Gość Harry Lloyd Opublikowano 15 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 15 Lipca 2011 Co do tekstur to jakaś zmowa chyba. Co za problem zrobić tekstury w wysokiej jakości wrzucić do wersji PC, a do wersji konsolowej przekonwertować na niską rozdzielczość żeby dąły rad e to przetrawić. Będzie wilk syty i owca cała. Albo inaczej. Co za problem zapłacić "pare zł" prywatnym ludziom którzy tworzą paczki tekstur do różnych gier. Studia powinny dawać ogłoszenie "praca o umowe zlecenie na zrobienie tekstur high-res", wtedy zamiast darmowych modów dostali by jakąś kaske a gry od premiery wyglądały by jak należy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zalOst Opublikowano 15 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 15 Lipca 2011 Albo inaczej. Co za problem zapłacić "pare zł" prywatnym ludziom którzy tworzą paczki tekstur do różnych gier. Studia powinny dawać ogłoszenie "praca o umowe zlecenie na zrobienie tekstur high-res", wtedy zamiast darmowych modów dostali by jakąś kaske a gry od premiery wyglądały by jak należy. Może właśnie w tym rzecz. Nie przejmują się teksturami bo wiedzą że ktoś to potem po nich poprawi, za darmo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrew777 Opublikowano 21 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 21 Lipca 2011 http://www.youtube.com/watch?v=2wJL2qeHelk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mario2k Opublikowano 21 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 21 Lipca 2011 Co sie stalo z teksturami ?? Jak na material z konsol to troche za duzo polygonow wiec musi to byc film nagrany na PC tyle ze tekstury to porazka jak w grach z przed 4-5 lat :( 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zalOst Opublikowano 21 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 21 Lipca 2011 Co sie stalo z teksturami ?? to już się zaczyna robić śmieszne, producenci gier z całych sił starają się zrobić z nas idiotów... a zresztą co ja mówię przecież liczy się klimat a nie grafika, prawda? (problem tekstur rozwiązany):lol2: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konkurs Opublikowano 21 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 21 Lipca 2011 A co wy chcecie od tekstur? :o Przez ostatnie 5 lat powinniście się przyzwyczaić do nich, bo jakością nie odbiegają od tekstur użytych w grach "nie tylko na piece". Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom256 Opublikowano 22 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 22 Lipca 2011 Co sie stalo z teksturami ?? ....jak w grach z przed 4-5 lat :( A widziałeś ostatnio jakąś grę z dobrymi teksturami? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mario2k Opublikowano 22 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 22 Lipca 2011 tom256 Wiedzmin 2 w 90% alokacji tekstury sa super w pozostalych 10% i tak lepsze niz to co widac w Rage trzeba sobie powiedziec z engine ID Tech chyba sie nie lubi z duza iloscia tekstur w wysokiej rozdzielczosci oni do dzis nie wykozystuja kompresji textur w locie bo ich engin to tak naprawde stary ciagle reanimowany trup z czasow Quake2 2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Harry Lloyd Opublikowano 23 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 23 Lipca 2011 Do tej pory w gameplay-ach w pop-upach od sterowania były literki klawiaturowe, mimo iż ewidentnie grane na padzie. Więc albo dodali konsolowe przyciski do interfejsu PC, albo tym razem gameplay z konsoli. Do tego na konsolach ma być 60 FPS, więc muszą być cięcia gdzie indziej. Najgorsze jest własnie że niezłe tekstury są wymieszane z beznadziejnymi, jak w Crysis 2 choćby. Strasznie coś takiego szpeci. No ale zobaczymy co w końcu wyjdzie z tego, gameplay i tak sie zapowiada fajnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabar83 Opublikowano 23 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 23 Lipca 2011 No ja głównie w tej grze liczę na gameplay. A co do tekstur to się już raczej z tym