Skocz do zawartości
Sid

Codzienność za kierownicą

Rekomendowane odpowiedzi

http://www.saabklub.pl/index.php?option=com_content&task=view&id=514&Itemid=1

 

http://www.saabsunited.com/2014/03/nevs-saab-9-3-aero-the-test-drive-part-1.html

 

Jedyne co sie nie ostalo to aktywne zaglowki..., za to jakie spalanie! Co potwierdza moje doswiadczenia. Chociaz nie wiem czy to bedzie to samo na 3ce co kiedys czyli zjadanie 911 przy akceleracji 90-140km.

 

Jedyne co mi nie pasi to to ze czerwone tylnie lampy byly ladniejsze w poprzedniej generacji.

Edytowane przez Aurora001

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jakieś info z ceną i wyposażeniem ? Bo faktycznie to byłoby mega tanio, tylko ten design lekko trąci myszą, no ale ...

mega tanio w porównaniu do czego?

 

Bo wypada porównać do aktualnej konkurencji na rynku.

http://www.saabklub.pl/index.php?option=com_content&task=view&id=514&Itemid=1

 

http://www.saabsunited.com/2014/03/nevs-saab-9-3-aero-the-test-drive-part-1.html

 

Jedyne co sie nie ostalo to aktywne zaglowki..., za to jakie spalanie! Co potwierdza moje doswiadczenia. Chociaz nie wiem czy to bedzie to samo na 3ce co kiedys czyli zjadanie 911 przy akceleracji 90-140km.

 

Jedyne co mi nie pasi to to ze czerwone tylnie lampy byly ladniejsze w poprzedniej generacji.

Prawie każda mocniejsza turbobenzyna bez większych problemów robi świetne czasy 90-130 ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mega tanio w porównaniu do czego?

 

Co masz na rynku, z takim wyposażeniem, za takie pieniądze i z taką mocą silnika ? 

 

Mazda 6 ? BMW ? Audi ? Mercedes ? Lexus ? 

 

Toyota, Nissan i Honda nie mają w ogóle takich silników. :)

 

Chociaż nie widzę nigdzie listy wyposażenia, bo raczej nie wsadzili tam "nowych" technologii, więc nie wiem czy nie na próżno szukam fotochromatycznych wszystkich lusterek, kamery cofania, USB, itp. ? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co masz na rynku, z takim wyposażeniem, za takie pieniądze i z taką mocą silnika ?

 

Mazda 6 ? BMW ? Audi ? Mercedes ? Lexus ?

 

Toyota, Nissan i Honda nie mają w ogóle takich silników. :)

 

Chociaż nie widzę nigdzie listy wyposażenia, bo raczej nie wsadzili tam "nowych" technologii, więc nie wiem czy nie na próżno szukam fotochromatycznych wszystkich lusterek, kamery cofania, USB, itp. ?

Tzn z jaką mocą silnika? 225KM to nie jest jakiś killer który łamie barierę dźwięku.

Accord oferuje raptem tylko 10%mniej koni za 137 tyś zł (2,4 Executive/Type S).

 

Druga sprawa to gwarancja - na chwilę obecną jest tylko na rynku szwedzkim co jest powodem dla którego producent blokuje sprzedaż do innych krajów.

 

Nie zapominajmy też, że mówimy o aucie które technologicznie jest na poziomie sprzed 10-12 lat.

Może np do BMW 328i 245KM od 156500 za podstawe.

Fajne porównanie - świeży model i dziadek sprzed dekady.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tzn z jaką mocą silnika? 225KM to nie jest jakiś killer który łamie barierę dźwięku.

Nie wiem, chcesz się droczyć, że piszesz takie rzeczy ? Może najpierw wskaż coś za 130 tys nowego, co odpycha się jak ten Saab a potem wysnuwaj takie komentarze. 

 

Accord oferuje raptem tylko 10%mniej koni za 137 tyś zł (2,4 Executive/Type S).

Myślałem, że wiesz jak wygląda charakterystyka wolnossącej Hondy 200KM i turbodoładowanego Saaba 220KM, jednak się pomyliłem. 

 

Skoro ilość koni jest dla Ciebie wyznacznikiem dynamiki silnika, to nie mamy o czym rozmawiać. 

