Mikelos Opublikowano 7 Listopada 2016 Zgłoś Opublikowano 7 Listopada 2016 Zobaczymy co się trafi u niemca. Jak na razie nic poza 159 i lagi nie przychodzi mi do głowy. Za laguną przemawia bardzo przyzwoity 2.0 dci na łańcuchu i proste zawieszenie w porównaniu do fiato/opla ;). A za 159 jtd i stylistyka. Boli w/w skrzynia i takie sobie zawieszenie na "autostrady" Polski B. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KAX_ Opublikowano 7 Listopada 2016 Zgłoś Opublikowano 7 Listopada 2016 Cos za coś. Zastanawiałem sie nad laguna coupe ale zawieszenie i układ kierowniczy sa tam mocno średnie. Prowadzilo to się niewiele lepiej niż laguna 2, która ma ojciec. To samo wnętrze, materiały i spasowanie klasa niżej niz w makaronie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mikelos Opublikowano 7 Listopada 2016 Zgłoś Opublikowano 7 Listopada 2016 Dla funu z jazdy mam inne auto, to ma być bardziej jako urządzenie do przemieszczania się. Co oczywiście nie znaczy, że nie musi mi się podobać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jonas Opublikowano 7 Listopada 2016 Zgłoś Opublikowano 7 Listopada 2016 Strzeż się, swego czasu szukałem urządzenia do przemieszczania się z funkcją stealth i paroma innymi wymaganiami. Skończyło się żabą, stealthu tam za grosz, z początkowych wymagań został silnik benzynowy na łańcuchu rozrządu, klimatyzacja i żeby nie było wolniej niż w GV. GV nie proponuję, wprawdzie jako pojazd rodzinny jest bezbłędna, ale ropniaki od Renault które tam pakowali to jakaś abominacja i palą w tej budzie tyle samo, co benzyniaki, czyli średnio dychę. Czyli bez sensu jak na ropniaka. Do eurovanów chyba jeszcze za mało zdziadziałem a poza tym wożenie rodziny będzie raczej weekendowo, na tygodniu latam sam więc to chyba przerost formy nad treścią.Przecież nie proponowałem ci Sharana i klonów, którymi niemal zawsze powozi archetyp Janusza w skajowej kamizeli. Kombi na ropę zawsze będzie trochę dziadkowe z definicji. Może jakaś Kia albo Hyundai? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mikelos Opublikowano 7 Listopada 2016 Zgłoś Opublikowano 7 Listopada 2016 Jak ostatnio szukałem ekonomicznego dupowozu to kupiłem alfę. Kombi na mazut wydaje się rozsądnym kompromisem zwłaszcza, że nie mogę jakoś wybrać sensownej benzyny do zagazowania. Od koreańczyków to chyba tylko ceed/i30 a ja się jakoś wzdrygam widząc siebie w czymś takim. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KAX_ Opublikowano 7 Listopada 2016 Zgłoś Opublikowano 7 Listopada 2016 E klasa W211 z 5 litrowym V8. Idealne do gazu i do końca roku jeszcze złodziejskiej akcyzy nie zapłacisz. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kyle Opublikowano 7 Listopada 2016 Zgłoś Opublikowano 7 Listopada 2016 (edytowane) Przez chwilę myślałem o zafirze ale środek auta powoduje notoryczne odruchy wymiotne, to samo vectra. Ależ te gusta są różne, bo mi akurat Zafira B (i Vectra C przed liftem) nie podoba się z zewnątrz, ale w środku taka Zafira B wygląda zupełnie OK (lepiej od Zafira A, która w środku wygląda na prawdę przestarzale). Edytowane 7 Listopada 2016 przez Kyle Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bamboocha Opublikowano 7 Listopada 2016 Zgłoś Opublikowano 7 Listopada 2016 Ale tylko ten 306km. Kolega ma nowszą wersję (387km) w S i wiecznie coś. Zresztą takie są opinie na forach. Wysłane z mojego LG G3 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KAX_ Opublikowano 7 Listopada 2016 Zgłoś Opublikowano 7 Listopada 2016 (edytowane) Zwykła piecsetka miała 306KM, ten o którym piszesz to E550 5,5l V8 Edytowane 7 Listopada 2016 przez KAX_ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klaus Opublikowano 7 Listopada 2016 Zgłoś Opublikowano 7 Listopada 2016 Ale tylko ten 306km. Kolega ma nowszą wersję (387km) w S i wiecznie coś. Zresztą takie są opinie na forach. Gwiazda, s-klasa, prestiż a jak się coś zesra to szukają rozwiązań klasy premium na forach? Naprawdę zabawne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KAX_ Opublikowano 7 Listopada 2016 Zgłoś Opublikowano 7 Listopada 2016 To mając szmelcwagena golfa można szukać na forum, a z s'ką gdzie bez powodu może wywalić milion dziwnych komunikatów trzeba sadzić do ASO, usiąść w wygodnym fotelu wypić darmowe cappuccino, a później wywalić dwa worki złota za totalną ale za to groźnie brzmiąca w opisie serwisanta <span style='color: red;'>[ciach!]