Niemiec Opublikowano 5 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 5 Listopada 2011 A czy stosowanie dodatkow tego typu Samochodowy Pochłaniacz Wilgoci SLIX G7 GERMAN 2+1 (1862535870) - Aukcje internetowe Allegro wplywa w jakis widoczny sposob na parowanie szyb? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wunat Opublikowano 5 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 5 Listopada 2011 u mnie absolutnie nie zadzialalo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chemiczny_ali Opublikowano 5 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 5 Listopada 2011 Kiedyś jak podczas deszczu wyładowywałem zakupy to napadało mi sporo do środka. Od tego momentu zaobserwowałem wzmożone parowanie. W tym temacie wyczytałem coś o gazetach, faktycznie u mnie zadziałały. Co do kanału to może odniosę się do sytuacji w filmiku. To poza tym, że koleś nadużywa klaksonu to ma rację, przez takich kierowców passatów jak ten w filmiku tworzą się korki. Podjeżdża taki do krzyżówki/ronda i czeka niewiadomo na co :blink: Ogólnie kanał wymiata :lol2: pzdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konar Opublikowano 5 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 5 Listopada 2011 +1 co do konieczności szarpania deski rozdzielczej do wymiany nagrzewnicy w fiaciorach. ASO w przypadku Punto mk1 liczyło sobie za całość circa 700 srebrników. A ja zapytam z innej mańki, ktoś skupował/wyzbywał się ostatnio "oszczędności" na trasie? Ruch w interesie czy przycichło? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KWS89 Opublikowano 5 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 5 Listopada 2011 Konar- ruch jest, fotki dalej przychodzą. Fotka z okolic Augustowa z przenośnego przyszła już dwa dni po wykonaniu- jakiś bezmózgi aptekarz go ustawiał- w terenie "zabudowanym" w okolicach ~40m od granicy tablicy, która była ustawiona w środku pola. 71km/h @ 50km/h- 4pkt. Zastanawiam się, ile osób dostało to samo... Z tymi parującymi szybami będę walczył jednak dopiero, jak zaczną być naprawdę upierdliwe... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wunat Opublikowano 5 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 5 Listopada 2011 (edytowane) chyba nie o to Konarowi chodzilo ;) Edytowane 5 Listopada 2011 przez wunat Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michaelius Opublikowano 5 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 5 Listopada 2011 Czy mozna normalnie myc auto na parkingu przed blokiem ? Czy sa na to jakies przepisy ? A w sumie znalazlem jakas auto myjnie samoobslugowa ktora udostepnia dysze do mycia za niewielka oplata , wiec na razie problem rozwiazany. Swoja droga czy woskowanie w takich myjniach cokolwiek daje czy to tylko efekt placebo ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goldenSo Opublikowano 5 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 5 Listopada 2011 Dobry syntetyczny sealant powinien po nałożeniu leżeć na samochodzie przynajmniej 10-15 minut, naturalny wosk na bazie Carnauba nawet ponad godzinę. Teraz odpowiedz sobie jak to ma się do płynnej zawiesiny która spływa po kilku sekundach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konar Opublikowano 5 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 5 Listopada 2011 chyba nie o to Konarowi chodzilo ;) No dokładnie, chodziło o strefę dobrych cen u Mobilków z ciężkich zestawów. Ktoś ostatnio miał przyjemność? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Melampus Opublikowano 5 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 5 Listopada 2011 (edytowane) Słuchajcie mam takie zapytanie. Błahe, poruszane na wielu forach, a i może tutaj. Ciągle jednak problem jest chyba aktualny, że i ja się w końcu zacząłem w tym gubić jak patrzę na to co się dzieje na drogach. Sytuacja wygląda nastepująco. Główna droga z podwójnymi pasami i skrzyżowanie z drogami podporządkowanymi (wjazdy do osiedlowych uliczek), brak sygnalizacji świetlnej. I teraz powiedźcie mi jak powinny wg Was ustawiać się samochody na takim skrzyżowaniu do skrętu w lewo? Tak jak na rysunku 1 czy jak na 2? Z tego co pamiętam z kursu nauki prawa jazdy uczono mnie, iż powinno ustawiać się jak na rys.1. Jednak co jeśli mówimy tutaj o sytuacji kilku aut, a nie pojedynczych samochodów. Wtedy doszło by chyba do zablokowania skrzyżowania? Poza tym na skrzyżowaniach ze światłami 2 sytuacja jest nagminna. Jakie jest wasze zdanie na ten temat? Edytowane 5 Listopada 2011 przez Melampus Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