Nie zapominajmy też, że mówimy o aucie które technologicznie jest na poziomie sprzed 10-12 lat.

 

Tak i to jest feler, którego widzę wady, nie mniej jednak, to wciąż ciekawa propozycja jeśli komuś zależy na nutce adrenaliny. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe czy ci wszyscy faceci w koszulkach "Save Saab", namiętnie upalający jakieś pełnoletnie żelazo tej marki warte może jedną trzecią nowej Pandy, ruszą teraz tłumnie do salonów, ściskając w spoconych z przejęcia dłoniach uciułane grajcarki.

 

W Saabie podobały mi się zawsze dwie rzeczy - stacyjka w bezsensownym miejscu i "ready to take off" wyświetlane na telewizorku w którejś tam mocnej wersji.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem, chcesz się droczyć, że piszesz takie rzeczy ? Może najpierw wskaż coś za 130 tys nowego, co odpycha się jak ten Saab a potem wysnuwaj takie komentarze.

 

Myślałem, że wiesz jak wygląda charakterystyka wolnossącej Hondy 200KM i turbodoładowanego Saaba 220KM, jednak się pomyliłem.

 

Skoro ilość koni jest dla Ciebie wyznacznikiem dynamiki silnika, to nie mamy o czym rozmawiać.

 

Tak i to jest feler, którego widzę wady, nie mniej jednak, to wciąż ciekawa propozycja jeśli komuś zależy na nutce adrenaliny.

Wskazałem coś nowego.

Jak jeździ nowy saab będziemy wiedzieć jak pojawią się niezależne testy, ale stary jeździł tak:

http://www.zeperfs.com/match1948-4353-4205-1088.htm'> http://www.zeperfs.com/match1948-4353-4205-1088.htm

 

W zestawieniu jest też stary Accord, nowy jest mocniejszy i szybszy. Jakoś nie widzę żeby Aero aż tak bardzo masakrowało Hondę jak sugerujesz.

 

Cenę nowego Accorda podałem - to JEST ta sama klasa cenowa.

 

Coś niecoś wiem o tym jak oddaje moc 2,0T - za to z tego co widzę Ty chyba nie miałeś nigdy okazji jeździć Hondą i powtarzasz mity o tym, że bez 9 tyś RPM w H trzeba się nogą odpychać... Pamiętaj, że nie mówimy o jakimś 1,6 tylko o całkiem sporym 2,4 bardzo płaski wykres momentu o świetnej charakterystyce.

Jeśli dla Ciebie wyznacznikiem dynamiki jest fakt, że silnik generuje dużo Nm gdy turbo dmucha to masz rację - nie mamy o czym rozmawiać.

Prawda jest taka że obecny accord jeździ tak samo szybko - ale o wiele bardziej liniowo oddaje moc a co za tym idzie o wiele mniej spektakularnie.

Odczucia za kierownicy to jedno - faktyczne osiągi to drugie i uwierz mi, że jako posiadacz starej turbo benzyny która w peak'u pompuje 1,4bar cos o tym wiem ;)

 

Pamiętaj też, że po to wymyślono skrzynię biegów żeby z niej korzystać ;)

Ciekawe czy ci wszyscy faceci w koszulkach "Save Saab", namiętnie upalający jakieś pełnoletnie żelazo tej marki warte może jedną trzecią nowej Pandy, ruszą teraz tłumnie do salonów, ściskając w spoconych z przejęcia dłoniach uciułane grajcarki.

 

W Saabie podobały mi się zawsze dwie rzeczy - stacyjka w bezsensownym miejscu i "ready to take off" wyświetlane na telewizorku w którejś tam mocnej wersji.

powinni - dostają nie jakiś tam re-brand tylko prawdziwego Saaba. Dokładnie takiego samego jak zapamiętali ;)
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeżdżę nowym accordem 2.4 i to, że trzeba go bujnąć do 4-5k rpm aby przyspieszył to nie jest wcale mit. W niskim zakresie obrotów jedzie jak przeciętne lżejsze 1.6 i w dodatku trzeba się nawachlować tym "dżojstkiem" aby dynamicznie się poruszać bez wyjących obrotów. Dużym plusem tego silnika jest z pewnością niskie zużycie paliwa przy rozsądnych obrotach ale dynamiki to to nie ma. Miałem okazję jeździć 2 litrową turbo benzyną w podobnej budzie i charakterystyka jest dużo lepsza, ciągnie od samego dołu i nie trzeba redukować przed każdym wzniesieniem aby go pociągnąć. Honda fajnie przyspiesza dopiero od samej góry, silniczek sobie ryczy i rwie do przodu, do 4k rpm mogę trzymać gaz w podłodze i czekać aż się rozbudzi.