pogodziłem. Wiedźmin 2 tylko udowadnia fakt, że gry robione tylko pod PC mogą mieć lepsze tekstury w dzisiejszych czasach. Rage będzie grą multiplatformową. Do tego na silniku, który tak naprawdę jest tylko modowany od wielu lat. Podobnie jak z serią COD. Raga zapowiada znakimity klimat. Kojarzy mi się to z MadMax'em i nieco z Blade Runner (nie wiem czemu, ale coś w tym jest). Filmiki robią wrażenie i szczerze to może być dla mnie jedyna warta gra tego roku, która przyciągnie na dłużej niż jeden dwa razy. Czekam niecierpliwie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zalOst Opublikowano 28 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 28 Lipca 2011 http://www.youtube.com/watch?v=QdRR0Zw0FOM Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrew777 Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Zgłoś Opublikowano 3 Sierpnia 2011 http://www.youtube.com/watch?v=BH-QTewRKA0&feature=player_embedded 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GoLY Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Zgłoś Opublikowano 3 Sierpnia 2011 w pierwszej minucie nie ma nawet celownika :D jednak później jest ciekawiej. Mięsko i obrażenia jak by większe, krew sie leje bardzo smacznie, oby kolejnego quaka szykowali na tym silniczku :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ojejku Opublikowano 4 Sierpnia 2011 Zgłoś Opublikowano 4 Sierpnia 2011 (edytowane) http://www.youtube.com/watch?v=GFE66chCZuA&hd=1 Ależ moc :D Myślę, że będzie się działo i chyba pierwszy fps od HL2 tak porządzi w SP. Carmack nigdy nie zawodzi :P Edytowane 4 Sierpnia 2011 przez ojejku 3 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mario2k Opublikowano 5 Sierpnia 2011 Zgłoś Opublikowano 5 Sierpnia 2011 Niech mnie ktos powie czy ostatni trailer to z konsoli czy PC jezeli z PC to technologicznie tylko lekko podrasowany silnik Doom3 :/ ach zapomnialem grywalnosc pewnie zniweluje wszystkie graficzne niedorobki 2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konkurs Opublikowano 5 Sierpnia 2011 Zgłoś Opublikowano 5 Sierpnia 2011 Ale silnik Rage'a będzie cały czas uaktualniany, a i łatka z lepszymi teksturami jest przygotowywany. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mario2k Opublikowano 5 Sierpnia 2011 Zgłoś Opublikowano 5 Sierpnia 2011 konkurs Juz oni Ci usprawnia silnik , naiwny jestes do bolu . Ich silnik smierdzi trupem poprostu , na nowy nie maja jaj bo sie Carmack juz dawno wypalil 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carson Opublikowano 5 Sierpnia 2011 Zgłoś Opublikowano 5 Sierpnia 2011 (edytowane) I znow sie zaczyna biadolenie o grafice <_< Nie wiem czy tylko ja to zauwazam ale moim zdaniem poziom artystyczny grafiki w grze z duzaa nawiazka rekompensuje jej slabszy "poziom technologiczny". Design leveli i niepowtarzalnosc poszczegolnych lokacji jest wrecz genialny (no przynajmniej to co moglismy zobaczyc na filmikach). Ja tam czekam z wielka niecierpliwoscia ;) Edytowane 5 Sierpnia 2011 przez Carson 2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konkurs Opublikowano 5 Sierpnia 2011 Zgłoś Opublikowano 5 Sierpnia 2011 (edytowane) Mario2k, Poprawią silnik tak jak w Epicu poprawiają UnrealEngine. Carson, marudzenia zawsze będą, dlatego Carmack zapowiedział "hd patch". Mi "intro" kojarzy się z outrem Q2 ;] Poza słabymi teksturami to gdzie ten niski poziom technologiczny można spotkać? Jak na razie to tylko 2 rzeczy mi się nie podobają - mała ilość rodzajów wrogów i czerwony ekran zamiast apteczek. Edytowane 5 Sierpnia 2011 przez konkurs Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ojejku Opublikowano 6 Sierpnia 2011 Zgłoś Opublikowano 6 Sierpnia 2011 (edytowane) Jaki poziom technologiczny słaby? Poziom technologiczny jest najlepszy jaki może być, to nam zapewnia Carmack i jego zespół. Nie wiem czy w branży gier jest drugi taki inżynier z takimi ambicjami. Nie ma. Wklejałem tu wywiad fajny z nim, gdzie podkreślał z dumą, że udało mu się wszystkich przekonać, aby Rage