jonas Opublikowano 29 Stycznia 2010 Zgłoś Opublikowano 29 Stycznia 2010 (edytowane) Też piszę się na te filtry. 15 KM piechotą nie chodzi, zwłaszcza że mam na razie tylko 55. Do tej pory udawało mi się zapiszczeć przy ruszaniu, względnie na dwójce. Palenie gum przy 100 km/h w SC da premię +200 do lansu. Aha, mogę bez problemu sam zmienić filtr na inny, stożek czy tylko miedzianą siatkową wkładkę zamiast tej zwykłej szmacianki. Ale bez innych modyfikacji dolotu, wydechu i przestrojenia komputera równie dobrze mogę sobie naklejać "M" na tylną klapę. Efekt będzie ten sam, czyli żaden. Edytowane 29 Stycznia 2010 przez jonas Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bryce Opublikowano 29 Stycznia 2010 Zgłoś Opublikowano 29 Stycznia 2010 Aha, mogę bez problemu sam zmienić filtr na inny, stożek czy tylko miedzianą siatkową wkładkę zamiast tej zwykłej szmacianki. Ale bez innych modyfikacji dolotu, wydechu i przestrojenia komputera równie dobrze mogę sobie naklejać "M" na tylną klapę. Efekt będzie ten sam, czyli żaden. Załamałeś mnie tym stwierdzeniem, a już kupilem znaczek :( Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dwaIP Opublikowano 29 Stycznia 2010 Zgłoś Opublikowano 29 Stycznia 2010 :lol: Nie no nie mogę, lol roku - gdzieś był taki temat chyba trzeba go wskrzesić, Ty tak na serio piszesz czy sobie jaja z nas wszystkich tu robisz? Z filtrem możesz łatwo sprawdzić czy to jaja czy nie. Z przełożeniami będzie trochę trudniej ale też można. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mib Opublikowano 29 Stycznia 2010 Zgłoś Opublikowano 29 Stycznia 2010 Z filtrem możesz łatwo sprawdzić czy to jaja czy nie. Z przełożeniami będzie trochę trudniej ale też można. Skoro mogę sprawdzić to podaj jakiegoś linka do tych rewelacji. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dwaIP Opublikowano 29 Stycznia 2010 Zgłoś Opublikowano 29 Stycznia 2010 Skoro mogę sprawdzić to podaj jakiegoś linka do tych rewelacji. Tu możesz sprawdzić przełożenie przekładni głównej które jest w zwykłej instrukcji obsługi: http://www.ford.pl/Serwis/Instrukcje_obslugi Przełożenie pierwszego biegu wymaga innej dokumentacji. Z filtem będzie łatwiej bo to sprzedają :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Twój Pan Opublikowano 29 Stycznia 2010 Zgłoś Opublikowano 29 Stycznia 2010 (edytowane) Audi A6 C6 3.0 TDI quattro 225KM Minimalne średnie spalanie (w l/100km): 8.4 Maksymalne średnie spalanie (w l/100km): 11.0 Minimalne spalanie przy oszczędnej jeździe na długiej trasie (w l/100km): 7.1 Pokaż mi drugą krowę ważącą 1800kg, z napędem na 4 koła i przyspieszającą do 100km/h w niecałe 8s, która tyle pali w benzynie :) Proszę bardzo. Siedmioletnia konkurencyjna konstrukcja mająca 7.9s do 100km/h. Także moze miec naped na 4 koła w wersji xi :) BMW Seria 5 E60 525 i 192KM Minimalne średnie spalanie (w l/100km): 8.4 ;) Maksymalne średnie spalanie (w l/100km): 11.8 Minimalne spalanie przy oszczędnej jeździe na długiej trasie (w l/100km): 6.4 Na trasę tylko diesel ;) ? Jak widać niekoniecznie :) Jednak jeśli chcesz porównywać coś na czasie, to proponuje zapoznac sie z 530xi (MY07 w górę), rozpedzajace sie w 6.6s do 100 przy spalaniu około 7l trasa, 12-13l miasto ;) . Według BMW nawet troszkę mniej, bo odpowiednio 5.8l oraz 11.5l ;) Tak jak pisałem wcześniej, przy pojemnosciach rzedu 3.0 w gore, roznice w spalaniu pomiedzy dieslem a benzyna powoli sie zacierają. Edytowane 29 