jonas Opublikowano 24 Lipca 2014 Zgłoś Opublikowano 24 Lipca 2014 Proszę bardzo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaijitsu Opublikowano 24 Lipca 2014 Zgłoś Opublikowano 24 Lipca 2014 (edytowane) no i w sumie przywalił... w drzewo. Jako pasażer http://www.autokrata.pl/news/gruzinski-drifter-nie-zyje_a16693 Jonas ładny egzemplarz. Jakby to był model z mocniejszym silnikiem to bym brał bez zastanowienia Edytowane 24 Lipca 2014 przez kaijitsu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jonas Opublikowano 24 Lipca 2014 Zgłoś Opublikowano 24 Lipca 2014 To może wyślę mailona do Sevres, czy aby nie potrzebują wzorca E46 z przebiegiem lekko ponad 100k? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kacimiierz Opublikowano 24 Lipca 2014 Zgłoś Opublikowano 24 Lipca 2014 Co do alf od forumowiczów i innych tego typu samochodów to na słowo bym takim nie wierzył. Z opowiadań znam wiele historii gdzie np na forum bravy ktoś kupił "forumową igiełkę" a za 2 dni na podnośniku okazało się, że progi są zrobione z baranka. Na forum leona osobiście znałem takiego jednego, co to od klubowicza kupił cuprę prawie, że w ciemno a okazało się, że wentylatory na chłodnicy strzelone, prawdopodobnie uszczelka pod głowicą miała przedmuchy a do tego pęknięta muszla turbo, gdzie samej muszli nie da się kupić a nowa turbina kosztuje ponad 6000zł. To dopiero była okazja. Akurat do jonasowego nic nie mam bo wiadomo, że nie było jeżdzone i wsiadane tylko w rękawiczkach. Zastanawia mnie tylko brak "dla kolekcjonera" w tytule aukcji. Za to tak tanie alfy to zapewne szukanie jakiegoś pechowca na słowo "forumowa". 2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jonas Opublikowano 24 Lipca 2014 Zgłoś Opublikowano 24 Lipca 2014 Na forum bmw-sport mam bana, ale tam tak czy owak prawdziwe jest tylko M52B28 na wąskiej lampie. Moście. Lampie. Nigdy nie pamiętam. Dziwni ludzie tam siedzą w każdym razie, dlatego ich rekomendacja w niczym by mi raczej nie pomogła. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Garfield^ Opublikowano 24 Lipca 2014 Zgłoś Opublikowano 24 Lipca 2014 nie twierdzę że auto z jakiegoś forum będzie super hiper, co nie zmienia faktu że jest to autko trochę pewniejsze, zwłaszcza jeśli gość dużo czasu spędzał na forum, można wyszukać co naprawiał, czego szukał itp druga kwestia to szczęście, można kupić auto naprawdę dobre a i tak się zepsuje, znajomy kupił od ojca pierwszego właściciela u niego wszystko ok ale po sprzedaży auto zaczęło się sypać, kupiłby od nieznajomego to pewno pomyślałby że gość go w balona zrobił, ale auto znane bo od nowości w rodzinie, po prostu miał pecha. Co do alfy to z tym silnikiem ceny na otomoto wahają się między 17800 a 31000zł więc znowu cena 24k zł to nie jakaś tanioszka zwłaszcza że to nie jest jakaś wypasiona wersja Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KAX_ Opublikowano 24 Lipca 2014 Zgłoś Opublikowano 24 Lipca 2014 Z momentem to prawda tylko większośc myli moment na silniku z momentem na kołach, a auto napedzane jest przez ten drugi :D 2 2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dijkstra Opublikowano 24 Lipca 2014 Zgłoś Opublikowano 24 Lipca 2014 Dokładnie tak, do tego dochodzi do tego np. współczynnik oporu powietrza. Takie 40km pod krakowem kiedyś miałem jako pasażer - corrado G60 vs jakiś ciągnik siodłowy scanii. Generalnie na zakrętach scanie gubiliśmy, ale na prostej nie było już tak różowo. Ale już silnik z ciężarówki wsadzony do nadwozia pierwszego vipera bez większych modyfikacji jeździł zgoła inaczej, niż w pierwowzorze. Fakt: M52B25 170KM z dyfrem 2.93 jedzie lepiej, niż M50B25 193KM z dyfrem 3.46 do ~120KM pomimo identycznego momentu obrotowego, jednak w M52 moment