greg505 Opublikowano 5 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 5 Listopada 2011 druga opcja jest popawna Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sysak Opublikowano 5 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 5 Listopada 2011 Mają się ustawiać tak jak na 2. I w Polsce i w Szwajcarii uczono mnie, że trzeba unikać przecinania sie torów jazdy w takiej sytuacji, bo to tylko utrudnia życie i wprowadza potencjalne problemy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Melampus Opublikowano 5 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 5 Listopada 2011 I ja również jestem za opcją nr 2. Z tego co zaobserwowałem, to problemu nie ma jeśli jest sygnalizacja świetlna. Niech się jednak trafi takie skrzyżowanie bez świateł i robi się bonanza. Dzisiaj jeden taki nawyzywał mnie, że sobie Polskę z UK pomyliłem. Człowiek już głupieje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zwykły User Opublikowano 5 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 5 Listopada 2011 Co decyduje o tym w jaki sposób odbywa się skręt w lewo na skrzyżowaniu? | wideo - policjant, pasieczny, spytaj policjanta 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michaelius Opublikowano 5 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 5 Listopada 2011 A jezeli ustawil mi sie z drugiej strony tak jak na 1 rysunku a jak chce zawrocic ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 5 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 5 Listopada 2011 Dobrze, że taki drogi i z automatem, żaden upośledzony dres się nie zainteresuje. Piękny, szkoda tylko, że nie mam warunków, żeby to utrzymać w dobrym stanie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sysak Opublikowano 5 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 5 Listopada 2011 (edytowane) e tam zwykłe e30, bez przesady... ps. te tablice Szwajcarskie to chyba papierowe wkładki, bo prawdziwe tak nie wyglądają, więc nie wiem kto i po co je tam włożył. Edytowane 5 Listopada 2011 przez Sysak Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jonas Opublikowano 5 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 5 Listopada 2011 e tam zwykłe e30, bez przesady...Chyba dawno w Bolandzie nie byłeś, tu "zwykłe" E30 wygląda zupełnie inaczej :> Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sysak Opublikowano 5 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 5 Listopada 2011 Te e30-stki które jeździły u mnie w mieście były bardzo dobrze zrobione, albo w ogóle nie ruszane starzejące się własnym tempem. Jedno miał mój znajomy, który pracował w firmie odnawiającej felgi i naprawdę ładnie je odpicował. Jeździł jeszcze po Kętach bajerancko zrobiony mercedes beczka, utrzymany perfekcyjnie, z pięknym białym lekko kremowym metalicznym lakierem, odnowionym wnętrzem, fajnymi felgami i obniżony. Ogólnie u nas nigdy nie było dramatu z wioskowością, nawet na wiosce zaraz obok kęt gdzie ja mieszkam. Miło z ich strony, że nie jest zwieśniaczony ten BMW, ale podniecać się nie ma czym imo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotreek Opublikowano 5 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 5 Listopada 2011 +1 co do konieczności szarpania deski rozdzielczej do wymiany nagrzewnicy w fiaciorach. ASO w przypadku Punto mk1 liczyło sobie za całość circa 700 srebrników. Czyli 400 zł za robotę + kasa za nagrzewnicę nie jest tak źle. Co do zdejmowania deski, to pewnie w każdym nowszym aucie tak jest, nie tylko we fiatach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slavok Opublikowano 5 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 5 Listopada 2011 (edytowane) no nie wiem czy tak w nowszym już w punto 1-gen czyli 93 rok trza targać deskę :D w każdym razie to raczej norma jest, umiejscowienie tego elementu zazwyczaj wymaga takiej operacji... w 25 letnim samuraiu też trzeba rwać deskę by się tam dostać... nie wiem ile jest pracy w przypadku takiego fiata coupe więc Ci nie powiem czy to dużo czy mało :wink: w fordzie galaxy to np. około półtora dnia roboty :lol: w punciaku w 3-4h idzie się