Skocz do zawartości
nrl

Rage

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Harry Lloyd

Co do tekstur to jakaś zmowa chyba. Co za problem zrobić tekstury w wysokiej jakości wrzucić do wersji PC, a do wersji konsolowej przekonwertować na niską rozdzielczość żeby dąły rad e to przetrawić. Będzie wilk syty i owca cała.

 

Albo inaczej. Co za problem zapłacić "pare zł" prywatnym ludziom którzy tworzą paczki tekstur do różnych gier. Studia powinny dawać ogłoszenie "praca o umowe zlecenie na zrobienie tekstur high-res", wtedy zamiast darmowych modów dostali by jakąś kaske a gry od premiery wyglądały by jak należy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Albo inaczej. Co za problem zapłacić "pare zł" prywatnym ludziom którzy tworzą paczki tekstur do różnych gier. Studia powinny dawać ogłoszenie "praca o umowe zlecenie na zrobienie tekstur high-res", wtedy zamiast darmowych modów dostali by jakąś kaske a gry od premiery wyglądały by jak należy.

 

Może właśnie w tym rzecz. Nie przejmują się teksturami bo wiedzą że ktoś to potem po nich poprawi, za darmo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co sie stalo z teksturami ??

Jak na material z konsol to troche za duzo polygonow wiec musi to byc film nagrany na PC tyle ze tekstury to porazka

jak w grach z przed 4-5 lat :(

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co sie stalo z teksturami ??

 

to już się zaczyna robić śmieszne, producenci gier z całych sił starają się zrobić z nas idiotów... a zresztą co ja mówię przecież liczy się klimat a nie grafika, prawda? (problem tekstur rozwiązany):lol2:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tom256

 

Wiedzmin 2 w 90% alokacji tekstury sa super w pozostalych 10% i tak lepsze niz to co widac w Rage

trzeba sobie powiedziec z engine ID Tech chyba sie nie lubi z duza iloscia tekstur w wysokiej rozdzielczosci

oni do dzis nie wykozystuja kompresji textur w locie bo ich engin to tak naprawde stary ciagle reanimowany trup z czasow Quake2

  • Upvote 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Harry Lloyd

Do tej pory w gameplay-ach w pop-upach od sterowania były literki klawiaturowe, mimo iż ewidentnie grane na padzie. Więc albo dodali konsolowe przyciski do interfejsu PC, albo tym razem gameplay z konsoli.

 

Do tego na konsolach ma być 60 FPS, więc muszą być cięcia gdzie indziej. Najgorsze jest własnie że niezłe tekstury są wymieszane z beznadziejnymi, jak w Crysis 2 choćby. Strasznie coś takiego szpeci. No ale zobaczymy co w końcu wyjdzie z tego, gameplay i tak sie zapowiada fajnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No ja głównie w tej grze liczę na gameplay. A co do tekstur to się już raczej z tym pogodziłem. Wiedźmin 2 tylko udowadnia fakt, że gry robione tylko pod PC mogą mieć lepsze tekstury w dzisiejszych czasach. Rage będzie grą multiplatformową. Do tego na silniku, który tak naprawdę jest tylko modowany od wielu lat. Podobnie jak z serią COD. Raga zapowiada znakimity klimat. Kojarzy mi się to z MadMax'em i nieco z Blade Runner (nie wiem czemu, ale coś w tym jest). Filmiki robią wrażenie i szczerze to może być dla mnie jedyna warta gra tego roku, która przyciągnie na dłużej niż jeden dwa razy. Czekam niecierpliwie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

w pierwszej minucie nie ma nawet celownika :D jednak później jest ciekawiej. Mięsko i obrażenia jak by większe, krew sie leje bardzo smacznie, oby kolejnego quaka szykowali na tym silniczku :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niech mnie ktos powie czy ostatni trailer to z konsoli czy PC

jezeli z PC to technologicznie tylko lekko podrasowany silnik Doom3 :/

 

ach zapomnialem grywalnosc pewnie zniweluje wszystkie graficzne niedorobki

  • Upvote 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

I znow sie zaczyna biadolenie o grafice <_< Nie wiem czy tylko ja to zauwazam ale moim zdaniem poziom artystyczny grafiki w grze z duzaa nawiazka rekompensuje jej slabszy "poziom technologiczny". Design leveli i niepowtarzalnosc poszczegolnych lokacji jest wrecz genialny (no przynajmniej to co moglismy zobaczyc na filmikach). Ja tam czekam z wielka niecierpliwoscia ;)

Edytowane przez Carson
  • Upvote 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mario2k, Poprawią silnik tak jak w Epicu poprawiają UnrealEngine.

