siwy05 Opublikowano 24 Stycznia 2011 Zgłoś Opublikowano 24 Stycznia 2011 fenomen gulfa polega na tym, że w Polsce te samochody uchodzą za trwałe po części jest to porawda bo spotkałem się z gulfami tdi III, IV z przebiegami po 700tyś bez jakiś większych remontów silnika, natomiast nowe golfy już takie super to nie są lubią się sypać, jak wszytko teraz zresztą... no ale przecież wnętrze tych samochodów G III g IV to jakaś masakra, czarny bezpłciowy plastik ze schodzącą farbą, zresztą tak jak w większości niemieckich samochodów z lat 90. Tak jak sporo samochodów z końca lat 80 i początku 90 było w stanie zrobić duże przebiegi, niestety tylko gulf się u nas utarł jako niezawodny, ja od zawsze nie lubiłem VW za brak jakiegokolwiek designu, równie dobrze mogliby wstawić do wnętrza kredens i na to samo by wyszło, zresztą golf4 też aż taki bezawaryjny nie jest, 3 owszem, ale wyposażenie tamtych aut zwykle kończyło się na wspomaganiu i może elektryce z przodu, nawet nie ma się co psuć Z całym szacunkiem, ale teraz u mnie w rodzinie są dwa auta. Passat B5 FL z 2001 roku z 240k przebiegu w 1,9 tdi i Peugeot 407 z 2008 roku 110k przebiegu też diesel, 1,6. W Passacie wymieniliśmy ostatnio turbo, pasek, klocki i tarcze opony i tego typu bzdety, lejemy 0W-40 i nic z niego nie cieknie, wylewa się. Ostatnio poszedł synchronizator 3 biegu, zobaczymy ile będzie kosztowała wymiana. Peugeot - pasek, turbo, filtr FAP, klocki tarcze, olej 10W-40. Auta są nieporównywane pod względem komfortu, ale pod względem kosztów owszem. Wydaje mi się jednak, że po 110k km to trochę mało jak na turbo prawda? VW robi niezłe auta, nie można temu zaprzeczyć, ale tak serio, to jeśli wydaje się na peugeota z fr 30k a za passata 40k z porównywalnego roku, biorę peugeota. Niemniej, zrozumiem tych którzy lubią vw. 1.6HDI? Wiadome jest, że to to samo co fordzie 1.6tdci i turbo zostało tam umieszczone dość wysoko, tak że często są problemy z jego smarowaniem i stąd takie problemy, rada to naprawdę dbać o ilość oleju i samo turbo, bo za kolejne 100kkm znowu będzie was czekać wymiana Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m4r Opublikowano 24 Stycznia 2011 Zgłoś Opublikowano 24 Stycznia 2011 O ile z grupy VW lubię Audi i Skody (chociaż opinia audi ostatnio trochę u mnie ucierpiała - głównie przez bydło, jakie jeździ tymi autami w okolicy), to VW zawsze mnie przerażał topornością wnętrza i... nie wiem jak to nazwać... pospolitością. Szczególnie Golf. Co do jakości plastików w golfie 3,4,5... mój polonez ma chyba lepsze. Jedyne co mi się zawsze podobało w VW, to czerwono-niebieskie podświetlenie wskaźników. (...)Dziś zdarzyła mi się taka sytuacja. Jadę sobie 30-stką do lewoskrętu, a tam wyskakuje mi xc90 i leci wprost na mnie, więc daje po hantlach, i na maks w lewo, puszczam hantle i noga na gaz. Prawie się minęliśmy. Prawie. Gość uderzył w blok kostki brukowej odbił się, przeszlifował nadkole w passacie. Dobrze, że tylko na tym się skończyło. Sith happens. U mnie dzisiaj śnieg spadł (nie do pomyślenia w styczniu :blink: ) zima zaskoczyła kierowców i znowu przerabiałem drogę przez mękę: Nie! nie będziemy wyprzedzać pługa, jedźmy za nim 40km/h Mam dwa pasy, ale i tak pojadę środkiem. Przyblokuję innych- niech też jadą bezpiecznie Super mam wycieraczki - zgarnęły 10cm śniegu z szyby. Ale jest zimno i grypa szaleje, więc reszty śniegu (w tym tego z bocznych szyb i wszystkich lamp) sobie nie odgarnę. Co dziwniejsze, drogowcy zaskoczyli zimę i sypali od serca, mimo padającego śniegu. Wiadome jest, że to to samo co fordzie 1.6tdci i turbo zostało tam umieszczone dość wysoko, tak że często są problemy z jego smarowaniemZapamiętać: Kolejne auto ma mieć co najmniej V6/R6, co najmniej 2.0 i jak najmniej skomplikowaną/skomputeryzowaną mechanikę. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kwasior500 Opublikowano 24 Stycznia 2011 Zgłoś Opublikowano 24 Stycznia 2011 LiveLeak.com - The driver lost control on the road in Moscow Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Powerslave Opublikowano 24 Stycznia 2011 Zgłoś Opublikowano 24 Stycznia 2011 Jak on to zrobil :blink: Chyba ze autko skladalo sie z kilku innych przez co tak precyzyjnie odpowiadalo na ruchy kierownica z lekkim lagiem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slavok Opublikowano 24 Stycznia 2011 Zgłoś Opublikowano 24 Stycznia 2011 gość chciał zmienić pas i chyba w lusterko nie spojrzał, jak już się zorientował, że pcha się komuś przed maskę to zbyt mocno odbił i go zarzuciło. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siwy05 Opublikowano 24 Stycznia 2011 Zgłoś Opublikowano 24 Stycznia 2011 Wczorajsza sytuacja co prawda nie dotyczyła mnie, ale dobitnie pokazuje, że niektórzy mózg chowają w szafach na lepsze czasy: młody osobnik w bolidzie marki opel omega a czyli wytwór techniki lat 80-tych, jedna z głównych ulic miasta, dwa pasy ruchu, tłok raczej średni jak na tą ulicę, wszyscy jadą generalnie 50-60km/h, tylko ten jeden osobnik chciał być szybszy. I teraz widząc czerwone światło wszyscy odpuszczają, tylko jeden debil gna, żeby później i tak stanąć obok wszystkich, wbija się na prawy pas, niestety kierownik a-klasy jakieś 5 aut dalej wpada na podobny pomysł, niestety nie przewiduje, że jakiś baran może jechać dużo szybciej i niestety małe spotkanie było. Wina teoretycznie nie leży po stronie tego głąba, ale jednak czasami niektórym powinno się obić ryj, oby się nauczył, że mózgu się używa, a nie chowa w obawie przed nadmiernym zużyciem. PS. Stłuczka z rosomakiem... Ten typ chyba też mózgu zapomniał Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KWS89 Opublikowano 24 Stycznia 2011 Zgłoś Opublikowano 24 Stycznia 2011 (edytowane) OlsztyńskieTramwaje.pl – Tramwaje w Olsztynie Jak to czytam, witki zaczynają mi opadać, i to dość konkretnie- jutro z rana postaram się zrobić fotkę tego, jak zakorkowana jest jedna z ulic, która zostanie rozpieprzona buspasem... Edytowane 24 Stycznia 2011 przez KWS89 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Modd Opublikowano 24 Stycznia 2011 Zgłoś Opublikowano 24 Stycznia 2011 (edytowane) OlsztyńskieTramwaje.pl – Tramwaje w Olsztynie Jak to czytam, witki zaczynają mi opadać, i to dość konkretnie- jutro z rana postaram się zrobić fotkę tego, jak zakorkowana jest jedna z ulic, która zostanie rozpieprzona buspasem... http-~~-//www.youtube.com/watch?v=Hv8_W2PA0rQ A u nas ciągle te żałosne linie tramwajowe budują korkując przy okazji całe miasta. Co za żenada. Edytowane 24 Stycznia 2011 przez Modd Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaciekCi Opublikowano 24 Stycznia 2011 Zgłoś Opublikowano 24 Stycznia 2011 ja od zawsze nie lubiłem VW za brak jakiegokolwiek designu, równie dobrze mogliby wstawić do wnętrza kredens i na to samo by wyszło,Codziennie przejeżdżam koło reklamy najnowszego Passata, i ciągle mam to samo wrażenie (dopiero teraz porównałem) : Zmierzam do tego, że codziennie mam skojarzenie, że Passat 2011 jest równie "pociągający" co Toyota z 2003 roku. :lol: Ta Toyota