Skocz do zawartości
nrl

Rage

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Harry Lloyd

Dokładnie, szczególnie że gra jest relatywnie krótka. Przede wszystkim w stosunku do żądanej ceny wiele gier to dziadostwo. Takie Dead Island też ma sporo wad i niedociągnięć, ale już gramy z kumplem ponad 40 godzin i końca nie widać.

 

Po paru miesiącach już warto kupować, i wtedy można przymnknąć oko na babole jak sie fajnie gra.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Myślę, że problem jest (dodatkowo) z samym engine'm, a nie tylko ze sterami. Mamy tu sporo tekstur o dużej wadzę. Nie są to oczywiście bitmapy, ale może jakiś inny format. No i każda z osobna jest inna praktycznie. Więc zamiast kilu różnych tekstur, na jakiejś ścianie czy kilku skałach, mamy kilkanaście do wczytywania. Mimo, że karta wydajna to widać nie nadąża z wczytaniem tego wszystkiego w locie (streaming tekstur). Oczywiście sterowniki mogą się bardziej do tego przyczyniać. Ale to tylko spekulacje i domysły :) I tak jakość tekstur nie tłumaczy ich wagi. Nawet jakby było ich z tysiące różnych. I to mnie właśnie dziwi.

Edytowane przez Devil

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pograłem troszkę i muszę powiedzieć, że mi się podoba. Grafika jak dla mnie ładna, na moim sprzęcie doczytywania tekstur nie widać.

Gra się bardzo przyjemnie ale... czemu wrogowie tak tragicznie reagują na moje strzały, czuje się jak bym strzelał kapiszonami zero obrażeń najczęściej (wiem czasem głowa odpadnie od bumerangu), zero uszkodzeń po kulach. Do tego mega badziewna krew i odgłos broni, które na razie są też tragiczne. Moim zdaniem, takie coś może być w action-RPG ale nie w strzelance.

Edytowane przez Mefikon

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mutany są wytrzymałe, to po pierwsze. Po drugie czemu oczekujesz ze muszą mieć kolor kwi jak my.

 

Przewinąć sobie filmik do 22:25 i poczekać na opis walki, strzały i reakcji na nie, zachowania samych przeciwników podczas ostrzału.Już pierwszy przeciwnik pokazuje, że jest to dobrze zrealizowane.

 

John Carmack: Developing RAGE for consoles was a big mistake, future titles will put priority on PC hardware

Edytowane przez KaszaWspraju

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

On sobie moze mowic co chce. Przed nastepna gra zawola go szef Bethesdy i powie "towarzyszu potrzebujemy aby wasza gra byla na wiele platform wicie, rozumicie - wykonac" John podwinie ogon i pojdzie robic kolejnego porta z konsoli :D W przeciwnym razie skonczy jak jego kolego z czasow Dooma Johna Romero - robiac gry na komorki ;)

Edytowane przez Eclipse
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mutany są wytrzymałe, to po pierwsze. Po drugie czemu oczekujesz ze muszą mieć kolor kwi jak my.

 

Przewinąć sobie filmik do 22:25 i poczekać na opis walki, strzały i reakcji na nie, zachowania samych przeciwników podczas ostrzału.Już pierwszy przeciwnik pokazuje, że jest to dobrze zrealizowane.

 

John Carmack: Developing RAGE for consoles was a big mistake, future titles will put priority on PC hardware

 

Nie chodzi mi o mutantów tylko o zwykłych ludzi i nie o to jak przeciwnicy sie poruszają w czasie walki, ale o to, że strzelanie do nich najczęsciej powoduje tylko rozbryzg, rozmazanch, czerwonych pixeli na ekrani, które są do niczego nie podobne. Postrzelony bandyta wykonuje jakis paralityczny taniec - setki gier zrobiły to lepiej nawet znienawidzony COD.

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Znajomy odpalił to na swoim 5870 w MSI i ma taki pokaz slajdów, że masakra. Średnio 2 klatki co 10 sekund.

Po wgraniu sterów pod RAGE jest jeszcze gorzej. Co to kurde ma być?

Ta "gra" jest chyba jednym wielkim żartem.

Popatrzyłem sobie tylko chwilę na jego mękę i dałem spokój. Nawet intro się tnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dokladnie ,on sobie teraz moze tylko pogadac sciemnic szara mase i tyle . Widac jak sie przykladal do tworzenia RAGE :-) . Konsole przynosza wieksze zyski wiec one zawsze beda priorytetem . koniec pierniczenia beda nowe konsole beda ladne gry dla PC .

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mnie zastanawia jedna rzecz. Skopali port z konsoli - ok. Ale przeciez przed poslaniem tego do sklepu sa przeciez jakies beta testy, jakas kontrola jakosci jest w kazdej nawet malej firmie. Co oni maja do powiedzenia? Jedni dali ciala, ale ktos musial przymknac oko na ten crap.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

przeciez zawsze beda ludzie, ktorym brakuje te kilka fps do komfortowej rozgrywki i chcieliby sobie cos zmienic...

 

Z tego co ja rozumiem, to sam silnik dostosowuje jakość grafiki do sprzętu, po to aby zawsze było płynnie.

Inną kwestią jest, że nie zawsze mu to wychodzi ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy można uzyskać ładne teksturki... można!

NeoGAF - View Single Post - Rage PC perfomance thread

;)

 

 

To niech Ci zapodadza framerate z tymi ustawieniami :) na GTX580 od 20 do 40 fps ?

 

Ta gra w wersji PC jest zrypana do bolu

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przecież to nie wygląda lepiej tylko przeskalował na 2160p i tyle. Tekstury nadal są biedne , z <span style='color: red;'>[ciach!]</span>o nie wyciśniesz

..............

 

Także wysokie MSAA+FXAA i efekt będzie nawet lepszy.

Edytowane przez sideband

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hmm mieszane wrażenia po kilku minutach obcowania ( i kupienia w empiku - olaboga )* - z jednej strony dobre dźwięki a z drugiej wąskie ścieżki do jazdy. Chyba Boarderlands mi bardziej odpowiadało. Ostatecznie - jak skończę podsumuje się gierę. A później tweaki graficzne itp ( kto wymyślił to zaczytywanie tekstur w locie??? )

*nie mogłem się powstrzymać

 

I jeszcze jedno - jakiś hint aby w locie przełączać myszkę i klawiaturę na pada jak się jeździ? Bo szkoda mi pozbywać się wibracji a padem nie zamierzam chodzić i strzelać :lol2:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...