Klaus Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Zgłoś Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Nam płyn uciekał na odpowietrzniku. W cytrynie to takie kapsle jak na wentylach. Cieniutka granica pomiędzy dokręceniem a przekręceniem. Było wszędzie sucho. Wyparowało też blisko 2l na dystansie ok 1300km. pozostał jednak osad po płynie w rejonie odpowietrznika. Jak masz podobne patenta na odpowietrzniku. powycieraj do czysta wokoło i obserwuj, czy pojawia się osad. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dijkstra Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Zgłoś Opublikowano 4 Sierpnia 2014 7 biegowy manual w vette? NIE CYTUJEMY OBRAZKÓW STARY WILKU ; ] Przynajmniej 4 biegi w codziennym życiu możesz sobie darować, już pierwszy viper palił gumę z 6 (ostatniego) biegu ;] Na pierwszym biegu vette jak pamiętam robi 102km/h 2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dejv667 Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Zgłoś Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Mojemu coupe coś odwaliło i popija sobie płyn chłodniczy. Jak zdiagnozować co mu dolega? Patrzyłem na poziom oleju i jest ok, pod korkiem masła nie ma, nagrzewnica nie cieknie. Co jeszcze sprawdzić, aby mu diagnozę postawić?Węże idące do chłodnicy są twarde czy miękkie? W 911 było już w 2012 roku. Jakoś sobie nie wyobrażam tego.7 bieg można wrzucić tylko z 6. "... I guess it's just the way I'm wired." Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotreek Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Zgłoś Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Węże idące do chłodnicy są twarde czy miękkie? 7 bieg można wrzucić tylko z 6. "... I guess it's just the way I'm wired." na zimnym są miękkie, bo termostat nie puszcza, reszta jest twarda. Na ciepłym nie sprawdzałem, ale termostat wymieniałem po zakupie, więc powinien być ok. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafa Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Zgłoś Opublikowano 4 Sierpnia 2014 W każdym (większym) warsztacie powinni mieć prosty przyrząd do testu zawartości spalin w cieczy chłodzącej. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KHOT Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Zgłoś Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Mam własną firmę Cześć. To w kosmos kiedy lecisz? B-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jonas Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Zgłoś Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Mustangiem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Orgiusz Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Zgłoś Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Mustangiem. Za 120 dłubanym. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kilokush Opublikowano 5 Sierpnia 2014 Zgłoś Opublikowano 5 Sierpnia 2014 https://www.youtube.com/watch?v=DHQ2sHyA9SI 1 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kacimiierz Opublikowano 6 Sierpnia 2014 Zgłoś Opublikowano 6 Sierpnia 2014 Popatrz sobie w tym coupe czy ci jakiś szkodnik któregoś węża nie zjadł. Kolega parę dni temu pojechał niespełna roczną kią na przegląd, miało być standardowo a okazało się, że jakiś zębacz obgryzł dwa przewody gumowe. 2 tygodnie wcześniej jechał w dłuższa trasę i wszystko było ok a na przeglądzie w zbiorniku pusto. Wycieków pod autem też nie miał, pewnie to było gdzieś "o góry" i dopiero w trakcie jazdy pod cisnieniem spierniczało. Dodatkowo można się pomylić z wodą z klimy, która teraz na potegę leci z pod auta. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dejv667 Opublikowano 6 Sierpnia 2014 Zgłoś Opublikowano 6 Sierpnia 2014 na zimnym są miękkie, bo termostat nie puszcza, reszta jest twarda. Na ciepłym nie sprawdzałem, ale termostat wymieniałem po zakupie, więc powinien być ok.Nie idzie o termostat. Jeśli węże robią się twarde to definitywnie uszczelka pod głowicą. "... I guess it's just the way I'm wired." Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dijkstra Opublikowano 6 Sierpnia 2014 Zgłoś Opublikowano 6 Sierpnia 2014 A to już zależy od silnika, w moim układ chłodzenia jest zamknięty, jego ciśnienie robocze to do 2 lub 3 bary (przy tym ciśnieniu puszcza zawór awaryjny korka chłodnicy), co daje temperaturę wrzenia płynu chłodniczego przy 114*C. Przy tym ciśnieniu węże zawsze są twarde, a tanie zamienniki węży powrotnych do chłodnicy zamieniają się po kilku miesiącach w coś o kształcie gruszki do lewatywy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotreek Opublikowano 7 Sierpnia 2014 Zgłoś Opublikowano 7 Sierpnia 2014 Nie idzie o termostat. Jeśli węże robią się twarde to definitywnie uszczelka pod głowicą. "... I guess it's just the way I'm wired." Może inaczej, nie są twarde jak kamień, ale są twardsze niż przy zgaszonym silniku, po prostu płn w nich płynie pod jakimś tam ciśnieniem i dla tego są twarde. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kacimiierz Opublikowano 7 Sierpnia 2014 Zgłoś Opublikowano 7 Sierpnia 2014 A to już zależy od silnika, w moim układ chłodzenia jest zamknięty, jego ciśnienie robocze to do 2 lub 3 bary (przy tym ciśnieniu puszcza zawór awaryjny korka chłodnicy), co daje temperaturę wrzenia płynu chłodniczego przy 114*C. Przy tym ciśnieniu węże zawsze są twarde, a tanie zamienniki węży powrotnych do chłodnicy zamieniają się po kilku miesiącach w coś o kształcie gruszki do lewatywy. Nie wiem, może ja się nie znam ale chyba w każdym aucie układ chłodzenia jest układem zamkniętym gdzie bezpiecznik ciśnieniowy jest zazwyczaj w korku. Dlatego przy wysokiej temperaturze nie powinno odkręcać się korka bo wywali płyn? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dejv667 Opublikowano 8 Sierpnia 2014 Zgłoś Opublikowano 8 Sierpnia 2014 Poziom absurdalności wypowiedzi miłośników Fiata Coupe mnie poraża. Zastanawiam się po co kupowałem turbo skoro 130konne 1,8 robi bez problemu 240-250. Wersje turbo kładą na łopatki wszystko a do tego prowadzą się tak, że 200km autostradą z przelotową 280kmh to czysty relaks. W drodze po bułki robi się na luzie 911 Turbo czy innego Supercara a po montażu gwintu za 700 euro można gonić po torze niemal wszystko... Wśród innych grup też tak jest? "... I guess it's just the way I'm wired." Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Je m appelle Ferdinand Opublikowano 8 Sierpnia 2014 Zgłoś Opublikowano 8 Sierpnia 2014 Wśród BMW dyskutujemy tylko o tym, który blacharz jest dobry i tani oraz że Vanosy do regeneracji wysyłamy tylko gościowi w Łodzi. Na jeżdżenie jest niestety mało czasu pomiędzy naprawami. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotreek Opublikowano 8 Sierpnia 2014 Zgłoś Opublikowano 8 Sierpnia 2014 Poziom absurdalności wypowiedzi miłośników Fiata Coupe mnie poraża. Zastanawiam się po co kupowałem turbo skoro 130konne 1,8 robi bez problemu 240-250. Wersje turbo kładą na łopatki wszystko a do tego prowadzą się tak, że 200km autostradą z przelotową 280kmh to czysty relaks. W drodze po bułki robi się na luzie 911 Turbo czy innego Supercara a po montażu gwintu za 700 euro można gonić po torze niemal wszystko... Wśród innych grup też tak jest? "... I guess it's just the way I'm wired." To mam jakieś słabe to 1,8 bo co prawda nie sprawdzałem ile poleci, ale jak miałem 190 na blacie to na obrotomierzu za wiele nie zostało do odcinki :) Nie ma się co czarować, fiat coupe to stare auto i ani nie jest jakoś mega wygodne na długie trasy, a w wersji 1.8 jak bym miał jechać gdzieś dalej autostradowymi prędkościami, to chyba bym sobie stopery do uszu musiał wstawić. Fanboystwo gorsze od faszyzmu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KAX_ Opublikowano 8 Sierpnia 2014 Zgłoś Opublikowano 8 Sierpnia 2014 To są dyskusje o <span style='color: red;'>[ciach!]