Stycznia 2010 przez MaSell Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MacOSek Opublikowano 30 Stycznia 2010 Zgłoś Opublikowano 30 Stycznia 2010 (edytowane) Proszę bardzo. Siedmioletnia konkurencyjna konstrukcja mająca 7.9s do 100km/h. Także moze miec naped na 4 koła w wersji xi :) BMW Seria 5 E60 525 i 192KM Minimalne średnie spalanie (w l/100km): 8.4 ;) Maksymalne średnie spalanie (w l/100km): 11.8 Minimalne spalanie przy oszczędnej jeździe na długiej trasie (w l/100km): 6.4 brak napędu na 4 koła, lżejszy... średnia na podstawie dwóch raportów mało wiarygodna znalazłem coś takiego: 2007 BMW 525xi przyspieszenie takie same jak A6 C6 3.0 TDI quattro 225KM, ale lżejszy o 65kg MPG (city) 17 (~14L/100km) MPG (highway) 25 (~9L/100km) MPG (combined) 20 (~12L/100km) A teraz dane dla A6: http://www.fleetnews.co.uk/RoadTests/story...r-Euro-IV/36402 Then there’s the initial fuel consumption. I’ve proved irrevocably over the years that I tend to send fuel consumption spiralling downwards rather than up, but the A6 is currently returning an astonishing 37-38mpg on some long trips. Astonishing because the combined figure is 33.2mpg and new diesel engines always seem to take a while to bed down and get anywhere near their combined figure. Total fuel consumption for the first 2,200 miles is an excellent 32.9mpg.co się przekłada na ~7.5L/100km w trasie i 8.6L/100km średnio weź pod uwagę jeszcze, że to BMW jest w manualu, a A6 w automacie co się przekłada na trochę gorsze osiągi i większe spalanie PS nie mogę nigdzie sensownych danych znaleźć dla nowego A6 3.0 TDI 240KM. ten ma już w manualu 6.6s do setki (można by zestawić z podanym przez Ciebie 530xi ;) ) i wg producenta znacznie niższe spalanie dane producenta: 2004 Audi A6 3.0 TDI (225KM) quattro tiptronic - 11.8/6.3/8.3 l/100km (miasto/trasa/mix) 2008 Audi A6 3.0 TDI (240KM) quattro manual - 8.9/5.4/6.7 l/100km (miasto/trasa/mix) ciekaw jestem jak realne dane wyglądają Edytowane 30 Stycznia 2010 przez MacOSek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ULLISSES Opublikowano 30 Stycznia 2010 Zgłoś Opublikowano 30 Stycznia 2010 Dane wyglądają zapewne dość podobnie. Wszyscy marudzą, że dane podawane przez producenta są nie do osiągnięcia. Jednak nikt nie bierze pod uwagę, że gdy producent testuje spalanie, to: - zrobił tym samochodem kilka tysi i wie, jak korzystać z jego mocy - opony to nie są budżetówki - drogi i styl jazdy też trochę odbiega od naszego Wystarczy popatrzeć na rekordy ecodrivingu, by mieć jakieś pojęcie o tym, co można wycisnąć. Nie mówię tu jednak o biciu rekordów, a o zejściu w okolice danych producenta. bryce: 7 nie miało wersji M, więc i tak wyglądało by paskudnie. Za to paski Alpiny może 50KM nie dodadzą, ale będą ładnie wyglądać. » Naciśnij aby pokazać/ukryć tekst oznaczony jako spoiler « - OT Ile brała 750i? miasto/trasa/średnia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bryce Opublikowano 30 Stycznia 2010 Zgłoś Opublikowano 30 Stycznia 2010 (edytowane) bryce: 7 nie miało wersji M, więc i tak wyglądało by paskudnie. Za to paski Alpiny może 50KM nie dodadzą, ale będą ładnie wyglądać. » Naciśnij aby pokazać/ukryć tekst oznaczony jako spoiler « - OT Ile brała 750i? miasto/trasa/średnia wiem wiem, mam przedni zderzak od Alpiny B12 i od razu jade sekunde do setki szybciej, jest jak rakieta zrywa asfalt z drogi. » Naciśnij aby pokazać/ukryć tekst oznaczony jako spoiler « - OT miasto korki 