Edytowane przez kaijitsu
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja dla przykładu byłem zachwycony tym jak Accord równo oddaje moc. Żadnego opóźnienia, żadnego czekania aż turbo wstanie...

 

W każdym razie wróćmy do tematu: Saab za 31 tyś euro to niestety nie jest auto bezkonkurencyjnd jeśli chodzi o cenę czy wyposażenie. Wbrew pozorom konkurencję można znaleźć za podobne pieniądze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mega tanio w porównaniu do czego?

 

Bo wypada porównać do aktualnej konkurencji na rynku.

Prawie każda mocniejsza turbobenzyna bez większych problemów robi świetne czasy 90-130 ;)

 

Nie w przypadku saaba. Ta marka miała zawsze najwierniejszych i najbardziej konserwatywnych fanów, którzy na pewno z radością przyjmą powrót 9-3. Nie przekonasz ich do accorda (który wewnątrz nie jest nawet w połowie tak klimatyczny, jak saab, a jak dla mnie wręcz nudny - już prędzej mazdę 6 bym przygarnął), a to, że konstrukcyjnie jest sprzed iluśtam lat, to niekoniecznie wada (a na pewno nie dla fanów saaba).

 

Taki odcinek TG był na pożegnanie saaba, Clarkson w przystępny sposób i z przykładami i humorem dokładnie wytłumaczył specyfikę saaba.

 

Osobiście, gdybym miał wybierać accord vs 9-3, prawie bez wahania wybrałbym saaba - pod warunkiem, że będą jakieś gwarancje co do jego przyszłości ;]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

za to z tego co widzę Ty chyba nie miałeś nigdy okazji jeździć Hondą i powtarzasz mity o tym, że bez 9 tyś RPM w H trzeba się nogą odpychać... 

 

Bum, kaijitsu chyba już wszystko w temacie powiedział, więc ja nie muszę, a zdanie mam takie samo jak On. Teraz mam 1.8 w Lancerze, miałem 2.5L w Lexusie i wiem jak to wygląda w Hondzie, więc sorry, ale mnie nie przekonasz, zresztą właściciel Hondy sam to potwierdził, a nie moje, czy Twoje "przejażdżki od czasu do czasu" takim Accordem. 

 

Paradoksalnie sam wolę wolnossące silniki, ale nie ma co dorabiać teorii, że jednostka lekko mniejsza (2.5L vs 2.0L) a z turbo nie będzie wyraźnie dynamiczniejsza. Także sorry, ale Ty się mylisz. Zarzucając mi uwielbianie niutonometrów strzelasz jak kulą w płot, jesteś nowy na tym forum, więc nie wiesz, ale wielokrotnie obalałem mit, że sama liczba niutonometrów nie mówi nic i nie trawię ludzi, dla których liczy się tylko liczba Nm. ;) 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bum, kaijitsu chyba już wszystko w temacie powiedział, więc ja nie muszę, a zdanie mam takie samo jak On. Teraz mam 1.8 w Lancerze, miałem 2.5L w Lexusie i wiem jak to wygląda w Hondzie, więc sorry, ale mnie nie przekonasz, zresztą właściciel Hondy sam to potwierdził, a nie moje, czy Twoje "przejażdżki od czasu do czasu" takim Accordem.

