thuGG Opublikowano 5 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 5 Października 2011 (edytowane) Dlaczego aż tyle zajmują tekstury w tej grze? Ano jest to konsekwencją technologii MegaTexture. I nie chodzi tu o to, że to są duże tekstury, chodzi o to, że jest dużo unikalnych tekstur. Drugą sprawą jest to, że gra nam prezentuje tekstury w rozdziałce 4k x 4k, podczas gdy w grze zaszyte siedzą 16k x 16k. Do tego trzeba dodać, że obok praktycznie każdej tekstury są jeszcze normal mapy itd. Chociaż oczywiście zawód, jest że wersja PCtowa została tak olana przez ID, tego się po nich niespodziewałem. EDIT: Devil, spróbuj jeszcze zmienić na 8x8, bo one już w pamięci graficznej potrafią zajmować ok 1GB, no a 16tki będą dużo większe. Edytowane 5 Października 2011 przez thuGG Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabar83 Opublikowano 5 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 5 Października 2011 (edytowane) No możliwe, że pamięci brakuje. 8x8 oczywiście działa. Tylko nie dziwi mnie, że różnic prawie żadnych. Niby są troszkę ostrzejsze. Ale szczegółowość pozostaje dalej ta sama. Czyli niska. Nie chce mi się teraz robić screenów dla porówanania, ale ciężko się dopatrzeć tam różnich między 4k, a 8k.. Tekstur (różnych) jest sporo, ale co z tego. No cóż zostawiam to jak jest i po po prostu zabieram się za granie. Gra nie nudzi i to się liczy. Edytowane 5 Października 2011 przez Devil Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thuGG Opublikowano 5 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 5 Października 2011 Znalazłem coś takiego: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KaszaWspraju Opublikowano 5 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 5 Października 2011 Tu widać wyraźną różnicę miedzy 4K a 8K : NeoGAF - View Single Post - Rage PC perfomance thread Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
borsuczy_król Opublikowano 5 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 5 Października 2011 Są nawet pewne akcenty jak figurka DooM'a w łaziku na początku gryTak apropo akcentów to podobno są w grze secrety dzięki którym można się dostać do leveli z Wolfenstain 3D i Quake. How To Find the Wolfenstein Room Inside of Rage How To Find Quake Inside Rage W spoiler żeby czasem nikt nie marudził. ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabar83 Opublikowano 5 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 5 Października 2011 Gra coraz bardziej mi się podoba (tak poza grafiką bo dalej pozostaje przy swoim ). Ta różnica KaszaWspraju jest widoczna. Właśnie o tym pisałem wcześniej. Ale i tak to wygląda słabo. Dobra pomijając sprawę grafiki to gra i tak daje sporo frajdy. Głownie chodzi i o bronie jak i sam gameplay. Można mieć z 10 pukawek naraz. Obecnie mam Pistolecik. Taki jakby obrzyn, karabin, shotgun i snajperkę. Będzie pewnie Rocket Luncher. Może coś jeszcze. A te sekrety to ciekawa rzecz. Czuć ducha starych gier i o to mi chodziło. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mario2k Opublikowano 5 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 5 Października 2011 (edytowane) Tak ogromna firma z wieloletnim doswiadczeniem olala maxymalnie sprzet i graczy PC , a bylo tu kilku takich co za Carmacka zycie by oddali ;) Technologicznie gra z 2008 roku co najwyzej , watpie zeby Carmack cos przy nie robil poza obserwowaniem postepu prac . Ciekawe jaki jest spadek framerate przy zapodaniu wiekszych textur , silnik quaka potrafil dostawac czkawki przy ''ulepszonych texturach'' Edytowane 5 Października 2011 przez Mario2k 2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Orgiusz Opublikowano 5 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 5 Października 2011 Kurdę czytając i widząc screeny coraz bardziej zastanawiam się czy nie poczekam na pierwszą/drugą łatką Rage. Bo jak mam wydać przeszło stówę na coś o długości C2 i od niego brzydszego to pozostanę przy nabijaniu lvl w MP Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Harry Lloyd Opublikowano 5 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 5 Października 2011 (edytowane) I pare innych obrazków tego typu od znajomego - Fast, Free Image Hosting - ImageBam EDIT. I teksturki - http://www.imagebam.com/gallery/nr2vjdntsybngs2ou6la2zxh78cy6v2n Edytowane 5 Października 2011 przez Harry Lloyd Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mario2k Opublikowano 5 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 5 Października 2011 Zrobili to z jakichs powodow , nieprawdaz ? raczej nie przez pomylke widac stary engine quake w nowej oprawie i nazwany dumnie ID Tech nie wyrabia z wiekszymi texturami lipa na maxa To juz BF3 mniej mnie rozczarowal i nie zaluje wydanych na niego pieniedzy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sideband