chemiczny_ali Opublikowano 8 Czerwca 2017 Zgłoś Opublikowano 8 Czerwca 2017 Kategoria C1 się to nazywa, uprawnia do prowadzenia pojazdu o całkowitej masie 7,5tony. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jonas Opublikowano 9 Czerwca 2017 Zgłoś Opublikowano 9 Czerwca 2017 Co to za pojazd w ogóle, że tak kombinujesz? Kamper z kopalnią eurogąbek w zabudowie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MiG29 Opublikowano 9 Czerwca 2017 Zgłoś Opublikowano 9 Czerwca 2017 Coś zupełni z innej beczki. Ktoś ma ochotę na niemieckie 23 [gluteus maximus]? Fotka z parkingu. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dammeron Opublikowano 9 Czerwca 2017 Zgłoś Opublikowano 9 Czerwca 2017 Początkowo myślałem, że sprzedajesz opla, stąd niemieckie, a potem zobaczyłem tablicę. :P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MiG29 Opublikowano 9 Czerwca 2017 Zgłoś Opublikowano 9 Czerwca 2017 No, fakt, trochę mylące, zwłaszcza, że cenzura zmienia d...py na gluty. :wink2: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Imperator Kret Opublikowano 21 Czerwca 2017 Zgłoś Opublikowano 21 Czerwca 2017 4 lata, 137k km przebiegu i padł akumulator. Ciekawe ile w tym "zasługi" systemu start-stop. Na pewno "plusem" tego systemu jest akumulator, który musi być większy i dostosowany do SS, więc automatycznie droższy. W ASO cena z wymianą 945 zł, w lokalnym sklepie motoryzacyjnym sam akumulator 540 zł. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotreek Opublikowano 21 Czerwca 2017 Zgłoś Opublikowano 21 Czerwca 2017 do tych systemów są z tego co wiem akumulatory innej budowy AGM, czy jakoś tak, które lepiej znoszą takie katowanie. Nie możesz wyłączyć tego start/stop? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Twój Pan Opublikowano 21 Czerwca 2017 Zgłoś Opublikowano 21 Czerwca 2017 Rozrusznik też jest inny, jak i również jego cena. Ciekawe o ile szybciej zużywa się silnik w autach z tym systemem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MiG29 Opublikowano 21 Czerwca 2017 Zgłoś Opublikowano 21 Czerwca 2017 No i gdzie tu ekologia zieloni biurokraci? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Imperator Kret Opublikowano 21 Czerwca 2017 Zgłoś Opublikowano 21 Czerwca 2017 Rozrusznik niestety też jest droższy, chciałbym żeby padł w ciągu najbliższych 13k km, bo wtedy wymieniliby go na gwarancji. Ale znając życie padnie trochę później :lol: Z wyłączeniem w Fordzie jest taka zabawa, że jest to możliwe, ale wtedy automatycznie parkowanie też nie działa. ASO nie wyłączy start/stop, można to tylko zrobić nieoficjalnie. Za niecały rok i tak zmieniam samochód, więc teraz to mi wisi. Jak to gdzie ekologia? Spełnia na papierze normy emisji? Spełnia. Jest na papierze emisja 139 g/km? Jest. <span style='color: red;'>[ciach!]</span> z tym, że w rzeczywistości emisja jest bliżej 180-190 g/km. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MiG29 Opublikowano 22 Czerwca 2017 Zgłoś Opublikowano 22 Czerwca 2017 Plus szybciej zużywające części, które nie biorą się z kosmosu, tylko trzeba je wyprodukować zatruwając środowisko. A teraz coś z zupełnie innej beczki: Włoszka: http://www.poboczem.pl/naszym-zdaniem/news-brera-za-30-tys-zl-to-zdecydowanie-niestosowna-propozycja,nId,2406323 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KAX_ Opublikowano 22 Czerwca 2017 Zgłoś Opublikowano 22 Czerwca 2017 (edytowane) Rozrusznik niestety też jest droższy, chciałbym żeby padł w ciągu najbliższych 13k km, bo wtedy wymieniliby go na gwarancji. Ale znając życie padnie trochę później :lol: Z wyłączeniem w Fordzie jest taka zabawa, że jest to możliwe, ale wtedy automatycznie parkowanie też nie działa. ASO nie wyłączy start/stop, można to tylko zrobić nieoficjalnie. Za niecały rok i tak zmieniam samochód, więc teraz to mi wisi. Jak to gdzie ekologia? Spełnia na papierze normy emisji? Spełnia. Jest na papierze emisja 139 g/km? Jest. [ciach!] z tym, że w rzeczywistości emisja jest bliżej 180-190 g/km. A weź no mi powiedz fordziarzu jak się spisuję te ich dwulitrowe ekobósty? Lepiej niż konkurencyjne abcdefsi? Dojedzie to do 200K km? Edytowane 22 Czerwca 2017 przez KAX_ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Imperator Kret Opublikowano 22 Czerwca 2017 Zgłoś Opublikowano 22 Czerwca 2017 (edytowane) Nie wiem, mam tylko marne 1.6 182 KM. W przyszłym roku powinien mieć nalatane 170-180k km a potem zostanie w rodzinie albo pójdzie na sprzedaż. Jak zostanie to za jakieś 2-3 lata będzie mieć 200k nalatane ;) Podobno silniki Ecoboost są projektowane na 300k km, ale to tylko zasłyszana plotka. Na razie są na rynku 7 lat, więc ciężko znaleźć samochód z takim przebiegiem, poza tym wiadomo że żaden szanujący się Mirek-handlarz nie będzie miał na placu samochodu z przebiegiem ponad 200k km. Ale na otomoto znalazłem 2 Mondeo z 2.0 Ecoboost, jeden 217k km, drugi 230k km. 3.5 Ecoboost zdecydowanie wytrzymuje więcej niż 300k km. Ziomek chwali się swoim