 

Paradoksalnie sam wolę wolnossące silniki, ale nie ma co dorabiać teorii, że jednostka lekko mniejsza (2.5L vs 2.0L) a z turbo nie będzie wyraźnie dynamiczniejsza. Także sorry, ale Ty się mylisz. Zarzucając mi uwielbianie niutonometrów strzelasz jak kulą w płot, jesteś nowy na tym forum, więc nie wiesz, ale wielokrotnie obalałem mit, że sama liczba niutonometrów nie mówi nic i nie trawię ludzi, dla których liczy się tylko liczba Nm. ;)

To czy coś musisz czy nie to już Twoja sprawa - dla mnie liczby mówią za siebie. I mówią że osiągi tych aut są zbliżone. Dodatkowo miałem już kilka razy wątpliwą przyjemność przekonać się jak ospała wolnossąca benzyna która wydawała się sporo wolniejsza dotrzymywała kroku za moim turbo. Często nawet właściciele byli sami zdziwieni bo w moim aucie wrażenie osiągów lepszych niż faktyczne było naprawdę mocno odczuwalne.

 

Jeśli mowa o IS250 to dla dobra marki proponuję go wykluczyć z zestawienia - tak wolnych 200KM nie widziałem chociaż byłem przekonany że to jedynie wina AWD i automatu ;)

 

Podsumowując i szukając sensownego kompromisu:

Jeśli ktoś szuka auta z wyraźnym własnym charakterem i nie przeszkadza mu fakt, że 9-3 to auto mające ponad dekadę to powinien trzymać kciuki w sprawie oficjalnej sprzedaży obcokrajowcom i jechać do Szwecji.

Dla tych którzy na Saaba patrzą jak na każde inne auto jest kilka alternatyw o podobnych osiągach i w podobnej cenie - w dodatku są to często alternatywy konstrukcyjnie młodsze.

 

To co cieszy to fakt, że mimo wszystko marka żyje i naprawdę nie miałbym nic przeciwko aby rozwijała się dalej. Co prawda bardziej faworyzuje innego producenta, ale ostatnio oficjalnie go uśmiercono więc kto wie, może jeszcze będę miał okazję żeby polubić Saaba. Szanse ku temu są bo z zasady lubię auta których nie widać na każdym rogu ulicy i które mają różne bezsensowne rozwiązania dodające indywidualności ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 bo z zasady lubię auta których nie widać na każdym rogu ulicy i które mają różne bezsensowne rozwiązania dodające indywidualności ;)

 

To do listy alternatyw dla 9-5 możesz dopisać Suzuki Kizashi, o którym nikt nie wie, a jak wie, to na pewno nie pamięta. A który za 116K zł. daje rześkie 178PS z wolnossącego R4 2.4 i buja się do 100km/h w 7.8s (manual FWD) - a jest całkiem fajnie wyposażony i imho ładny. Niestety totalnie nie trafił w gusta polaków (jeden silnik, lista opcji obejmuje automat AWD lub manual FWD) i częściej na ulicy widzę dajmy na to Ferrari 458 Italia. A na pewno jest mniej masoński, niż IS250 ^_^

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tyle że podejrzewam, że w kraju jest może 250-300 zarejestrowanych? Co do CTV+AWD to podejrzewam (nie udało mi się znaleźć info), że skrzynia jest połączona z centralną różnicówką, stąd to obowiązkowe kombo. 

Anyway, gdybym potrzebował czegoś w tym segmencie, to prawdopdobnie Kizashi byłby wysoko na liście pretendentów. 

 

PS. W Australii (która ostatnio przeżywa klęskę narodową, bo GM likwiduje Holdena) Kizashi sprzedaje się całkiem nieźle (chyba pod inną nazwą) i jest ponoć duża presja na wersję turbo. Kto wie...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To do listy alternatyw dla 9-5 możesz dopisać Suzuki Kizashi, o którym nikt nie wie, a jak wie, to na pewno nie pamięta. A który za 116K zł. daje rześkie 178PS z wolnossącego R4 2.4 i buja się do 100km/h w 7.8s (manual FWD) - a jest całkiem fajnie wyposażony i imho ładny. Niestety totalnie nie trafił w gusta polaków (jeden silnik, lista opcji obejmuje automat AWD lub manual FWD) i częściej na ulicy widzę dajmy na to Ferrari 458 Italia. A na pewno jest mniej masoński, niż IS250 ^_^

 