zawsze była słaba, a teraz po 8 latach to w ogóle. ;) 2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Twój Pan Opublikowano 24 Stycznia 2011 Zgłoś Opublikowano 24 Stycznia 2011 (edytowane) O ile Toyota jeszcze jakoś wygląda, to nowy Passat przypomina chińską podróbkę samochodu. OlsztyńskieTramwaje.pl – Tramwaje w Olsztynie Jak to czytam, witki zaczynają mi opadać, i to dość konkretnie- jutro z rana postaram się zrobić fotkę tego, jak zakorkowana jest jedna z ulic, która zostanie rozpieprzona buspasem... Czy tylko mi się wydaje, że pomysł z puszczeniem lini przez Kościuszki (jednopasmówka) nie będzie najlepszym rozwiązaniem, natomiast zrobienie tego przez Dworcową (po dwa pasy w jedną strony + pas zieleni po srodku) znacznie ułatwiłoby ruch? Ja chcę tramwaj pod domem! :wink: Edytowane 24 Stycznia 2011 przez MaSell Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KWS89 Opublikowano 24 Stycznia 2011 Zgłoś Opublikowano 24 Stycznia 2011 (edytowane) Nie wiem jak to będzie rozwiązane- podobnoż torowisko ma być wyłączone z ruchu samochodowego- tak więc... Tego nie wie nikt. ;) Póki co- tam, gdzie ja mieszkam buspas-tramwaj utrudni sprawę sprawnego poruszania się na uczelnię, ale mieszkanie zawsze można zmienić. Dodaję zdjęcie artykułu z dzisiejszej Olsztyńskiej: Uploaded with ImageShack.us Edytowane 24 Stycznia 2011 przez KWS89 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slavok Opublikowano 24 Stycznia 2011 Zgłoś Opublikowano 24 Stycznia 2011 Codziennie przejeżdżam koło reklamy najnowszego Passata, i ciągle mam to samo wrażenie (dopiero teraz porównałem) : Zmierzam do tego, że codziennie mam skojarzenie, że Passat 2011 jest równie "pociągający" co Toyota z 2003 roku. :lol: Ta Toyota zawsze była słaba, a teraz po 8 latach to w ogóle. ;) Tego passata to upodobnili do nowej polówki... poroniony pomysł. Co do wnętrz AR156 i golfa III no cóż, każdy ma inny gust, mi się siekierą ciosane deski rozdzielcze nie podobają, inny za golfa III dał by se obciąć rękę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KWS89 Opublikowano 24 Stycznia 2011 Zgłoś Opublikowano 24 Stycznia 2011 Grobel- Żołnierska i tak wygląda jak by zrzucono tam bombę kasetową... Ogólnie- pomysł tramwajów w zamyśle był fajny, nawet kiedyś to jeździło jako-tako. Tylko że to kiedyś było czterdzieścikilka lat temu... Teraz, ludzie zapomnieli jak się jeździ z pojazdem szynowym zapieprzającym przez środek ulicy, natężenie ruchu jest x razy wyższe, arterie komunikacyjne i tak są wypchane w godzinach szczytu po same brzegi- to jak dorzucą do tego ten wymysł- dopiero wtedy będzie śmiesznie... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sysak Opublikowano 24 Stycznia 2011 Zgłoś Opublikowano 24 Stycznia 2011 (edytowane) Polo im wyszło. 3-drzwiowe na dużej feldze wygląda kozacko i jest jednym z fajniejszych aut w klasie, ale Passat porażka. Nie ma bata, że w klasie gdzie jest taka konkurencja i można przebierać ile wlezie w ciekawych autach z każdego zakątka świata wybrałbym taki nudny paździerz ledwo co przeklepany z i tak średniego B6. Edytowane 24 Stycznia 2011 przez Sysak Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Twój Pan Opublikowano 24 Stycznia 2011 Zgłoś Opublikowano 24 Stycznia 2011 Cały ten pomysł tramwajów w tak małym mieście jest skrajnym idiotyzmem. Rozumiem jeszcze puścić te linie tak, by omijały korki W tym problem. Nie mogę zrozumieć dlaczego nie puszczą torów po pasie zieleni na dwupasmówkach, minimalizując wpływ tramwajów na ruch samochodowy. Nie rozumiem czemu nie moze byc Dworcowa-Pstrowskiego-Sikorskiego :mur: . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Modd Opublikowano 24 Stycznia 2011 Zgłoś Opublikowano 24 Stycznia 2011 Nie lepiej zamiast linii tramwajowej dodatkowy pas? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konar Opublikowano 25 Stycznia 2011 Zgłoś Opublikowano 25 Stycznia 2011 @Modd I to byłoby by to! Pstrowskiego zawsze stoi od Tesco do KFC, Sikorskiego w stronę Jarot stoi, o Kościuszki od Niepodległości do dworca wiadomo co się dzieje. Nie wiem po kiego ten tramwaj. Piotr G. chce mieć coś ciekawego w CV na przyszłą kadencje, bo ze źródeł wew. ratusza wiem, że bardzo pcha ten projekt do przodu. Warszawa to to nie jest, pogódźmy się z tym. Zamiast jakiegoś tramwaju (przepraszam, dwóch upośledzonych linii), którego efektywność będzie znikoma, zajęliby się drogami, modernizacją/synchronizacją schematów świateł, a nie obecna czerwona fala. Dlaczego Wilczyńskiego nie ma połączenia z Warszawską do tej pory? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KWS89 Opublikowano 25 Stycznia 2011 Zgłoś Opublikowano 25 Stycznia 2011 HeatheN- a jak myślisz, jak zmaksymalizować zyski? Tnąc jakość i jechać na opinii. ;) Do tego z zasłyszanych- podobno jakość po[gluteus maximus]dła też ze wzlgędu na ilość kolorowych-niewykwalifikowanych, albo ledwo wykwalifikowanych, którym trzeba dać robotę żeby nie rozpieprzyli socjala doszczętnie... Poza tym- ciekawostka w sprawie makaroniarzy- w telewizorni mówili o strajkach makaroniarzy-darmozjadów z fiata- bronią swoich miejsc pracy, pomimo tego, że ich praca jest nieefektywna i nie generuje (znaczących?) zysków. Konar- ja już nie wnikam w te czerwone fale i inne drogowe ciekawostki. Pozwolę sobie zacytować nonsensopedię: Komunikacja w Olsztynie Na układ komunikacyjny miasta składają się 4 duże ulice i 8373 skrzyżowań. Infrastrukturę uzupełniają 43 miliony sygnalizatorów świetlnych i 743 tysiące puszek na fotoradary, przy czym planuje się co najmniej podwojenie ich liczby. Olsztyn jest światowym liderem w dziedzinie wdrażania tzw. czerwonej fali. Do 2012 roku radziecko-ugro-fińska firma za 435 miliardów euro doprowadzi miejski system sygnalizacji świetlnej do stanu, w którym wszystkie światła będą czerwone. Pozwoli to zmniejszyć koszt produkcji sygnalizatorów, zużycie żarówek oraz sprawi, że Olsztyn będzie superbezpiecznym miastem o zerowej liczbie wypadków drogowych. Hasła programu to: Olsztyn miastem czerwonych świateł oraz Zero ruchu, 100% bezpieczeństwa. Na realizację postulatów z pierwszego hasła niecierpliwie czekają związki zawodowe kurtyzan. PS. Pan G. jest dr. budownictwa. Ale nie jest wyedukowany w sprawie zmian tego meksyku drogowego- albo ma doradców, którzy na pytanie "dlaczego i jak to można zmienić"- robią smutne miny i rozkładają ręce... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HeatheN Opublikowano 25 Stycznia 2011 Zgłoś Opublikowano 25 Stycznia 2011 Dobra nie brałem pod uwage nówek z salonu, faktycznie nowe Bravo czy nowa Delta nie dosc ze wygladaja w srodku podobnie, to jeszcze plastiki dosc rażą... nie to ze zaraz tandetne, ale przy cenie auta ~100.000 (fiar Croma) oczekiwałoby sie czegos wiecej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KWS89 Opublikowano 25 Stycznia 2011 Zgłoś Opublikowano 25 Stycznia 2011 Akurat pisałem o szwabwagenach, ale napomknąłem o włoszczyźnie. ;) Ogólnie- irytuje mnie globalne ujednolicanie aut. Zaparkowałem ostatnio koło jakiegoś Peugeota czy innego Citroena, który wyglądał prawie tak samo jak Mitsubishi Outlander, a wewnątrz od niego różnił się tylko znaczkiem na kierownicy... Idąc tym tropem- był identyczny jak Lancer i ASX... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaeres Opublikowano 25 Stycznia 2011 Zgłoś Opublikowano 25 Stycznia 2011 Globalizacja. Koncerny muszą się dzielić technologią bo inaczej popłyną z torbami. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafa Opublikowano 25 Stycznia 2011 Zgłoś Opublikowano 25 Stycznia 2011 ...takie smaczki jak wskazówki pionowo w dół, zegar analogowy w roverze.... (odpustowy plastik kwestia sporna, ważne że nie trzeszczy;P) z drugiej strony to ... MaciekCi widze ze ty tez cos wspominasz o odpustowym plastiku, mozecie Panowie mi naswietlic o co chodzi? W segmencie włoskim D w 10 letnich autach mamy plastiki pogumowane, miłe w dotyku które nie trzeszczą (AR/Lancia) jak porównuję je do Vectry C/Bory/Passata (co myslicie ze one cale ze skory) z tego okresu to cycki opadają (twarde/trzeszczą/ spasowane po pijaku w połączeniu ze szmaciana tapicerka mamy obraz jak po apolakipsie) ale i tak sa one o lata swietlne przed espereo/matizem :D wiec mozecie powiedziec jakie plastiki to wg was plastiki nie do zakceptowania? Bo jak pada tu jeszcze hasło Ferrari i Lambo to juz totalnie zgłupiałem Smaczki typu wskazówki w dół czy zegarek są OK i wątpie żeby ktokolwiek się do nich przyczepiał. Ale materiał z jakiej wykonano deske to porażką straszna. Odpustowy plastik - czyt. zrobiony jakby z kubła na śmieci ;) Dobre materiały sa zaczynając od oczywistych oczywistości jak BMW, Audi, Mercedes poprzez klasę średnią jak Octavia II, Mondeo MKIII po faceliftingu a na nowych Citroenach czy nawet Corsie kończąc. To tylko przykłady oczywiście ale latwo je zweryfikować. Wystarczy wejść do aut pomacać i powąchać ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaciekCi Opublikowano 25 Stycznia 2011 Zgłoś Opublikowano 25 Stycznia 2011 (edytowane) MaciekCi widze ze ty tez cos wspominasz o odpustowym plastiku, mozecie Panowie mi naswietlic o co chodzi? W segmencie włoskim D w 10 letnich autach mamy plastiki pogumowane, miłe w dotyku które nie trzeszczą (AR/Lancia) jak porównuję je do Vectry C/Bory/Passata (co myslicie ze one cale ze skory) z tego okresu to cycki opadają (twarde/trzeszczą/ spasowane po pijaku w połączeniu ze szmaciana tapicerka mamy obraz jak po apolakipsie) ale i tak sa one o lata swietlne przed espereo/matizem :D wiec mozecie powiedziec jakie plastiki to wg was plastiki nie do zakceptowania? Bo jak pada tu jeszcze hasło Ferrari i Lambo to juz totalnie zgłupiałem rafa bardzo blisko zdefiniował ten plastik. ;) Jednak mi nie chodzi tylko o to, że są wykonane wyłącznie z plastiku, bo owszem mogą mieć i skórę i w ogóle, ale między innymi wloty powietrza (np. w Murcielago) są równie tandetne co w kilkunastoletniej Fieście. Zerknij na Modenę, siedząc w niej mam wrażenie, że siedzę w takim lepszym Seicento... Jednak żeby uściślić, to nie wypowiadam się o 10letnim włoskim segmencie D, bo z tamtych czasów to do czynienia miałem jedynie z Uno/Seicento/Punto (bo w moich kręgach nie kupowało się Fiata, Alfa awaryjna a Lancia zbyt dziwna ;) ). Teraz mówię raczej o nowszych Fiatach (jak sam wspomniałeś Bravo czy Croma no i do tego Delta). :) Edytowane 25 Stycznia 2011 przez MaciekCi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KAX_ Opublikowano 25 Stycznia 2011 Zgłoś Opublikowano 25 Stycznia 2011 (edytowane) rafa skoro wg Ciebie alfa ma