</span>łach na forum alfiarzy za to omawiają poważne sprawy jak np. dlaczego w niektórych alfach nie ma uchwytu na napoje? Jak by ktoś nie wiedział to uchwytu nie ma bo w tak wyrafinowanym aucie jakim jest Fia... tfu wróć Alfa Romeo nie powinno się pić ani co gorsza jeśc :lol: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dijkstra Opublikowano 8 Sierpnia 2014 Zgłoś Opublikowano 8 Sierpnia 2014 Nie wiem, może ja się nie znam ale chyba w każdym aucie układ chłodzenia jest układem zamkniętym gdzie bezpiecznik ciśnieniowy jest zazwyczaj w korku. Dlatego przy wysokiej temperaturze nie powinno odkręcać się korka bo wywali płyn? W corolli 1.6 vvti mam układ chłodzenia otwarty - korek zbiorniczka wyrównawczego ma otwór wyrównujący ciśnienie. Wszystkie węże są zawsze miękkie, a sam korek nawet nie jest zakręcany, tylko nakładany i można go sobie otwierać kiedy się chce. Wada - co kilka miesięcy muszę dolewać litr demineralizowanej. PS. Nawiązując do wcześniejszej rozmowy o promieniu skrętu RWD vs FWD - w sobotę musiałem podjechać po pracy w miejsce, gdzie zazwyczaj zajeżdżam służbową toyotą aygo. Kompakt e36 zawrócił na raz z zapasem jakieś 20cm tam, gdzie aygo brakuje jakieś 50cm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jonas Opublikowano 8 Sierpnia 2014 Zgłoś Opublikowano 8 Sierpnia 2014 Poziom absurdalności wypowiedzi miłośników Fiata Coupe mnie poraża. Zastanawiam się po co kupowałem turbo skoro 130konne 1,8 robi bez problemu 240-250. Wersje turbo kładą na łopatki wszystko a do tego prowadzą się tak, że 200km autostradą z przelotową 280kmh to czysty relaks. W drodze po bułki robi się na luzie 911 Turbo czy innego Supercara a po montażu gwintu za 700 euro można gonić po torze niemal wszystko... Wśród innych grup też tak jest? "... I guess it's just the way I'm wired." Na forumie Seicento najczęściej przechwalali się ludzie mający zdłubane jaszczomby, a to na 1.2, 1.2 T albo 1.4 T. Ten ostatni może faktycznie zawstydzić niejednego Skodziarza na prostej, bo to jakieś 160 KM i 800 kg. Potem przychodzi łuk i trakcja kończy się proporcjonalnie do wielkości jaj kierowcy. Na forumie dresiarzy było na tyle dziwnie i obco, że niespecjalnie się przejąłem, jak jakiś mod któremu prostacko skopałem nadęte ego dał mi permbana. Tam i tak bez 2.8 na wąskiej lampie (moście? lampie? moście? nigdy nie pamiętam) nie ma czego szukać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dijkstra Opublikowano 8 Sierpnia 2014 Zgłoś Opublikowano 8 Sierpnia 2014 Hmm, z przykrością stwierdzam, że trójmiejskie forum BMW jest nudne i konwencjonalne. Przejawy tuningu wizualnego są ostro krytykowane, tuning mechaniczny - ceniony praktycznie tylko jeżeli schnitzer, hartge etc. Wszyscy sobie pomagają, kilka osób ogłasza się z usługami elektronicznymi, diagnostycznymi i mechanicznymi za bardzo małe pieniądze. Pożyczamy sobie przepływomierze w celach diagnostycznych etc. Nikt nie twierdzi, że stare bmw to cud techniki, ale każdy je lubi i dba jak może. Jest kilka perełek w rodzaju E36 z `V8 4.4l, kompakt E36 z S50B30, ktośtam kupił ostatnio alpinę B12, ktośtam kupił coupe M52B28 i doprowadza je do stanu fabrycznego, kupując fabryczną skórzaną tapicerkę za 8K i dokupując wyposażenie, z którym E36 nie wyjeżdżały z fabryki nawet w individualu. Ale każdy jest zadziwiająco normalny. Chłopcy co tydzień umawiają się na schellu przy obwodnicy, żeby pogadać o <span style='color: red;'>[ciach!]