zaczyna się wcześniej i generalnie ma bardziej płaską krzywą. Mając z dwu do wyboru, osobiście zawsze wybiorę większy moment, niż moc. Nie nie jeżdżę dieslami ;p Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dejv667 Opublikowano 25 Lipca 2014 Zgłoś Opublikowano 25 Lipca 2014 (edytowane) Z momentem to prawda tylko większośc myli moment na silniku z momentem na kołach, a auto napedzane jest przez ten drugi :DJak już to ilość KM na kołach. "... I guess it's just the way I'm wired." Dokładnie tak, do tego dochodzi do tego np. współczynnik oporu powietrza. Takie 40km pod krakowem kiedyś miałem jako pasażer - corrado G60 vs jakiś ciągnik siodłowy scanii. Generalnie na zakrętach scanie gubiliśmy, ale na prostej nie było już tak różowo. Ale już silnik z ciężarówki wsadzony do nadwozia pierwszego vipera bez większych modyfikacji jeździł zgoła inaczej, niż w pierwowzorze. Fakt: M52B25 170KM z dyfrem 2.93 jedzie lepiej, niż M50B25 193KM z dyfrem 3.46 do ~120KM pomimo identycznego momentu obrotowego, jednak w M52 moment zaczyna się wcześniej i generalnie ma bardziej płaską krzywą. Mając z dwu do wyboru, osobiście zawsze wybiorę większy moment, niż moc. Nie nie jeżdżę dieslami ;p Naprawdę trochę ciężko uwierzyć, że zdrowe G60 nie może zgubić ciągnika siodłowego... Co do RT/10 "The centerpiece of the car was its engine. It was based on the Chrysler LA design,which was mostly used as a truck engine at the time. The original configuration made it too heavy for sports car use, so Lamborghini, then owned by Chrysler Corporation, revamped Dodge's cast-iron block V10 for the Viper by recasting the block and heads in aluminum alloy. Some within Chrysler felt the pushrod two-valve design, while adequate for the truck application, was unsuitable for a performance car and suggested a more comprehensive redesign which would have included four valves per cylinder." Jak widać modyfikacji w stosunku do oryginału brak. ;) Uzasadnisz mi dlaczego w Twojej opinii "wybieram wyższy moment" nie jest równoznaczne z "wybieram wyższą moc"? "... I guess it's just the way I'm wired." Edytowane 25 Lipca 2014 przez dejv667 1 2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KAX_ Opublikowano 25 Lipca 2014 Zgłoś Opublikowano 25 Lipca 2014 (edytowane) Jak już to ilość KM na kołach. Miałeś w szkole fizyke? Jak nie to wygoogluj sobie pojecie momentu siły i to będzie to co napędza twoje auto wyrażone w Nm. Jadąc na hamownie mierzony jest moment, a dopiero poźniej przeliczany na moc bo są one ściśle ze soba powiązene. Same dane producentów niewiele dają w określeniu, które auto bedzie szybsze. Wszystko zależy od tego co jeszcze mamy miedzy silnikiem i kołami oraz jak pokazuje życie miedzy kierownica, a fotelem :D Edytowane 25 Lipca 2014 przez KAX_ 2 2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Je m appelle Ferdinand Opublikowano 25 Lipca 2014 Zgłoś Opublikowano 25 Lipca 2014 a do tego pęknięta muszla turbo, gdzie samej muszli nie da się kupić a nowa turbina kosztuje ponad 6000zł. To dopiero była okazja. Ze złota chyba ta turbina. Na forum bmw-sport mam bana, ale tam tak czy owak prawdziwe jest tylko M52B28 na wąskiej lampie. Moście. Lampie. Nigdy nie pamiętam. Dziwni ludzie tam siedzą w każdym razie, dlatego ich rekomendacja w niczym by mi raczej nie pomogła. Zapamietaj: Jak lampa to wąska, jak most to duzy, a jak bmw to rdza. Dokładnie tak, do tego dochodzi do tego np. współczynnik oporu powietrza. Takie 40km pod krakowem kiedyś miałem jako pasażer - corrado G60 vs jakiś ciągnik siodłowy scanii. Generalnie na zakrętach scanie gubiliśmy, ale na prostej nie było już tak różowo. Szybcy i wsciekli - 89km/h Za przyspieszenie odpowiada momęt, a za momęt odpowiada Antonii Macierewicz. 