NostradamuSek Opublikowano 30 Września 2016 Zgłoś Opublikowano 30 Września 2016 (edytowane) Jedyne seryjne audio, które mi osobiście urwało łeb to był system Bang & Olufsen w Audi, Bose w porównaniu z tym grało mizernie :D Sąsiad wozi się S600, ale ja jestem "normalny", nie jestem audiofilem i oceniam normalne zestawy dla Kowalskiego :P Fakt, tam dupę urywa ..., ale tam.. dupę urywa wszystko. Edytowane 30 Września 2016 przez NostradamuSek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jonas Opublikowano 30 Września 2016 Zgłoś Opublikowano 30 Września 2016 Jeśli chodzi o karałdio, to można powiedzieć że jestem jaroszem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kyle Opublikowano 30 Września 2016 Zgłoś Opublikowano 30 Września 2016 (edytowane) Zmontowałem sobie dzisiaj chiński telewizorek w makaronie i aż sam się zdziwiłem, ze wszystko praktycznie idealnie się spasowało :D Czasem widzę jak niektórzy mają jakieś "super-radia" w swoich autach, które niestety wyglądają jak odpust na wsi, bo zupełnie nie pasują do reszty "wystroju". Natomiast u Ciebie wygląda to jakby zostało wmontowane fabrycznie - świetnie się zharmonizowało z wnętrzem! ... gratuluję dobrego gustu. Edytowane 30 Września 2016 przez Kyle Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NostradamuSek Opublikowano 30 Września 2016 Zgłoś Opublikowano 30 Września 2016 (edytowane) Kurde nie wiem kiedy przekonam się do Alfy, bo fajne wozidła... Podoba mi się Gulia, ale i Mito ma coś w sobie. Edytowane 30 Września 2016 przez NostradamuSek 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
serwal4 Opublikowano 30 Września 2016 Zgłoś Opublikowano 30 Września 2016 KAX_: U mnie klapa gasząca padła elektronicznie, mechanicznie sprawna;Ot Opel uznał że przecież warto do nie-uszczelnianej plastikowej puszki wrzucić całą to płytkę elektroniczną... na którą ścieka syf, opary oleju itd.Koszt nowej ~1000zł, moja będzie rozbierana czyszczona, przelutowana... może pomoże;Póki co jeździłem z odpiętym sterowaniem tego;DPF też przechodzi w zapomnienie bo będzie wycięty testowo; Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klaus Opublikowano 30 Września 2016 Zgłoś Opublikowano 30 Września 2016 KAX_: U mnie klapa gasząca padła elektronicznie, mechanicznie sprawna; Ot Opel uznał że przecież warto do nie-uszczelnianej plastikowej puszki wrzucić całą to płytkę elektroniczną... na którą ścieka syf, opary oleju itd. Wydaje mi się, że to przez uszkodzenie mechaniczne (nieszczelność osi tej klapy) cały ten syf dostaje się do puszki z elektroniką. Kuzyn zdemontował ustrojstwo i do rozbierania tego przystąpił w mieszkaniu przy stole. Cały ten olej wypłynął mu na stół, bo się takiej niespodzianki nie spodziewał. Ten olej to skąd się tam bierze? Z turbiny czy jak? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KAX_ Opublikowano 30 Września 2016 Zgłoś Opublikowano 30 Września 2016 Odma czyli odpowietrzenie skrzyni korbowej które podlaczone jest do dolotu aby pary oleju nie trafiały do atmosfery. Teoretycznie jest separator oleju po drodze ale po kilku latach juz nie wszystko wyłapuje. 3 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
serwal4 Opublikowano 30 Września 2016 Zgłoś Opublikowano 30 Września 2016 @KlausPuszka jest cała, nie popękana itd; Tylko po prostu nie jest uszczelniana, nie ma żadnej uszczelki;Zamykana na 4y zatrzaski; Wystarczyło tylko elektronikę (puszkę) umieścić od góry przepustnicy/klapy tak żeby olej/syf do niej nie spływał... Olej w dolocie/kolektorze to niestety norma; Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KAX_ Opublikowano 1 Października 2016 Zgłoś Opublikowano 1 Października 2016 (edytowane) Między klapą, a dolotem jest duży oring który po czasie przepuszcza warto przy okazji wymienić. Czasem widzę jak niektórzy mają jakieś "super-radia" w swoich autach, które niestety wyglądają jak odpust na wsi, bo zupełnie nie pasują do reszty "wystroju". Natomiast u Ciebie wygląda to jakby zostało wmontowane fabrycznie - świetnie się zharmonizowało z wnętrzem! ... gratuluję dobrego gustu.Taki był właśnie zamyśl, coś funkcjonalnego, w miare dobrej jakości ale nie odpustowego. Praktycznie wygląda i działa jak fabryka. Dzięki adapterowi CAN śmiga sterowanie z kiery i wzbudzanie radia. Bo fabryczne wzbudzane jest po CANie, a nie po + ze stacyjki. Jedyne czego mi brakuje to sterowania podświetleniem z oryginalnego czujnika światła. Podświetlenie zegarów tak działa i sprawuje sie super. Radio przyciemnia sie niestety razem z włączeniem światem. Edytowane 1 Października 2016 przez KAX_ 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