W Olsztynie jezdza juz 2 albo 3 sztuki suzi, swoja droga opisales go tak jak jest w rzeczywistosci, i ani jedno farrari ;) Podoba mi się ten japończyk :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tylko jeszcze trzeba brać poprawkę na ceny na lokalnym rynku. Np takim fenomenem jest GT86 które świetnie sprzedaje się za Wielką Wodą. Tyle, że tam kosztuje naprawdę mało a np w Niemczech za egzemplarz z pełnym wyposażeniem trzeba wydać 33-34 tysiące. To tyle ile kosztuje nowy 370Z mający DUŻO więcej mocy. Podobnie jest z Genesis Coupe który w Niemczech jakąś okazją nie jest bo kosztuje 36-38 tysięcy. W Stanach to jedno z tańszych Coupe na rynku.

 

Patrząc po rynku używanych aut w Niemczech dochodzę do wniosku, że to czego ludzie chcą to możliwie dużo wyposażenia, osiągi są na drugim miejscu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

w00t?

 

Ze niby benzynka w hondzie lepiej sie zbierze lub podobnie do tych 2.0 saabiny?

HInt, hint, nie nie zbierze sie, jesli nasza carrera 4s dostaje po [gluteus maximus] w przedziale 90-140km na korespondujacym biegu. 

 

Odnosnie tego ze kontrukcja ma juz swoje lata, moze i ma, przez co nie ma dupereli. Czasem to jest na plus, przed wyjazdem siadl mi czujnik parkowania w cayenne i napierniczal ze obiekt jest za blisko non stop dopoki nie bylo czasu zostawic auto do roboty...

 

Chyba nigdy tak nie plulem jadem na samochod bo nie dalo sie pikania wylaczyc, ktore jest podlaczone do radia i jak probujesz zagluszyc muzyka to jeszcze glosniej Ci pipczy, zas nie da sie wyciszyc ponizej ustalonego minimum ktore jest glosne. Oh boy.

 

Na pewno samochod bezpieczny, spory, nowoczesny silnik i akurat ma to co potrzeba na gownianych 1 pasmowych drogach, rura i juz jestes przed. W tej cenie i wyposazeniu naprawde nie ma chyba nic na rynku. No chyba ze skoda RS, ale czy tam przypadkiem nie ma prymitywnej belki z tylu? :D

Edytowane przez Aurora001

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołączona grafika

Odnośnie czasu 80-120.

Z ciekawostek: kolegi 400 konne V8 robi ten czas niewiele szybciej - mimo to ciężko jest twierdzić, że 200 konne turbo lepiej nadaje się do wyprzedzania niż 400 konne Camaro, nie sądzisz?

w00t?

 

Ze niby benzynka w hondzie lepiej sie zbierze lub podobnie do tych 2.0 saabiny?

HInt, hint, nie nie zbierze sie, jesli nasza carrera 4s dostaje po [gluteus maximus] w przedziale 90-140km na korespondujacym biegu.

 

Odnosnie tego ze kontrukcja ma juz swoje lata, moze i ma, przez co nie ma dupereli. Czasem to jest na plus, przed wyjazdem siadl mi czujnik parkowania w cayenne i napierniczal ze obiekt jest za blisko non stop dopoki nie bylo czasu zostawic auto do roboty...

 

Chyba nigdy tak nie plulem jadem na samochod bo nie dalo sie pikania wylaczyc, ktore jest podlaczone do radia i jak probujesz zagluszyc muzyka to jeszcze glosniej Ci pipczy, zas nie da sie wyciszyc ponizej ustalonego minimum ktore jest glosne. Oh boy.

 

Na pewno samochod bezpieczny, spory, nowoczesny silnik i akurat ma to co potrzeba na gownianych 1 pasmowych drogach, rura i juz jestes przed. W tej cenie i wyposazeniu naprawde nie ma chyba nic na rynku. No chyba ze skoda RS, ale czy tam przypadkiem nie ma prymitywnej belki z tylu? :D

Która carrera 4s?

http://www.zeperfs.com/match1948-3510-847-419-2719.htm'> http://www.zeperfs.com/match1948-3510-847-419-2719.htm

 

Do motoryzacyjnych ciekawostek warto podchodzić z odrobiną dystansu - inaczej zaczynają wychodzić dogmaty jak np fakt, że 90konne tdi jest na ostatnim biegu elastyczniejsze niż 250 konny rotary ;)

Edytowane przez dejv667

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Carrera 4s 996 320KM.