miał 60fpsów nawet kosztem jakości, bo jest ogromna różnica między 30 a 60 fps dla oka ludzkiego i przyjemności z gry. Zresztą każdy jego speech mogę słuchać godzinami, pewnie ze względu tego samego zawodu tylko innej branży, ale fajnie jest dowiedzieć się, że problemy są podobne. Posłuchajcie sobie jego przemówienia na QuakCon-nie (poniżej), fajnie opowiada o swojej autorskiej technologi megatexture, którą wymyślił dawno temu i wstępnie nie spodziewali się, że będą z nią takie ogromne wyzwania i problemy. Dopiero wyszło im to w praniu (jak zwykle), czyli tworzeniu Rage-a. Była tak zaprojektowana żeby tworzyć całe ogromne przestrzenie z jednej siatki za pomocą wirtualnych tekstur a jak graficy zaczęli tworzyć dużo małych, niezależnych obiektów to zaczął się problem z wydajnością. M.in z tego powodu tworzenie Rage-a zajęło, aż 6 lat. Fajnie też opowiada o barierach technologicznych na konsolach, z którymi musieli się uporać aby było te 60fpsów. To że tekstury będą takiej a nie innej jakości właśnie wynika z tego powodu. Jeżeli im zarząd przeznaczy na to środki to na pewno wydadzą jakąś paczkę z teksturami dla pc. Na koniec dodam, że jako jedna z nielicznych firm na taką skalę, upubliczniają kod źródłowy swoich produktów. Jeszcze w tym roku w necie będzie dostępny kod doom3. Z Rage-em będzie podobnie za kilka lat. http://www.youtube.com/watch?v=4zgYG-_ha28 Tą płynność o którą tak bardzo walczyli można fajnie zobaczyć na tym filmiku http://www.computerandvideogames.com/314250/id-has-definitely-struggled-with-console-latency-vs-pc-but-rage-running-really-fast-on-all-systems/. Edytowane 6 Sierpnia 2011 przez ojejku 2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mario2k Opublikowano 6 Sierpnia 2011 Zgłoś Opublikowano 6 Sierpnia 2011 (edytowane) Nie zebym na slepo psy wieszal na RAGE bo to bedzie na sto procent hit tej jesieni ale studio ID Software z Carmackiem na czele stac na cos wiecej niz to co widac na trailerach co do technologi ...umm nie jestem programista ale ciut wiecej polygonow ( kraglosci obiektow ktore z zalozenia takie w naturze sa ) mogli by dodac fizyka ?? jest tam wogole jakas fizyka ??? Wiec reasumujac wstepne wady : 1. Slabej jakosci textury ( rozdzielczosc ) 2. Ograniczona ilosc polygonow ( widac to na niektyrych obiektach ) 3. Fizyka albo jeje brak na przyzwoitm poziomie Mimo wszystko to bedzie pewniakiem bardzo fajna gra . b.t.w czy ktos z was sie orientuje czy gra bedzie liniowa do bolu czy tez beda jakies opcje do wyboru , typu zabic albo nie zabic i zwiazane z tym dalsze wydazenia bo jezeli bedzie liniowa na maxa to trza to dodac jako kolejna wade number 4 Edytowane 8 Sierpnia 2011 przez Mario2k 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zalOst Opublikowano 6 Sierpnia 2011 Zgłoś Opublikowano 6 Sierpnia 2011 czy ktos z was sie orientuje czy gra bedzie liniowa do bolu czy tez beda jakies opcje do wyboru , typu zabic albo nie zabic i zwiazane z tym dalsze wydazenia bo jezeli bedzie liniowa na maxa to trza to dodac jako kolejna wade number 4 mnie też to zastanawia, bo jeżeli gra będzie jak po sznurku to nie będzie powodów do drugiego podejścia, nie wiem czy o tym wspominali, jak na razie przechwalają się jaka ta gra jest wizualnie oszałamiająca i w ogóle <_< nie zrozumcie mnie źle, mam nadzieję że gra okaże się świetna, ale mam też swoje obawy 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mario2k Opublikowano 6 Sierpnia 2011 Zgłoś Opublikowano 6 Sierpnia 2011 (edytowane) zal0st Na moj gust kazdy normalny gracz powinien miec jakies tam obawy jedynie mlodziez zakochana w Carmacku i ID software moze miec klapki na oczach ;) b.t.w sie zastanawiam czy nie brac pre-ordera na Rage i Skyrim'a Edytowane 8 Sierpnia 2011 przez Mario2k 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konkurs Opublikowano 6 Sierpnia 2011 Zgłoś Opublikowano 6 Sierpnia 2011 (edytowane) Mario2k, Młodzież jak już to raz, a dwa to młodzież raczej nie wie kto to jest Carmack. Edytowane 6 Sierpnia 2011 