 

Carson, marudzenia zawsze będą, dlatego Carmack zapowiedział "hd patch". Mi "intro" kojarzy się z outrem Q2 ;]

 

Poza słabymi teksturami to gdzie ten niski poziom technologiczny można spotkać? Jak na razie to tylko 2 rzeczy mi się nie podobają - mała ilość rodzajów wrogów i czerwony ekran zamiast apteczek.

Edytowane przez konkurs

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jaki poziom technologiczny słaby? Poziom technologiczny jest najlepszy jaki może być, to nam zapewnia Carmack i jego zespół. Nie wiem czy w branży gier jest drugi taki inżynier z takimi ambicjami. Nie ma. Wklejałem tu wywiad fajny z nim, gdzie podkreślał z dumą, że udało mu się wszystkich przekonać, aby Rage miał 60fpsów nawet kosztem jakości, bo jest ogromna różnica między 30 a 60 fps dla oka ludzkiego i przyjemności z gry. Zresztą każdy jego speech mogę słuchać godzinami, pewnie ze względu tego samego zawodu tylko innej branży, ale fajnie jest dowiedzieć się, że problemy są podobne. Posłuchajcie sobie jego przemówienia na QuakCon-nie (poniżej), fajnie opowiada o swojej autorskiej technologi megatexture, którą wymyślił dawno temu i wstępnie nie spodziewali się, że będą z nią takie ogromne wyzwania i problemy. Dopiero wyszło im to w praniu (jak zwykle), czyli tworzeniu Rage-a. Była tak zaprojektowana żeby tworzyć całe ogromne przestrzenie z jednej siatki za pomocą wirtualnych tekstur a jak graficy zaczęli tworzyć dużo małych, niezależnych obiektów to zaczął się problem z wydajnością. M.in z tego powodu tworzenie Rage-a zajęło, aż 6 lat. Fajnie też opowiada o barierach technologicznych na konsolach, z którymi musieli się uporać aby było te 60fpsów. To że tekstury będą takiej a nie innej jakości właśnie wynika z tego powodu. Jeżeli im zarząd przeznaczy na to środki to na pewno wydadzą jakąś paczkę z teksturami dla pc. Na koniec dodam, że jako jedna z nielicznych firm na taką skalę, upubliczniają kod źródłowy swoich produktów. Jeszcze w tym roku w necie będzie dostępny kod doom3. Z Rage-em będzie podobnie za kilka lat.

http://www.youtube.com/watch?v=4zgYG-_ha28

Tą płynność o którą tak bardzo walczyli można fajnie zobaczyć na tym filmiku http://www.computerandvideogames.com/314250/id-has-definitely-struggled-with-console-latency-vs-pc-but-rage-running-really-fast-on-all-systems/.

Edytowane przez ojejku
  • Upvote 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie zebym na slepo psy wieszal na RAGE bo to bedzie na sto procent hit tej jesieni

ale studio ID Software z Carmackiem na czele stac na cos wiecej niz to co widac na trailerach

co do technologi ...umm nie jestem programista ale ciut wiecej polygonow ( kraglosci obiektow ktore z zalozenia takie w naturze sa ) mogli by dodac

fizyka ?? jest tam wogole jakas fizyka ???

Wiec reasumujac

wstepne wady :

1. Slabej jakosci textury ( rozdzielczosc )

2. Ograniczona ilosc polygonow ( widac to na niektyrych obiektach )

3. Fizyka albo jeje brak na przyzwoitm poziomie

 

Mimo wszystko to bedzie pewniakiem bardzo fajna gra .

