Skocz do zawartości
Sid

Codzienność za kierownicą

Rekomendowane odpowiedzi

w00t?

 

Ze niby benzynka w hondzie lepiej sie zbierze lub podobnie do tych 2.0 saabiny?

HInt, hint, nie nie zbierze sie, jesli nasza carrera 4s dostaje po [gluteus maximus] w przedziale 90-140km na korespondujacym biegu. 

 

Odnosnie tego ze kontrukcja ma juz swoje lata, moze i ma, przez co nie ma dupereli. Czasem to jest na plus, przed wyjazdem siadl mi czujnik parkowania w cayenne i napierniczal ze obiekt jest za blisko non stop dopoki nie bylo czasu zostawic auto do roboty...

 

Chyba nigdy tak nie plulem jadem na samochod bo nie dalo sie pikania wylaczyc, ktore jest podlaczone do radia i jak probujesz zagluszyc muzyka to jeszcze glosniej Ci pipczy, zas nie da sie wyciszyc ponizej ustalonego minimum ktore jest glosne. Oh boy.

 

Na pewno samochod bezpieczny, spory, nowoczesny silnik i akurat ma to co potrzeba na gownianych 1 pasmowych drogach, rura i juz jestes przed. W tej cenie i wyposazeniu naprawde nie ma chyba nic na rynku. No chyba ze skoda RS, ale czy tam przypadkiem nie ma prymitywnej belki z tylu? :D

Edytowane przez Aurora001

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołączona grafika

Odnośnie czasu 80-120.

Z ciekawostek: kolegi 400 konne V8 robi ten czas niewiele szybciej - mimo to ciężko jest twierdzić, że 200 konne turbo lepiej nadaje się do wyprzedzania niż 400 konne Camaro, nie sądzisz?

w00t?

 

Ze niby benzynka w hondzie lepiej sie zbierze lub podobnie do tych 2.0 saabiny?

HInt, hint, nie nie zbierze sie, jesli nasza carrera 4s dostaje po [gluteus maximus] w przedziale 90-140km na korespondujacym biegu.

 

Odnosnie tego ze kontrukcja ma juz swoje lata, moze i ma, przez co nie ma dupereli. Czasem to jest na plus, przed wyjazdem siadl mi czujnik parkowania w cayenne i napierniczal ze obiekt jest za blisko non stop dopoki nie bylo czasu zostawic auto do roboty...

 

Chyba nigdy tak nie plulem jadem na samochod bo nie dalo sie pikania wylaczyc, ktore jest podlaczone do radia i jak probujesz zagluszyc muzyka to jeszcze glosniej Ci pipczy, zas nie da sie wyciszyc ponizej ustalonego minimum ktore jest glosne. Oh boy.

 

Na pewno samochod bezpieczny, spory, nowoczesny silnik i akurat ma to co potrzeba na gownianych 1 pasmowych drogach, rura i juz jestes przed. W tej cenie i wyposazeniu naprawde nie ma chyba nic na rynku. No chyba ze skoda RS, ale czy tam przypadkiem nie ma prymitywnej belki z tylu? :D

Która carrera 4s?

http://www.zeperfs.com/match1948-3510-847-419-2719.htm'> http://www.zeperfs.com/match1948-3510-847-419-2719.htm

 

Do motoryzacyjnych ciekawostek warto podchodzić z odrobiną dystansu - inaczej zaczynają wychodzić dogmaty jak np fakt, że 90konne tdi jest na ostatnim biegu elastyczniejsze niż 250 konny rotary ;)

Edytowane przez dejv667

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Carrera 4s 996 320KM.

 

Moze jakis maly roadtest 911 vs

9-3 Cabrio Aero 210KM 02' hatchback

9-3 Sedan 150KM

9000 97' 150KM LPT -> 225KM HPT

 

jak bede cholera wie kiedt w polsce i 911 nie wyladuje na wyspie do tego czasu.

 

Porownywac moglem na codzien do niedawna ;)

Maniakalny czuj sie zaproszony z Zetka :P

Edytowane przez Aurora001

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Carrera 4s 996 320KM.

 

Moze jakis maly roadtest 911 vs

9-3 Cabrio Aero 210KM 02' hatchback

9-3 Sedan 150KM

9000 97' 150KM LPT -> 225KM HPT

 

jak bede cholera wie kiedt w polsce i 911 nie wyladuje na wyspie do tego czasu.

 

Porownywac moglem na codzien do niedawna ;)

Maniakalny czuj sie zaproszony z Zetka :P

Jak na złość nie ma czasów dla trzeciego biegu...

 

http://www.zeperfs.com/duel1948-419.htm

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

najlepsi to  sa ci kierowcy co sie ustawiaja na lewym pasie na światlach obok autobusu lub cieżarowki  i potem  ten autobus  lub ciężarówka ich wyprzedzaja na starcie ze światel  lub te lamusy jada rowno z powyższymi pojazdami. to sa kuwa mistrzowie nad mistrzami . !!!

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A gdzie mają się ustawić? A może lepiej zamiast wykorzystać wszystkie możliwe pasy ustawić się na jednym żeby korek zrobił się dwa razy dłuższy?