3 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HeatheN Opublikowano 25 Lipca 2014 Zgłoś Opublikowano 25 Lipca 2014 nie twierdzę że auto z jakiegoś forum będzie super hiper, co nie zmienia faktu że jest to autko trochę pewniejsze, zwłaszcza jeśli gość dużo czasu spędzał na forum, można wyszukać co naprawiał, czego szukał itp druga kwestia to szczęście, można kupić auto naprawdę dobre a i tak się zepsuje, znajomy kupił od ojca pierwszego właściciela u niego wszystko ok ale po sprzedaży auto zaczęło się sypać, kupiłby od nieznajomego to pewno pomyślałby że gość go w balona zrobił, ale auto znane bo od nowości w rodzinie, po prostu miał pecha. Co do alfy to z tym silnikiem ceny na otomoto wahają się między 17800 a 31000zł więc znowu cena 24k zł to nie jakaś tanioszka zwłaszcza że to nie jest jakaś wypasiona wersja Zadzwoń do nich: http://superalfa.pl/ Lub tu http://carpasja.pl/ I spytaj o cenę AR 159 w sensownym egzemplarzu (żeby nie było, tu też jest ryzyko że coś będzie nie ten teges) Tak jak pisałem do 30k nie znalazłem nic sensownego, powyżej tej ceny szkoda było mi kasy na 2006 rok . Eurotax podaje cenę średnią 24500zł dla AR 159 1,9JTDM w wersji progression z 2008 roku....jak dla mnie wzorowanie się tymi wartościami nie jest zbyt dobrym pomysłem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KAX_ Opublikowano 25 Lipca 2014 Zgłoś Opublikowano 25 Lipca 2014 Eurotax mam wrażenie, ze robiony jest tylko i wyłacznie pod ubezpieczalnie. Jak mi przyszła wycena z OC sprawcy to nie wiedziałem czy mam się śmiać czy płakać ;] 2 2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dejv667 Opublikowano 25 Lipca 2014 Zgłoś Opublikowano 25 Lipca 2014 Miałeś w szkole fizyke? Jak nie to wygoogluj sobie pojecie momentu siły i to będzie to co napędza twoje auto wyrażone w Nm. Jadąc na hamownie mierzony jest moment, a dopiero poźniej przeliczany na moc bo są one ściśle ze soba powiązene. Same dane producentów niewiele dają w określeniu, które auto bedzie szybsze. Wszystko zależy od tego co jeszcze mamy miedzy silnikiem i kołami oraz jak pokazuje życie miedzy kierownica, a fotelem :DMiałem fizykę. Możesz mi powiedzieć co w takim razie definiuje KM? "... I guess it's just the way I'm wired." Eurotax mam wrażenie, ze robiony jest tylko i wyłacznie pod ubezpieczalnie. Jak mi przyszła wycena z OC sprawcy to nie wiedziałem czy mam się śmiać czy płakać ;]Wypadałoby by po zakupie auta brać rzeczoznawcę, robić wycenę realnej wartości i wtedy iść do ubezpieczalni ;) "... I guess it's just the way I'm wired." 2 3 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KAX_ Opublikowano 25 Lipca 2014 Zgłoś Opublikowano 25 Lipca 2014 (edytowane) To też powinno być na fizyce, koń mechaniczny jest to jednostka mocy, a moc jest to praca wykonana w jednostce czasu. Wypadałoby by po zakupie auta brać rzeczoznawcę, robić wycenę realnej wartości i wtedy iść do ubezpieczalni ;) Od momentu zakupu do momentu kolizji w to auto zostalo wsadzone drugie tyle ile kosztowało ot taki mały szczegół :D Edytowane 25 Lipca 2014 przez KAX_ 2 2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dejv667 Opublikowano 25 Lipca 2014 Zgłoś Opublikowano 25 Lipca 2014 To też powinno być na fizyce, koń mechaniczny jest to jednostka mocy, a moc jest to praca wykonana w jednostce czasu. Brawo. A co wyrażamy w Nm? "... I guess it's just the way I'm wired." 