</span>łe? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klaus Opublikowano 7 Listopada 2016 Zgłoś Opublikowano 7 Listopada 2016 Dokładnie, prestiż zobowiązuje. Poza tym elyta nie powinna się po internetach bratać z pospólstwem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KAX_ Opublikowano 7 Listopada 2016 Zgłoś Opublikowano 7 Listopada 2016 Takie wyobrażenie o "premium" może mieć tylko posiadacz vw :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AudiAWX Opublikowano 7 Listopada 2016 Zgłoś Opublikowano 7 Listopada 2016 Wypada zbierać na BMW. Co by o nim nie powiedzieć to serwisy mają super. A przynajmniej ja tak uważam osobiście, inni mogą się tylko uczyć, ale bety i tak nie kupię bo wolę Quattro. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jonas Opublikowano 7 Listopada 2016 Zgłoś Opublikowano 7 Listopada 2016 W E-klasie podoba mi się ten zegarek na konsoli środkowej. Mała rzecz a cieszy, choć żeby z tego powodu kupować całą resztę to chyba jednak nie. Takie wyobrażenie o "premium" może mieć tylko posiadacz vw :DHejtujesz bo cię nie stać i jeździsz Fiatem na ropę jak biedak. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Imperator Kret Opublikowano 8 Listopada 2016 Zgłoś Opublikowano 8 Listopada 2016 Kup RR Ghost, też masz zegarek na desce rozdzielczej ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bamboocha Opublikowano 8 Listopada 2016 Zgłoś Opublikowano 8 Listopada 2016 Zwykła piecsetka miała 306KM, ten o którym piszesz to E550 5,5l V8Jeden i drugi to e500. Tyle że 5.5 wychodziło po lifcie. A znajomy z S większość problemów ogarnia sam. Toż to przecież paździerz z 2006r a on siedzi w mercach od lat. Najbardziej się wku**** na wyskakujący check bez powodu, ot komp sobie stwierdził że nie dogaduje się z jakimś czujnikiem. Po przywołaniu do porządku przez usunięcie błędu dalej hula jak zły. Słynna jakość mercedesa. Ps. Gdyby stary m113 siedział w w211 polifcie to pewnie poruszałbym się teraz pojazdem marki Premium Wysłane z mojego LG G3 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jonas Opublikowano 8 Listopada 2016 Zgłoś Opublikowano 8 Listopada 2016 W żabie mi czasami wyskakuje check z powodu błędu konstrukcyjnego wydechu, zawsze ten sam, P0420 Code: Catalyst System Efficiency Below Threshold (Bank 1). Kupiłem na Allegro taki dynks na Bluetooth za 27 zł i sobie sam kasuję jak nerd. Trwałe usunięcie przyczyny wymaga zamontowania zwężki czy tam kolanka na drugą sondę lambda, może kiedyś się tym zajmę. Wpływu tego błędu na cokolwiek nie udało się stwierdzić, ot świeci się złośliwie, ale samochód jak zwykle idzie jak szatan. Może dlatego, że nie ma nawet śladu premiumu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KGHM Zagłębie Lubin Opublikowano 8 Listopada 2016 Zgłoś Opublikowano 8 Listopada 2016 Przez noc zmienilem zdania. AKCYZA NIE JEST ZLYM POMYSLEM!!!! ALE NIE JEST ZLYM POMYSLEM W KRAJU GDZIE LUDZIE SA MAJETNI spojrzcie ile zlomow jezdzi po drogach. zanieczyszczaja powietrze. sa niebezpieczne dla otoczenia. i tak dalej. AKCYZA OK ALE NIE W POLSCE!!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jonas Opublikowano 8 Listopada 2016 Zgłoś Opublikowano 8 Listopada 2016 Ale ten CapsLock to wyłącz tej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KGHM Zagłębie Lubin Opublikowano 8 Listopada 2016 Zgłoś Opublikowano 8 Listopada 2016 przepraszam. Netykieta zobowiazuje. Nie krzyczymy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KAX_ Opublikowano 8 Listopada 2016 Zgłoś Opublikowano 8 Listopada 2016 (edytowane) Jeden i drugi to e500. Tyle że 5.5 wychodziło po lifcie. Napisałem żeby brał pięciolitrowe V8, a ty napisałeś że tylko 306KM bo 387 było lipne. Nie było 5 litrowego o takiej mocy. E klasa miała oznaczenia modelu z 5,5 litrowym motorem E550 później fakt zmienili wszystkie