 

 

P. S. Sezon letni uważam za rozpoczęty ;)

Dołączona grafika

Edytowane przez dejv667
  • Downvote 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z ciekawostek: kolegi 400 konne V8 robi ten czas niewiele szybciej - mimo to ciężko jest twierdzić, że 200 konne turbo lepiej nadaje się do wyprzedzania niż 400 konne Camaro, nie sądzisz?

Synu swojego ojca, to nie jest jakieś tam 200-konne turbo, tylko Lancia Delta, najlepsze auto świata. Camaro z analogicznej epoki, które nie skręca i słabo hamuje (o ile w ogóle było produkowane w latach 80.), będzie dobre do pierwszego łuku, z którego widowiskowo wyskoczy bo skończy się trakcja. Podobno te nowe Camaro już trochę skręcają i nawet hamują, a nowa Delta nie istnieje, więc kto wie co by było teraz.

 

jak bede cholera wie kiedt w polsce i 911 nie wyladuje na wyspie do tego czasu.

 

Porownywac moglem na codzien do niedawna ;)

Maniakalny czuj sie zaproszony z Zetka :P

Przyjadę bumą, zredukuję do czwórki i poskładam was jak chłopców, mwhahaha.

 

najlepsi to  sa ci kierowcy co sie ustawiaja na lewym pasie na światlach obok autobusu lub cieżarowki  i potem  ten autobus  lub ciężarówka ich wyprzedzaja na starcie ze światel  lub te lamusy jada rowno z powyższymi pojazdami. to sa kuwa mistrzowie nad mistrzami . !!!

To ekodrajwerzy, dzięki temu im mało pali. A wiadomo, auto im mniej pali, tym lepsze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Eee... Zgodzę się z tym że Delta była najlepszym autemjakie miałem - mimo to brakowało AWD. Do najlepszego auta na świecie troszkę jej brakowało. Ale tylko troszkę. ;)

 

Camaro '09 o ile mnie pamięć nie myli. I skręca naprawdę dobrze biorą{c pod uwagę rozmiar - generalnie bardzo szybki samochód w codziennej jeździe.

A, i hamuje BARDZO dobrze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A co powiecie o nowej alfie 4c spider?

 

Dla mnie to autko jest ładniejsze (teraz zgrzeszę) od niejednego ferrari, a o lambo już nie wspominając. 

Bo Ferrari jest uważane za ładne tylko dlatego, że to Ferrari, a IMO większość ich modeli jest okropna stylistycznie. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

w00t?

 

Ze niby benzynka w hondzie lepiej sie zbierze lub podobnie do tych 2.0 saabiny?

HInt, hint, nie nie zbierze sie, jesli nasza carrera 4s dostaje po [gluteus maximus] w przedziale 90-140km na korespondujacym biegu.

Zawsze mnie bawi ta ślepa wiara w Saaba, mimo że w testach ten silnik wcale nie jest taki dobry ;) Z tego co dejv667 wrzucił wychodzi że 60-100 i 80-120 w Saabie na czwórce jest tylko odrobinę lepsze niż w moim słabszym o 50 60 KM Focusie :lol: W innym teście takie same wyniki.

Edytowane przez Puma

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bo Ferrari jest uważane za ładne tylko dlatego, że to Ferrari, a IMO większość ich modeli jest okropna stylistycznie.

Rzecz gustu. Dla mnie np 512, 348, 355 i generalnie modele z tamtych lat to jedne z najładniejszych aut sportowych jakie znam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bo silniki od GM maja inna krzywa 2500-4000 (1800-5500) oraz brak High/mid pressure boost w porownaniu do poprzedniej generacji.

 

Pala za to zdecydowanie mniej.

 

Obecnie w 9-3 cabrio hatchback ktore jest ciezsze i turbo mitsu GD04 z HPT pewnie jest jakies 230-240KM i na 3-ce 80-150 do odciecia jest jakies 4.5sec (stock robi 5.5sec). Minimalne spalanie 7l benzyna - 8l gaz.

 

Najtansza konkurencja to chyba Octavia RS za 145k. Potem daleko nic.

Edytowane przez Aurora001

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To do listy alternatyw dla 9-5 możesz dopisać Suzuki Kizashi, o którym nikt nie wie, a jak wie, to na pewno nie pamięta. A który za 116K zł. daje rześkie 178PS z wolnossącego R4 2.4 i buja się do 100km/h w 7.8s (manual FWD) - a jest całkiem fajnie wyposażony i imho ładny. Niestety totalnie nie trafił w gusta polaków (jeden silnik, lista opcji obejmuje automat AWD lub manual FWD) i częściej na ulicy widzę dajmy na to Ferrari 458 Italia. A na pewno jest mniej masoński, niż IS250 ^_^

 

Co ciekawe, Kizashi pod względem bezpieczeństwa wypada lepiej niż więksi, masywniejsi konkurenci:

 

http://mojafirma.infor.pl/moto/eksploatacja-auta/bezpieczenstwo/315145,Zaskakujace-wyniki-testow-zderzeniowych-IIHS.html

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

2013 insignia golas 120k

2014 insignia golas 140k

 

+15k skora i 15-20k duperele zeby wyposazeniowo bylo chociaz podobnie. Wieksza auto i spalanie w katologu przeraza jak trzeba tam dodac +25% minimum :D

Edytowane przez Aurora001

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wsiądź do saaba a następnie do insi, przejedź się jednym i drugim... saab to konstrukcja z 2002 roku która przeszła FL w 2007 roku, taki odgrzewany kotlet trochę, wątpię by ludzie rzucili się na taki samochód, na co kupować taki samochód skoro można go mieć zadbany kilkuletni za ułamek tej ceny...

