Imperator Kret Opublikowano 21 Grudnia 2014 Zgłoś Opublikowano 21 Grudnia 2014 Biedaki i sknery. Ja tankuję tylko na Orlenie :twisted2: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kilokush Opublikowano 21 Grudnia 2014 Zgłoś Opublikowano 21 Grudnia 2014 Biedaki i sknery. Ja tankuję tylko na Orlenie :twisted2: Ja zazwyczaj też. Ale jak na Marketach mają za 4,30 zł a na Orlenie 4,89 zł mieli to niech sobie "odbijają" na kimś innym. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chemiczny_ali Opublikowano 21 Grudnia 2014 Zgłoś Opublikowano 21 Grudnia 2014 Biedaki i sknery. Ja tankuję tylko na Orlenie :twisted2: Biedak! Tylko Shell i tylko Vpower Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slavok Opublikowano 21 Grudnia 2014 Zgłoś Opublikowano 21 Grudnia 2014 Oj biedaki, biedaki.. jeden z użytkowników tego forum tankuje do swojej vitary czysty metanol. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Imperator Kret Opublikowano 21 Grudnia 2014 Zgłoś Opublikowano 21 Grudnia 2014 (edytowane) Gdyby była jakakolwiek różnica w Foce to może. Ale próbowałem Vpower i Vpower Racing - zero różnicy. Swoją drogą u mnie nie ma takich różnic na stacjach. Orlen w Piekarach 4,64 zł(z Business Tank 4,60 zł) a koło Tesco w Chorzowie jest 4,49 zł. Nie wiem jak na Orlenie 100 metrów za Tesco, ale zawsze było 10 gr taniej niż w Piekarach ;) Oj biedaki, biedaki.. jeden z użytkowników tego forum tankuje do swojej vitary czysty metanol. No to rzeczywiście burżuazja :grin: http://allegro.pl/metanol-techniczny-20l-bezwodny-czysty-99-99999-i4907008949.html Edytowane 21 Grudnia 2014 przez Gordon Ramsay Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grimlock Opublikowano 21 Grudnia 2014 Zgłoś Opublikowano 21 Grudnia 2014 (edytowane) Biedak! Tylko Shell i tylko Vpower Pamiętaj, że podstawowy VPower w Polsce to benzyna z Orlenu + dolewany komponent Shella. Ale np. taki VPower Racing 99+ (teraz chyba Nitro?) był produkowany i sprowadzany z rafinerii z Francji. Z olejem napędowym bywało różnie, często był kupowany od Slovnaftu. Edytowane 21 Grudnia 2014 przez Grimlock Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chemiczny_ali Opublikowano 21 Grudnia 2014 Zgłoś Opublikowano 21 Grudnia 2014 Z Orlenu? A chce im się wozić to na wyspy? U mnie nie ma zwykłego vpower, tylko jakieś tam nitro+. Ogólnie to raz wlałem zwykłe jakieś fuel save czy coś takiego, nie widziałem różnicy to zostałem przy nitro, bo od samej nazwy auto szybciej jedzie :twisted2: Na poważnie to jak miałem 106'tkę to jak tankowałem auto na jednej hipermarketowej stacji to silnik chodził cichutko i równo, jak tylko zalałem coś innego (włącznie z ultimate czy vpower) to silnik chodził jakby zaraz miał się rozpaść :-D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klaus Opublikowano 21 Grudnia 2014 Zgłoś Opublikowano 21 Grudnia 2014 http://www.dziennikzachodni.pl/artykul/zdjecia/3691738,wypadek-w-katowicach-na-dts-wypadek-na-luku-w-strone-sosnowca-zniszczona-honda-civic-zdjecia,4655450,id,t,zid.html http://www.dziennikzachodni.pl/artykul/3686388,koszmarny-wypadek-na-dts-samochod-rotrzaskal-sie-na-slupie-drastyczne-wideo,id,t.html Wrzucam pod rozwagę, by nasi forumowi hondziarze i nie tylko hondziarze nie przecenili możliwości sprzętu i swoich. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kacimiierz Opublikowano 21 Grudnia 2014 Zgłoś Opublikowano 21 Grudnia 2014 (edytowane) Dwa najbardziej popularne zakręty pod względem wypadania na DTŚ w Katowicach. Tam gdzie ta biała honda się rozbiła to ja wczoraj jechałem koło 80 na letnich oponach...więc nie wiem ile on musiał jechać żeby go wyrzuciło. Edytowane 21 Grudnia 2014 przez Kacimiierz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Imperator Kret Opublikowano 21 Grudnia 2014 Zgłoś Opublikowano 21 Grudnia 2014 (edytowane) Jest filmik z tego wypadku zielonej Hondy i on wcale nie zapieprzał. Mi to wygląda na około 