Skocz do zawartości
Sid

Codzienność za kierownicą

Rekomendowane odpowiedzi

Ładnie poszedł, jaka to moc?

 

Zapewne 122km,ale może i być 160:) Ale nie radzę za często prowadzić takich prób,bo jeżeli się nie mylę jest na łańcuchu,a przy takim czymś dostaję on w dupsko. Edytowane przez Gr3gory

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

160KM/240Nm, skrzynia ręczna, ustawiłem tempomatem 50 i but. Normalnie to wiadomo, że tak nie jeżdżę, chociaż z drugiej strony przy takiej prędkości komputer "rekomenduje" użycie właśni 5 biegu Dołączona grafika Zresztą jak widać startuje z poziomu circa 1200rpm, a od 1500 jest maksymalny moment więc w sumie redukować nie ma po co.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

chociaż z drugiej strony przy takiej prędkości komputer "rekomenduje" użycie właśni 5 biegu Dołączona grafika o.

 

Jazda ze stałą prędkością :P Dopiero jak dasz buta to po sekundach stania w miejscu powinno wyświetlać się sugestia o redukcji [;

 

Boję się robić testy na czerwonym jajku o zawrotnych 124Nm i 6 biegach [;

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zgadnijcie co to za przecinak Dołączona grafika

http-~~-//youtu.be/zK8tS2JaoJs

 

No i właśnie tutaj wychodzi to ciach!lenie o szopenie o elastyczności silnika nie biorąc pod uwagę również skrzyni biegów. Bo na tym biegu przełożenie ma pewnie podobne co inne auta mają na 4 lub 3 nawet. Osobówki na ostatnim biegu polecą te 200, a takie Kangoo to ile pociśnie, 150 - 160?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Właśnie dlatego wrzuciłem ten filmik bo auto które ma ZTCP 65KM zbiera się na 5 lepiej niż VW z poprzedniej strony co ma 130KM. Vmax sie duzo nie pomyliłeś coś koło 140km/h dlatego porównywanie TDI 130KM który na 5 ma 1K obr z mocniejszym V6, który na tym samym biegu i prędkości ma 1,5K obr jest bardzo "trafne" :D

 

P.S z Alfy filmiku nie mam ale przegoniłem na kazdym biegu do trochę ponad 4K obr i tak

1 - 40km/h

2 - 80km/h

3- 120km/h

4 - 155km/h

5 - nie sprawdzałem ale w max to niecałe 200km/h Dołączona grafika

Edytowane przez KAX_

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak apropos Kangoo- Vmax licznikowy to coś koło 165 dla wersji 85KM- targacz firmowy z 400kkm na karku tak jedzie. Do 120 się zbiera jako tako.

Najbardziej mnie zastanawiał fakt licznika do 7krpm- aż takie cięcie kosztów? Dołączona grafika

 

Za to Nissan NV200 z takim samym silnikiem- do 110 idzie naprawdę ładnie- później można sobie odpuścić- ale to też targacz firmowy, który ma mało palić- co wychodzi mu znakomicie- pali litr-dwa mniej w takim samym użytkowaniu niż 1.9TDI 105KM. Na trasie do 100km/h da się zejść poniżej 4.5 z włączoną klimą, w pracy (szutry, piach, trochę asfaltu i leśnych dróg)- 5.4-5.8 (przy dystrybutorze wychodzi 5.5), TDI w analogiczniej sytuacji zjadał 6.3-7.2L (dystrybutor- 6.6).

 

Ale jako ciekawostkę przytoczę to, że mój benzynowy 1.5 w takich warunkach mieści się w granicach 5.4-7.5 licznikowego- przy dystrybutorze wychodzi zazwyczaj koło 6.3.

Edytowane przez KWS89

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Tony Sopramo

Właśnie dlatego wrzuciłem ten filmik bo auto które ma ZTCP 65KM zbiera się na 5 lepiej niż VW z poprzedniej strony co ma 130KM. Vmax sie duzo nie pomyliłeś coś koło 140km/h dlatego porównywanie TDI 130KM który na 5 ma 1K obr z mocniejszym V6, który na tym samym biegu i prędkości ma 1,5K obr jest bardzo "trafne" Dołączona grafika

 

P.S z Alfy filmiku nie mam ale przegoniłem na kazdym biegu do trochę ponad 4K obr i tak

1 - 40km/h

2 - 80km/h

3- 120km/h

4 - 155km/h

5 - nie sprawdzałem ale w max to niecałe 200km/h Dołączona grafika

 

Ma 1.5k RPM przy 50km/h bo dobija do 7k RPM na 5 i ma wtedy 225kph według GPSu Dołączona grafika A Golf musi ciągnąć od 1kRPM bo jakoś do 4kRPM ciągnie. Z resztą owe V6 nawet jak skręca się na 5 to nie gaśnie przy 500RPM w przeciwieństwie do Golfa, który przy podobnej prędkości np. przy jeździe po parkingu na 2 potrafi zgasnąć. I od 1K RPM jedzie lepiej. Co nie zmienia faktu, że elastyczność na 5 to dla mnie raczej 100-180km/h a nie 50km/h-100km.h Dołączona grafika

 

To jest stół Dołączona grafika

http://www.rri.se/po...hp?ChartsID=809

Edytowane przez Tony Sopramo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A nu, 1.9TDI w Golfie i Passku często potrafi zgasnąć jak ma niskie obroty, ale moje stare 1.9TD co to tylko 75 kuni ma rusza z 2 bez problemu i nie gaśnie w takich warunkach. Raz udało mi się go zgasić na wstecznym jak pod górke ruszałem i gazu nie dałem ;).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Legacy IV, tzw BP5.

Nie ma najmniejszego problemu z gazem jak się robi regularnie przeglądy. Niestety co jakoś czas trzeba regulować zawory co wiąże się z wyjęciem silnika...

 

Wykres nie jest mój:)

Edytowane przez enter

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Tony Sopramo

Podoba mi się ten model :) Tylko nie wiem czemu 3.0R pomimo 265KM ma i tak 8.4 do setki. Co przy tej mocy nie urywa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Tony Sopramo

@Enter tak też podejrzewałem ale nie mogłem nigdzie znaleźć specyfikacji wersji manualnej. 6.9 To już normalny wynik dzięki ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Automat niestety jest porażką...

Manual wg mnie jest b. dobrze jak na 1,5t i stałe 4x4.

 

Zagadka, co to za wajcha?Dołączona grafika

 

ta wajcha to reduktor, legancy 4x4 chyba jako jedyny samochód osobowy posiada biegi zredukowane, ciekawostka taka.

Edytowane przez slavOK

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Tony Sopramo

ta wajcha to reduktor legancy 4x4 jako chyba jedyny samochód osobowy posiada biegi zredukowane, ciekawostka taka.

 

Ładny kombajn z tego Legacy. 3L silnik i manual 6 biegów do tego z reduktorem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...