Edytowane przez ʞoʌɐls

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rzecz gustu. Dla mnie np 512, 348, 355 i generalnie modele z tamtych lat to jedne z najładniejszych aut sportowych jakie znam.

Dlatego napisałem, że większość, a nie wszystkie. Testarossa  czy F40 są IMO obłędne, ale 360 czy 430 już nie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wsiądź do saaba a następnie do insi, przejedź się jednym i drugim... saab to konstrukcja z 2002 roku która przeszła FL w 2007 roku, taki odgrzewany kotlet trochę, wątpię by ludzie rzucili się na taki samochód, na co kupować taki samochód skoro można go mieć zadbany kilkuletni za ułamek tej ceny...

 

Co do uzywek to dosc prawdziwe.

 

I jezdzilem i insignia oraz 9-5 :)  Insignia minimum 1700kg w nie golej mocniejszej wersji , mul straszny jak zapakujesz 4 osoby i bagaz. 

 

A na codzien mam do czyniania z ... I tutaj wybierz dowolne auto z roznych wypozyczalni na kanarach, bedzie circa 50 modeli :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tasma pewnie bedzie trzymac, ale wolalbym cos w stylu raz, a dobrze, bo pozniej pojade na myjke reczna to mi zdmuchnie ten znaczek, jak na tasmie bedzie. Zreszta podejrzewam, ze wlasnie mi zdmuchnelo ostatnim razem :)

Klej do szyb samochodowych dostępny w każdym sklepie moto, przykleisz raz na zawsze, tylko dobrze oczyść powierzchnie ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tasma pewnie bedzie trzymac, ale wolalbym cos w stylu raz, a dobrze, bo pozniej pojade na myjke reczna to mi zdmuchnie ten znaczek, jak na tasmie bedzie. Zreszta podejrzewam, ze wlasnie mi zdmuchnelo ostatnim razem :)

 

Dobrze odtłuszczone + 3M i prędzej zrobisz dziurę niż zerwiesz emblemat.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

2013 insignia golas 120k

2014 insignia golas 140k

 

+15k skora i 15-20k duperele zeby wyposazeniowo bylo chociaz podobnie. Wieksza auto i spalanie w katologu przeraza jak trzeba tam dodac +25% minimum :D

 

Mnie wyszło 142K ze skórą (skóra 7900pln), której bym i tak nie kupił - w zimie na tym nie usiądziesz bez podgrzewania foteli, w lecie klima obowiązkowa, a i tak plecy mokre. Skórzane boczki - tak, ale środek fotela - nie lubię. No i full skóra podnosi wagę o dobre 40kg.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zgoda, co nie znaczy ze ja bym nie scigal takiego debila z innej odpowiedzialnosci.

 

A prawda jest taka, ze facet wbil sie przy naprawde niewielkiej predkosci, gdyby jeszcze ulica w tamtym miejscu nie zamieniala sie w koleinowy potok to pewnie by wyhamowal. Ale wiadomo, nie zachowanie bezpiecznej odleglosci i nadmierna predkosc.

Edytowane przez Aurora001

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Klej do szyb samochodowych dostępny w każdym sklepie moto, przykleisz raz na zawsze, tylko dobrze oczyść powierzchnie ;)

 

Jak myslisz, cos takiego sie nada, zeby lakieru nie zeżarło ? http://www.amazon.co.uk/Loctite-Super-Glue-Glass-Tube/dp/B0001P0DK6

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie, w nastepny poniedzialek (19 maja) musze byc przed 10:30 w Warszawie na ulicy Gdanskiej (obok stawow Kellera, to jeszcze Zoliborz?) a w kierunku stolicy nie jechalem juz z 10 lat. Wyjezdzam ok 6:30 z Katowic i planuje jechac 1/E75 przez Czestochowe, polnocno-zachodnia obwodnica Piotrkowa wjechac na S8/E67 i przez Rawe Mazowiecka dojechac do Mszczonowa. Tu "skrecic w lewo" i 50 minac Zyrardow i wjechac na A2. Tam juz prawie do konca i zjechac na Broniewskiego, Perzynskiego, Podlesna, Lektykarska i jestem w domu. Tzn w robocie.

 

Jest jakas inna bezpieczniejsza opcja (bo chyba Janki-Raszyn nie jest ale moze sie myle)? Czego sie moge spodziewac po drodze? Wiem ze droga jest prosta jak drut ale mam dosc ciasny rozklad i nie moge sie spoznic nawet o minute a nie chce sie wpakowac w jakies mega korek bo gdzies wymieniaja nawierzchnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...