 

Moze jakis maly roadtest 911 vs

9-3 Cabrio Aero 210KM 02' hatchback

9-3 Sedan 150KM

9000 97' 150KM LPT -> 225KM HPT

 

jak bede cholera wie kiedt w polsce i 911 nie wyladuje na wyspie do tego czasu.

 

Porownywac moglem na codzien do niedawna ;)

Maniakalny czuj sie zaproszony z Zetka :P

Edytowane przez Aurora001

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Carrera 4s 996 320KM.

 

Moze jakis maly roadtest 911 vs

9-3 Cabrio Aero 210KM 02' hatchback

9-3 Sedan 150KM

9000 97' 150KM LPT -> 225KM HPT

 

jak bede cholera wie kiedt w polsce i 911 nie wyladuje na wyspie do tego czasu.

 

Porownywac moglem na codzien do niedawna ;)

Maniakalny czuj sie zaproszony z Zetka :P

Jak na złość nie ma czasów dla trzeciego biegu...

 

http://www.zeperfs.com/duel1948-419.htm

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

najlepsi to  sa ci kierowcy co sie ustawiaja na lewym pasie na światlach obok autobusu lub cieżarowki  i potem  ten autobus  lub ciężarówka ich wyprzedzaja na starcie ze światel  lub te lamusy jada rowno z powyższymi pojazdami. to sa kuwa mistrzowie nad mistrzami . !!!

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A gdzie mają się ustawić? A może lepiej zamiast wykorzystać wszystkie możliwe pasy ustawić się na jednym żeby korek zrobił się dwa razy dłuższy?

 

 

P. S. Sezon letni uważam za rozpoczęty ;)

Dołączona grafika

Edytowane przez dejv667

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z ciekawostek: kolegi 400 konne V8 robi ten czas niewiele szybciej - mimo to ciężko jest twierdzić, że 200 konne turbo lepiej nadaje się do wyprzedzania niż 400 konne Camaro, nie sądzisz?

Synu swojego ojca, to nie jest jakieś tam 200-konne turbo, tylko Lancia Delta, najlepsze auto świata. Camaro z analogicznej epoki, które nie skręca i słabo hamuje (o ile w ogóle było produkowane w latach 80.), będzie dobre do pierwszego łuku, z którego widowiskowo wyskoczy bo skończy się trakcja. Podobno te nowe Camaro już trochę skręcają i nawet hamują, a nowa Delta nie istnieje, więc kto wie co by było teraz.

 

jak bede cholera wie kiedt w polsce i 911 nie wyladuje na wyspie do tego czasu.

 

Porownywac moglem na codzien do niedawna ;)

Maniakalny czuj sie zaproszony z Zetka :P

Przyjadę bumą, zredukuję do czwórki i poskładam was jak chłopców, mwhahaha.

 

najlepsi to  sa ci kierowcy co sie ustawiaja na lewym pasie na światlach obok autobusu lub cieżarowki  i potem  ten autobus  lub ciężarówka ich wyprzedzaja na starcie ze światel  lub te lamusy jada rowno z powyższymi pojazdami. to sa kuwa mistrzowie nad mistrzami . !!!

To ekodrajwerzy, dzięki temu im mało pali. A wiadomo, auto im mniej pali, tym lepsze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Eee... Zgodzę się z tym że Delta była najlepszym autemjakie miałem - mimo to brakowało AWD. Do najlepszego auta na świecie troszkę jej brakowało. Ale tylko troszkę. ;)

 

Camaro '09 o ile mnie pamięć nie myli. I skręca naprawdę dobrze biorą{c pod uwagę rozmiar - generalnie bardzo szybki samochód w codziennej jeździe.

A, i hamuje BARDZO dobrze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A co powiecie o nowej alfie 4c spider?

 

Dla mnie to autko jest ładniejsze (teraz zgrzeszę) od niejednego ferrari, a o lambo już nie wspominając. 

Bo Ferrari jest uważane za ładne tylko dlatego, że to Ferrari, a IMO większość ich modeli jest okropna stylistycznie. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...