Havoc Opublikowano 20 Października 2014 Zgłoś Opublikowano 20 Października 2014 Z powyższej faukcji "1,3 Benzyna- Wankiel" -nie mówcie mi że to się tak odmienia..? O_o :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kilokush Opublikowano 20 Października 2014 Zgłoś Opublikowano 20 Października 2014 Z powyższej faukcji "1,3 Benzyna- Wankiel" -nie mówcie mi że to się tak odmienia..? O_o :D Dla mnie to jest fajne auto na papierze. Idealne do stania pod blokiem i powodowania bólu [gluteus maximus] u sąsiadów. Wrzucał bym na FB fotki żeby wkurzać znajomych #1.3Wankiel #TyleMocyZLitra #NeedForSpeedWOW Ale, że robię dużo (20-25 tys. km w tamtym roku) kilometrów rocznie to dla mnie jest to samochód fajny tylko w teorii. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Imperator Kret Opublikowano 20 Października 2014 Zgłoś Opublikowano 20 Października 2014 Proszę Cię, nikt nie kupuje RX-8 do robienia długich tras :lol: Równie dobrze mógłbyś powiedzieć, że Evo/Sti nie są dla Ciebie. Swoją drogą 20-25k rocznie to wcale nie jest dużo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raptor Opublikowano 20 Października 2014 Zgłoś Opublikowano 20 Października 2014 (edytowane) na pewno z tym silnikiem nie nadaje się na daily - chociaż przez 2 lata moja żona codziennie jeździła nią do pracy (max 20km dziennie) + 2-3x w miesiącu w weekendy auto robiło trasę 400-700km - łącznie w 3 lata zrobiło 47kkm a w kolejne 2 lata już tylko 12kkm tyle że już nie jest używane jako daily a do zabawy i wyjazdy w trasy na codzień mam teraz E36 (2.5 roku nabite 43kkm). Edytowane 20 Października 2014 przez Raptor Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kilokush Opublikowano 20 Października 2014 Zgłoś Opublikowano 20 Października 2014 Proszę Cię, nikt nie kupuje RX-8 do robienia długich tras :lol: Równie dobrze mógłbyś powiedzieć, że Evo/Sti nie są dla Ciebie. Swoją drogą 20-25k rocznie to wcale nie jest dużo. Ja wiem, że te samochody nie są dla mnie. Mocniejsze auto mam głównie po to żeby długa jazda krajówką czy Ską/autostradą nie była męcząca ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ULLISSES Opublikowano 20 Października 2014 Zgłoś Opublikowano 20 Października 2014 Głównym problemem jest to, że oszczędzili na turbinie i moment zaczyna spadać już powyżej 4k RPM.Moc powyżej 3000rpm mnie zupełnie nie interesuje. Spalanie? Jeżdżąc dynamicznie około 9l. Na trasie jadąc w granicach 100 km/h spada do około 6.Tylko Ty masz chyba mniejszą budę, o ile mnie pamięć nie myli. A na weekendowe auto to się kupuje takie coś: http://otomoto.pl/bmw-730-1reka-z-niemiec-rezerwacja-C34173856.html jonas, kupuj. Tylko nie gadaj, że byś nie kocykował. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Imperator Kret Opublikowano 20 Października 2014 Zgłoś Opublikowano 20 Października 2014 (edytowane) Tak, ja mam Focusa i wersję 150 KM. Spalanie to głównie styl jazdy, bo znajomy znajomego ma Mondeo z 1.6 EB i podobno mu pali 6-7 litrów. Na forum Forda niektórzy chwalą się średnią w okolicach 6 w Focusie. Ja raz zszedłem do 6 litrów jako eksperyment. Nie mam zamiaru powtarzać tego wyczynu, bo całą drogę myślałem czym mam się zająć w trakcie jazdy :P Z moich obserwacji w powtarzalnych warunkach to tak: Autostrada 150 km/h - 9 l Krajówka 120 km/h - 7-7,5 l Krajówka 100 km/h - 5,5-6 l EDIT: O przepraszam, raz zszedłem z nudów do 4,x litra :P 60 km/h na tempomacie i jazda po kaszubskich wioskach. Edytowane 20 Października 2014 przez Puma Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dijkstra Opublikowano 20 Października 2014 Zgłoś Opublikowano 20 Października 