Bo mogę dostać wszystko w jednym miejscu, bo nigdy nie czekałem dłużej niż 48h na przesyłkę (mieszkam 100km od Poznania), bo nigdy nie zawracali mi głowy z gwarancją tylko od razu wymieniali sprzęt na nowy bo można się troche potargować, bo na wielu innych sklepach się zawiodłem, a na komputroniku nigdy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

OMG ... Co za ludzie w tym komputroniku pracują. Jeden mówi tak , drugi tak , trzeci co innego i dalej nie otrzymałem mojego komputera. Powód: "nie przeszedł jakiś testów" ... Nawet nie potrafili wytłumaczyć co to za testy :| Oni nic nie wiedzą ... Teraz to pewnie będę czekał do usranej śmierci :lol:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

powinines sie cieszyc ze dbaja o to zebys dostał wszystko sprawne :)

lepiej poczekac ten jeden czy dwa dni dluzej niz dzien po otrzymaniu kompa odsylac go z powrotm bo cos nie bedzie trybic :)

 

btw. zamowilem czesci w komputroniku :D bo apollo sobie w kulki leciało :? czesci troche drozsze ale jak odiolem sobie przesylke to wcale nie wyszło mi az tak duzej roznicy :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

S1Sweet czekam już 10 dni na tą przesyłkę ;) Rozumie ich , że niby dbają o klienta , ale bez przesady , nawet nie zadzwonili , że przesyłka się opóźni ... Wszystko sam musiałem się dowiadywać dzwoniąc do salonu itd. Trochę to wkurzające nie sądzisz ?? :| Mam nadzieję , że jutro albo pojutrze dostane mojego kompa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no tyle dni to przesada, myslalem ze jest 3-4 dni zwłoki :D

btw. tak samo miałem z apollo, totalne olewanie klienta...

a wczoraj wieczorem zlozylem w komputroniku zamowienie, dzis juz zostało wysłane i jutro prawdopodobnie odbior ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jakos 2 razy nie moglem sie do tego przekonac...

Moj kolega oddal kiedys klawiature Logitecha Ultra X do ich serwisu bo schodzily mu nadruki literek na klawiszach (po 3 miesiacach od zakupu)po 14 dniach od zlozenia reklamacji oddali mu ta sama klawiature z 2 wymienionymi przyciskami a reszta to samą... bylo oczywiste jak to sie skonczy... po 2 miesiacach polowa klawiatury byla nieczytelna...

Reklamacji nagrywarki tez nie uznali... :/ a wszedzie bezproblemu wymieniaja na nową :/ Jakos nie lubie tej firmy... i ta obsluga... Porazka... :P

Tak się składa, że komputronik odsyła sprzęt do producenta i to on decyduje o naprawie/wymianie/zwrocie, nie masz bladego pojęcia a psioczysz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja Was nie rozumiem z tą gwarancja. Nie raz oddawałem jakiś sprzęt do różnych firm z całej Polski. Jeśli ktoś chciał przedłużyć czas naprawy czy zastosować inną kombinacje która jest niezgodna z prawem to wystarczyło powiedzieć im kilka miłych słów - pih, rzecznik praw konsumenta itp. To zawsze powodowało, że przez przypadek wszystko dało się załatwić od ręki :D .

 

No ale jeśli ktoś chce płacić 20% więcej to ok ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie no to przechodzi ludzkie pojęcie , dziś dowiedziałem się , że komputer został wysłany we wtorek. Dzisiaj była jakaś wielka dostawa towarów do salonu i mojego komputera w tej dostawie nie było. Gostek zarządzający moim zamówieniem powiedział , że mam jutro po 14 zapytać bo ma być jakaś następna dostawa. Pewnie jak jutro zapytam to też powiedzą , że nie przysłali mojego komputera. :| Co w takim wypadku robić jeśli ta dostawa będzie tak ciągle się opóźniać ?

Edytowane przez Koowi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Poza tym miałem też CD-ROM - LG 52x (dawne czasy)- te CD-ROMy były porażką. Psuły się, lasery siadały jak muchy. Ja kupiłem jednego - za 2tyg się popsuł i oddałem na gwarancji. Dostałem nowy - z nim to samo. I tak z pięć czy sześć razy - aż wreszcie zrezygnowałem i wyrzuciłem kolejny zepsuty CD-ROM do kosza na śmieci (wtedy już nie był wart wiele).

Pochwała za to, że za każdym razem uznawali gwarancję i za każdym razem dostawałem nowy sprzęt z przedłużoną gwarancją. A to, że CD-ROMy były niesprawne to nie ich wina (z reklamacji docierały sprawne, ale psuły się po kilku dniach/tygodniach).

mialem, i mam w starym kompie od 6 moze 7 lat chodzi jak zyleta

 

a wracajac do tematu to nie mam zastrzezen do tego sklepu, na emaile odpowiadaja nawet w niedziele

Edytowane przez bertold15

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...