21L/miasto luz 16L/trasa 9-10L(100-110)/dynamiczna trasa(120-150) 12-13L/średnia z mojej jazdy 15-16L , sporo miasta ale też porównywalnie dużo trasy. edit - miałem na myśli kwestie czasu bo kilometrów znacznie więcej w trasie mam nadzieje że wyczuleś ogrom sarkazmu w moich wcześniejszych postach ? :) Edytowane 30 Stycznia 2010 przez bryce Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slavok Opublikowano 30 Stycznia 2010 Zgłoś Opublikowano 30 Stycznia 2010 Z filtrem możesz łatwo sprawdzić czy to jaja czy nie. Z przełożeniami będzie trochę trudniej ale też można. no nie bardzo mogę, nie mam burning-mondeo 1.8 a w innych samochodach to nic nie daje, jedyną osobą jaka może to sprawdzić jesteś drogi kolego TY !! Proponuje zarejestrować się na forum mondeo clubu i przedstawić im swój punkt widzenia, koniecznie podaj link do tego tematu tutaj na forum :unsure: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mib Opublikowano 30 Stycznia 2010 Zgłoś Opublikowano 30 Stycznia 2010 (edytowane) no nie bardzo mogę, nie mam burning-mondeo 1.8 a w innych samochodach to nic nie daje, jedyną osobą jaka może to sprawdzić jesteś drogi kolego TY !! Proponuje zarejestrować się na forum mondeo clubu i przedstawić im swój punkt widzenia, koniecznie podaj link do tego tematu tutaj na forum :unsure: Nie no co Ty jeszcze by zwinął całe forum tak jak zwija asfalt przy 100km/h. @dwaip Polecam obejrzeć pare filmików Golf RSI to zwija asfalt powyżej 100km/h (tips zobacz jaka ma moc) http://www.youtube.com/results?search_quer..._type=&aq=f Edytowane 30 Stycznia 2010 przez mib Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dwaIP Opublikowano 30 Stycznia 2010 Zgłoś Opublikowano 30 Stycznia 2010 (edytowane) no nie bardzo mogę, nie mam burning-mondeo 1.8 a w innych samochodach to nic nie daje, jedyną osobą jaka może to sprawdzić jesteś drogi kolego TY !! Proponuje zarejestrować się na forum mondeo clubu i przedstawić im swój punkt widzenia, koniecznie podaj link do tego tematu tutaj na forum :unsure: Tu można dowiedzieć się więcej niż na tamtym forum. (czyli podanie linka do tego tematu na tamtym forum może mieć jakiś sens dla jego użytkowników) Przykladowo gdzie sprawdzić samochód marki ford na podstawie VIN http://www.etis.ford.com/vehicleRegSelector.do http://www.etis.ford.com/vehicleRegSelector.do Mając stronkę i podawane publicznie numery VIN na tamtym forum możesz sprawdzić jakie są przełożenia przekladni głównych dla różnych wersji silnika w mondeo. Co daje filtr i dolot powietrza i kiedy jest bardzo proste. Jeśli dopływ powietrza ogranicza w istotny sposób moc to zwiększenie przepływności zwiększy moc jeśli nie ogranicza to zmiana nie zwiększy mocy. Producent czasem musi ograniczyć moc silnika na potrzeby homologacji i najprościej możne to zrobić wstawiając filtr powietrza ograniczający dolot lub ograniczając obroty (albo jedno i drugie). Test wpływu filtra powietrza na osiągi typu przyspieszenie od 80-120 na 4 biegu to kupa śmiechu bo filtr powietrza i dolot mają znaczenie dopiero w pobliżu najwyższych obrotów gdy najwięcej paliwa dopływa do silnika i jednoczesnie potrzebny jest największy dopływ powietrza aby to paliwo efektywnie spalić. Edytowane 30 Stycznia 2010 przez dwaIP Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aurora001 Opublikowano 30 Stycznia 2010 Zgłoś Opublikowano 30 Stycznia 2010 (edytowane) Moja kobylka j/w tyle ze podstawowy stage z LPT na HPT 225KM/350NM - 