2014 I co? Swap co 90 000 km za 20 000 zł (14 tys. silnik + robocizna) :D? Nie, nawet przy założeniu, że jeździłbym tym codziennie do pracy (wątpliwe), to więcej niż 15K rocznie nie zrobię. Jako auto powiedzmy rodzinne mam corollę, a jak przyjdzie jej czas, pewnie innego tego typu wozidła. Bardziej chodzi o jednorazowy zakup egzemplarza z padniętym/padającym wanklem, wymianę na starcie i cieszenie się nim 3-4 lata, a później sprzedaż. Chodzi o to, że są samochody, do których mam podejście szczególne i myślę o nich w kategoriach bardziej hobby, niż środka transportu. RX zawsze do nich należały, lubiłem 7, a 8 mnie urzekł praktycznie wszystkim od kiedy opublikowali draft tego samochodu. Z mojego punktu widzenia to jest trochę jak święty gral - jedyny samochód z wanklem uparcie utrzymywany przy życiu wbrew wszystkiemu. Kwintesencja niepraktycznej idei, która jest częścią idei samochodu w ogóle. Podobnie jak np. lotus/caterham 7, którego nota bene też kiedyś chciałbym posiąść, choć raczej pewnie dane mi będzie posiadanie co najwyżej repliki, o ile w ogóle. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jonas Opublikowano 20 Października 2014 Zgłoś Opublikowano 20 Października 2014 Moc powyżej 3000rpm mnie zupełnie nie interesuje. Może czas już pomyśleć o Azylu siostro? A na weekendowe auto to się kupuje takie coś: http://otomoto.pl/bmw-730-1reka-z-niemiec-rezerwacja-C34173856.html jonas, kupuj. Tylko nie gadaj, że byś nie kocykował. Skrzynia biegów: automatycznaJak mam w tym niby uzyskać <span style='color: red;'>[ciach!]</span>lnięcie na czwórce, co? Nie kocykowałbym, brzydka niezgrabna landara z wnętrzem typu "stary człowiek", na domiar złego niemiecka. Zalet nie stwierdzam. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kilokush Opublikowano 20 Października 2014 Zgłoś Opublikowano 20 Października 2014 Nie mam znajomych mechaników żeby się tak bawić ale jak już miałbym coś na weekend tylko to bym wolał coś takiego chociażby http://allegro.pl/mitsubishi-3000gt-vr4-twin-turbo-i4680521186.html 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jonas Opublikowano 20 Października 2014 Zgłoś Opublikowano 20 Października 2014 Co ty stary, Poloneza kupiłeś? 2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kilokush Opublikowano 20 Października 2014 Zgłoś Opublikowano 20 Października 2014 (edytowane) Co ty stary, Poloneza kupiłeś? Takie coś też bym mógł mieć :D Ta Lancia wnętrzem kładzie na łopatki każde BMW i Merca z tamtych lat ( początek produkcji 2001 rok). Merc był jeszcze wtedy w epoce kamienia łupanego i kwadratowych topornych wnętrz. http://otomoto.pl/lancia-thesis-2-4jtd-150km-2003r-full-mega-stan-C34822781.html Edytowane 20 Października 2014 przez Kilokush Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Twój Pan Opublikowano 20 Października 2014 Zgłoś Opublikowano 20 Października 2014 A na weekendowe auto to się kupuje takie coś: http://otomoto.pl/bmw-730-1reka-z-niemiec-rezerwacja-C34173856.html Jak jesteś osiemdziesiecioletnim emerytowanym SSmanem z głodową emeryturą, to do jezdzenia na działkę albo do lasu na grzyby jak znalazł. 