przez konkurs 2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thuGG Opublikowano 8 Sierpnia 2011 Zgłoś Opublikowano 8 Sierpnia 2011 (edytowane) Co wy macie z tą liniowoscią? Jak mnie wk***ia to biadolenie na liniowość. Half-Life, Half-Life 2 (+ epizody), Doom 3, Quake 1,2, to najlepsze FPSy w jakie grałem, do bólu liniowe, a i tak przechodziłem je po kilka razy. Jak jest gra dobra, to jest dobra i może mnie po sznurku zaprowadzić aż do finalnego bossa. EDIT: Poprawione. Edytowane 8 Sierpnia 2011 przez thuGG 6 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maSTHa212 Opublikowano 8 Sierpnia 2011 Zgłoś Opublikowano 8 Sierpnia 2011 thuGG, 100% zgadzam się z Tobą, ale to morze mnie po sznurku zaprowadzić to weź zmień ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 8 Sierpnia 2011 Zgłoś Opublikowano 8 Sierpnia 2011 sie zastanawiam czy nie brac pre-ordera na Rage i Skyrim'a bo daja dobra oferte 39 USD za dwie gry Gdzie tak dają? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KaszaWspraju Opublikowano 8 Sierpnia 2011 Zgłoś Opublikowano 8 Sierpnia 2011 (edytowane) Naprawdę warto, warto posłuchać: Jaki poziom technologiczny słaby? Poziom technologiczny jest najlepszy jaki może być, to nam zapewnia Carmack i jego zespół. Nie wiem czy w branży gier jest drugi taki inżynier z takimi ambicjami. Nie ma. Wklejałem tu wywiad fajny z nim, gdzie podkreślał z dumą, że udało mu się wszystkich przekonać, aby Rage miał 60fpsów nawet kosztem jakości, bo jest ogromna różnica między 30 a 60 fps dla oka ludzkiego i przyjemności z gry. Zresztą każdy jego speech mogę słuchać godzinami, pewnie ze względu tego samego zawodu tylko innej branży, ale fajnie jest dowiedzieć się, że problemy są podobne. Posłuchajcie sobie jego przemówienia na QuakCon-nie (poniżej), fajnie opowiada o swojej autorskiej technologi megatexture, którą wymyślił dawno temu i wstępnie nie spodziewali się, że będą z nią takie ogromne wyzwania i problemy. Dopiero wyszło im to w praniu (jak zwykle), czyli tworzeniu Rage-a. Była tak zaprojektowana żeby tworzyć całe ogromne przestrzenie z jednej siatki za pomocą wirtualnych tekstur a jak graficy zaczęli tworzyć dużo małych, niezależnych obiektów to zaczął się problem z wydajnością. M.in z tego powodu tworzenie Rage-a zajęło, aż 6 lat. Fajnie też opowiada o barierach technologicznych na konsolach, z którymi musieli się uporać aby było te 60fpsów. To że tekstury będą takiej a nie innej jakości właśnie wynika z tego powodu. Jeżeli im zarząd przeznaczy na to środki to na pewno wydadzą jakąś paczkę z teksturami dla pc. Na koniec dodam, że jako jedna z nielicznych firm na taką skalę, upubliczniają kod źródłowy swoich produktów. Jeszcze w tym roku w necie będzie dostępny kod doom3. Z Rage-em będzie podobnie za kilka lat. Tą płynność o którą tak bardzo walczyli można fajnie zobaczyć na tym filmiku http://www.computera...n-all-systems/. Edytowane 8 Sierpnia 2011 przez KaszaWspraju 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabar83 Opublikowano 8 Sierpnia 2011 Zgłoś Opublikowano 8 Sierpnia 2011 Chyba jednak się pomylił i wedytował posta. Bo już ceny w jego poście nie ma podanej. Zresztą ciężko mi uwierzyć, że za takie diwie gry tylko nieco ponad 110 zł, patrząc na obecny kurs dolara. Ale miło by było jakby Mario podzielił się z nami tą fenomenalną ofertą. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mario2k Opublikowano 9 Sierpnia 2011 Zgłoś Opublikowano 9 Sierpnia 2011 Chyba jednak się pomylił i wedytował posta. Bo już ceny w jego poście nie ma podanej. Zresztą ciężko mi uwierzyć, że za takie diwie gry tylko nieco ponad 110 zł, patrząc na obecny kurs dolara. Ale miło by było jakby Mario podzielił się z nami tą fenomenalną ofertą. Masz racje to byla dubeltowa pomylka , raz mialo byc 49 USD a dwa info z forum bez potwierdzenia Wlasnie przeszukuje czeluscie internetu w poszukiwaniu jakiegos packa Rage i Skyrim ale jak narazie bez rezultatu :/ 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...