80-140km/h objezdza nawet 911 starego Trasa - 7.5l wachy, ale wszystko z klima zawsze on. Bardzo spokojna trasa - 6.7l Miasto - 11l 230-240km/h - 14l (wiecej nie daje rady bo krotsza skrzynia niz w wersji 2.3l) Pedal w podloge - 14-16l Edytowane 30 Stycznia 2010 przez Aurora001 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slavok Opublikowano 30 Stycznia 2010 Zgłoś Opublikowano 30 Stycznia 2010 Tu można dowiedzieć się więcej niż na tamtym forum. (czyli podanie linka do tego tematu na tamtym forum może mieć jakiś sens dla jego użytkowników) Przykladowo gdzie sprawdzić samochód marki ford na podstawie VIN http://www.etis.ford.com/vehicleRegSelector.do http://www.etis.ford.com/vehicleRegSelector.do Mając stronkę i podawane publicznie numery VIN na tamtym forum możesz sprawdzić jakie są przełożenia przekladni głównych dla różnych wersji silnika w mondeo. Co daje filtr i dolot powietrza i kiedy jest bardzo proste. Jeśli dopływ powietrza ogranicza w istotny sposób moc to zwiększenie przepływności zwiększy moc jeśli nie ogranicza to zmiana nie zwiększy mocy. Producent czasem musi ograniczyć moc silnika na potrzeby homologacji i najprościej możne to zrobić wstawiając filtr powietrza ograniczający dolot lub ograniczając obroty (albo jedno i drugie). Test wpływu filtra powietrza na osiągi typu przyspieszenie od 80-120 na 4 biegu to kupa śmiechu bo filtr powietrza i dolot mają znaczenie dopiero w pobliżu najwyższych obrotów gdy najwięcej paliwa dopływa do silnika i jednoczesnie potrzebny jest największy dopływ powietrza aby to paliwo efektywnie spalić. Nie rozumiem co ty w ogóle piszesz... :rolleyes: więc zakończmy dyskusje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mib Opublikowano 30 Stycznia 2010 Zgłoś Opublikowano 30 Stycznia 2010 Tu można dowiedzieć się więcej niż na tamtym forum. (czyli podanie linka do tego tematu na tamtym forum może mieć jakiś sens dla jego użytkowników) Przykladowo gdzie sprawdzić samochód marki ford na podstawie VIN http://www.etis.ford.com/vehicleRegSelector.do http://www.etis.ford.com/vehicleRegSelector.do Mając stronkę i podawane publicznie numery VIN na tamtym forum możesz sprawdzić jakie są przełożenia przekladni głównych dla różnych wersji silnika w mondeo. Co daje filtr i dolot powietrza i kiedy jest bardzo proste. Jeśli dopływ powietrza ogranicza w istotny sposób moc to zwiększenie przepływności zwiększy moc jeśli nie ogranicza to zmiana nie zwiększy mocy. Producent czasem musi ograniczyć moc silnika na potrzeby homologacji i najprościej możne to zrobić wstawiając filtr powietrza ograniczający dolot lub ograniczając obroty (albo jedno i drugie). Test wpływu filtra powietrza na osiągi typu przyspieszenie od 80-120 na 4 biegu to kupa śmiechu bo filtr powietrza i dolot mają znaczenie dopiero w pobliżu najwyższych obrotów gdy najwięcej paliwa dopływa do silnika i jednoczesnie potrzebny jest największy dopływ powietrza aby to paliwo efektywnie spalić. Jestes panie kolego cholernie wybiórczy w odpowiedziach na posty nie mówiąc o tym że mega uparty. Podałem 2 przykłady na różnych samochodach że filtr powietrza g*wno daje a ty sie nadal upierasz przy swoim...... to nie jest już smieszne a tragiczne Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dwaIP Opublikowano 30 Stycznia 2010 Zgłoś Opublikowano 30 Stycznia 2010 Jestes panie kolego cholernie wybiórczy w odpowiedziach na posty nie mówiąc o tym że mega uparty. Podałem 2 przykłady na