F-150 z przebiegiem 300k mil bez większych problemów - http://www.f150ecoboost.net/forum/6-f150-ecoboost-chat/28082-300-000-miles-my-2011-eco-boost.html EDIT: Już nalatał 330k mil ;) Edytowane 22 Czerwca 2017 przez Imperator Kret Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Je m appelle Ferdinand Opublikowano 22 Czerwca 2017 Zgłoś Opublikowano 22 Czerwca 2017 Za niecały rok i tak zmieniam samochód, więc teraz to mi wisi. I tak od 2 lat :lol: 2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Imperator Kret Opublikowano 22 Czerwca 2017 Zgłoś Opublikowano 22 Czerwca 2017 A to ciekawe, bo od początku mówiłem że kupiłem samochód na 5 lat. Od maja 2013 do maja 2018 ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kilokush Opublikowano 22 Czerwca 2017 Zgłoś Opublikowano 22 Czerwca 2017 Tak z ciekawości ile pali ten Focus? Hatchback czy kombi? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Je m appelle Ferdinand Opublikowano 22 Czerwca 2017 Zgłoś Opublikowano 22 Czerwca 2017 A to ciekawe, bo od początku mówiłem że kupiłem samochód na 5 lat. Od maja 2013 do maja 2018 ;) Kupiłeś czy dostałeś w użytkowanie w ramach umowy leasingowej? 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jonas Opublikowano 22 Czerwca 2017 Zgłoś Opublikowano 22 Czerwca 2017 Wypożyczył z banku, nie dopieprzaj się detali Dominik. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Imperator Kret Opublikowano 22 Czerwca 2017 Zgłoś Opublikowano 22 Czerwca 2017 Kupiłem, przy takich drobnych nie warto bawić się w leasingi. Hatchback i pali około 8l/100 przy dynamicznej jeździe. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Je m appelle Ferdinand Opublikowano 22 Czerwca 2017 Zgłoś Opublikowano 22 Czerwca 2017 Kupiłem, przy takich drobnych nie warto bawić się w leasingi. Hatchback i pali około 8l/100 przy dynamicznej jeździe. Wypożyczył z banku, nie dopieprzaj się detali Dominik. Kupiłeś, czy tatuś kupił? :D 2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Imperator Kret Opublikowano 22 Czerwca 2017 Zgłoś Opublikowano 22 Czerwca 2017 jonas mi kupił. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kilokush Opublikowano 22 Czerwca 2017 Zgłoś Opublikowano 22 Czerwca 2017 Mało. 8L na 100 PPC Player hate. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jonas Opublikowano 22 Czerwca 2017 Zgłoś Opublikowano 22 Czerwca 2017 Mało bo biedak, logiczne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Imperator Kret Opublikowano 22 Czerwca 2017 Zgłoś Opublikowano 22 Czerwca 2017 To może jeszcze taka ciekawostka odnośnie abcdefsi. Na Teneryfie miałem wypożyczoną Ibizę z silnikiem 1.2 TSI, cholera wie ile dokładnie mocy, nalatane 77k km. W każdym razie jazda po autostradach z prędkością 120-140 km/h i ostre pałowanie po górskich krętych drogach dały wynik przy dystrybutorze 6,6 l/100 km. Sam byłem zdziwiony. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jonas Opublikowano 23 Czerwca 2017 Zgłoś Opublikowano 23 Czerwca 2017 Autostrada nadrobiła, testowałem na turbogunwie 1.4 wlokącym 1600 kg rdzoplowskiej maciory na tejże wyspie, coś pomiędzy 7 a 8 wyszło pod dystrybutorem. Ale podjeżdżałem na co większe wzniesienia na jedynce, bo inaczej się nie dało. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Imperator Kret Opublikowano 23 Czerwca 2017 Zgłoś Opublikowano 23 Czerwca 2017 Do wrzucenia jedynki na podjeździe byłem zmuszony jak mnie Google poprowadziło skrótem przez uliczkę o nachyleniu momentami przynajmniej 30-35 stopni. Jak zobaczyłem na mapach, to odcinek 1,1 km ma przewyższenie 247 metrów :lol: To było straszne doświadczenie, którego nie chcę powtarzać. Żadne zapierdalanie po serpentynach bez barierek nie ma startu do tej chwilowej paniki ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Imperator Kret Opublikowano 28 Czerwca 2017 Zgłoś Opublikowano 28 Czerwca 2017 Dostałem dzisiaj zastępczego Focusa 1.6 105 KM. Ten samochód nie przyspiesza na żadnych obrotach. Niesamowite jak zmienia się opinia o samochodzie w zależności od silnika. A spalanie? Prawie identyczne jak w moim, na dzisiejszej trasie 7,5. Jednak turbina to dobra rzecz ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Twój Pan Opublikowano 28 Czerwca 2017 Zgłoś Opublikowano 28 Czerwca 2017 Jakbyś jeździł Czinkłeczento 700cc, to ten Focus rwałby na każdych obrotach na każdym biegu :) . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Imperator Kret Opublikowano 28 Czerwca 2017 Zgłoś Opublikowano 28 Czerwca 2017 Wiesz co, Ibiza na Teneryfie miała podobną moc a jednak jakoś to jeździło. Nawet Rapid 1.2 TSI o zawrotnej mocy 85 KM sprawia lepsze wrażenie niż ten wolnossący 1.6 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Twój Pan Opublikowano 28 Czerwca 2017 Zgłoś Opublikowano 28 Czerwca 2017 Bo turboburbo dmuchnęło, momentu szybko dostałeś na koła, to i wydaje się że auto ma więcej mocy i fajniej jedzie. Coś jak z dieslami. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...