Klaus Opublikowano 21 Stycznia 2015 Zgłoś Opublikowano 21 Stycznia 2015 Co do Corsy, jeśli ta nowa też ma takie sprytne rozwiązania to zdecydowanie auto dla biznesmena. W Clio I mniej więcej tak skomplikowany był demontaż alternatora. Dałem radę bez jutjuba. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jonas Opublikowano 21 Stycznia 2015 Zgłoś Opublikowano 21 Stycznia 2015 Kiedyś do wymiany łożysk wydłubałem z jaszczomba alternator na kanale, używając płaskiego klucza 10, 16 i mnóstwa brzydkich słów. A potem doczytałem w Internetach, że to trzeba koło, nadkole i coś tam jeszcze ściągnąć. Nic o tym nie wiedziałem i nie ściągałem żadnej z wymienionych części. Błogosławiona ignorancja. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Paulo_ Opublikowano 21 Stycznia 2015 Zgłoś Opublikowano 21 Stycznia 2015 Obejrzałeś jedną bumę i już się zniechęciłeś? Rozumiem jak po kilkunastu wycieczkach, setkach km przejechanych na rekonesans nabrałbyś wątpliwości. Obyś nie skończył w Corsie ;) Jak już przy Oplu jesteśmy i zastanawiasz się nad rwd -> http://allegro.pl/astra-ii-1998-12744?id=12744&order=m&string=bertone&bmatch=seng-v6-p-sm-isqm-1-mt-0113 Bardziej bym powiedzial, ze po przegladnieciu wielu ofert w takim a nie innym budzecie jakiegos wielkiego zaufania te auta nie wzbudzaly. Tak to jest jak sie szuka auta z dolnego progu $. A co do Bertony, to przegapilem jedna, stala niedaleko mnie. Turbo to bylo za 13k, ale o tym silniku to tez sie dowiedzialem ze 200tys to taki przelot, ze prawie go rozbierac i skladac od nowa. Obecnie znalazlem takie cudenko http://olx.pl/oferta/alfa-romeo-147-1-9-jtd-16v-150km-CID5-ID8zJg7.html#fdab0fa0a5;promoted Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ULLISSES Opublikowano 22 Stycznia 2015 Zgłoś Opublikowano 22 Stycznia 2015 Jak już przy Oplu jesteśmy i zastanawiasz się nad rwd -> http://allegro.pl/astra-ii-1998-12744?id=12744&order=m&string=bertone&bmatch=seng-v6-p-sm-isqm-1-mt-0113Ale: 1. Ten Opel nie jest RWD - ostatnim RWD Opla była Omega. 2. Poziom zmęczenia będzie podobny jak w przypadku serii 3 - podobna mentalność użytkowników. Z Makaronu to Grande Punto w tej kasie. Chyba że chcesz Stilo. Nad 156 bym się zastanowił 2 razy - poczytaj o TwinSpark. Chyba że chcesz JTD. Edit: Aha - taki makaron. Schodzisz segment niżej? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jonas Opublikowano 22 Stycznia 2015 Zgłoś Opublikowano 22 Stycznia 2015 Hatchback zamiast sedana to już "segment niżej"? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ULLISSES Opublikowano 22 Stycznia 2015 Zgłoś Opublikowano 22 Stycznia 2015 Hatchback zamiast sedana to już "segment niżej"?Jak ostatnio sprawdzałem, to 147 była w segmencie C, a E46 w D. Były jakieś zmiany w segmentach? Coś przegapiłem? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jonas Opublikowano 22 Stycznia 2015 Zgłoś Opublikowano 22 Stycznia 2015 (edytowane) Ponieważ jestem ze wsi, słowo "segment" cały czas mi się z meblościanką kojarzy. O tako: Gdzieś jest jakaś rzeczowa tabelka z wyróżnikami i cechami charakterystycznymi poszczególnych meblościanek segmentów? Jest. Edytowane 22 Stycznia 2015 przez UFO_PORNO Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klaus Opublikowano 22 Stycznia 2015 Zgłoś Opublikowano 22 Stycznia 2015 Ale: 1. Ten Opel nie jest RWD - ostatnim RWD Opla była Omega. Oczywista oczywistość, wkradł się błąd. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kilokush Opublikowano 22 Stycznia 2015 Zgłoś Opublikowano 22 Stycznia 2015 (edytowane) Ale: 1. Ten Opel nie jest RWD - ostatnim RWD Opla była Omega. 2. Poziom zmęczenia będzie podobny jak w przypadku serii 3 - podobna mentalność użytkowników. Dla właścicieli Corsy jest tym samym czym NSX dla właścicieli Civiców :lol: Edytowane 22 Stycznia 2015 przez Kilokush Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jonas Opublikowano 22 Stycznia 2015 Zgłoś Opublikowano 22 Stycznia 2015 Zaczyna się. Pożyczyłeś Corsę od banku to musisz z tym żyć, bądź mężczyzną, 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ULLISSES Opublikowano 22 Stycznia 2015 Zgłoś Opublikowano 22 Stycznia 2015 Dla właścicieli Corsy jest tym samym czym NSX dla właścicieli Civiców :lol:Jest zasadnicza różnica między tą zabawką i NSX. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kilokush Opublikowano 22 Stycznia 2015 Zgłoś Opublikowano 22 Stycznia 2015 (edytowane) Jest zasadnicza różnica między tą zabawką i NSX. Jaka? Edytowane 22 Stycznia 2015 przez Kilokush Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aurora001 Opublikowano 22 Stycznia 2015 Zgłoś Opublikowano 22 Stycznia 2015 Nie wiem jak NSX ale ten opel prowadzi sie gorzej jak nie jedno pudelko ala Panda. Podsterowne gowno ktoremu nie wiadomo kiedy przod wyjedzie. 3 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kilokush Opublikowano 22 Stycznia 2015 Zgłoś Opublikowano 22 Stycznia 2015 Nie wiem jak NSX ale ten opel prowadzi sie gorzej jak nie jedno pudelko ala Panda. Podsterowne gowno ktoremu nie wiadomo kiedy przod wyjedzie. NSX był znany z tego, że nigdy nie wiedziałeś kiedy du*a ucieknie ;) 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Je m appelle Ferdinand Opublikowano 22 Stycznia 2015 Zgłoś Opublikowano 22 Stycznia 2015 Nie wiem jak NSX ale ten opel prowadzi sie gorzej jak nie jedno pudelko ala Panda. Podsterowne gowno ktoremu nie wiadomo kiedy przod wyjedzie. Na pewno wiesz o którym oplu mówisz? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Finchy Opublikowano 22 Stycznia 2015 Zgłoś Opublikowano 22 Stycznia 2015 najlepiej - sprzeczanie się o prowadzenie aut, za którego kółkiem w ogóle się nie siedziało Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jonas Opublikowano 22 Stycznia 2015 Zgłoś Opublikowano 22 Stycznia 2015 Jak siedziałeś, jeździłeś, a może jeszcze posiadasz, to nie spełniasz żadnego wymogu internetowego eksperta. Wyjdź za firewall i przemyśl swoje zachowanie. 3 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aurora001 Opublikowano 22 Stycznia 2015 Zgłoś Opublikowano 22 Stycznia 2015 (edytowane) No baaa.Przeciez Cicar nie mial kazdego modelu opla, oh wait... ma/miał!Nastepnym razem jonas dostaniesz OstrO z zarznieta turbina jak tak bedziesz gadal. :) Edytowane 22 Stycznia 2015 przez Aurora001 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jonas Opublikowano 22 Stycznia 2015 Zgłoś Opublikowano 22 Stycznia 2015 Następnym razem jak będę na Teneryfie wynajmę sobie Suzuki Jimny. W te górskie kręte drogi będzie jak obszył, nie jakaś germańska zaraza większa od Grand Vitary i przy tym mniej zwrotna. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aurora001 Opublikowano 22 Stycznia 2015 Zgłoś Opublikowano 22 Stycznia 2015 (edytowane) Ahahahahah. Ahahahha suzuki jimmy.Sorry ale 99% skarg i bluzgow na samochody to sa wlasnie na jimmy.Jak slysze ze ktos kto wpadl do biura od razu chce jimmiego to mam z nim rozmowe:a) Czy jezdziles kiedys jimmym b) Czy jezdziles kiedys prosta terenowka c) Czy jezdziles kiedys prosta terenowka z wypozyczalnid) Czy zdaje sobie sprawe ze te samochody jezdza CODZIENNIE po 100-200km na offroadziee) Ze jimmy po 100k na offroadzie nadaje sie na smietnik ale nadal go wypozyczamy az do ~220k km na licznikuf) Ze ten samochod w srodku to jest syf kila i mogila, bo mimo tego ze sprzatamy je w srodku to przez warunki na wyspie srodek samochody wyglada jakby dziecko mialo piaskownice w srodku. g) Prowadzi sie jak mydelniczka h) Uwazam go za frajera jesli nadal jest chetny. Bo nikt o zdrowych zmyslach nie powinien tego w ogole brac za te kosmiczne pieniadze.Z jimmym to moglbym opisywac complainy na 10 stron A4. Jak ja k**** nienawidze faktu ze w ogole ktos je wypozycza.*Chyba ze trafi Ci sie nowka akurat w momencie.Osobiscie widzialem: 4 pary wyrwanych drzwi przez wiatr.2 spaloneOdpadajace klapy bagaznikaPekniete mosty czy jak to sie nazywaPekniete wachaczeSilnik w trybie serwisowym nie ma dnia. Juz nawet nie bawimy sie z tym tylko kazdy jimmy jezdzi w trybie awaryjnym do konca swojego zywota.Itp. ItdJimmy to baaardzo drazliwy temat. Jak i generalnie wszelkie terenowki bo to nie sa odosobnione problemy.PS. Jonas w Vitarze nie miales ciaglych problemow z silnikiem i kontrolka? Typowe dla jimmych i Vitar, w obydwu ciagle wyskakujacy tryb awaryjny.Spotkalem kiedys handlarza i serwisanta z PL ktory wypozyczal u mnie Jimmiego (Nowka sztuka) i mowil ze te typy tak maja. Ot japonskie raczki zaprojektowaly cos po czym mozna popelnic tylko sepuku. Edytowane 22 Stycznia 2015 przez Aurora001 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klaus Opublikowano 22 Stycznia 2015 Zgłoś Opublikowano 22 Stycznia 2015 Po takim wywodzie jonas może zrobić tylko jedno. Pożyczyć Samuraja od Sławka i wysłać go sobie samolotem na wybraną wyspę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Imperator Kret Opublikowano 22 Stycznia 2015 Zgłoś Opublikowano 22 Stycznia 2015 jonas kupi sobie wyspę i wybuduje tam fabrykę Suzuki ;) 5 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kilokush Opublikowano 22 Stycznia 2015 Zgłoś Opublikowano 22 Stycznia 2015 jonas kupi sobie wyspę i wybuduje tam fabrykę Suzuki ;) I kto mu tam będzie pracował? Słyszałem, że tam gdzie jest Aurora to połowa ludzi nie wie/nie chce wiedzieć co to praca ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jonas Opublikowano 22 Stycznia 2015 Zgłoś Opublikowano 22 Stycznia 2015 No jak kto, naściągam sobie łyzerem i rajanerem biedoty z Bolandy, tych z pokolenia 1600 brutto i zlicytowanych frankowiczów. Potem odkupię sztance do Grand Vitary, już nie robią więc odstąpią chętnie, nazwę to Grande Jumaszo i przebojem wedrę się na rynki europejskie, tucząc się na krzywdzie proletariatu. Co by to było za zdobywanie majątku bez krzywdy proletariatu, takie rzeczy tylko w bajkach. PS. Jonas w Vitarze nie miales ciaglych problemow z silnikiem i kontrolka? Typowe dla jimmych i Vitar, w obydwu ciagle wyskakujacy tryb awaryjny. Spotkalem kiedys handlarza i