Konar Opublikowano 28 Października 2014 Zgłoś Opublikowano 28 Października 2014 Cokolwiek byleby w wersji Janusz bądź Czesław edition, wystarczy na ból [gluteus maximus] w ilości dużo. Zazdro plebsu plusik milijon! :>/jk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kilokush Opublikowano 28 Października 2014 Zgłoś Opublikowano 28 Października 2014 http://otomoto.pl/jeep-grand-cherokee-5-7-4x4-overland-summit-europa-C31859896.html Dla samego dźwięku chciałbym mieć to auto. No i wnętrze też niczego sobie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jonas Opublikowano 28 Października 2014 Zgłoś Opublikowano 28 Października 2014 Dlaczego? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kilokush Opublikowano 28 Października 2014 Zgłoś Opublikowano 28 Października 2014 Dlaczego? Dlaczego nie to? http://allegro.pl/bmw-f10-520d-184-km-jasne-wnetrze-skory-navi-aut-i4703031193.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slavok Opublikowano 28 Października 2014 Zgłoś Opublikowano 28 Października 2014 Dlaczego nie to? http://allegro.pl/bmw-f10-520d-184-km-jasne-wnetrze-skory-navi-aut-i4703031193.html Kupić 5kę z najbardziej <span style='color: red;'>[ciach!]</span>iany w dodatku słabym silnikiem... to dopiero bezsens. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konar Opublikowano 28 Października 2014 Zgłoś Opublikowano 28 Października 2014 (edytowane) [...] Jest lepiej, na fakturze napisali "wersja premium". Ani słowa o tym, że to jedyna dostępna z powodu zakończenia produkcji. Premium! Jak Skoda aczfureczka aszusteczka w tedeiku i kombiku, ha! [...] Meh, to nie to samo co hajlajn. Edytowane 28 Października 2014 przez Konar Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Imperator Kret Opublikowano 28 Października 2014 Zgłoś Opublikowano 28 Października 2014 Ten diesel w F10 robi setkę w 8,1. Szaleństwa nie ma ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aurora001 Opublikowano 28 Października 2014 Zgłoś Opublikowano 28 Października 2014 (edytowane) Panowie wracajac do tych partaczy co robili mi samochod. Zrobilismy dzisiaj test wrzenia plynu hamulcowego z korka. 150oC. 150oC150oCPanowie z becar na bemowie szukujta sie na duza ugode bo samochod czeka inaczej na rzeczoznawce i bedziemy brac plyn z tloczka gdzie na 99% temp. wrzenia bedzie sporo nizsza podobno... A tak w ogole to musze wrzucic jeszcze troche bo robie generalke silnika zawiasu i pare innych szpeji zeby zrobic troche wiekszego hot hatcha...Pierwszy cylinder trzyma tylko 11 bar, a tak to 7.8-9.5. Edytowane 28 Października 2014 przez Aurora001 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Imperator Kret Opublikowano 28 Października 2014 Zgłoś Opublikowano 28 Października 2014 Tu sama biedota z dieslami, a na XUPie nikt się nie zniży do pojemności 1.6. Ja się raz wygłupiłem i do tej pory odnoszą się tam do mnie pogardliwie. A czy ktoś na XUPie ma w ogóle 2l i wyżej? wayne 1,2(wow, ta moc ;) ), ja 1,6, Ty 1,6(aktualnie :P ), Maciek 1,8, KWS 1,8, slavoka nie licze, bo śmiga traktorem, krecik też chyba ma wynajętego traktora. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kilokush Opublikowano 28 Października 2014 Zgłoś Opublikowano 28 Października 2014 A czy ktoś na XUPie ma w ogóle 2l i wyżej? wayne 1,2(wow, ta moc ;) ), ja 1,6, Ty 1,6(aktualnie :P ), Maciek 1,8, KWS 1,8, slavoka nie licze, bo śmiga traktorem, krecik też chyba ma wynajętego traktora. Będę o tym pamiętał za każdym razem czytając komentarze w stylu: "tylko 290 KM z 5.7L? G*wno!" Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chemiczny_ali Opublikowano 29 Października 2014 Zgłoś Opublikowano 29 Października 2014 A czy ktoś na XUPie ma w ogóle 2l i wyżej? wayne 1,2(wow, ta moc ;) ), ja 1,6, Ty 1,6(aktualnie :P ), Maciek 1,8, KWS 1,8, slavoka nie licze, bo śmiga traktorem, krecik też chyba ma wynajętego traktora. Na XUPie byłem raz czy dwa więc chyba się nie łapie, z pojemnością 1995cm3 też słabo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Imperator Kret Opublikowano 29 Października 2014 Zgłoś Opublikowano 29 Października 2014 Niedługo się zmieni, jonas dostanie w końcu tego RR 5.0 V8 ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaciekCi Opublikowano 29 Października 2014 Zgłoś Opublikowano 29 Października 2014 Będę o tym pamiętał za każdym razem czytając komentarze w stylu: "tylko 290 KM z 5.7L? G*wno!" 143KM z 1.8L = 79KM z litra (wolnossący)290KM z 5.7L = 50KM z litra (wolnossący) czyli G*wno! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kilokush Opublikowano 29 Października 2014 Zgłoś Opublikowano 29 Października 2014 W latach 70... Dzis np. Mustang ma 89 KM z litra więc Mitsu to g wno. W latach 70 Civic wyciagal 46 KM z litra wiec tez g owno. O Nm z L juz nie mowiac... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Je m appelle Ferdinand Opublikowano 29 Października 2014 Zgłoś Opublikowano 29 Października 2014 A w połowie lat 90 bmw wyciągało 100km z litra. G. or not G.? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kilokush Opublikowano 29 Października 2014 Zgłoś Opublikowano 29 Października 2014 I co ile KM Vanos do wymiany? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Je m appelle Ferdinand Opublikowano 29 Października 2014 Zgłoś Opublikowano 29 Października 2014 I co ile KM Vanos do wymiany? Co 500 000 kilometrów. Nie trzeba wymieniać, wystarczy regenerować. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dejv667 Opublikowano 29 Października 2014 Zgłoś Opublikowano 29 Października 2014 Przebijam. Lancia 1985 272KM Z 1000ccm 142KM z 1000ccm w wersji ulicznej. Motosport pokazuje, że każdy producent potrafił, ale nie każdemu się opłacało. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaciekCi Opublikowano 29 Października 2014 Zgłoś Opublikowano 29 Października 2014 Przebijam.Renault 2014 475KM z 1000ccmMotorsport pokazuje, że osiągi torowe nijak mają się do rzeczywistości i porównywaliśmy jednostki wolnossące a nie turbo. ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kilokush Opublikowano 29 Października 2014 Zgłoś Opublikowano 29 Października 2014 To może zejdźmy na ziemię i porównajmy normalne samochody z tego samego segmentu i mniej więcej cenowo. Dodge Charger 2006 V6 3.5L 250KM = 71,4 Dodge Charger 2006 V8 6.1L 425KM = 69,7 Cadillac STS 2005 V6 3.6L 306 KM = 85 Cadillac STS 2005 V8 4.6L 324 KM = 70 BMW E60 2003 I6 3L 231 KM = 77 BMW E60 2003 V8 4.8L 367 KM = 76,5 Merc 2002 E500 5L 306 KM = 61,2 Merc 2002 E-klasa V6 3.5L 272 KM = 77,7 Zaraz ktoś wyskoczy z Ferrari i innymi wyżyłowanymi jednostkami z egzotyków to taka ciekawostka. W 355 wymiana paska rozrządu zajmuje 40 roboczogodzin. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chemiczny_ali Opublikowano 30 Października 2014 Zgłoś Opublikowano 30 Października 2014 To porównuj chociaż te same roczniki, a nie wyskakujesz z jakimiś cenami: BMW E60 2006 I6 2.5L 218 KM = 87.2 BMW E60 2006 I6 3L 258 KM = 86 A co do większych pojemności to dlaczego nie: BMW E60 2006 V10 5L 507 KM = 101,4 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Orgiusz Opublikowano 30 Października 2014 Zgłoś Opublikowano 30 Października 2014 Gdzie mogę sobie wsadzić moje 74KM z 1l? I fajnie jest puszczać suche dane. Bo wyzwaniem jest pokazanie przebiegu krzywych mocy i momentu ;] Co z tego że mam 99KM skoro dostęp do nich zaczyna się tuż przed czerwoną kreską a maks momentu dopiero na 3800? ;] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dejv667 Opublikowano 30 Października 2014 Zgłoś Opublikowano 30 Października 2014 A poniżej 3800 to niby momentu nie ma? Akurat wolnossące silniki z zasady generują dość płaską krzywą momentu oferując 80-90 % max momentu w niemal całym zakresie obrotów. Np "wyżyłowane" silniki hondy oferują wysoki moment o płaskim przebiegu nawet jesli peak tego momentu wypada wysoko. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Je m appelle Ferdinand Opublikowano 30 Października 2014 Zgłoś Opublikowano 30 Października 2014 Przebijam. Lancia 1985 272KM Z 1000ccm 142KM z 1000ccm w wersji ulicznej. Motosport pokazuje, że każdy producent potrafił, ale nie każdemu się opłacało. Stare BMW E36 325 Turbo - 100KM z 1 cylindra, silnik seryjny, 240KM z litra. Problem? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HeatheN Opublikowano 30 Października 2014 Zgłoś Opublikowano 30 Października 2014 Gdzie mogę sobie wsadzić moje 74KM z 1l? I fajnie jest puszczać suche dane. Bo wyzwaniem jest pokazanie przebiegu krzywych mocy i momentu ;] Co z tego że mam 99KM skoro dostęp do nich zaczyna się tuż przed czerwoną kreską a maks momentu dopiero na 3800? ;] Wczoraj widziałem odcinek Zakup kontrolowany z Nissanem GTR, Ferrari Italia.....Kornacki doradzał kierowcy KRĘĆ GO WYŻEJ Więc dziwi mnie Twoje pytanie. Owszem kręcone V8 to inne doznania dźwiękowe:) Swoją drogą niezła ta codzienność za kierownicą na ppc;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dejv667 Opublikowano 30 Października 2014 Zgłoś Opublikowano 30 Października 2014 Stare BMW E36 325 Turbo - 100KM z 1 cylindra, silnik seryjny, 240KM z litra. Problem?to turbo z fabryki? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dejv667 Opublikowano 30 Października 2014 Zgłoś Opublikowano 30 Października 2014 3.6 było w M5 E34 ;) Z ciekawości, co takiego strasznego w tym, że peak momentu leży wysoko? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dejv667 Opublikowano 30 Października 2014 Zgłoś Opublikowano 30 Października 2014 O przepraszam. Akurat lancia montowała swoje podwójnie doładowane silniki do aut ulicznych i w tychże silniczek 1759ccm robił 250KM. Wiesz dlaczego 400KM z M50B25 nie jest dziś żadnym wyczynem a 30 lat temu było? Bo porównując sterowanie silnika wtedy i dziś mamy przepaść nie do zasypania. A wbrew pozorom strojenie i sterowanie to w większości wypadków klucz do tego aby wydobyć naprawdę dużo mocy. Gdyby to wielu starych silników domotać współczesny wtrysk i zestroić to jak należy to by się okazało, że często nawet w seryjnej jednostce są jeszcze rezerwy mocy lub możliwości oszczędzania na paliwie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Imperator Kret Opublikowano 30 Października 2014 Zgłoś Opublikowano 30 Października 2014 Wczoraj widziałem odcinek Zakup kontrolowany z Nissanem GTR, Ferrari Italia.....Kornacki doradzał kierowcy KRĘĆ GO WYŻEJ Więc dziwi mnie Twoje pytanie. Owszem kręcone V8 to inne doznania dźwiękowe:) Swoją drogą niezła ta codzienność za kierownicą na ppc;) V8 do zabawy można kręcić ciągle do odcięcia, ale nie wyobrażam sobie jeździć na co dzień w zakresie dajmy na to 5-7k RPM. Już pomijam wpływ na żywotność silnika, ale po kilkunastu minutach miałbym dość wycia silnika. Zdecydowanie bardziej wolę mieć moment już od 1,5k RPM i wkręcać powyżej 4k RPM tylko w razie konieczności. 2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Imperator Kret Opublikowano 30 Października 2014 Zgłoś Opublikowano 30 Października 2014 (edytowane) W n/a generalnie moment jest w całym zakresie zbliżony. Przy czym problem polega na tym, że jest on stosunkowo niski. Dlatego dopiero mocniejsze silniki równo ciągną w całym zakresie, podczas gdy słabsze w całym zakresie nie ciągną ;) jonas może się wyśmiewać ze skoku momentu w turbobenzynach w okolicy 2-3k RPM, ale faktem jest że moment nawet przy odcięciu nie jest niższy niż w silniku n/a. Po prostu turbo zapewnia dodatkowe np. 100 Nm w średnim zakresie obrotów. I tutaj powrót do mojego stwierdzenia, że moment w 1.6 EB spada powyżej 4k RPM. Owszem, spada w porównaniu z maksymalnym, ale nadal jest to wartość porównywalna lub wyższa niż w silniku n/a. Można porównać 1.6 EB zrobionego na 200 KM z tym silnikiem co wrzucił dejv667. Moc mniejsza, ale moment w całym zakresie wyższy. Edytowane 30 Października 2014 przez Puma Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...