Orgiusz Opublikowano 20 Czerwca 2010 Zgłoś Opublikowano 20 Czerwca 2010 dojrzewaja graficznie, ale dx9 nie przezyje 2giej mlodosci ;) microsoftowi jest to bardzo na reke, bo poki gry nie beda sie zbytnio roznily klocek bedzie zyl... ale dziwi mnie postawa ati i nvidii, az prosi sie o jakas koalicje wymuszajaca na producentach stosowania nowych technologii :/ boli troche, ze mamy polowe 2010 roku, a piasek ciagle sie sklada z tekstury w biale ciapy udajace kamienie ;) Bo ja wiem? Póki będę czuł frajdę z gry nie będzie przeszkadzać mi czy główny bohater będzie stąpać gołymi nogami po różowych kwiatuszkach z podkładem ABBY w tle tudzież biegać w otoczeniu cząstek realnie zachowującego się podłoża i powietrza. Z drugiej strony gdyby wykrzesać dobry model fizyczny dla strzelanek, symulatorów i ścigałek. I to wszystko na grafikach które generują piękny obraz pobierając max 100W energii... Starzeję się. <_< 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mario2k Opublikowano 23 Czerwca 2010 Zgłoś Opublikowano 23 Czerwca 2010 (edytowane) Tyle huku , mialo byc tak cacy a wyjdzie z tego przecietna sieka . Widzial ktos jakas destrukcje otoczenia bardziej zaawansowana interakcje ?? Minimalnym nakladem sil chca zarobi , gosc mowil ze to brand new engine , lipa dla 15stolatkow to kolejna modyfikacja silnika Quake>Doom3 Te strzelanie jakies takie na Cepa , ogolnie jak na ten rok to bedzie sieka-sredniawka , pare pkt extra gra pewnie dostanie za pochodzenie z stajni ID Software ;) Jak na razie jestem zawiedziony :/ Edytowane 26 Czerwca 2010 przez Mario2k 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konkurs Opublikowano 9 Lipca 2010 Zgłoś Opublikowano 9 Lipca 2010 (edytowane) Nowe filmy z gry, w tym elementy z samochodem. Szkoda, ze filmik z wersji konsolowej jest. Poza dzwiękiem wg mnie wszystko jest dobrej jakości. NOWE FILMY Edytowane 9 Lipca 2010 przez konkurs Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
.PaVLo. Opublikowano 9 Lipca 2010 Zgłoś Opublikowano 9 Lipca 2010 Troszkę nowych rzeczy na jednym z filmików. Ale dobrze, ze tak mało pokazują, bo będzie większa frajda z odkrywania samemu obszarów gry :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qqrydza Opublikowano 17 Lutego 2011 Zgłoś Opublikowano 17 Lutego 2011 Rage Video Game, Untethered Trailer HD | Video Clip | Game Trailers & Videos | GameTrailers.com Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrew777 Opublikowano 9 Marca 2011 Zgłoś Opublikowano 9 Marca 2011 (edytowane) The Jace Hall Show: Season 4: Episode 17 Video - IGN Rage nie jest liniową grą, ale według twórców daleko mu też do typowego sandboksa. Otwarte środowisko post-apokaliptycznych pustkowi pozwala poszaleć, ale nie pozwala się zgubić. Historia jest wyraźnie poprowadzona. Design Director Matt Hooper określił Rage jako "otwartą, ale ukierunkowaną grę". Co to oznacza w praktyce? Dziennikarz 1up oglądający prezentację gry podczas PAX East stwierdził, że całość przypomina trochę Borderlands obdarte z cell shadingowej otoczki. Akcja obu tytułów toczy się na pustkowiach, choć Rage bliżej jest do rasowego FPS-a niż gry RPG. Besthesda klasyczne strzelanie z perspektywy pierwszej osoby urozmaiciła sekcjami jeżdżonymi. Dostępne są uzbrojone pojazdy, w grze pełno jest tradycyjnych broni które można ulepszać i sporo niestandardowych wynalazków - bumerangi, zdalnie sterowane autka etc. Matt Hooper podczas targów zaprezentował też areny, na których zdobywa się walutę potrzebną do rozwoju ekwipunku. Motyw ten sprawdził się w Ratchet&Clank, w Rage będzie wyglądał podobnie, tylko zabijane potwory są mniej bajkowe. Są małe pokurcze przypominające Golluma z Władcy Pierścieni jak i ogromne byki do których trzeba strzelać z wyrzutni rakiet celując w niebieskie punkty na ich brzuchach czy głowach - rozwiązanie spisywało się w Lost Planet, tutaj też pasuje. Rage ukaże się we wrześniu, premierę poprzedzą trzy komiksy osadzone w świecie gry. Screeny czy nawet wcześniejsze trailery wyglądają oszałamiająco. Zapowiada się kolejny jesienny hit. •• Rage ma otwarty, ale mocno ukierunkowany świat | => Gamezilla.pl Edytowane 13 Marca 2011 przez andrew777 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mario2k Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 3 Kwietnia 2011 (edytowane) Od kiedy to Bethesda pomaga w produkcji RAGE ??? czyzby ID software nie dawalo rady ? :) b.t.w