serwisanta z PL ktory wypozyczal u mnie Jimmiego (Nowka sztuka) i mowil ze te typy tak maja. Ot japonskie raczki zaprojektowaly cos po czym mozna popelnic tylko sepuku. Nie miałem żadnych problemów, dlatego zresztą kupiłem taką samą, tylko z drugą parą drzwi. Kiedyś pytałeś mnie o to, czy mam niewygodne siedzenia i doprawdy nie wiem, skąd ci się to wzięło. Może pierwsza generacja GV tak miała, u siebie nic takiego nie zauważyłem. System bezkluczykowy to zajebisty wynalazek, wsiadanie bardzo wygodne, widoczność bez zarzutu, lusterka z dostawczaka, do tego rozsądne gabaryty zewnętrzne w sam raz dla białego człowieka. Poręczniej po mieście jeździło mi się tylko jaszczombem, ale to akurat oczywiste. W trasach nie narzekam, wrażliwość na boczne podmuchy większa niż w bumie, <span style='color: red;'>[ciach!]</span>lnięcie po redukcji też jakby słabsze, ale dobrze wiedziałem co będzie zanim to kupiłem. Telewizorek od klimy trochę wujowy, przedliftowa konsola była bardziej intuicyjna. No i denerwujące jest to przełączanie między wskazaniami przebiegu lub temperatury na zewnątrz, znów w przedliftowym było to lepiej pomyślane. No a że wyglądało jak zaprojektowane w 1997, to żaden dla mnie problem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aurora001 Opublikowano 22 Stycznia 2015 Zgłoś Opublikowano 22 Stycznia 2015 (edytowane) Nie wiem, na 12 sztuk Jimmy + 2 Vitary ktore mam w biurze obecnie, wszystkie na trybie serwisowym lataja :) Ciekawe kiedy nowe jimmy ktore mamy od 3 dni tez zaczna. Juz odliczamy :D Edytowane 22 Stycznia 2015 przez Aurora001 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kilokush Opublikowano 22 Stycznia 2015 Zgłoś Opublikowano 22 Stycznia 2015 Nie wiem, na 12 sztuk Jimmy + 2 Vitary ktore mam w biurze obecnie, wszystkie na trybie serwisowym lataja :) Ciekawe kiedy nowe jimmy ktore mamy od 3 dni tez zaczna. Juz odliczamy :D Znając Hiszpanów to oni by i w124 zajechali. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jonas Opublikowano 22 Stycznia 2015 Zgłoś Opublikowano 22 Stycznia 2015 Ja nawet nie wiem co to jest ten tryb serwisowy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaciekCi Opublikowano 22 Stycznia 2015 Zgłoś Opublikowano 22 Stycznia 2015 Ja nawet nie wiem co to jest ten tryb serwisowy. Na kocyku nie potrzebny, więc olej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aurora001 Opublikowano 22 Stycznia 2015 Zgłoś Opublikowano 22 Stycznia 2015 (edytowane) Tryb awaryjny/serwisowy. Silnik jest zdlawiony do okreslonego poziomu - ciezko podjechac pod byle gorke na 2jce ~~ Edytowane 22 Stycznia 2015 przez Aurora001 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jonas Opublikowano 22 Stycznia 2015 Zgłoś Opublikowano 22 Stycznia 2015 Na kocyku nie potrzebny, więc olej.Olej mi przy pierwszym przeglądzie wymienili, nie rozumiem. Tryb awaryjny/serwisowy. Silnik jest zdlawiony do okreslonego poziomu - ciezko podjechac pod byle gorke na 2jce ~~To tak było z germańską zarazą wypożyczoną tamże, model Astra ileśtam, 1.4 turbogunwo, rok produkcji 2014, przebieg 5000 km. Pod górki podjeżdżałem na jedynce, ignorując potworne odgłosy spod maski, inaczej musiałbym wysiadać i pchać te półtorej tony motoryzacyjnej zgagi. Ale żadnego trybu serwisowego nie wyświetlała, dziwne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...