Opublikowano 5 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 5 Października 2011 (edytowane) Włączenie textur 16k nie wiele wnosi , przy włączonej kompresji wsysa 1.5gb a bez ponad 2gb.Jakość textur pozostaje na tym samym poziomie , 8k+kompresja zabiera nam 790mb z karty i to jest max na co stać tą grę. Wyłączanie kompresji nie wiele zmienia skoro mamy do czynienia z kompresją bezstratną. Poza tym gra ma zerowe wymagania. Edytowane 5 Października 2011 przez sideband Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KaszaWspraju Opublikowano 6 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 6 Października 2011 How To Unlock Rage's High Resolution Textures With A Few Simple Tweaks Z recenzji na GiantBomb wynika, że gra ma fajne "IA', ładnie reaguje na strzały, gdzie trafiły, chwalą tez animację postaci/wrogów podczas ostrzału. Chwalą też wyczucie broni. Szkoda tylko, że z szumnych zapowiedzi mało co zostało. Brad Shoemaker, moim zdaniem, najlepiej ujął to grę opisując ją tak: Rage jest świetne tam gdzie Fallout 3 zawiódł, a Fallout 3 jest świetne gdzie Rage zawodzi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bemx2k Opublikowano 6 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 6 Października 2011 IDTech 5 i textury rodem z Doom3 to jest postep wedlug ID Software i wypalonego Carmacka 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaeres Opublikowano 6 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 6 Października 2011 Skąd się wzięły te filmiki HD z zajeb**** grafiką ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szawel Opublikowano 6 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 6 Października 2011 Istotnie szału graficznego nie ma nawet na 8, a na 4 to jest jakaś masakra. Oby gra nadrabiała grywalnością, bo zamierzam ją pomęczyć. Nie wiem jeszcze tylko piec czy PS3, ale jak patrzę na tekstury, to raczej piec. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
.PaVLo. Opublikowano 6 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 6 Października 2011 Warto sprawdzić [Major Performance Fix]Custom Config Files With V-SYNC & FOV!!! - Steam Users' Forums Grę będe miał jutro więc nie mogę powiedzieć czy coś to pomogło. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Harry Lloyd Opublikowano 6 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 6 Października 2011 (edytowane) Promocja jeszcze większa niż w przypadku Crysis 2, hype itd, a zrobili dokładnie to samo. Jakbyś mieszkał w USA, to byś mnie mógł do sądu podać że ci zmarnowałem grę.Jakbyś mieszkał w USA, to byś mnie mógł do sądu podać że ci zmarnowałem grę. Edytowane 6 Października 2011 przez Harry Lloyd Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KaszaWspraju Opublikowano 6 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 6 Października 2011 (edytowane) Szkoda że nie dałeś tego Egg'a w spoiler , nie wszyscy chcą mieć wszystko na tacy. Edit: Treść do której odwoływał się mój post została usunięta. Edytowane 6 Października 2011 przez KaszaWspraju 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
apo5 Opublikowano 6 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 6 Października 2011 Harry - to mi wygląda na mocny texture i parallax mapping mod do dooma 3 a nie oryginalne oteksturowanie. Zobaczymy co zrobią moderzy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Harry Lloyd Opublikowano 6 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 6 Października 2011 Cokolwiek by to nie było, to czy w 2011 roku developerzy nie powinni robić tego co w 2005 roku (czy niech bedzie że ciut później) robili modderzy? Dla mnie takie coś automatycznie dyskwalifikuje kupno gry z nowej serii, której nie znam i nie wiem co oferuje, nie ważne jak genialny gameplay czy fabuła by były. Olali grafikę, to zarobią grosze jak gra bedzie za 20-30 zł. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KaszaWspraju Opublikowano 6 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 6 Października 2011 Ale na zachodzie gracze konsolowi mówią , że gra wygląda obłędnie i zapomnieli już jak fajnie się gra przy 60FPS, szczególnie podczas szybkich akcji. Even if Rage were the worst game to come out in a long while, it would still arguably be the best-looking one. The sheer complexity of texture and detail packed into every one of the game's environments is nothing short of staggering, especially in the two town hubs that you'll return to again and again between missions. The vast richness of the wasteland also can't be overstated. This is one of the best-looking games available on consoles, as good-looking as most any Unreal Engine game, yet it runs at double the frame rate of those games. Seeing a game on aging console hardware that looks this good and runs this smoothly is almost surreal. To be fair, in all three versions, there's a noticeable amount of detailed texture pop-in when you quickly look in different directions, but it's only something you really notice when you look for it and try to make it appear; it doesn't stand out much when you're playing the game like you normally would. Setting that one quirk aside, you really need to see this game in motion, in person, to appreciate just how good it actually looks. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bemx2k Opublikowano 6 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 6 Października 2011 Na zachodzie z kazdym dniem przybywa debili stad takie zawyzone oceny . bez gustu bez smaku bez poczucia estetyki brainless people 2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
apo5 Opublikowano 6 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 6 Października 2011 Czyli, że grafika cofa się w rozwoju :) Idąc tym tropem za 15 lat produkcje ID software nie będą wizualnie odbiegały od sprajtowatego łolfensztajna a amerykańce będą się podniecać, że wszystko tak płynnie chodzi ;) 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabar83 Opublikowano 6 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 6 Października 2011 Aż się boje o DooM'a 4 co z tego zrobią. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Eclipse Opublikowano 6 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 6 Października 2011 jak to co. kolejny refresh enginu Dooma 3, ktory byl praktycznie kalka Quake 3 z mozliwoscia rysowania pomieszczen nie wiekszych niz kibel. Doskonaly przyklad tego dziadostwa byl w Quake 4 z otwartymi planszami gdzie za kanion robila bitmapa 256*256. ID tech 5 to crap ogl tez jest juz martwy co widac bylo po sterach AMD ze o tym API to juz oni calkiem zapomnieli. Tim Sweeney >>>>>>>>>>John Carmack a tak kiedys rywalizowali. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bemx2k Opublikowano 6 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 6 Października 2011 Eclipse Swieta prawda tylko zbyt wielu zaslepionych zwolennikow Carmacka mydlilo nam oczy ze ten ich iDtech nam jeszcze pokaze mozliwosci wspanialego OpenGL wwyszlo co wyszlo technologiczny Crap grunt ze rozwalanka na maxa i postrzelac mozna ;-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mmmaaarr Opublikowano 6 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 6 Października 2011 (edytowane) A jak wam chodzi na radkach HD? Ja mam 5870, zainstalowalem oczywiscie nowe stery od ati do rage i [gluteus maximus]. Laduje sie przez pol sekundy, slychac przez chwile dzwiek a potem czarny ekran :(. System - win 7 64 Podczas sciagania nie mialem opcji 32 czy 64 bit tych sterow poprawionych, nie wiem czy to to. Ale zainstalowalo sie Z tego co wygooglowalem to tez niektore osoby pisaly o problemach na radkach HD tylko nie wiem czy zainstalowaly te do rage? Edytowane 6 Października 2011 przez mmmaaarr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bemx2k Opublikowano 6 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 6 Października 2011 (edytowane) mmaarr ile placiles za gre ;-) b.t.w napiszciie jak to chodzi po wlaczeniu textur 8k Ja nie mam zamiaru kupic tego siajsu a pirata nie tykam . Edytowane 6 Października 2011 przez Bemx2k Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mastertab Opublikowano 6 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 6 Października 2011 Ja zapłaciłem 99 zł i grać nie mogę bo na poj... steam wywala komunikat że gry nie można zainstalować bo nie jest jeszcze dostępna. Także po raz kolejny niestety trzeba poprzeć szeroko rozumiane piractwo bowiem jak widać inaczej się po prostu nie da. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carson Opublikowano 6 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 6 Października 2011 EclipseSwieta prawda tylko zbyt wielu zaslepionych zwolennikow Carmacka mydlilo nam oczy ze ten ich iDtech nam jeszcze pokaze mozliwosci wspanialego OpenGL wwyszlo co wyszlo technologiczny Crap grunt ze rozwalanka na maxa i postrzelac mozna ;-) To zalezy co kogo bardziej interesuje w produkcie. Sama gra czy grafika. Jedno mi sie podoba w konsolowych graczach, to ze nie smeca i nie placza na temat grafiki w grze tylko czerpia przyjemnosc z grania. Co w przypadku pctowcow jest coraz rzadziej spotykane, zwlaszcza w kregu tych co wydaja gruba kase na upgrady a pozniej na sile w grafice szukaja utwierdzenia ze dobrze zrobili wydajac kase na sprzet. Jak dla mnie gra jest przekozacka, poczatek pod wzgledem gameplaya byl dosc sredni ale pozniej sie wszystko rozkreca. A i zdanie co do designu leveli i poziomu artystycznego grafiki podtrzymuje, jedna z najladniejszych gier w jakie gralem. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...