wnętrze z plastiku "jakby z kubła na śmieci", a np. taka Corsa ma dobry materiał to nie mam więcej pytań i zazdroszczę kubłów na śmieci :D Edytowane 25 Stycznia 2011 przez KAX_ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jonas Opublikowano 25 Stycznia 2011 Zgłoś Opublikowano 25 Stycznia 2011 Jak się znalazło Neostradę w czipsach to czego można oczekiwać... :> Nie wiem kim jesteś przyjacielu, bo twój nick widzę pierwszy raz w życiu, ale jeśli chodzi o złośliwość w dobrym stylu - robisz to źle. Pozdro & poćwicz. Jak Octavia II ma "dobre materiały" wewnątrz, to ja mam w parchu kokpit Saaba. Nic się wprawdzie w Octavii nie łuszczy, umiarkowanie trzeszczy na wybojach, ale Superb to nijak nie jest. Tyle że w Superbie i cena odpowiednia, więc można wymagać. Powtórzę się chyba - żal mosznę ściska, żeśmy FSO nie ożenili tak dobrze, jak Czesi swoją "zieloną kurę". W kwestii unifikacji designu fik klik: przód to mieszanka Dodge'a i Saaba, profil to nowa Avensis, tylne lampy z jakiegoś Citroena. I znaczek, który nijak nie pasuje do rodzinnego kombi. Ale durni ci Rzymianie, co oni najlepszego robią? Fiat ma robić małe, tanie, miejskie pierdzidła dla Europy, maksymalnie segment B, bo to umie i na tym się zna (no i na wymyślaniu Niemcom silników diesla, hue hue hue :> ). Zamorski romans z Jankesami skończy się chlustającymi wymiotami i miliardami pod kreską, czuję to w moczu. Jeszcze o unifikacji - BMW i Citroen Cileśtam mają bardzo podobne tylne lampy, Passat CC wygląda jak Peugeot 607, segment B odróżniam ostatnio głównie po znaczkach, Suzuki 4x4 i "Fiat" Sedici to jakieś jaja z pogrzebu. Przykre to właściwie. Parę lat i kupując nowe auto znaczek będzie się wybierało opcjonalnie, jak kolor czy wyposażenie dodatkowe. 3 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KWS89 Opublikowano 25 Stycznia 2011 Zgłoś Opublikowano 25 Stycznia 2011 Z serii "piękne polskie drogi": http://www.youtube.com/watch?v=FdnF7gtECi8&feature=player_embedded Szkoda słów... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kwasior500 Opublikowano 25 Stycznia 2011 Zgłoś Opublikowano 25 Stycznia 2011 (edytowane) Który od którego? :) Edytowane 25 Stycznia 2011 przez kwasior500 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 25 Stycznia 2011 Zgłoś Opublikowano 25 Stycznia 2011 Nie lepiej zamiast linii tramwajowej dodatkowy pas? Juz kiedys gadalismy o tym, nawet tutaj chyba, ale: nie, nie lepiej. Dodatkowy pas da tylko tyle, ze zamiast dwoch pasow zakorkowane beda trzy. Polecam obrazki z Moskwy - tam maja po 8 pasow w kazda strone i wszystko stoi. Natomiast buspas czy linia tramwajowa maja duzo wieksza przepustowosc w sensie ilosci osob/godzine. Oczywiscie przypadki jak ten z Olsztyna sa tylko wypaczeniem calej idei. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Modd Opublikowano 25 Stycznia 2011 Zgłoś Opublikowano 25 Stycznia 2011 Natomiast buspas czy linia tramwajowa maja duzo wieksza przepustowosc w sensie ilosci osob/godzine. Na pewno nie. 3 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kacimiierz Opublikowano 25 Stycznia 2011 Zgłoś Opublikowano 25 Stycznia 2011 Na pewno nie. Czyli autobus z 60 osobami na pokładzie przewozi mniej niż odpowiadające mu długością 3 samochody z jednym pasażerem w każdym? Aha. A jeszcze tylko czytałem tak po łebkach - jeśli dla kogoś tam fiat croma ma wnętrze z tandetnego plastiku to gratuluje jaguarów z obszywana skórą deska. Weźcie się normalnie ludzie opamiętajcie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...