1 5 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KAX_ Opublikowano 25 Lipca 2014 Zgłoś Opublikowano 25 Lipca 2014 Wiesz co poczytaj sobie http://www.technikajazdy.info/techniczne/moc-czy-moment-obrotowy/ i to http://www.magazyn-motoryzacyjny.pl/moc.html albo przeszukaj ten temat bo duskusje pt. moc vs moment toczyły tu sie na długo przed twoim pojawieniem na PPC i jest co czytać ;] 2 2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jonas Opublikowano 25 Lipca 2014 Zgłoś Opublikowano 25 Lipca 2014 Znów ta sama stara historia. Ale przynajmniej tym razem nie będzie na mnie. 2 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dejv667 Opublikowano 25 Lipca 2014 Zgłoś Opublikowano 25 Lipca 2014 Wiesz co poczytaj sobie http://www.technikajazdy.info/techniczne/moc-czy-moment-obrotowy/ i to http://www.magazyn-motoryzacyjny.pl/moc.html albo przeszukaj ten temat bo duskusje pt. moc vs moment toczyły tu sie na długo przed twoim pojawieniem na PPC i jest co czytać ;]To znaczy po co mam czytać? Ja rozróżniam te dwa pojęcia, Ty chyba nie do końca. Przeczytaj jeszcze raz definicję KM którą przytoczyłeś a później zastanów się które auto przyspieszy bardziej w tym samym czasie (wykona więcej pracy w tym samym czasie), to które ma więcej KM czy to które ma ich mniej? "... I guess it's just the way I'm wired." 1 3 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KAX_ Opublikowano 25 Lipca 2014 Zgłoś Opublikowano 25 Lipca 2014 To Ty przeczytaj dokładnie dyskusje o po raz kolejny wbijasz w środku prawiąc swoje mądrości. Przyspieszy bardziej to auto które będzie miało jak najwyższy moment w jak najszerszym zakresie obrotów bo sama moc maksymalna i moment gunwo nam mówi liczy sie przebieg momentu i mocy w całym zakresie obrotów. Z mojej strony EOT bo wystarczająco już zuzyłem klawiature na tego typu bezsensowne dyskusje w tym temacie. Co kilka miesięcy musi sie trafic ktoś kto ma problem z czytaniem i nie potrafi w google poszukac prostej zależnosci mocy i momentu. 2 2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dejv667 Opublikowano 25 Lipca 2014 Zgłoś Opublikowano 25 Lipca 2014 To Ty przeczytaj dokładnie dyskusje o po raz kolejny wbijasz w środku prawiąc swoje mądrości. Przyspieszy bardziej to auto które będzie miało jak najwyższy moment w jak najszerszym zakresie obrotów bo sama moc maksymalna i moment gunwo nam mówi liczy sie przebieg momentu i mocy w całym zakresie obrotów. Wiesz co jest ciekawe? Że w gruncie rzeczy obaj mówimy to samo, tyle że Ty chyba nie potrafisz zrozumieć dlaczego. Może sprawdź w pierwszej kolejności co to jest przyspieszenie, to pozwoli Ci zrozumieć czym jest siła. Wtedy tez stanie się dla Ciebie jasne dlaczego nie używa się jednostki zwanej Niutonem do określenia tego jak szybko dana praca jest wykonywana. Wtedy już prosta droga do tego aby zrozumieć czym jest KM i dlaczego to właśnie te jednostki się podaje aby łatwiej można było określić które auto auto jest szybsze. Rzuć okiem na wzór KM który przytoczyłem wcześniej. Masz racje, wysoki moment obrotowy da wysokie przyspieszenie, ale tylko wtedy gdy przełoży się to odpowiednio wysoka wartość mocy. Masz racje pisząc, że przyspieszy lepiej auto z silnikiem mającym zwyczajnie więcej Nm, ale przyśpieszy lepiej bo wygeneruje więcej KM. Natomiast jeśli idzie o wartości absolutne to wystarczy porównać moc silnika. Więcej pracy lub ta sama prace wykona szybciej ten który ma więcej KM. Dobrym przykładem są dragstery wyposażone w skrzynie CVT - obroty stoją tam w jednym miejscu, tym gdzie silnik generuje najwięcej KM. Z mojej strony też koniec bo kłocic sie nie ma po co. Z drugiej strony, może ktoś inny na tej dyskusji skorzysta? ;) 1 5 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KAX_ Opublikowano 25 Lipca 2014 Zgłoś Opublikowano 25 Lipca 2014 (edytowane) Wiesz co jest ciekawe? Że w gruncie rzeczy obaj mówimy to samo, tyle że Ty chyba nie potrafisz zrozumieć dlaczego. To ty nie potrafisz zrozumieć, że auto wprawia w ruch siła przyłozona do ramiena ( w tym przypadku promien koła twojego samochodu), a to nic innego jak