Skocz do zawartości
TripleX

Bylo Vb, Bedzie Astra Coupe

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie

 

Dotychczas jezdzilem VB z rocznika 96 1.8 16V + instalka LPG IIgen. i defakto bylem zadowolony

Pod koniec sierpnia jade do niemiec po tytulowa asterke, zawsze podobala mi sie ta buda, a ze finanse sa akuratnie wiec czemu nie

 

mam tylko problem z wlasciwym wyborem silnika

 

biore pod uwage trzy typy :

 

1. Benzyna 1.8 16V 125km (Z18XE)

2. Benzyna 2.2 16V 147km (Z22SE)

3. Diesel 2.2 16V 125km (Y22DTR)

 

Przyznam sie ze dotychczas moim faworytem byl diesel, aczkolwiek od paru osob slyszalem cos w stylu "jesli opel to tylko benzyna" ..no i troszke sie boje, a niechcialbym pozniej aby zona mnie udusila jak bedzie trzeba wiecznie dokladac

 

Obydwa silniczki benzynowe beda musialy byc zagazowane (czyli jakies +3k pln na sekwencje). Tylko nie wiem jak z awatyjnoscie wersji 2.2 oraz dynamika 1.8

 

Cena ladnej sztuki z 2.2 DTI wynosi ok 38k z rocznika 03/04, natomiast z benzyna 2.2 okolo 6k mniej

 

Poradzcie prosze bo jestem skolowany i juz calkowicie nie mam pomyslow

 

(2.0T nie wchodzi w gre ...uwaga dla dowcipnych :) )

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1.8 nie jeździ tak jak na ten samochód przystało...

ta, ale z 2.2 sa problemy i znacznie mniejsza dostepnosc zamiennikow ...jednak to dosc nietypowy silniczek :( .No i tego to juz bym musial koniecznie zagazowywac bo troszku siorpie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

SWAP w stosunkowo mlodych autkach to glupota.Znacznie lepiej i taniej sprzedac obecna fure i kupic identyczna z mocniejszym silnikiem :)

 

Panowie wiadomo ze najlepszym wyjsciem jest taka Bertonka z 2.0T o mocy 190hp ale badzmy realistami.Kogo stac na paliwo do takiego potwora

 

Przyznam sie ze tez mam chrapke na taka Bertonke i jak tylko zalatwie kwestie mieszkanka to bede sie rozgladal :D

 

1.8 wydaje mi sie w miare ekonomiczny, a przy moich rocznych przebiegach (ponizej 10k km) nie powinno byc najgorzej, a i gazu zakladac nie musze. Silnik z tej bertonki ma oznaczenie Z18XE i byl juz wkladany do poliftowych VB jak i VC, wiec mozna powiedziec ze silnik sprawdzony (czego nie mozna powiedziec o benzynie 2.2 w ktorej zrywaly sie lancuchy rozrzadu, az wkoncu calkowicie zaprzestali wpychanie tego silnika do czegokolwiek)

 

wiec na placu boju pozostaja juz tylko 2.2DTI i 2.0T. dlatego dla mnie najlepszym wyjsciem jest 1.8. Ewentualnie z czasem mozna go leciutko tylko dlubnac (zrobic dolot i wydach z prawdziwego zdarzenia i pod te 140hp da sie autko wyciagnac, a to juz jest zdecydowanie wystarczajaco dla takiego autka, przynajmniej w moim odczuciu)

 

2.2DTI podobno jest znacznie poprawiony w stosunku do starszych klekotow opla i rowniez silnik jest montowany w VC, aczkolwiek nadal daleko mu do sadzomiotaczy VW, a ropke mamy taka jaka mamy

 

2.0T ...bajka. Silnik wywodzacy sie ze starutenkiego X20XEV ktory byl montowany w VB + turbawka :)

 

Tobie Triplex, jak i sobie zdecydowanie polecam 1.8 :)

Edytowane przez _Vip_

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...