oznaczenia na klapach w ML, E, eSki na "500" bo lepiej brzmiało ale nadal to był silnik 5,5 litrowy, a nie 5 litrowy o którym pisałem. Nawet nie wiem czy w kwitach nie było 550 mimo 500 na klapie. Zamieszali jak BMW z tym, że na klapie podawali mniej niż jest w rzeczywistości :lol: Jak szukałem auta na łotomoto stało czarne CLK piećset na wydechu Akrapovica ale długo się zastanawiałem bo "a to stare", "a to 5 litrów", "a to będę budził sąsiadów" i trochę żałuje bo co prawda było niewiele młodsze niż moja 147 ale zagazowane nie generowało by dużo większych kosztów od Brery, a jednak 300KM RWD to nie 200KM FWD :D Edytowane 8 Listopada 2016 przez KAX_ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jonas Opublikowano 8 Listopada 2016 Zgłoś Opublikowano 8 Listopada 2016 Ale ale, nawet jak się uwzględni typowe dla deasela "sprawy eksploatacyjne", czyli wysrane turbo, dwumasę i wtryski (wczoraj pomagałem mechanikowi wymienić filtry w generatorze, to czyni ze mnie eksperta od deaseli), to nadal wyjdzie chyba mniej niż za popsuty piszczący telewizorek w pięciolitrowym prestiżu klasy premium. Ja bym się na coś takiego nie zdecydował. Mój kolega ze szkoły średniej (no dobra, facet któremu płacę, żeby udawał mojego kolegę) ma zagazowanego CLK na dojazdy do roboty, ale jakieś 1.8 nie V8. Mówiąc o nim zwykł okropnie bluźnić, plugawie dotykając niektórych dogmatów religijnych. Ma jeszcze wytarmoszoną jak bezpański kundel Celikę z przebiegiem rzeczywistym w okolicach pół miliona, o niej nigdy nie powiedział złego słowa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KAX_ Opublikowano 8 Listopada 2016 Zgłoś Opublikowano 8 Listopada 2016 Pewnie 1.8 na kompresorze lipa w uj :D CLK ma to do siebie, że wizualnie to jest E klasa w coupe, a technicznie C klasa. Żadnych dziwnych airmaticów gdzie jeden amor kosztuje tyle ile komplet normalnych amorów i innych równie drogich wynalazków, a ta 5 litrowa V8ka to naprawdę pancerny i popularny motor. No ale kupiłem znów alfe w dizlu wiec się muszę "pomęczyć" parę lat. Na razie nastukane 17K km i bez większych problemów. Z awarii to ostatnio padła mi jedna świeca żarowa o czym poinformował mnie telewizorek miedzy zegarami bo tak przy R5 bym się nie kapnął gdyby padły 2 albo 3 ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Je m appelle Ferdinand Opublikowano 8 Listopada 2016 Zgłoś Opublikowano 8 Listopada 2016 A znajomy z S większość problemów ogarnia sam. Toż to przecież paździerz z 2006r a on siedzi w mercach od lat. A to nie jest ta S klasa, gdzie żeby wymienić cokolwiek trzeba to zakodować nową część programem który kosztuje taczkę pieniędzy i który łączy się z serwerami mercedesa? :lol: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bamboocha Opublikowano 8 Listopada 2016 Zgłoś Opublikowano 8 Listopada 2016 Jeszcze chyba nie ale to taka: https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/d/d9/Mercedes_S_400_HYBRID_%28W221%29_Facelift_front_20101002.jpg/1920px-Mercedes_S_400_HYBRID_%28W221%29_Facelift_front_20101002.jpg Wysłane z mojego LG G3 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kyle Opublikowano 8 Listopada 2016 Zgłoś Opublikowano 8 Listopada 2016 (edytowane) Jak Wam się podoba najnowszy FIAT Tipo "checzbak"? http://www.fiat.pl/tipo-hb ... bo jak mi się ostatnio fiaty nie podobały, tak ten, w tej wersji wygląda super. ps. jeszcze fotencja na żywo: Edytowane 8 Listopada 2016 przez Kyle Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotreek Opublikowano 8 Listopada 2016 Zgłoś Opublikowano 8 Listopada 2016 tego tipo to muszę na żywo obadać. Pewnie mi się spodoba, bo mam słabość do włoszczyzny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KAX_ Opublikowano 8 Listopada 2016 Zgłoś Opublikowano 8 Listopada 2016 Ćwierć wieku temu robili Tipo 150KM, a teraz max 120KM? Postęp... czekam na abartha ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KaszaWspraju Opublikowano 8 Listopada 2016 Zgłoś Opublikowano 8 Listopada 2016 Jak Wam się podoba najnowszy FIAT Tipo "checzbak"? Za przednim kołem wszystko nie tak 1!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...