100-120, patrząc po liniach na drodze. Jeszce nigdy nie zdarzyło mi się jechać wolniej na DTŚ niż 120. Musiał mieć łyse opony albo zostawiać 4 ślady, bo ten łuk jest łagodny. Edytowane 21 Grudnia 2014 przez Gordon Ramsay Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klaus Opublikowano 21 Grudnia 2014 Zgłoś Opublikowano 21 Grudnia 2014 Filmik jest na stronie DZ, którą linkowałem wyżej. Zastanawiam się, czy on przypadkiem nie miał zamiaru zjechać tym zjazdem i koniecznie chciał wyprzedzić każdego, kogo się dało. Następnie przez trzy pasy dawaj do zjazdu. Takie akcje często widać na DTS. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aurora001 Opublikowano 21 Grudnia 2014 Zgłoś Opublikowano 21 Grudnia 2014 A ja <span style='color: red;'>[ciach!]</span>a znam przyczyne wypadku, zreszta chyba pisalem o tym kiedys.Biale Paski Na JazdniCzyli czarne paski smierci w tym kraju jak tylko popada bo k**** maluja to jakims sliskim syfem.Przestalem kiedys liczyc ile razy sie <span style='color: red;'>[ciach!]</span>lem na pasach jezdzac rowerem, czy to na slickach 1.0 czy topowych gumach za 300zl w rozmiarze 2.25 etc.Tylko ze ktos jezdzacy tylko samochodem raczej nigdy tego nie zaobserwuje. 3 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kilokush Opublikowano 21 Grudnia 2014 Zgłoś Opublikowano 21 Grudnia 2014 (edytowane) Jak jest mokro i przepuszczam kogoś na pasach a później ruszam i akurat oba koła się znajdą na tym śliskim białym gó wnie to jest momentalnie buksowanie nawet przy 2k RPM. A co do E46 to trzeba mieć coś z głową żeby dać ponad 30 tys. za ponad 10 letnie auto ;) http://otomoto.pl/bmw-330-ci-m3-m-pakiet-gwint-alu-hk-coupe-czarna-C35160071.html Chociażby dlatego, że za niewiele więcej ma się E90 6 letnie. http://allegro.pl/bmw-e90-330-i-skora-ksenon-szyberdach-idealna-i4911238006.html Lub za mniej ma się 9 letnie E90 http://otomoto.pl/bmw-330-3-0i-258km-serwis-manual-17alu-C35470635.html Edytowane 21 Grudnia 2014 przez Kilokush 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slavok Opublikowano 21 Grudnia 2014 Zgłoś Opublikowano 21 Grudnia 2014 (edytowane) Z głową trzeba mieć by porównywać opłacone doinwestowane e46coupe ze Szwajcarii z 5 drzwiowym e90 bez opłat (przypominam o akcyzie od samochodów z pojemnościami powyżej 2 litrow), w wątpliwym stanie od turasa z Niemiec, jak już robisz takie porównania to chociaż z kupetami... a nie kupeta vs. 5 drzwi. Edytowane 21 Grudnia 2014 przez SEKS_DESTRUKTOR 2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trawienny Opublikowano 21 Grudnia 2014 Zgłoś Opublikowano 21 Grudnia 2014 (edytowane) Cala DTS jest chyba zrobiona z jakiegos superposlizgowego gowna. Mieszkalem na Klimzowcu przez kilka lat, jezdzilem DTS kilka razy dziennie (zlobek, przedszkole, moja i zony praca, tesciowie) i tam niemal co drugi dzien stal ktos roz[ciach!]y na barierkach. Wystarczy tylko spojrzec jak wygladaja barierki od estakady nad Bochenskiego az po zjazd na swietochlowice co 200m widac nowy odcinek barier. O niezliczonej ilosci zniczy nie wspominajac (bylo to idealnie widac 1 listopada, pod auchanem bylo conajmniej 7 krzyzy ze zniczami. siedem). Swoja droga ze ludzie chyba wylaczaja myslenie na DTS. Zjazd z estakady i rura bo przeciez 3 pasy, szeroko i prosto i jak na torze. A potem tragedia. Zastanawiam się, czy on przypadkiem nie miał zamiaru zjechać tym zjazdem i koniecznie chciał wyprzedzić każdego, kogo się dało. Następnie przez trzy pasy dawaj do zjazdu. Takie akcje często widać na DTS. Jestem niemal pewien ze wlasnie to chcial zrobic. Takie akcje to tam widac BARDZO czesto i to na calym odcinku chorzowsko-katowickim. Edytowane 21 Grudnia 2014 przez Trawienny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aurora001 Opublikowano 21 Grudnia 2014 Zgłoś Opublikowano 21 Grudnia 2014 (edytowane) Wreszcie obejrzalem na spokojnie na duzym ekranie. Wiecie co mnie przeraza?To w jaki sposob proboja pomoc temu czlowiekowi... Popatrzcie ze nikt nawet na 100% nie ustawil !