</span>łach, jak ktoś się żeni, to myją i woskują samochody, żeby zrobić małą defiladę. Praktycznie każdy opanował zasady ortografii i interpunkcji w stopniu więcej, niż przeciętny w tym kraju. Głowę dam uciąć, że na korytarzu mówią dzień dobry sąsiadom. Ale fakt, trójmiasto od zawsze było w kulturalnej awangardzie tego kraju ;]]] Od czasu do czasu tylko ktoś nowy kupi jakieś auto z silnikiem R4 i stwierdza, że jednak ma za mało mocy, po czym wylicza, że koszt swapa ze szwagrem ze sprzedażą wyjętych części wyniesie go max 1000zł i cała historia zaczyna się od początku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KHOT Opublikowano 8 Sierpnia 2014 Zgłoś Opublikowano 8 Sierpnia 2014 To są dyskusje o [ciach!]łach na forum alfiarzy za to omawiają poważne sprawy jak np. dlaczego w niektórych alfach nie ma uchwytu na napoje? Jak by ktoś nie wiedział to uchwytu nie ma bo w tak wyrafinowanym aucie jakim jest Fia... tfu wróć Alfa Romeo nie powinno się pić ani co gorsza jeśc :lol: Bicz pliz: :lol: 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KAX_ Opublikowano 8 Sierpnia 2014 Zgłoś Opublikowano 8 Sierpnia 2014 (edytowane) Rozjebał system :lol: Dobrze, że nie wchodziłem tam od ponad pół roku bo by zwoje mózgowe wyprostowało :D Edytowane 8 Sierpnia 2014 przez KAX_ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KHOT Opublikowano 8 Sierpnia 2014 Zgłoś Opublikowano 8 Sierpnia 2014 Rozjebał system :lol: Dobrze, że nie wchodziłem tam od ponad pół roku bo by zwoje mózgowe wyprostowało :D Proszę Cię, to jeszcze nic w porównaniu do tego co się potrafi dziać na alfaholikowym fejsbuku, albo co wyprawia "kleine krokodilla"... :lol: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dijkstra Opublikowano 8 Sierpnia 2014 Zgłoś Opublikowano 8 Sierpnia 2014 Gdzie ja takie tabliczki widziałem... aha, już mi się przypomniało, nic dziwnego, że alfa może kojarzyć się z elegancją, włoską... trumną ;] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aurora001 Opublikowano 8 Sierpnia 2014 Zgłoś Opublikowano 8 Sierpnia 2014 (edytowane) Panowie przypomnijcie. Gdzie w warszawie dobrze regeneruja odblysniki lamp? I jak ksztaltuja sie obecnie ceny kompletnego lakierowania samochodu wraz z przygotowaniem pod, tzn pilling, szlifowanie, podklad , zabezpieczenie BEZ KOSZTU samego lakieru. Lakier to dosc specyficzna rzecz... bo kolor lightning blue albo inaczej viggen blue. w 2008r jakies 800$ za sama farbe podobno i cholernie ciezko dostepna. Edytowane 8 Sierpnia 2014 przez Aurora001 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dejv667 Opublikowano 8 Sierpnia 2014 Zgłoś Opublikowano 8 Sierpnia 2014 W moim fiacie też brakuje mi uchwytu na kubek - i to bardzo! Nie mogę się delektować smakiem i aromatem włoskiej kawy... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Imperator Kret Opublikowano 9 Sierpnia 2014 Zgłoś Opublikowano 9 Sierpnia 2014 Nic dziwnego, włoskiej kawy nie pija się z kubków ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Je m appelle Ferdinand Opublikowano 9 Sierpnia 2014 Zgłoś Opublikowano 9 Sierpnia 2014 Do E36 ceny oryginalnego uchwytu na kubek dochodzą do 300-400 PLN :lol: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kacimiierz Opublikowano 9 Sierpnia 2014 Zgłoś Opublikowano 9 Sierpnia 2014 Ja mam uchwyt na kubek i w ogóle z niego nie korzystam. Mogę wam sprzedać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...