slavok Opublikowano 3 Sierpnia 2014 Zgłoś Opublikowano 3 Sierpnia 2014 Za 3k/Mc to chatki, bruku, bramy na pilota i Mustanga raczej nie ogarnie ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jonas Opublikowano 3 Sierpnia 2014 Zgłoś Opublikowano 3 Sierpnia 2014 Tylko Mustanga wobec tego. Trzeba mieć jakieś priorytety. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kilokush Opublikowano 3 Sierpnia 2014 Zgłoś Opublikowano 3 Sierpnia 2014 Za 3k/Mc to chatki, bruku, bramy na pilota i Mustanga raczej nie ogarnie ;) No jak Ty będziesz szukał na Allegro to na pewno ;) http://olx.pl/oferta/chevrolet-corvette-6-0-v8-CID5-ID6DjLJ.html#b5b68fc64f Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slavok Opublikowano 3 Sierpnia 2014 Zgłoś Opublikowano 3 Sierpnia 2014 Ja nic nie szukam, naucz się czytać ze zrozumieniem bo widzę ze z tym też masz spore problemy. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ryba Opublikowano 3 Sierpnia 2014 Zgłoś Opublikowano 3 Sierpnia 2014 No jak Ty będziesz szukał na Allegro to na pewno ;) http://olx.pl/oferta/chevrolet-corvette-6-0-v8-CID5-ID6DjLJ.html#b5b68fc64f Wpierw gadasz o nowkach z salonu za 120k zlotych dukatow, a pozniej wrzucasz lolegro z uzywkami? Z Twoim poziomem IQ i oglady, ogumienie, olej i klocki hamulcowe do tego odpicowanego trupka rowniez zakup z aukcji, uzywki by pasowalo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dijkstra Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Zgłoś Opublikowano 4 Sierpnia 2014 kremowa skórzana tapicerka Jak malowana: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ryba Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Zgłoś Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Przesadzasz, to tylko inny odcien. Ogloszenie pewnie pisala kobieta, ktora lepiej potrafi rozpoznawac/nazywac kolory, nie jak my faceci-daltonisci. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zaodrze244 Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Zgłoś Opublikowano 4 Sierpnia 2014 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotreek Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Zgłoś Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Mojemu coupe coś odwaliło i popija sobie płyn chłodniczy. Jak zdiagnozować co mu dolega? Patrzyłem na poziom oleju i jest ok, pod korkiem masła nie ma, nagrzewnica nie cieknie. Co jeszcze sprawdzić, aby mu diagnozę postawić? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slavok Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Zgłoś Opublikowano 4 Sierpnia 2014 (edytowane) Wszystkie węże gumowe i krucce przy silniku. Btw. Trzeba było brać Mustanga, nie rozumiem dlaczego jezdzis starym fiatem... Edytowane 4 Sierpnia 2014 przez ʞoʌɐls Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HeatheN Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Zgłoś Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Może być kilka wariantów jeśli to UPG przepuszcza. kanal wodny na zewnatrz bloku silnika -wymyj silnik, osusz i potem przejedz sie i zobacz gdzie pojawia sie wyciek kanal wodny do cylindra- analiza spalin/ bialy dym /gazowanie w zbiorniczku wyrównawczym. kanal wodny do kanalu olejowego-masło pod korkiem itd Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dijkstra Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Zgłoś Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Jak pod samochodem wszędzie sucho, to stajesz z tyłu samochodu i ktoś Ci przegazowuje, a Ty patrzysz czy z rury nie pryska i nie lecą obłoki pary. W zależności od budowy silnika/głowicy, mogą być takie pęknięcia uszczelki (czy - odpukać - głowicy), że płyn chłodniczy nie będzie mieszał się z olejem (w sensie nie będzie ciekł do kanałów olejowych), ale będzie wyciekał bezpośrednio do komory spalania któregoś cylindra. Przechodziłem to w poprzedniej beci, uszczelka poszła. Oprócz tego złap wąż powrotny do chłodnicy przy chłodnym silniku i przegazowuj, możesz poczuć od czasu do czasu skok ciśnienia, gdy bąbel powietrza/spalin będzie przechodził przez wąż. Możesz, ale nie musisz. Z czasem płyn chłodniczy będzie zmieniał kolor i mętniał. 2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enter Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Zgłoś Opublikowano 4 Sierpnia 2014 7 biegowy manual w vette? https://www.youtube.com/watch?v=fbDs6WyOi74 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Imperator Kret Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Zgłoś Opublikowano 4 Sierpnia 2014 W 911 było już w 2012 roku. Jakoś sobie nie wyobrażam tego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Je m appelle Ferdinand Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Zgłoś Opublikowano 4 Sierpnia 2014 No jak nie, Szybkich i Wściekłych nie oglądałeś? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jonas Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Zgłoś Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Mojemu coupe coś odwaliło i popija sobie płyn chłodniczy. Jak zdiagnozować co mu dolega? Patrzyłem na poziom oleju i jest ok, pod korkiem masła nie ma, nagrzewnica nie cieknie. Co jeszcze sprawdzić, aby mu diagnozę postawić?W jaszczombie poleciała uszczelka pod głowicą, to najpierw żywił się płynem chłodniczym, a potem zaczął palić na trzy gary, potem na dwa, ale masła ani wycieków nie było. Jestę ekspertę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotreek Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Zgłoś Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Na razie dolałem płynu, wlazło prawie dwa litry, nie wiem od kiedy tak ucieka, bo nie zaglądałem ostatnio pod maskę. Dzięki za porady, będę obserwował. Z wężów nie widziałem, aby ciekło, coś czuję, że bez mechanika się nie obędzie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klaus Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Zgłoś Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Nam płyn uciekał na odpowietrzniku. W cytrynie to takie kapsle jak na wentylach. Cieniutka granica pomiędzy dokręceniem a przekręceniem. Było wszędzie sucho. Wyparowało też blisko 2l na dystansie ok 1300km. pozostał jednak osad po płynie w rejonie odpowietrznika. Jak masz podobne patenta na odpowietrzniku. powycieraj do czysta wokoło i obserwuj, czy pojawia się osad. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dijkstra Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Zgłoś Opublikowano 4 Sierpnia 2014 7 biegowy manual w vette? NIE CYTUJEMY OBRAZKÓW STARY WILKU ; ] Przynajmniej 4 biegi w codziennym życiu możesz sobie darować, już pierwszy viper palił gumę z 6 (ostatniego) biegu ;] Na pierwszym biegu vette jak pamiętam robi 102km/h 2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dejv667 Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Zgłoś Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Mojemu coupe coś odwaliło i popija sobie płyn chłodniczy. Jak zdiagnozować co mu dolega? Patrzyłem na poziom oleju i jest ok, pod korkiem masła nie ma, nagrzewnica nie cieknie. Co jeszcze sprawdzić, aby mu diagnozę postawić?Węże idące do chłodnicy są twarde czy miękkie? W 911 było już w 2012 roku. Jakoś sobie nie wyobrażam tego.7 bieg można wrzucić tylko z 6. "... I guess it's just the way I'm wired." Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotreek Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Zgłoś Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Węże idące do chłodnicy są twarde czy miękkie? 7 bieg można wrzucić tylko z 6. "... I guess it's just the way I'm wired." na zimnym są miękkie, bo termostat nie puszcza, reszta jest twarda. Na ciepłym nie sprawdzałem, ale termostat wymieniałem po zakupie, więc powinien być ok. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafa Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Zgłoś Opublikowano 4 Sierpnia 2014 W każdym (większym) warsztacie powinni mieć prosty przyrząd do testu zawartości spalin w cieczy chłodzącej. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KHOT Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Zgłoś Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Mam własną firmę Cześć. To w kosmos kiedy lecisz? B-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jonas Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Zgłoś Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Mustangiem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Orgiusz Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Zgłoś Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Mustangiem. Za 120 dłubanym. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kilokush Opublikowano 5 Sierpnia 2014 Zgłoś Opublikowano 5 Sierpnia 2014 https://www.youtube.com/watch?v=DHQ2sHyA9SI 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kacimiierz Opublikowano 6 Sierpnia 2014 Zgłoś Opublikowano 6 Sierpnia 2014 Popatrz sobie w tym coupe czy ci jakiś szkodnik któregoś węża nie zjadł. Kolega parę dni temu pojechał niespełna roczną kią na przegląd, miało być standardowo a okazało się, że jakiś zębacz obgryzł dwa przewody gumowe. 2 tygodnie wcześniej jechał w dłuższa trasę i wszystko było ok a na przeglądzie w zbiorniku pusto. Wycieków pod autem też nie miał, pewnie to było gdzieś "o góry" i dopiero w trakcie jazdy pod cisnieniem spierniczało. Dodatkowo można się pomylić z wodą z klimy, która teraz na potegę leci z pod auta. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dejv667 Opublikowano 6 Sierpnia 2014 Zgłoś Opublikowano 6 Sierpnia 2014 na zimnym są miękkie, bo termostat nie puszcza, reszta jest twarda. Na ciepłym nie sprawdzałem, ale termostat wymieniałem po zakupie, więc powinien być ok.Nie idzie o termostat. Jeśli węże robią się twarde to definitywnie uszczelka pod głowicą. "... I guess it's just the way I'm wired." Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dijkstra Opublikowano 6 Sierpnia 2014 Zgłoś Opublikowano 6 Sierpnia 2014 A to już zależy od silnika, w moim układ chłodzenia jest zamknięty, jego ciśnienie robocze to do 2 lub 3 bary (przy tym ciśnieniu puszcza zawór awaryjny korka chłodnicy), co daje temperaturę wrzenia płynu chłodniczego przy 114*C. Przy tym ciśnieniu węże zawsze są twarde, a tanie zamienniki węży powrotnych do chłodnicy zamieniają się po kilku miesiącach w coś o kształcie gruszki do lewatywy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotreek Opublikowano 7 Sierpnia 2014 Zgłoś Opublikowano 7 Sierpnia 2014 Nie idzie o termostat. Jeśli węże robią się twarde to definitywnie uszczelka pod głowicą. "... I guess it's just the way I'm wired." Może inaczej, nie są twarde jak kamień, ale są twardsze niż przy zgaszonym silniku, po prostu płn w nich płynie pod jakimś tam ciśnieniem i dla tego są twarde. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...