Technologicznie cudow tam nie widac , szkoda . bedzie wielgachne rozczarowanie Edytowane 3 Kwietnia 2011 przez Mario2k Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KrzychuG Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Od kiedy to Bethesda pomaga w produkcji RAGE ??? czyzby ID software nie dawalo rady ? :) Bethesda, a wlasciwie ZeniMax jest wlascicielem ID wiec moga robic co im sie podoba. Sam engine wyglada juz mniej plastikowo niz na pierwszych pokazowkach wiec zle nie jest ;-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mario2k Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 3 Kwietnia 2011 (edytowane) No faktycznie ,wystarczylo google 2 sekundy i znalazlo ze sprzedali sie latem 2009 za pare srebrnikow ,widac ID software juz wtdety sie wypalilo i nie smierdzialo groszem na nowe projekty :/ Z drugiej strony jak polaczyli sily jest szansa na dobry silnik , obydwie firmy maja ogromne zaplecze , tylko czy starczy im ambicji ?? ( raczej watpie ) na super gre ? Edytowane 3 Kwietnia 2011 przez Mario2k 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrew777 Opublikowano 9 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 9 Kwietnia 2011 http://www.youtube.com/watch?v=-sDnhjPaWIk&feature=player_embedded 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mario2k Opublikowano 9 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 9 Kwietnia 2011 Jezeli nie bedzie mozliwosci odrabywania konczyn to lipa , tego typu gra az sie prosi o taki efekt ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maSTHa212 Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Nie porywają te bronie jeśli mam być szczery, a i wrogowie latają jak kłody. Poza tym mało juchy i faktycznie: aż się chce więcej "put your hands up in the air" ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaeres Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Konsolowa prezentacja. Czego się spodziewałeś. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maSTHa212 Opublikowano 13 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 13 Kwietnia 2011 A co ma piernik do wiatraka? Jak się nie ma nic do powiedzenia to zawsze można "wyjechać" z konsolą? Czy to wina PS3 czy X360, że animacja wygląda jakby była zrobiona parę lat temu? A może się zaraz okaże, że mało krwi to przez granie na padzie? Ręce opadają. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gemtin1 Opublikowano 13 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 13 Kwietnia 2011 @up Tak, to wina konsol, sami producenci gier o tym mówią. Obecne konsole są ograniczeniem dla rozwoju grafiki i ogólnej mechaniki gier. 4 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thuGG Opublikowano 13 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 13 Kwietnia 2011 Spalić wszystkie konsole, na stos z nimi!!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maSTHa212 Opublikowano 13 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 13 Kwietnia 2011 @up Tak, to wina konsol, sami producenci gier o tym mówią. Obecne konsole są ograniczeniem dla rozwoju grafiki i ogólnej mechaniki gier. Apeluje: czytać ze zrozumieniem!! Napisałem wcześniej tylko, że KIEPSKIE BRONIE, MAŁO KRWI i MARNE ANIMACJE PADAJĄCYCH POSTACI. Czy to jest wina wydajności konsol? Nie, to wina ekipy od Rage, że zrobiła tak, a nie inaczej. Jest nie jedna i nie dwie gry na konsole obecnej generacji, które ilością badziewia latającego po ekranie oraz animacją postaci biją na głowę to tutaj, więc nie mów mi, że konsole to taka kula u nogi i to one odpowiadają za to co widać na powyższym filmiku. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yuucOm Opublikowano 13 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 13 Kwietnia 2011 Nie róbmy OT. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gemtin1 Opublikowano 13 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 13 Kwietnia 2011 (edytowane) Apeluje: czytać ze zrozumieniem!! Napisałem wcześniej tylko, że KIEPSKIE BRONIE, MAŁO KRWI i MARNE ANIMACJE PADAJĄCYCH POSTACI. Czy to jest wina wydajności konsol? Nie, to wina ekipy od Rage, że zrobiła tak, a nie inaczej. Jest nie jedna i nie dwie gry na konsole obecnej generacji, które ilością badziewia latającego po ekranie oraz animacją postaci biją na głowę to tutaj, więc nie mów mi, że konsole to taka kula u nogi i to one odpowiadają za to co widać na powyższym filmiku. Widocznie wysoka jakoś tekstur czy nowe efekty graficzne zostały dodane kosztem płynności animacji postaci oraz ilość krwi. Twórcy tworząc gry na konsole muszą zrezygnować z czegoś na koszt czegoś innego. I tak, konsole to kula u nogi. Co prawda zrewolucjonizowały rynek gier, dzięki nim powstało kilkanaście naprawdę cennych tytułów ale to było kiedyś. Dziś konsole obecnej generacji niestety nie rozwijają rynku gier jak kiedyś a wręcz przeciwnie- hamują go. Nie jestem przeciwnikiem konsol, bo sama idea jest bardzo dobra w dodatku do niedawna byłem posiadaczem x360 ale uważam, że prawie wszystkie tytułu mają tą samą grafikę co 3 lata temu poza kilkoma nowymi "filtrami". Ale jak powiedziano wyżej koniec offtopa, mimo to spór na ten temat zawsze będzie trwał. @thuGG Oczywiscie ze nie rozmawialem ;) Wnioskuje to z tego ,ze spowolnienie animacji postaci, brak czy ograniczenie krwi jest czesto stosowanym "trikiem" graficznym. Mozna to zauwazyc m.in. w grach na PS2 (Black, Ghost Rocon) jak i w grach na smartphony czy PSP. Edytowane 13 Kwietnia 2011 przez GeMtin1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thuGG Opublikowano 13 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 13 Kwietnia 2011 Widocznie wysoka jakoś tekstur czy nowe efekty graficzne zostały dodane kosztem płynności animacji postaci oraz ilość krwi. Skąd ta pewność? Rozmawiałeś z developerami? 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mario2k Opublikowano 13 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 13 Kwietnia 2011 Ja juz pare miesiecy temu mialem czutke ze zrobia masowke , tanim kosztem na wszystkie platformy za takie podejscie do rzeczy powinni im bude spalic ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thuGG Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 18 Kwietnia 2011 5 min gameplayu: Mi tam się podoba, ale ja zawsze mialem słabość do produkcji ID. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maSTHa212 Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Jest dobrze. Jak wynik kopulacji Mad Maxa i Resident Evil. No i wygląda to znacznie korzystniej niż na wcześniejszym filmiku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ojejku Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Dla mnie wypasik, klimat wyjęty z fallout czy mad max :) Technologicznie i gameplay-owo zapowiada się równie świetnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mario2k Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Bardzo pozytywnie mnie zaskoczyl ten trailer , zeby tylko pociagli ten klimat bedzie niezle a moze i lepiej . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carson Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Wow, design leveli/swiata po prostu miazdzy :blink: Dbalosc o szczegoly w tym jednym wielkim gruzowisku robi wrazenie, takich widokow mi brakowalo w falout nv Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yuucOm Opublikowano 19 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 19 Kwietnia 2011 Ogólnie jest na plus. Ciekawy jestem jak na PC będzie wyglądać. Animacja bardzo płynna (i nie chodzi o ilośc fps ;)). Shotgun tylko taki nijaki (a w FPS użycie broni to podstawa) - nie ma reloadu po strzale ;). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabar83 Opublikowano 20 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 20 Kwietnia 2011 Też jestem mile zaskoczony. Grafika nie jest zła. Tak w ogóle to robią to na OpenGL czy to jakiś DX 9 ? Znając ID to zawsze robili swoje silniki na OpenGL, a modele i grafika przypomina nieco tą z Doom 3 i Q4. Modele i bronie też nieco takie plastikowe. ale ogólnie mi się podoba. No i to zrujnowane miasto oddaje świetny klimat. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thuGG Opublikowano 20 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 20 Kwietnia 2011 Gdzieś czytałem, że przeszli na DX. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Harry Lloyd Opublikowano 20 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 20 Kwietnia 2011 A ja czytałem że nie przeszli, ponieważ im dużo łatwiej pisać pod OpenGL, mają wszelki soft itp itd. Zresztą powstający id Tech 6 ma być silnikiem OpenGL, więc raczej i piątka jest. Dla nas to chyba nie specjalna różnica, kwestia tylko której wersji OpenGL używają, bo znając życie to nie czwórki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...