3 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dijkstra Opublikowano 20 Października 2014 Zgłoś Opublikowano 20 Października 2014 Nie wiem, może wychowałem się na innych filmach, ale dla mnie 'weekendowa zabawka' to coś, co wyciąga się w weekend żeby się przejechać bocznymi ścieżkami z bananem na twarzy, pojechać do lokalnego kurortu wypoczynkowego etc. A nie raz w tygodniu jechać do kościoła i hipermarketu. Albo na działkę. E32 łapie się na drugą definicję, nadaje się też na auto do codziennej jazdy ze wsi do miasteczka 15K mieszkańców gdzie pracujesz - może nawet jakiś prestiż przy okazji załapiesz wśród lokalnej społeczności. Fun z jazdy weekendowej - żaden z powodu gabarytów i masy. Równie dobrze mogę sobie solarisem urbino do zoo pojechać, nawet większy fun będę miał, bo piwo mogę wypić. Jako miejskie wozidło się nie sprawdza, bo zaparkowanie tego na każdym osiedlu - sypialni w rodzaju tarchomin/białołęka to już problem, a zaparkowanie tego w centrum każdego miasta 200K+ mieszkańców to już duży problem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niemiec Opublikowano 20 Października 2014 Zgłoś Opublikowano 20 Października 2014 (edytowane) Co ty stary, Poloneza kupiłeś? Nawet z Olsztyna furka, dzisiaj będę nawet w okolicach tego komisu, zajść i zarezerwować ją tobie? ;) Poza tym, że jest włoska to musi być z nią coś jeszcze nie tak, bo nie widziałem jej jeżdżącej po mieście. Edytowane 20 Października 2014 przez Niemiec Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Twój Pan Opublikowano 20 Października 2014 Zgłoś Opublikowano 20 Października 2014 Ogłoszenie wisi już dość długo, ciekawe co z nią nie tak. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jonas Opublikowano 20 Października 2014 Zgłoś Opublikowano 20 Października 2014 Nawet z Olsztyna furka, dzisiaj będę nawet w okolicach tego komisu, zajść i zarezerwować ją tobie? ;)Niezła próba wkręcenia się na stanowisko osobistego konsjerża. Nie, dzięki, nie fatyguj użendniczego tyłka, mówiłem że nie mam miejsca na kocyku. Poza tym, że jest włoska to musi być z nią coś jeszcze nie tak, bo nie widziałem jej jeżdżącej po mieście. Ogłoszenie wisi już dość długo, ciekawe co z nią nie tak.No jak co - durzo pali i som drogie czenści. Albo zwyczajnie szkoda komuś tego upalać i kocykuje hardo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slavok Opublikowano 20 Października 2014 Zgłoś Opublikowano 20 Października 2014 Rypnął bym jakiś długi post, ale siedzę na telefonie. Co do tych tfsi/tsi- 23kkm i nic nie klęknęło. Zobaczymy co będzie dalej. Niebywały sukces niemieckiej inżynierii :) 3 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KWS89 Opublikowano 20 Października 2014 Zgłoś Opublikowano 20 Października 2014 Wiesz... Według legendy tego tematu to powinno już dawno spłonąć w ogniu piekielnym a laweciarz miał być moim kontaktem ICE.;) Swoją drogą- gdzies widziałem post o byciu królikiem doświadczalnym- królikami były osoby z 1.6 i 2.0 FSI.;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dejv667 Opublikowano 20 Października 2014 Zgłoś Opublikowano 20 Października 2014 Takie coś też bym mógł mieć :D Ta Lancia wnętrzem kładzie na łopatki każde BMW i Merca z tamtych lat ( początek produkcji 2001 rok). Merc był jeszcze wtedy w epoce kamienia łupanego i kwadratowych topornych wnętrz. http://otomoto.pl/lancia-thesis-2-4jtd-150km-2003r-full-mega-stan-C34822781.html Nawet mnie jako fana tej marki przeraża osławiona bezawaryjność Teresy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kilokush Opublikowano 20 Października 2014 Zgłoś Opublikowano 20 Października 2014 Nawet mnie jako fana tej marki przeraża osławiona bezawaryjność Teresy. Aż tak źle :D żaden silnik się nie nadaję? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dejv667 Opublikowano 20 Października 2014 Zgłoś Opublikowano 20 Października 2014 Aż tak źle :D żaden silnik się nie nadaję?Silniki to najmniejszy problem bo tam nie siedzi nic nowego - praktycznie tylko stare jednostki w nowym opakowaniu. Osobiście stawiałbym na V6 lub 20vT. Korozja na wielu elementach. Problemy z elektroniką odpowiedzialną za wszystko poza silnikiem. Generalnie na forum LKP są całe tematy o przywracaniu do życia Thesisów. Z jednej strony całe życie z makaronami nauczyło mnie, że nigdy nie jest aż tak tragicznie jak się powszechnie uważa - z drugiej niektóre problemy nie są aż tak proste jak fani marki by sobie życzyli. 