reed Opublikowano 1 Października 2016 Zgłoś Opublikowano 1 Października 2016 @Klaus [...] Olej w dolocie/kolektorze to niestety norma; A wpięcie oil catch tank po drodze nie załatwi sprawy? 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Je m appelle Ferdinand Opublikowano 1 Października 2016 Zgłoś Opublikowano 1 Października 2016 Przepływki padają niezależnie od tego czym jest zasilane auto ot taki urok tego ustrojstwa. Dużo zależy od filtra powietrza. Na szczęście zostaliśmy zalani bardzo tanimi przepływkami z chin do różnych aut, więc nie są już takim problemem jak kiedyś. 150pln to nie 600pln. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KAX_ Opublikowano 1 Października 2016 Zgłoś Opublikowano 1 Października 2016 Do mnie ori bosz 3 i pól stówki bo z ciekawości sprawdziłem. Co do filtrów ostatnio z ciekawości zamówiłem wkład pioercrossa bo był 2 dychy droższy niz zwykły papierowy. W poniedziałek będę wymienial olej to go wrzucę ciekawe czy się sprawdzi. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jonas Opublikowano 1 Października 2016 Zgłoś Opublikowano 1 Października 2016 Tymczasem wciąż z niewymienionym w tym roku filtrem powietrza i olejem śmigałem po szeroko pojętym Trójmieście od środy do dzisiaj. Co ciekawe jak na duże miasto nie zaobserwowałem chyba żadnych przykładów furii drogowej, plucia jadem i pokazywania sobie faków, czyli wszystkiego tak powszechnego wśród pijanych agresją poznańskich małpoludów. Co więcej nagminna w Danzig i przyległościach jest uprzejmość, czytelne sygnalizowanie manewrów, wpuszczanie z podporządkowanej i robienie miejsca na prawym pasie jeśli mowa o dojeżdżaniu do obwodnicy. Coś niezwykłego, czyżby wpływ ukrytej opcji niemieckiej albo jodu w powietrzu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Twój Pan Opublikowano 1 Października 2016 Zgłoś Opublikowano 1 Października 2016 Wszyscy się boją, że trafią na Dosiad-W<span style='color: red;'>[ciach!]</span>lskiego i będzie pozamiatane. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aurora001 Opublikowano 5 Października 2016 Zgłoś Opublikowano 5 Października 2016 TLDR: Lepsze na tyl, zawsze. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Je m appelle Ferdinand Opublikowano 5 Października 2016 Zgłoś Opublikowano 5 Października 2016 2016, ludzie ciągle dyskutują gdzie dać lepsze opony. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jonas Opublikowano 5 Października 2016 Zgłoś Opublikowano 5 Października 2016 Znowu się zacznie. Ale tym razem może nie będzie na mnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dumpmuzgu Opublikowano 5 Października 2016 Zgłoś Opublikowano 5 Października 2016 (edytowane) haha. temperatura zaczyna sprzyjać podjęciu innej oponowej dyskusji ;] ale jeszcze nie, jeszcze nie. Edytowane 5 Października 2016 przez dumpmuzgu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klaus Opublikowano 5 Października 2016 Zgłoś Opublikowano 5 Października 2016 Na Salmopolu, Kubalonce wczoraj było biało i to dość grubo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Twój Pan Opublikowano 6 Października 2016 Zgłoś Opublikowano 6 Października 2016 TLDR: Lepsze na tyl, zawsze.Nieprawda, kiedyś przednionapędówką o oszałamiającej mocy 80 koni jeździłem po śniegu z zimówkami z przodu i letnimi z tyłu. Każde rondo pokonywałem jak na zawodach driftingowych, czułem się jak król szosy. Polecam jak ktoś nie boi się lamp i krawężników. A tak bardziej serio, to jak ktoś może sobie pozwolić na tylko dwie opony, to niech sprzeda samochód, bo go na ten luksus nie stać. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klaus Opublikowano 6 Października 2016 Zgłoś Opublikowano 6 Października 2016 niech sprzeda samochód, bo go na ten luksus nie stać. Nie każdego stać na luksus nieposiadania samochodu. Widzisz tylko skrajne i patologiczne sytuacje. Jeśli ktoś ma opony z bieżnikiem 4-6 mm to chyba dobrze, jak wie w jaki sposób je rozlokować? A może chciałby się pozbyć pary tych 4 mm i kupić komplet nowych na jedną oś. Od razu koniecznie trzeba kupować nowych opon? Rozpruję jedną oponę gdy pozostałe są całkiem zdrowe, muszę od razu kupić komplet? Nie mogę kupić pary na jedną oś? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Twój Pan Opublikowano 6 Października 2016 Zgłoś Opublikowano 6 Października 2016 Kupuj co chcesz, obaj dobrze wiemy że w większości przypadków to wynika z januszowania, a nie dobrej woli. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niemiec Opublikowano 7 Października 2016 Zgłoś Opublikowano 7 Października 2016 Skoro rozmawiamy o oponach zimowych i ich rozlokowaniu, to jest może Kaeres? Po sprzedaży auta został mi komplet zimówek na stalówkach, Dębice Frigo 2 175/65R14 rozstaw 4*98mm, może chce kupić? Nie będzie dylematu czy letnie na przód czy na tył, bo felgi i opony są 4 :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kyle Opublikowano 8 Października 2016 Zgłoś Opublikowano 8 Października 2016 (edytowane) Dzisiaj wpadłem na pomysł kontroli stanu oleju. Po wyciągnięciu bagnetu, na jego końcówce, poza olejem, osadziły się białe drobinki "czegoś". Wyglądało to jak kamień z czajnika, a wielkościowo te jasne płatki miały np. 0,5x0,8mm - 1x1mm, czyli małe . Olej ma z ~3,5 tys kilometrów przebiegu (silnik natomiast ~48 tys). Silnik benzynowy, bez turbo. Spotkaliście się z czymś takim? Jak bardzo jest źle? Edytowane 8 Października 2016 przez Kyle Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NostradamuSek Opublikowano 8 Października 2016 Zgłoś Opublikowano 8 Października 2016 (edytowane) Jest normalnie. Zimno zrobiło się. Robisz pewnie krótkie trasy, silnik niedogrzany, no i nie wiemy czy mo to to dobry olej wlany. Poza tym to jest twarde, maź, czy jako? Dla mnie to raczej wilgoć z olejem. Edytowane 8 Października 2016 przez NostradamuSek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kyle Opublikowano 8 Października 2016 Zgłoś Opublikowano 8 Października 2016 nie wiemy czy mo to to dobry olej wlany. Olej sądzę przeciętny: Castrol Edge 5W30 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotreek Opublikowano 8 Października 2016 Zgłoś Opublikowano 8 Października 2016 Weź auto na dłuższą przejażdżkę, tak aby solidnie się zagrzał olej (a nie tylko płyn chłodniczy). Po takiej jeździe sprawdź jak to wygląda. Co do oleju, to lepiej zalać valvoline, nie zrujnuje kieszeni a jest całkiem ok (tylko kup z dobrego źródła). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kyle Opublikowano 8 Października 2016 Zgłoś Opublikowano 8 Października 2016 (edytowane) Poza tym to jest twarde, maź, czy jako? Twarde jak skorupka jajka/kamień z czajnika (podobne zarówno pod wzgl. twardości, jak i koloru). Edytowane 8 Października 2016 przez Kyle Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Orgiusz Opublikowano 8 Października 2016 Zgłoś Opublikowano 8 Października 2016 Miejscowe przegrzanie silnika? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kyle Opublikowano 10 Października 2016 Zgłoś Opublikowano 10 Października 2016 (edytowane) Auto ma już wymieniony olej i chyba filtr oleju - jutro jadę odebrać. Mechanik mówi, że jak zlewał olej to nie był nawet w złym stanie, tak jak filtr (okolice 3,5 tys km przebiegu, możliwe że mniej i 1,5 roku od ostatniej zmiany). Nie znalazł drobinek o których wspominałem w spuszczanym oleju, jak i nie było ich na filtrze. ... może wydrapałem je podczas wyciągania bagnetu z tej "ruły" w której owy bagnet siedzi? Edytowane 10 Października 2016 przez Kyle Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...