Skocz do zawartości
Sid

Codzienność za kierownicą

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Tony Sopramo

szkoda tylko, że japonce tak napisali oprogramowanie dla tej skrzyni, że sama nie wie co ma robić, toczysz się do świateł a skrzynia w trybie automatycznym wrzuca 5 bieg ruszasz dynamicznie i nagle redukcja 3 biegi w dół i tak w kółko, jazda w trybie automatycznym tym samochodem po mieście to troszkę męczarnia...

 

Nie jechałem automatem który robiłby co innego : ) z drugiej jednak strony w służbowym VidełkoWym 1.9TDI 6 biegów wolałbym automat bo machania jest tam jak na startach w wioślarstwie górskim. Chociaż i automat w 530d też firmowym zabija resztki radości z jazdy dieslem ale albo coś jest fun albo coś jest wygoda.Więc diesel i automat to dobre połączenie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

moje "marzenie" sie dzis spełniło

jezdzilem seicentio 900ccm Dołączona grafika (zawsze chcialem zobaczyc jak sie tym jezdzi)

 

dwa słowa - NIGDY WIECEJ

 

auto typu corsa/saxo itp to minimum Dołączona grafika

 

E tam - ja od Seicento zaczynałem :P Nie było źle. Do jazdy po mieście (dom -> praca -> dom) idealne. W upalne dni trochę za gorąco (brak klimy) ale dawał radę :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zainspirowany filmikami chciałem sprawdzić jak mój pojazd się zbiera na piątce i niestety. Wydało się, mam zepsutego nieelastycznego diesla ;) Przy 50km/h nie chce przyspieszać, tylko się krztusi, dławi i prawie gaśnie (P306 2.0HDI 90@100KM).

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nagrałem i nie rozsmarowałem się na drzewie Dołączona grafika

 

60 - 100 4 bieg:

 

http-~~-//www.youtube.com/watch?v=1A8wKkotI8k

 

80 - 120 5 bieg:

 

http-~~-//www.youtube.com/watch?v=kki_xLgsNUk

 

Biorąc pod uwagę, że jest to fiat z grudnia 99, mający prawie 130 k przebiegu, silnik 1.8 i 131 km dla mnie jest to ok. Wiadomo, że chciało by się, aby na każdym biegu przyśpieszał tak jak na jedynce, no ale nie ten silnik niestety. Może kiedyś takie 2.0 20v turbo pojawi się w garażu Dołączona grafika

 

Co ten wolny czas robi z człowiekiem, po nagrywaniu pojechałem jeszcze na myjnię.

 

 

Jakość filmików nie poraża, ale uznałem, że bezpieczniej będzie zabrać starą x8, niż lustrzanką nagrywać w HD.

Edytowane przez piotreek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Naprawdę zabawnie to będzie, jak ktoś się rozsmaruje na lampie przez to nagrywanie.

 

Szczególnie przy prędkościach rzędu 100-120km/h

Nie do opanowania wg. mnie trzymanie jedną ręką kierownicy, drugą kamerki.

A gdzie tu pot spod pach wycierać w międzyczasie ?

Tworzymy sporty ekstremalne - adrenalina rulz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

piotreek na moje oko (mam ten sam motor w Lybrze SW, buda cięższa) nie działa u ciebie VIS, bardzo czesto "gruszka" sie zacina lub przewod podcisnienia pada

5 bieg 80-120 wypada u mnie dużo lepiej ( nie bede nagrywał filmiku:P)

Moge sie mylic, ale dla pewnosci sprawdz na postoju (niech ktos gazuje) czy ci ta gruszka porusza dzwigienka od VIS,

Edytowane przez HeatheN

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ten silnik nie ma vis to jest 1.8 i ma wariator, który czasem się już zaczyna odzywać, szczególnie przy odpalaniu.

 

Może różnica jest w przełożeniu ostatniego biegu?

 

update:

 

Fiat ma 0,95, a lancia 0,97, niby nie wiele, i raczej nie powinno mieć wpływu. Jest też taka opcja, że dywanik mi się podwinął pod gaz Dołączona grafika

 

a tak serio, to ten wariator pewnie nie pracuje już tak jak powinien

Edytowane przez piotreek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1,8 VVT fiatowski 131Km ma ZMIENNE FAZY ROZRZĄDU (VVT) i ZMIENNA DLUGOSC KOLEKTORA DOLOTOWEGO (V.I.S) stosowano w :

 

 

Fiat coupe

Lybra

Punto HGT

Fiat barchetta

http://www.forum.fia...pic.php?t=18648

Tu widać dokładnie na fotce że ma to;

 

Nie chce mi się grzebać w EPER ani na allegro, polecam sprawdzić dokładnie co masz pod maską

Dołączona grafika

http://allegro.pl/fiat-coupe-barchetta-bravo-1-8-16v-vfd-kolektor-i2509262833.html o tu tez jest:)

Tak wiec panocku dzis sprawdzaj grzybka:)

Edytowane przez HeatheN

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jestę reżyserę!111

 

To samo co wszyscy, czyli piątka i brumbranie. Skończyła mi się prosta, więc tylko do 80 km/h. Kręcone kalafiorem na korbkę pod słońce.

 

Ale panie rezyseze producencie, "jak wszyscy" to na piątce powinno być 80-120km/h a tak to tylko brumbanie wyszło

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To żadna różnica, czy zaleje się raz za 150 zł, czy trzy razy po 50 zł. Na czymś jeździć trzeba, na moczu jaszczomb nie odpala, a jak raz zaleję pod korek to mam na pewien czas spokój z odwiedzinami na tankszteli.

Szpan na całą wieś, doprawdy :>

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeździł ktoś Volvo C30 T5(albo innym z tym silnikiem T5)? Fajne toto? Spalanie mnie zrujnuje czy nie?

 

Fajny silnik, dobrze brzmi, raczej niskoobrotowy, jedzie w niskim i srednim zakresie obrotów. W mieście <15/100 bez problemu, mozna oczywiscie zejsc sporo nizej przy PSJ, ale po co w takim razie kupowac auto z takim silnikiem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...