różnych samochodach że filtr powietrza g*wno daje a ty sie nadal upierasz przy swoim...... to nie jest już smieszne a tragiczneChyba nie rozumieswz jednego: wymiana filtra o wystarczającej przepustowosci na filtr o większej przepustowości niewiele da (poza wiekszym zanieczyszczeniem silnika) Wymiana filtra powietrza o zbyt małej przepustowości może dać bardzo dużo. Wyniki pomiarów będą zależały również od tego z jakiego filtra zmieniasz a nie tylko na jaki filtr zmieniasz. Podałeś dwa przykłady i ignorujesz jednoczesnie zawarte w nich dane. http://www.auto-swiat.pl/wydania,Sportowe-...y-,22869,1.html W przykladzie Corolli 1.4 zmierzony przyrost momentu obrotowego to 3.3 Nm Jeśli zestawisz to z różnicą fabryczną momentu w pojemniejszym bo 1.8 silniku mondeo podawanym zależnie od źródla od 4 do 5 Nm to chyba się nawet zgadza procentowo ? :) Jak myślisz jakie by były wyniki corolli gdyby celowo zamontować w niej gęstszy od fabrycznego filtr do ograniczenia osiągów silnika ? W dugim przykładzie tetują osiągi 2 modeli ALFA ROMEO 156 w którym jednocześnie podają " Testowany samochód wyposażony był w elektryczny pedał gazu, który uniemożliwia zmierzenie rzeczywistej mocy silnika na hamowni bezwładnościowej. Dlaczego? Nie wiemy... " Jednocześnie dla alfy benzynowej mierzą dla róznych filtrów przyspieszenia 0-100 km/h 10,0 s. 9,8 s. 9,5 s. 9,3 s. Uważasz że 0.7 sekundy w przyspieszaniu do 100 to różnica zaniedbywalna ? Jeśli tak to róznica podawana przez producenta dla mndeo 1.8 125 KM i mondeo 1.8 110 KM jest równie zaniedbywalna i wynosi 0,8 s. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DaRoN Opublikowano 30 Stycznia 2010 Zgłoś Opublikowano 30 Stycznia 2010 (edytowane) Hamownia podaje wartości dla silnika jak również wartości na kołach mocy i momentu oczywiście. Po pierwsze. Mierzy moment, wylicza moc. Po drugie - na kołach. Po trzecie, określić moment, a co za tym idzie moc na silniku można: - shamować SAM silnik - znając wartości przekładni, przekładni głównej oraz średnicę koła (oraz sprawność poszczególnych elementów) wyliczyć na podstawie wczesniej wykonanych pomiarów. dwaip - proszę, nie wypowiadaj się na tematy, na które nie masz kompletnie żadnego pojęcia. Edytowane 30 Stycznia 2010 przez DaRoN Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dwaIP Opublikowano 30 Stycznia 2010 Zgłoś Opublikowano 30 Stycznia 2010 ... bryce: 7 nie miało wersji M, więc i tak wyglądało by paskudnie. Za to paski Alpiny może 50KM nie dodadzą, ale będą ładnie wyglądać. » Naciśnij aby pokazać/ukryć tekst oznaczony jako spoiler « - OT Ile brała 750i? miasto/trasa/średnia Bryce pewnie myślał o przyczepieniu do swojego 750i znacza M jak mondeo nie M jak M3 albo M5 To ze nie było jakiwejś wersji nie znaczy że nie można zrobić 750i tuningowane na mondeo ala dwaip :) ... dwaip - proszę, nie wypowiadaj się na tematy, na które nie masz kompletnie żadnego pojęcia. Cytujesz mib a komentujesz moje pojęcie w rezulrtacie nie wiem o jaką kwestię chodzi i w czym rozmijam sie z faktami. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slavok Opublikowano 30 Stycznia 2010 Zgłoś Opublikowano 30 Stycznia 2010 (edytowane) pewnie we wszystkim, począwszy od palenia gumy przy 100km/h aż do szalonych mocy po zmianie wkładki filtra powietrza ? Edytowane 30 Stycznia 2010 przez slavOK Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dwaIP Opublikowano 30 Stycznia 2010 Zgłoś Opublikowano 30 Stycznia 2010 pewnie we wszystkim, począwszy od palenia gumy przy 100km/h aż do szalonych mocy po zmianie wkładki filtra powietrza ?DaRoN wykazał się znajomoscia rzeczy dlatego pytam jego a komentarze przypisujące niewypowiedzane kwestie nie są na temat i w marnym stylu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poca Opublikowano 30 Stycznia 2010 Zgłoś Opublikowano 30 Stycznia 2010 (edytowane) Poproszę o link do sklepu gdzie można kupić cudowne filtry powietrza, a mogę obiecać że od ręki je wymienię właśnie w mondeo 1.8 ps. na def. asfalt żyje przy 100km/h. Czasami w ciepłe dni zdarzy się coś tam zapiszczeć przy zmianie na dwójke, ale mówie... dobry wiatr i gorący asfalt ;] Edytowane 30 Stycznia 2010 przez poca Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wunat Opublikowano 30 Stycznia 2010 Zgłoś Opublikowano 30 Stycznia 2010 dawno nie czytalem tego tematu, teraz nadrabiam ale bardzo mi sie podobaja stwierdzenia o zmianach biegu "w ciemno". wiecie jaka auto ma moc, jakie przelozenie i jaki zakres obrotow ze w ciemno walicie ze na 3 sie psokojnie cisnie ponad 170? albo na 2 do 120? ja mam jakies popsute auto bo na 2 nie dolece do 100kmh a na 3 do 170+ ;/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dwaIP Opublikowano 30 Stycznia 2010 Zgłoś Opublikowano 30 Stycznia 2010 Poproszę o link do sklepu gdzie można kupić cudowne filtry powietrza, a mogę obiecać że od ręki je wymienię właśnie w mondeo 1.8 ps. na def. asfalt żyje przy 100km/h. Czasami w ciepłe dni zdarzy się coś tam zapiszczeć przy zmianie na dwójke, ale mówie... dobry wiatr i gorący asfalt ;] W mondeo 1.8 nic ciekawego nie zyskasz na wymianie jeśli nie masz fabrycnie zaistalowanego filtra w wersji 1.8 110 KM chyba że chcesz zdobyć cudo które ograniczy moment obrotowy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
forest kila zbila Opublikowano 31 Stycznia 2010 Zgłoś Opublikowano 31 Stycznia 2010 http://www.mondeoklubpolska.pl/modules.php...pic&t=75871 ktoś się włąśnie o to pyta i coś czuję że ktoś zaraz urwie temat :P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ULLISSES Opublikowano 31 Stycznia 2010 Zgłoś Opublikowano 31 Stycznia 2010 Bryce pewnie myślał o przyczepieniu do swojego 750i znacza M jak mondeo nie M jak M3 albo M5 To ze nie było jakiwejś wersji nie znaczy że nie można zrobić 750i tuningowane na mondeo ala dwaip :) Nie "M jak Mondeo". Chodziło o znaczek "M" od BMW. Sam znaczek M oznacza M-pakiet, czyli dodatki stylistyczne upodobniające model do najmocniejszej. Dopiero znaczek M w połączeniu z cyfrą 3, 5, lub 6 (bo innych obecnie nie ma) oznacza wersję najmocniejszą. Większość ludzi nie widzi różnicy i kleją znaczek M na seryjnej wersji myśląc, że ktoś się da nabrać. pewnie we wszystkim, począwszy od palenia gumy przy 100km/h aż do szalonych mocy po zmianie wkładki filtra powietrza ?Jakich szalonych mocy? Mowa jest o małych różnicach. ps. na def. asfalt żyje przy 100km/h. Czasami w ciepłe dni zdarzy się coś tam zapiszczeć przy zmianie na dwójke, ale mówie... dobry wiatr i gorący asfalt ;]Uno 1.0 45KM potrafi zapiszczeć przy wbijaniu 3 biegu, więc nie przesadzajcie już z Waszymi tekstami. Śmiem twierdzić, że Mondeo 125KM może spokojnie zerwać przyczepność na 3 biegu. Jeśli na 2 biegu (przy długiej skrzyni) dociągnie do okolic 90km/h, to może zerwać przyczepność na 3 biegu właśnie w okolicach 100km/h. Wystarczy dobry asfalt oraz wąskie gumy - np "Michaliny" piszczą na zawołanie w każdym samochodzie. Zanim więc zaczniecie wyzywać kogoś od takich czy innych, to zastanówcie się dobrze, użyjcie Waszej wiedzy (którą podobno posiadacie) i weźcie pod uwagę szczególne warunki jak temperatura asfaltu, gum, szerokość gum itd. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wunat Opublikowano 31 Stycznia 2010 Zgłoś Opublikowano 31 Stycznia 2010 nie no, to jasna sprawa ze w "optymalnych" warunkach zapiszczy, Panowie raczej szydzili chyba z tego ze to sie zdarza, ot tak na codzien. wiadomo ze na waskiej gumie i jeszcze do tego plycie poslizgowej to i na 4 zapiszczy, ale to nie sa normalne sytuacje ;] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mib Opublikowano 31 Stycznia 2010 Zgłoś Opublikowano 31 Stycznia 2010 Nie "M jak Mondeo". Chodziło o znaczek "M" od BMW. Sam znaczek M oznacza M-pakiet, czyli dodatki stylistyczne upodobniające model do najmocniejszej. Dopiero znaczek M w połączeniu z cyfrą 3, 5, lub 6 (bo innych obecnie nie ma) oznacza wersję najmocniejszą. Większość ludzi nie widzi różnicy i kleją znaczek M na seryjnej wersji myśląc, że ktoś się da nabrać. Jakich szalonych mocy? Mowa jest o małych różnicach. Uno 1.0 45KM potrafi zapiszczeć przy wbijaniu 3 biegu, więc nie przesadzajcie już z Waszymi tekstami. Śmiem twierdzić, że Mondeo 125KM może spokojnie zerwać przyczepność na 3 biegu. Jeśli na 2 biegu (przy długiej skrzyni) dociągnie do okolic 90km/h, to może zerwać przyczepność na 3 biegu właśnie w okolicach 100km/h. Wystarczy dobry asfalt oraz wąskie gumy - np "Michaliny" piszczą na zawołanie w każdym samochodzie. Zanim więc zaczniecie wyzywać kogoś od takich czy innych, to zastanówcie się dobrze, użyjcie Waszej wiedzy (którą podobno posiadacie) i weźcie pod uwagę szczególne warunki jak temperatura asfaltu, gum, szerokość gum itd. Hmmmm ja tego typu tekst napisałem w swoim pierwszym poście po zobaczeniu rewelacji dwaip. :Poza tym ja nikogo nie wyzywam od takich czy innych. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bryce Opublikowano 31 Stycznia 2010 Zgłoś Opublikowano 31 Stycznia 2010 (edytowane) Nie "M jak Mondeo". Chodziło o znaczek "M" od BMW. Sam znaczek M oznacza M-pakiet, czyli dodatki stylistyczne upodobniające model do najmocniejszej. Dopiero znaczek M w połączeniu z cyfrą 3, 5, lub 6 (bo innych obecnie nie ma) oznacza wersję najmocniejszą. Większość ludzi nie widzi różnicy i kleją znaczek M na seryjnej wersji myśląc, że ktoś się da nabrać. Musisz troche popracowac nad czytaniem ze zrozumieniem, szczególnie na umiejętnośc wyczucia ironii. Ja zażartowałem, chyba nie zrozumiałeś, bo napisaleś że pasku Alpiny nic nie dodadzą ale będzie ładniej wyglądac. Nawet dwaip ma u mnie + za samokrytycyzm i to co napisał o znaczku M, przecież to na kilometr zalatuje ironią, a Ty tlumaczysz mu co to znaczek M... stary ogarnij sie. ;) I bez urazy. Czepiając sie zapomniałeś o x5m i x6m :) Edytowane 31 Stycznia 2010 przez bryce Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wunat Opublikowano 31 Stycznia 2010 Zgłoś Opublikowano 31 Stycznia 2010 czepiajac sie dalej Ty tez nie ogarnales mojej ironii pare stron wstecz ;p ;] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bryce Opublikowano 31 Stycznia 2010 Zgłoś Opublikowano 31 Stycznia 2010 Ale momentalnie sie do tego przyznałem, i drugiej takie sytuacji nie było, pozatym ironia była troszke inna niż znaczek=50koni wiecej ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...