uwinąć. Edytowane 5 Listopada 2011 przez slavOK Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotreek Opublikowano 5 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 5 Listopada 2011 Może się źle wyraziłem, chodziło mi o auta bardziej nam współczesne, gdzie jest deska, a nie goła blacha :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zwykły User Opublikowano 5 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 5 Listopada 2011 A pewny jesteś że to nagrzewnica a nie zawór doprowadzający ciecz do niej? W swoim fiacie tak miałem ciekło ogrzewanie i winnym był zawór przy samej nagrzewnicy, dojście masakrystyczne nigdy jeszcze takich figur akrobatycznych nie robiłem w aucie żeby to ustrojstwo wymienić. Ale samemu dałem rade bez większych problemów(jakieś specjalne narzędzi czy coś w ten deseń), co innego jak by trza nagrzewnice wyciągać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Egeba Opublikowano 6 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 6 Listopada 2011 Nie wiem ile jest roboty we Fiacie, ale za zdjęcie deski w Clio II i naprawę licznika(nie zawsze wyświetlał przebieg) zapłaciłem 150zl u elektryka samochodowego. Wiec 400zl wydaje się dużo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kacimiierz Opublikowano 6 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 6 Listopada 2011 To ja z drugiej strony powiem, że przy problemach z układem chłodzenia jeden warsztat chciał mi wymienić nagrzewnicę za koszt bagatela 800zł + koszt nagrzewnicy w bravie. ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Imperator Kret Opublikowano 6 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 6 Listopada 2011 (edytowane) W Ibizie wymiana nagrzewnicy 700 zł. 400 zł + koszt nagrzewnicy w ASO dałbym bez słowa. Edytowane 6 Listopada 2011 przez Puma Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slavok Opublikowano 6 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 6 Listopada 2011 (edytowane) Nie wiem ile jest roboty we Fiacie, ale za zdjęcie deski w Clio II i naprawę licznika(nie zawsze wyświetlał przebieg) zapłaciłem 150zl u elektryka samochodowego. Wiec 400zl wydaje się dużo. a po co w clio 2 wyjmować deskę do wyciągania licznika ? czy aby nie mylisz wyciągnięcia licznika z wybebeszeniem całej deski rozdzielczej ? co w z tym aso tam też pracują ludzie a nie nad-ludzie, i też często targają coś na siłę bez opamiętania niczym zdzisek w szopie, krąży jakiś dziwny mit, że w aso to chodzą w białych rękawiczkach :lol: Edytowane 6 Listopada 2011 przez slavOK Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotreek Opublikowano 6 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 6 Listopada 2011 Może nie w białych, ale pewnie takie aso wystawi jakąś pisemną gwarancję czy coś, a taki pan Mietek to powie, że będzie pan zadowolony i tyle. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kacimiierz Opublikowano 6 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 6 Listopada 2011 To w dziwnych warsztatach robiłeś naprawy. Normalni ludzie dają gwarancję na to co robią. A ASO nieraz wcale nie jest lepsze od Zdziśkowego warsztatu, tylko cena wielokrotnie większa bo logo jest. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seba_999 Opublikowano 6 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 6 Listopada 2011 (edytowane) seba_999- możesz zauważyć, ale nie musisz- to zależy od Twoich oczu- szczerze- wystarczy delikatna zmiana temperatury barwowej światła, i można zauważyć różnicę. A co dadzą +50% w porównaniu do +30%- tego nie odpowiem. Natomiast wiem, że zmiana z 55W na 100W- daje zdecydowanie zauważalną różnicę- przy czym ma gigantyczną wadę- nie powinno się tego pakować do klosza z plastikowym odbłyśnikiem- szlag trafi reflektor, i to szybko... Różnica jest na plus, światło zauważalnie bielsze, ale dalej światła mijania mi dosyć krótko świecą... Podkusiło mnie i kupiłem też Blue Vision W5W za 12 zł (zwykłe, nie ultra). Bańka ładna niebieska. Ale wiele lepiej od zwykłych przeciętnych W5W z Tungsrama nie świecą. Spodziewałem się "lepszej" bieli. Za tą cenę mogłem kupić drugi komplet tych H1 Sportlight +50% z Tungsrama i zamontować jako drogowe... No ale cóż, następnym razem tego błędu nie zrobię ;) Edytowane 6 Listopada 2011 przez seba_999 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...