2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jonas Opublikowano 20 Października 2014 Zgłoś Opublikowano 20 Października 2014 Lancia już nie istnieje przecież. Znany sabotażysta Sergio Marchionne ma jeszcze osobowego Fiata do wykończenia i Alfę do sprzedania VAGowi. Na razie idzie mu całkiem nieźle. Tymczasem dobre niemieckie auto przeprowadza próbę dymnej osłony. https://www.youtube.com/watch?v=ADvcVkSWw0A 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kilokush Opublikowano 20 Października 2014 Zgłoś Opublikowano 20 Października 2014 Syndrom wściekłego diesla :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konar Opublikowano 20 Października 2014 Zgłoś Opublikowano 20 Października 2014 Nawet z Olsztyna furka, dzisiaj będę nawet w okolicach tego komisu, zajść i zarezerwować ją tobie? ;) Poza tym, że jest włoska to musi być z nią coś jeszcze nie tak, bo nie widziałem jej jeżdżącej po mieście. Ten komis to Cytryn i Gumiak z tego co poczta pantoflowa niesie. Kiedyś sam pofatygowałem się szukać samochodu, to oczywiście plak i różne szpachle. Ale czasem widuje ramki od rejestracji z ich namiarami. Może nie wszystko to drutowana kupa? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slavok Opublikowano 20 Października 2014 Zgłoś Opublikowano 20 Października 2014 (edytowane) dlatego wolę proste konstrukcje ;) UPS :) Edytowane 20 Października 2014 przez SEKS_DESTRUKTOR Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kilokush Opublikowano 21 Października 2014 Zgłoś Opublikowano 21 Października 2014 http://www.mobile.de/pl/marka/bmw/model/m3/vhc:car,pgn:2,pgs:10,srt:price,sro:asc,mke:bmw,mdl:m3,frn:2005-01,frx:2012-12,vcg:limousine/pg:vipcar/200262838.html Piękne auto ale wnętrza nudniejszego się chyba nie da zrobić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dijkstra Opublikowano 21 Października 2014 Zgłoś Opublikowano 21 Października 2014 UPS :) W 'normalnym' jak pęknie wał też jest UPS. Pewnie ktoś przegiął z przesuwaniem ogranicznika obrotów - podobno do 20RPM wankel jest się w stanie rozkręcić na turbinie i wówczas kończy się jak na foto. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Imperator Kret Opublikowano 21 Października 2014 Zgłoś Opublikowano 21 Października 2014 http://www.mobile.de/pl/marka/bmw/model/m3/vhc:car,pgn:2,pgs:10,srt:price,sro:asc,mke:bmw,mdl:m3,frn:2005-01,frx:2012-12,vcg:limousine/pg:vipcar/200262838.html Piękne auto ale wnętrza nudniejszego się chyba nie da zrobić. Co jest nie tak z wnętrzem? Ja może jestem dziwny, ale jeżdżąc szybko(a M3 raczej się tak jeździ) to patrzę na drogę a nie na deskę rozdzielczą czy fotele :P Jest 420 KM, napęd na tył i ryczące V8. Dopóki fotele dobrze trzymają i są wygodne to reszta wnętrza jest mało istotna. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kilokush Opublikowano 21 Października 2014 Zgłoś Opublikowano 21 Października 2014 Co jest nie tak z wnętrzem? Ja może jestem dziwny, ale jeżdżąc szybko(a M3 raczej się tak jeździ) to patrzę na drogę a nie na deskę rozdzielczą czy fotele :P Jest 420 KM, napęd na tył i ryczące V8. Dopóki fotele dobrze trzymają i są wygodne to reszta wnętrza jest mało istotna. To ciekaw jestem co sądzisz o wnętrzu Corvette C6 :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...