Bemx2k Opublikowano 6 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 6 Października 2011 (edytowane) Carson Grywalnosc moze uratuje ta technologicznie skopana gre . Jesli mam placic ponad stowke to chcialbym zeby gra oferowala cos poza sama rpzgrywka Edytowane 6 Października 2011 przez Bemx2k 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Harry Lloyd Opublikowano 6 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 6 Października 2011 Dokładnie, szczególnie że gra jest relatywnie krótka. Przede wszystkim w stosunku do żądanej ceny wiele gier to dziadostwo. Takie Dead Island też ma sporo wad i niedociągnięć, ale już gramy z kumplem ponad 40 godzin i końca nie widać. Po paru miesiącach już warto kupować, i wtedy można przymnknąć oko na babole jak sie fajnie gra. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ath Opublikowano 6 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 6 Października 2011 Wgrałem te stery do ati, ale dalej tekstury się wczytują wolniej, gra nie jest płynna i wygląda paskudnie, wtf ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabar83 Opublikowano 6 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 6 Października 2011 (edytowane) Myślę, że problem jest (dodatkowo) z samym engine'm, a nie tylko ze sterami. Mamy tu sporo tekstur o dużej wadzę. Nie są to oczywiście bitmapy, ale może jakiś inny format. No i każda z osobna jest inna praktycznie. Więc zamiast kilu różnych tekstur, na jakiejś ścianie czy kilku skałach, mamy kilkanaście do wczytywania. Mimo, że karta wydajna to widać nie nadąża z wczytaniem tego wszystkiego w locie (streaming tekstur). Oczywiście sterowniki mogą się bardziej do tego przyczyniać. Ale to tylko spekulacje i domysły :) I tak jakość tekstur nie tłumaczy ich wagi. Nawet jakby było ich z tysiące różnych. I to mnie właśnie dziwi. Edytowane 6 Października 2011 przez Devil Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaijitsu Opublikowano 6 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 6 Października 2011 Tu nie ma sporo tekstur tylko JEDNA wielka tekstura. Quake Wars jest oparty o tą samą technologię teksturowania i kłopotów z nim nie ma. Coś tu jest ewidentnie skopane Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bemx2k Opublikowano 6 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 6 Października 2011 kaijitsu Brales cos ? jedna wielka tekstura przycmila twojego posta 2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mefikon Opublikowano 6 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 6 Października 2011 (edytowane) Pograłem troszkę i muszę powiedzieć, że mi się podoba. Grafika jak dla mnie ładna, na moim sprzęcie doczytywania tekstur nie widać. Gra się bardzo przyjemnie ale... czemu wrogowie tak tragicznie reagują na moje strzały, czuje się jak bym strzelał kapiszonami zero obrażeń najczęściej (wiem czasem głowa odpadnie od bumerangu), zero uszkodzeń po kulach. Do tego mega badziewna krew i odgłos broni, które na razie są też tragiczne. Moim zdaniem, takie coś może być w action-RPG ale nie w strzelance. Edytowane 6 Października 2011 przez Mefikon Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KaszaWspraju Opublikowano 6 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 6 Października 2011 (edytowane) Mutany są wytrzymałe, to po pierwsze. Po drugie czemu oczekujesz ze muszą mieć kolor kwi jak my. Przewinąć sobie filmik do 22:25 i poczekać na opis walki, strzały i reakcji na nie, zachowania samych przeciwników podczas ostrzału.Już pierwszy przeciwnik pokazuje, że jest to dobrze zrealizowane. John Carmack: Developing RAGE for consoles was a big mistake, future titles will put priority on PC hardware Edytowane 6 Października 2011 przez KaszaWspraju Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Eclipse Opublikowano 6 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 6 Października 2011 (edytowane) On sobie moze mowic co chce. Przed nastepna gra zawola go szef Bethesdy i powie "towarzyszu potrzebujemy aby wasza gra byla na wiele platform wicie, rozumicie - wykonac" John podwinie ogon i pojdzie robic kolejnego porta z konsoli :D W przeciwnym razie skonczy jak jego kolego z czasow Dooma Johna Romero - robiac gry na komorki ;) Edytowane 6 Października 2011 przez Eclipse 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mefikon Opublikowano 6 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 6 Października 2011 Mutany są wytrzymałe, to po pierwsze. Po drugie czemu oczekujesz ze muszą mieć kolor kwi jak my. Przewinąć sobie filmik do 22:25 i poczekać na opis walki, strzały i reakcji na nie, zachowania samych przeciwników podczas ostrzału.Już pierwszy przeciwnik pokazuje, że jest to dobrze zrealizowane. John Carmack: Developing RAGE for consoles was a big mistake, future titles will put priority on PC hardware Nie chodzi mi o mutantów tylko o zwykłych ludzi i nie o to jak przeciwnicy sie poruszają w czasie walki, ale o to, że strzelanie do nich najczęsciej powoduje tylko rozbryzg, rozmazanch, czerwonych pixeli na ekrani, które są do niczego nie podobne. Postrzelony bandyta wykonuje jakis paralityczny taniec - setki gier zrobiły to lepiej nawet znienawidzony COD. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szawel Opublikowano 7 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 7 Października 2011 Znajomy odpalił to na swoim 5870 w MSI i ma taki pokaz slajdów, że masakra. Średnio 2 klatki co 10 sekund. Po wgraniu sterów pod RAGE jest jeszcze gorzej. Co to kurde ma być? Ta "gra" jest chyba jednym wielkim żartem. Popatrzyłem sobie tylko chwilę na jego mękę i dałem spokój. Nawet intro się tnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carson Opublikowano 7 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 7 Października 2011 Kto kupuje karty od ATI? :lol2: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Harry Lloyd Opublikowano 7 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 7 Października 2011 Prawy górny róg stronki - HARDOCP - HardOCP Computer Hardware Reviews and News :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szawel Opublikowano 7 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 7 Października 2011 Kto kupuje karty od ATI? :lol2: Ten kto kupuje laptopa bez odklejających się układów graficznych? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SpectatorX Opublikowano 7 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 7 Października 2011 Jest wiele osób które kupują karty ati, ja np kupuję i jeszcze nigdy nie miałem powodów do narzekania na ich grafiki, w przeciwieństwie do nshitii. Wystarczy aktualizowanie systemu i sterowników., to wszystko, poważnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bemx2k Opublikowano 7 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 7 Października 2011 szawel Pewnie znajomy ma infekcje trojana ktory kozysta z gpu i liczy dla kogos bitcoiny :-) 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Harry Lloyd Opublikowano 7 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 7 Października 2011 John Carmack: Developing RAGE for consoles was a big mistake, future titles will put priority on PC hardware - News and Siteseeing On jedno, a Bethesda powie co innego, i tyle z tego bedzie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bemx2k Opublikowano 7 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 7 Października 2011 Dokladnie ,on sobie teraz moze tylko pogadac sciemnic szara mase i tyle . Widac jak sie przykladal do tworzenia RAGE :-) . Konsole przynosza wieksze zyski wiec one zawsze beda priorytetem . koniec pierniczenia beda nowe konsole beda ladne gry dla PC . 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maSTHa212 Opublikowano 7 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 7 Października 2011 Mnie zastanawia jedna rzecz. Skopali port z konsoli - ok. Ale przeciez przed poslaniem tego do sklepu sa przeciez jakies beta testy, jakas kontrola jakosci jest w kazdej nawet malej firmie. Co oni maja do powiedzenia? Jedni dali ciala, ale ktos musial przymknac oko na ten crap. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kkNd! Opublikowano 7 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 7 Października 2011 Chociazby brak opcji graficznych swiadczy o tym, ze pc mieli totalnie w d***e ;) przeciez zawsze beda ludzie, ktorym brakuje te kilka fps do komfortowej rozgrywki i chcieliby sobie cos zmienic... 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boxster Opublikowano 7 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 7 Października 2011 Czy można uzyskać ładne teksturki... można! NeoGAF - View Single Post - Rage PC perfomance thread ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thuGG Opublikowano 7 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 7 Października 2011 przeciez zawsze beda ludzie, ktorym brakuje te kilka fps do komfortowej rozgrywki i chcieliby sobie cos zmienic... Z tego co ja rozumiem, to sam silnik dostosowuje jakość grafiki do sprzętu, po to aby zawsze było płynnie. Inną kwestią jest, że nie zawsze mu to wychodzi ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mario2k Opublikowano 7 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 7 Października 2011 Czy można uzyskać ładne teksturki... można! NeoGAF - View Single Post - Rage PC perfomance thread ;) To niech Ci zapodadza framerate z tymi ustawieniami :) na GTX580 od 20 do 40 fps ? Ta gra w wersji PC jest zrypana do bolu 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sideband Opublikowano 7 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 7 Października 2011 (edytowane) Przecież to nie wygląda lepiej tylko przeskalował na 2160p i tyle. Tekstury nadal są biedne , z <span style='color: red;'>[ciach!]</span>o nie wyciśniesz .............. Także wysokie MSAA+FXAA i efekt będzie nawet lepszy. Edytowane 7 Października 2011 przez sideband Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gregor1230 Opublikowano 8 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 8 Października 2011 Catalyst 11.10 B2 Preview Win Vista 7 32 and 64-bit download from Guru3D.com Dzięki tym sterownikom moja konfiguracja dostała niezłego boosta w fps oraz znikneły problemy z migającymi teksturami. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mario2k Opublikowano 8 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 8 Października 2011 Gral ktos z was w RAGE na 2xATI w Crossfire ,ponoc gra ma problemy z CF wspanialy OpenGL ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thuGG Opublikowano 8 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 8 Października 2011 Chyba raczej wspaniałe wsparcie OGL przez AMD (ATI). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mario2k Opublikowano 8 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 8 Października 2011 Chyba raczej wspaniałe wsparcie OGL przez AMD (ATI). Byc moze , ale i tak OpenGL dla gier sie chyba konczy ,wszystkie nowe bajery to DX'y Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Orgiusz Opublikowano 8 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 8 Października 2011 Hmm mieszane wrażenia po kilku minutach obcowania ( i kupienia w empiku - olaboga )* - z jednej strony dobre dźwięki a z drugiej wąskie ścieżki do jazdy. Chyba Boarderlands mi bardziej odpowiadało. Ostatecznie - jak skończę podsumuje się gierę. A później tweaki graficzne itp ( kto wymyślił to zaczytywanie tekstur w locie??? ) *nie mogłem się powstrzymać I jeszcze jedno - jakiś hint aby w locie przełączać myszkę i klawiaturę na pada jak się jeździ? Bo szkoda mi pozbywać się wibracji a padem nie zamierzam chodzić i strzelać :lol2: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ath Opublikowano 8 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 8 Października 2011 w końcu się przekonasz tak jak ja. :D Zresztą to porty z konsol i pisane pod pada, mi często źle się gra w fps na myszy, bo jakieś koślawe sterowanie itp. edit - 8k postów, ale spamer ze mnie ;> Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...