Jump to content

Recommended Posts

może i dało ale stracilismy juz cierpliwość. 4 godziny kombinowaliśmy jak tu odpalić je w dualu. gdy tylko obsadziło sie odpowiednie sloty płyta odmawiała posłuszeństwa.. jak sie później okazało pamięci nie tolerowały na asusie napięcia >2,4V wszystko chodziło juz na granicy stabilności i naprawdę nie chciało nam się juz więcej kombinować.

 

» Naciśnij, żeby pokazać/ukryć tekst oznaczony jako spoiler... «
ale kto wie co będzie jutro ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

u mnie te goody latały nawet na 2.9v więc nie wiem co z tym asusem jest nie halo- na twoim miejscu pocisnal bym jeszcze trochę bo memki naprawdę dają dużo a tu ani takty ani tajmy nie są wybitne jeszcze :wink:

 

tak czy siak gratki za fajny wyniczek na amd :wink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

VIRU$owi raczej chodzilo o to, co brac od komputronika by w ciemno dostac nowa rewizje. zatem bierz 5600+ albo 6000+. wtedy dostaniesz bankowo F3, poniewaz te modele to same F3 (pisze to pare postow pod faq - wlasciwie taka informacja powinna byc w samym faq). ale czy cenowo o to ci chodzi? w trytonie dostaniesz modele nizej taktowane i tansze. ale imo 288zl za najtanszy F3 to juz nie okazja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

W niemieckich sklepach można kupić X2 3800+ F3 OEM po 55 euro + 20* euro przesyłka. Może zorganizować zbiorowe zakupy? :D

 

Swoją drogą dziwne że tylko Tryton potrafi sprowadzić te procki.

 

EDIT: *Jednak 20 Euro do Polski.

Edited by Irek24

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak na szybko licząc to przy zamówieniu 5szt. cena 1 szt. powinna zamknąć się w kwocie 250zł*, a przy 10szt. - 240zł*. Zostanie kupno Freezera :D

 

* gdyby przyjąć 1 Euro = 4zł, 55 Euro za sztukę, 20 Euro przesyłka, 10zł przesyłka w Polsce. Tylko że chyba w gre wchodzi jedynie płatność z góry na konto sklepu.

 

Sprawa wydaje się dość skomplikowana, nie wiadomo czy ktoś się tego podejmie. Oby...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Taniej jest już sprowadzić z USA...

Może przy jednej sztuce i jak celnicy uznają to jako gift. Przy większej ilości trzeba zapłacić 22% vat od towaru i kosztów transportu. Wyjdzie trochę drożej, tyle że wtedy masz BOX (ale i tak taniej niż Tryton).

 

Wogóle coś ciężko z dostępnością x2 3800 w PL. Nie wiem czy F3 w tej sytuacji to gra warta świeczki.

Share this post


Link to post
Share on other sites

McDracullo, ładniej to już wygląda, co żeś popsuł ?? wyjmij jedną kość do max mhz ;)

 

ja dziś miałem 4000+ DH w ręku, tylko się qrde mi już się czekać nie chciało na to aż koleś raczy mi cene wynaleźć w sklepie...

 

jutro będę oglądał x2 3800+ jakie do takiego jednego sklepu przywiozą... ;) (nie chce mi się wierzyć w to że ich tak mało jest...)

Edited by buuren

Share this post


Link to post
Share on other sites

McDracullo, ładniej to już wygląda, co żeś popsuł ?? wyjmij jedną kość do max mhz

Dziś kręciłem z myślą o spi 1m, to cpu-z na dokładkę.. :D

 

ja dziś miałem 4000+ DH w ręku, tylko się qrde mi już się czekać nie chciało na to aż koleś raczy mi cene wynaleźć w sklepie...

Jak miałes w ręku to trzeba było uciekać a o cene niech on się martwi :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

a te di to chyba cos nie halo czy sub zero sie zmienilo u amd?

Dlaczego nie halo? Do tego 0 można dojść zawsze ;)

 

 

Po prostu kupujemy Di z nadzieją, że coś więcej się z tego wycisnąć. Jak nie, to trudno ;) Miało być w ten weekend, ale ze względów róznych będzie w przyszły, chyba, że Sz. P. Michalak zabierze nam kontener to nie będzie :P

 

Stepping ofc F3, jest magiczne "CZ" i cpuz też pokazuje dobrze :)

Edited by Kaaban

Share this post


Link to post
Share on other sites

To jest rewizja. Daj fote czapki, żeby wszystkie numery bylo widac :wink:

aaa, sorawka ;) fota czapki to jutro jak będę wc zakładał ;)

 

 

wydziubałem słabe 3.1 @1.45 V (nie pamiętam dokładnie) na box chłodzeniu :) chyba już było mu za ciepło (tak mi się wydaje...) Memki spuszczone na 400 bo na wyższych robiły problemy, i tak walczyłem z nimi z godzine bo coś im wiecznie nie pasowało <_< Mobo też okiełzałem po czasie, np. czasami po zapamiętaniu ustawień nie chce startować, a po włączeniu i wyłączeniu zasiłki, na tych samych ustawieniach śmiga jak ta lala... na chipset wiały 2x12cm AC @ 7 i 12 V, na ramce jeszcze jeden AC. Zabrakło delt, które porzyczyłem koledze :( Wynik słaby, ale czystego oc, po ogarnięciu am2 to było z 30 min ;) na pewno poprawię!

 

Jutro/pojutrze testy na wodzie z lodem i moim bylejakim wc :D Zależy od tego jak się z pracą wyrobię ;)

 

http://valid.x86-secret.com/show_oc.php?id=238161

 

ram na sztywno jak najbardziej luźne:

Dołączona grafika

jutro/pojutrze spróbuje tyle na konkretnych timingach (a ludzie mówili, że na takich taktach im nie działa...)

 

edit: poockowal bym jeszcze, ale jutro praca i do szkoły wstawać trzeba przed 6 ;)

Edited by Kaaban

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...


Aktualności

Artykuły



×
×
  • Create New...