 

 

b.t.w

 

czy ktos z was sie orientuje czy gra bedzie liniowa do bolu czy tez beda jakies opcje do wyboru , typu zabic albo nie zabic i zwiazane z tym dalsze wydazenia

bo jezeli bedzie liniowa na maxa to trza to dodac jako kolejna wade number 4

Edytowane przez Mario2k
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czy ktos z was sie orientuje czy gra bedzie liniowa do bolu czy tez beda jakies opcje do wyboru , typu zabic albo nie zabic i zwiazane z tym dalsze wydazenia

bo jezeli bedzie liniowa na maxa to trza to dodac jako kolejna wade number 4

 

mnie też to zastanawia, bo jeżeli gra będzie jak po sznurku to nie będzie powodów do drugiego podejścia, nie wiem czy o tym wspominali, jak na razie przechwalają się jaka ta gra jest wizualnie oszałamiająca i w ogóle <_< nie zrozumcie mnie źle, mam nadzieję że gra okaże się świetna, ale mam też swoje obawy

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zal0st

 

Na moj gust kazdy normalny gracz powinien miec jakies tam obawy

jedynie mlodziez zakochana w Carmacku i ID software moze miec klapki na oczach ;)

 

 

b.t.w

 

sie zastanawiam czy nie brac pre-ordera na Rage i Skyrim'a

Edytowane przez Mario2k
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co wy macie z tą liniowoscią? Jak mnie wk***ia to biadolenie na liniowość.

Half-Life, Half-Life 2 (+ epizody), Doom 3, Quake 1,2, to najlepsze FPSy w jakie grałem, do bólu liniowe, a i tak przechodziłem je po kilka razy. Jak jest gra dobra, to jest dobra i może mnie po sznurku zaprowadzić aż do finalnego bossa.

 

EDIT:

Poprawione.

Edytowane przez thuGG
  • Upvote 6

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Naprawdę warto, warto posłuchać:

 

Jaki poziom technologiczny słaby? Poziom technologiczny jest najlepszy jaki może być, to nam zapewnia Carmack i jego zespół. Nie wiem czy w branży gier jest drugi taki inżynier z takimi ambicjami. Nie ma. Wklejałem tu wywiad fajny z nim, gdzie podkreślał z dumą, że udało mu się wszystkich przekonać, aby Rage miał 60fpsów nawet kosztem jakości, bo jest ogromna różnica między 30 a 60 fps dla oka ludzkiego i przyjemności z gry. Zresztą każdy jego speech mogę słuchać godzinami, pewnie ze względu tego samego zawodu tylko innej branży, ale fajnie jest dowiedzieć się, że problemy są podobne. Posłuchajcie sobie jego przemówienia na QuakCon-nie (poniżej), fajnie opowiada o swojej autorskiej technologi megatexture, którą wymyślił dawno temu i wstępnie nie spodziewali się, że będą z nią takie ogromne wyzwania i problemy. Dopiero wyszło im to w praniu (jak zwykle), czyli tworzeniu Rage-a. Była tak zaprojektowana żeby tworzyć całe ogromne przestrzenie z jednej siatki za pomocą wirtualnych tekstur a jak graficy zaczęli tworzyć dużo małych, niezależnych obiektów to zaczął się problem z wydajnością. M.in z tego powodu tworzenie Rage-a zajęło, aż 6 lat. Fajnie też opowiada o barierach technologicznych na konsolach, z którymi musieli się uporać aby było te 60fpsów. To że tekstury będą takiej a nie innej jakości właśnie wynika z tego powodu. Jeżeli im zarząd przeznaczy na to środki to na pewno wydadzą jakąś paczkę z teksturami dla pc. Na koniec dodam, że jako jedna z nielicznych firm na taką skalę, upubliczniają kod źródłowy swoich produktów. Jeszcze w tym roku w necie będzie dostępny kod doom3. Z Rage-em będzie podobnie za kilka lat.

 

 

Tą płynność o którą tak bardzo walczyli można fajnie zobaczyć na tym filmiku http://www.computera...n-all-systems/.

Edytowane przez KaszaWspraju
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chyba jednak się pomylił i wedytował posta. Bo już ceny w jego poście nie ma podanej. Zresztą ciężko mi uwierzyć, że za takie diwie gry tylko nieco ponad 110 zł, patrząc na obecny kurs dolara. Ale miło by było jakby Mario podzielił się z nami tą fenomenalną ofertą.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chyba jednak się pomylił i wedytował posta. Bo już ceny w jego poście nie ma podanej. Zresztą ciężko mi uwierzyć, że za takie diwie gry tylko nieco ponad 110 zł, patrząc na obecny kurs dolara. Ale miło by było jakby Mario podzielił się z nami tą fenomenalną ofertą.

 

 

Masz racje to byla dubeltowa pomylka , raz mialo byc 49 USD a dwa info z forum bez potwierdzenia

 

Wlasnie przeszukuje czeluscie internetu w poszukiwaniu jakiegos packa Rage i Skyrim ale jak narazie bez rezultatu :/

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...