azgan Opublikowano 2 Sierpnia 2007 Zgłoś Opublikowano 2 Sierpnia 2007 Jakiś czas temu (22.07.2007) oddałem monitor (SyncMaster 971P) do reklamacji, ponieważ jakiś owad dostał się pod matrycę o porucz tego dolna listwa panelu przylegająca do ekranu była źle docięta w związku, z czym monitor pojechał do serwisu. Dzisiaj odebrałem monitor i po prostu szlak mnie trafił otwieram karton, stawiam monitor na biurku i co widzę? Krzywo zamontowany ekran (Pivot)! Przed chwilą zaniosłem sprzęt z powrotem do reklamacji i tak mi ciśnienie skoczyło, że aż musiałem odreagować i podzielić się swoim bólem z innymi <_<. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gmfriend Opublikowano 2 Sierpnia 2007 Zgłoś Opublikowano 2 Sierpnia 2007 Ja bym się cieszył raz ze tylko 10 dni monitor spędził w serwisie a dwa ze uwzględnili robala :) - pivot poprawią i będzie OK Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
borsuczy_król Opublikowano 2 Sierpnia 2007 Zgłoś Opublikowano 2 Sierpnia 2007 Dokładnie, ostra przesada z tym gniewem. Co prawda nie powinni odwalać fuchy przy montażu, ale jak na polskie warunki to i tak dobrze cię potraktowali. ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
azgan Opublikowano 2 Sierpnia 2007 Zgłoś Opublikowano 2 Sierpnia 2007 Ja bym się cieszył raz ze tylko 10 dni monitor spędził w serwisie a dwa ze uwzględnili robala :) - pivot poprawią i będzie OK Łachy nie robią z mojej winy robal się tam nie dostał to raczej producent powinien zadbać oto żeby takie sytuacje nie miały miejsca. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Firekage Opublikowano 2 Sierpnia 2007 Zgłoś Opublikowano 2 Sierpnia 2007 W sumie cieszylbym sie , ze Ci dziala , czytalem o serwisie Samsunga i jakos balbym sie cos kupic w tym temacie..Moze dlatego wystrzegam sie dyskow :| Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gmfriend Opublikowano 3 Sierpnia 2007 Zgłoś Opublikowano 3 Sierpnia 2007 Łachy nie robią z mojej winy robal się tam nie dostał to raczej producent powinien zadbać oto żeby takie sytuacje nie miały miejsca. niby tak, o robalach w LCD czytam od dawna ale dopiero teraz zauważyłem ze SAMSUNGI jakoś są najbardziej podatne na ROBALE:) ostatnio przypadek z robalem w samsungu 226BW, teraz Twój 971P, na prad DE tez opisują na przykładzie samsunga 970p, na pclabie conajmniej 2 przypadki samsungów... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...