moment obrotowy. I to jest odpowiedzielne za to, ze twoje auto rusza z miejsca i przyspiesza :) Może sprawdź w pierwszej kolejności co to jest przyspieszenie, to pozwoli Ci zrozumieć czym jest siła. Wtedy tez stanie się dla Ciebie jasne dlaczego nie używa się jednostki zwanej Niutonem do określenia tego jak szybko dana praca jest wykonywana. Wtedy już prosta droga do tego aby zrozumieć czym jest KM i dlaczego to właśnie te jednostki się podaje aby łatwiej można było określić które auto auto jest szybsze. Moge Ci zaraz podac przykłady aut gdzie ten sam model z cięzszym silnikiem który ma mniej mocy przyspiesza do setki szybciej ale boje sie, ze zaburzy to twój swiatopoglad. Moc maksymalna nie okresla które auto przyspieszy szybciej bo jak pisałem po drodze ma jeszcze skrzynie biegów. Z mojej strony też koniec bo kłocic sie nie ma po co. Z drugiej strony, może ktoś inny na tej dyskusji skorzysta? ;) Uwierz, nie skorzysta bo ta dyskusja była tu minimum 10 razy toczona :D Edytowane 25 Lipca 2014 przez KAX_ 2 3 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dejv667 Opublikowano 25 Lipca 2014 Zgłoś Opublikowano 25 Lipca 2014 Moge Ci zaraz podac przykłady aut gdzie ten sam model z cięzszym silnikiem który ma mniej mocy przyspiesza do setki szybciej ale boje się, ze zaburzy to twój swiatopoglad. Moc maksymalna nie okresla które auto przyspieszy szybciej bo jak pisałem po drodze ma jeszcze skrzynie biegów. Co do tego które auto przyśpieszy szybciej, zacytuje moje zdanie z poprzedniego postu: Natomiast jeśli idzie o wartości absolutne to wystarczy porównać moc silnika. Więcej pracy lub ta sama prace wykona szybciej ten który ma więcej KM. Myślałem, że w skrzynie biegów się nie zagłębiamy. Chcemy się zagłębiać? ;) Szybciej przyspieszy auto które w danym momencie generuje ma więcej KM na kołach. Większa szybkość maksymalna osiągnie auto które ma na kołach wystarczająco KM do osiągnięcia tej prędkości. O mój światopogląd się nie martw, mało rzeczy go podważa, szczególnie gdy idzie o motoryzację ;) 1 3 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Je m appelle Ferdinand Opublikowano 25 Lipca 2014 Zgłoś Opublikowano 25 Lipca 2014 Z mojej strony też koniec bo kłocic sie nie ma po co. Z drugiej strony, może ktoś inny na tej dyskusji skorzysta? ;) Na pewno dużo skorzystamy jak po prostu wyp... stąd. 2 2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dejv667 Opublikowano 25 Lipca 2014 Zgłoś Opublikowano 25 Lipca 2014 (edytowane) Na pewno dużo skorzystamy jak po prostu wyp... stąd. Z takimi prośbami to już do administracji. Edytowane 25 Lipca 2014 przez dejv667 3 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Je m appelle Ferdinand Opublikowano 25 Lipca 2014 Zgłoś Opublikowano 25 Lipca 2014 Z takimi prośbami to już do administracji. 1 2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jonas Opublikowano 25 Lipca 2014 Zgłoś Opublikowano 25 Lipca 2014 Ten paragraf jest bez sensu, neguje zasadę istnienia tego forum. 5 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KAX_ Opublikowano 25 Lipca 2014 Zgłoś Opublikowano 25 Lipca 2014 Dlatego wracam na testowe :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Je m appelle Ferdinand Opublikowano 25 Lipca 2014 Zgłoś Opublikowano 25 Lipca 2014 To ja jestem od prowokowania, szczególnie przy piątku. Ale ok, oświadczam że nie będę już dzisiaj atakował makaroniarzy. 2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Je m appelle Ferdinand Opublikowano 25 Lipca 2014 Zgłoś Opublikowano 25 Lipca 2014 A wy dalej porównujecie 2 różne silniki, zaprojektowane kilka lat po sobie, różniące się mnóstwem rozwiązań i gapicie się co wam z cyferek wychodzi... 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...