@#!@#!@ TROJKATA 200m na prawym pasie! Ci go ratuja na slupie a samochody popierniczaja prawym pasem. Chyba tez chca zeby ich sciagac ze slupa jak ktos zrobi dokladnie taki sam myk. Kto wie, jakby moze tam byla plama oleju to mielibysmy znowu tyle trupow co wtedy kiedy pol wsi ratowalo czlowieka w szambie...?!Mam nadzieje ze uczac moja polowke czegos jezdzac z nia kiedys zaprocentuje i bedzie wiedziec lub chociaz pomysli co ma robic. Nie raz mialem okazje przy wypadku gdzie poszkodowanych bylo wiecej jak 2-3 osoby i ludzie glownie ratowali przypadki prawie nie mozliwe do odratowania zamiast ratowac tych ktorym mozna jeszcze pomoc... 18+ moje MOCNE przemyslenia Wiecej religii w szkole, widzialem jak ksiadz proboje ratowac faceta ktoremu rozcielo tetnice szyjna w taki sposob ze typ musialby byc na stole operacyjnym w momencie wypadku, zamiast ratowac kolege w tragicznym stanie, ale dajacym wieksze szanse...Inny przypadek jak to motocyklista zawinil, i zabil dziecko na S17 Lublin-Wwa pod garwolinem i dziewczynce zdekapitowal glowa na wysokosci szyji... Oczywiscie nikt nie ruszyl jemu na pomoc. Like really... Ja rozumiem ze prawo salomona itp, ale [ciach!]a cmon, jak dziewczynki glowa lezy na srodku drogi to jej juz nie mozna pomoc... Edytowane 21 Grudnia 2014 przez Aurora001 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaciekCi Opublikowano 21 Grudnia 2014 Zgłoś Opublikowano 21 Grudnia 2014 6 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kilokush Opublikowano 21 Grudnia 2014 Zgłoś Opublikowano 21 Grudnia 2014 So true :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slavok Opublikowano 21 Grudnia 2014 Zgłoś Opublikowano 21 Grudnia 2014 Niezła reklama ze strony BMW. Wreszcie obejrzalem na spokojnie na duzym ekranie. Wiecie co mnie przeraza?To w jaki sposob proboja pomoc temu czlowiekowi... Popatrzcie ze nikt nawet na 100% nie ustawil !@#!@#!@ TROJKATA 200m na prawym pasie! Ci go ratuja na slupie a samochody popierniczaja prawym pasem. Chyba tez chca zeby ich sciagac ze slupa jak ktos zrobi dokladnie taki sam myk. Kto wie, jakby moze tam byla plama oleju to mielibysmy znowu tyle trupow co wtedy kiedy pol wsi ratowalo czlowieka w szambie...?! Chłopie gość rozmazany na słupie ludzie odruchowo chcą go jak najszybciej wyciągnąć, nikt w takich momentach nie myśli o trójkącie... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aurora001 Opublikowano 21 Grudnia 2014 Zgłoś Opublikowano 21 Grudnia 2014 (edytowane) I to jest wlasnie problem. Najpierw myslisz o zapewnieniu sobie i innym bezpieczenstwa w momencie wypadku. Nikomu nic dobrego nie przyjdzie jak bedziesz miec przy okazji kilka innych trupow czy poszkodowanych. I jak chcesz komus pomoc jak sie nagle okaze ze ktos w was ratujacych sie wpieprzy - nie pomozecie pierwszej osobie/omJest to pierwsza zasada ratownictwa.Wbrew pozorom nie jestem ratownikiem, ostatnie pare lat w sumie malo podrozuje samochodem, ale ilosc i czestotliwosc zdarzen jakie mam okazje podziwiac jest odwrotnie proporcjonalna do iloscii przejechanych kilometrow... Na szczescie od wyjazdu z PL nie mialem jeszcze okazji. Koszmarow tez nigdy nie mialem, na szczescie [; Edytowane 22 Grudnia 2014 przez Aurora001 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konar Opublikowano 22 Grudnia 2014 Zgłoś Opublikowano 22 Grudnia 2014 Czy ktoś jest w stanie na chłopski rozum wskazać wyższość świec irydowych (irydowo-platynowych) od typowych platyn? Pacjent Mazda Mondeo Mk3, domaga się zmiany świec. Motorcraftowi już nie ufam (bo NGK śmierdzi...), ale mają irydowe świeczki, które mógłbym ewentualnie sprawdzić. Jest jeszcze Denso IT20 lub ZT20EPR11. Skłaniam się ku tym pierwszym, ale może ma ktoś jakieś swoje obserwacje? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kilokush Opublikowano 22 Grudnia 2014 Zgłoś Opublikowano 22 Grudnia 2014 Z tą Mazdą to tak nie kozacz bo u mnie naklejenie znaczka Forda na silnik nie pomogło w tym, że cewka i aparat ma krótszą żywotność niż kable zapłonowe. JDM as f*ck! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aurora001 Opublikowano 22 Grudnia 2014 Zgłoś Opublikowano 22 Grudnia 2014 Nie wiem ale do mnie do saaba wsadzenie nie oryginalnych swiec to proszenie sie o zniszczenie listwy wtryskowej... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Je m appelle Ferdinand Opublikowano 22 Grudnia 2014 Zgłoś Opublikowano 22 Grudnia 2014 Czy ktoś jest w stanie na chłopski rozum wskazać wyższość świec irydowych (irydowo-platynowych) od typowych platyn? Pacjent Mazda Mondeo Mk3, domaga się zmiany świec. Motorcraftowi już nie ufam (bo NGK śmierdzi...), ale mają irydowe świeczki, które mógłbym ewentualnie sprawdzić. Jest jeszcze Denso IT20 lub ZT20EPR11. Skłaniam się ku tym pierwszym, ale może ma ktoś jakieś swoje obserwacje? Do dupowozu wsadzaj takie, jakie deklaruje producent i nie kombinuj. Kombinować to sobie mogę ja przy starym bmw i to tylko po to, abym potem wymieniać się wrażeniami po efekcie placebo z innymi anonami w internetach. 4 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kilokush Opublikowano 22 Grudnia 2014 Zgłoś Opublikowano 22 Grudnia 2014 Nie wiem ale do mnie do saaba wsadzenie nie oryginalnych swiec to proszenie sie o zniszczenie listwy wtryskowej... W nowoczesnym dieslu podobno wystarczy zatankować złe paliwo... bo przecież nikt nie pomyśli ani się nie przyzna, że sprowadzone auto z przebiegiem 160 tys. km mogło w rzeczywistości mieć 300-400 tys. km. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klaus Opublikowano 22 Grudnia 2014 Zgłoś Opublikowano 22 Grudnia 2014 Kilokush, to ma być to co zawsze, czyli twój troling? 2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aurora001 Opublikowano 22 Grudnia 2014 Zgłoś Opublikowano 22 Grudnia 2014 W nowoczesnym dieslu podobno wystarczy zatankować złe paliwo... bo przecież nikt nie pomyśli ani się nie przyzna, że sprowadzone auto z przebiegiem 160 tys. km mogło w rzeczywistości mieć 300-400 tys. km. A widziales kiedys saaba przed era GM z silnikiem diesla? :ploom: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kilokush Opublikowano 22 Grudnia 2014 Zgłoś Opublikowano 22 Grudnia 2014 Kilokush, to ma być to co zawsze, czyli twój troling? Nie. Jonas też by mógł to napisać a byś go nie posądził o trolling. A widziales kiedys saaba przed era GM z silnikiem diesla? :ploom: Dawno nie widziałem jakiegokolwiek prawdziwego Saaba ( czytaj z lat 80 i 90). Z blachą u nich jak w Mazdach? Świat stanął na głowie. Cadillac przygotował "BMW M5 killer". Lżejszy, mocniejszy i tańszy konkurent dla M5. Chcą też pobić M5 jeśli chodzi o prowadzenie i nawet we wnętrzu znajdziemy więcej martwych krów niż w BMW. I jest to kolejny sedan przekraczający barierę 200 mph. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aurora001 Opublikowano 22 Grudnia 2014 Zgłoś Opublikowano 22 Grudnia 2014 (edytowane) Porownaj sobie ile jezdzi Alfa Romeo 164, Fiat Croma, Lancia Thema oraz 9000. Tylko sie nie zdziw jesli chodzi o blache bo pewnie okazaloby sie ze 5 generacji mazd mozna by juz szrotowac.I nie patrz na alledrogo bo nikt nie sprzeda swojego za psie pieniadze wiec brak ofert w dziale 9000 mowi samo za siebie, a jak juz sa to mozna by kupic te BMW co linkowales ;) W dodatku trzeba by od razu brac M5 bo mimo tylniego napedu, BMW m5 E34 PRAWIE dostawalo baty od 2.3 Turbo 0-100km/h, a wyzej mialo spore problemy. Ci genialni inzynierowie z bawarii. Edytowane 22 Grudnia 2014 przez Aurora001 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kilokush Opublikowano 22 Grudnia 2014 Zgłoś Opublikowano 22 Grudnia 2014 No właśnie pamiętam, że kiedyś w latach 90 była podjara "szwedzką stalą". MAzdy to się utleniają same, biodegradowalne :lol: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...