megagames Opublikowano 10 Listopada 2017 Zgłoś Opublikowano 10 Listopada 2017 radiergummi pytanko takie ile wytrzymały u ciebie poprzednie tarcze na przodzie ? Jeśli oczywiście zmieniałeś je już wcześniej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radiergummi Opublikowano 11 Listopada 2017 Zgłoś Opublikowano 11 Listopada 2017 To była moja pierwsza wymiana od zakupu, więc nie znam historii starych tarcz. Ze mną zrobiły 23 tyś. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Imperator Kret Opublikowano 17 Listopada 2017 Zgłoś Opublikowano 17 Listopada 2017 1,5 tysiąca km w Skodzie A6 za mną to mogę co nieco powiedzieć. Po pierwsze myślałem że samochód tej klasy będzie lepiej wyciszony. Nie jest źle, ale jednak przy prędkościach autostradowych jest szum od okien. Koła i silnik wyciszone bardzo dobrze, ale z uszczelkami dali ciała. W samochodzie wartym tyle co małe mieszkanie powinno być lepiej. Po drugie 190KM diesel w takiej budzie jest dla mnie za słaby. Niby wystarcza, ale pomimo redukcji z 7 na 5 w automacie przyspieszenie na autostradzie jest takie sobie. Do samej skrzyni nie mogę się przyczepić. Po trzecie tempomat adaptacyjny to świetny gadżet, jazda o wiele mniej męczy. Doskonale sprawdza się w korkach na niemieckich autostradach, można być pasażerem na miejscu kierowcy i niczym się nie przejmować. W normalnej jeździe jest pole do poprawy, bo widziałbym hamowanie silnikiem jako wspomaganie hamulców. Teraz za często używa hamulców, co pewnie jest denerwujące dla kolejnego samochodu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kilokush Opublikowano 17 Listopada 2017 Zgłoś Opublikowano 17 Listopada 2017 Ostatnio jechałem A6 z v6 w TDI. Chyba b8. Rzeczywiście wyciszenie na autostradzie takie sobie. Waga 1940 KG. Sporo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jonas Opublikowano 17 Listopada 2017 Zgłoś Opublikowano 17 Listopada 2017 Co tam tyle waży, zbiornik na prestiż? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kilokush Opublikowano 17 Listopada 2017 Zgłoś Opublikowano 17 Listopada 2017 Co tam tyle waży, zbiornik na prestiż? Ego właściciela Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rzymo Opublikowano 18 Listopada 2017 Zgłoś Opublikowano 18 Listopada 2017 Robiliście już przegląd według nowych zasad? W tygodniu byłem w kilku miejscach i kolejki, bo "panie, system się wiesza, czasem nie działa" :) I przy okazji fotka na szybko - równo 3 lata temu odbierałem z salonu: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Imperator Kret Opublikowano 18 Listopada 2017 Zgłoś Opublikowano 18 Listopada 2017 Co to za potwór, że ma prędkościomierz wyskalowany aż do 180? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radiergummi Opublikowano 18 Listopada 2017 Zgłoś Opublikowano 18 Listopada 2017 Wygląda na Fiata. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rzymo Opublikowano 18 Listopada 2017 Zgłoś Opublikowano 18 Listopada 2017 (edytowane) Co to za potwór, że ma prędkościomierz wyskalowany aż do 180? Dostawczy ;) Ducato Maxi 2.3/130KM I taka ciekawostka - na A1/A2 przy 135-140km/h średnie spalanie równo 15l/100km. Natomiast normalnie w tygodniu (drogi lokalne/wojewódzkie) to tankuję co piątek 105-110 litrów (1350-1400 km). Odkąd zacząłem jeździć większymi, to zacząłem doceniać wyraźnie wyższą pozycję za kierownicą - widać i dalej, i znacznie więcej. Dużo bardziej komfortowo jeździ mi się takim vanem/busem, niż znacznie mocniejszą osobówką. Edytowane 18 Listopada 2017 przez rzymo 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jonas Opublikowano 18 Listopada 2017 Zgłoś Opublikowano 18 Listopada 2017 Nikt normalny nie wyskakuje wielkiej białej budzie na solo. Żodyn. Też lubiłem takimi cisnąć jak miałem okazję. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KAX_ Opublikowano 19 Listopada 2017 Zgłoś Opublikowano 19 Listopada 2017 Robiliście już przegląd według nowych zasad? W tygodniu byłem w kilku miejscach i kolejki, bo "panie, system się wiesza, czasem nie działa" :) Przegląd to uj nie szło nawet auta zarejestrować. Pół biedy jak auto krajowe i było w systemie tych importowanych nawet nie mogli w system wprowadzić :D Widać zrobili taka aktualizacje jak ja 3 dni temu w reno. Kilka rzeczy przestało działać :lol: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Twój Pan Opublikowano 23 Listopada 2017 Zgłoś Opublikowano 23 Listopada 2017 Nikt normalny nie wyskakuje wielkiej białej budzie na solo. Żodyn. Też lubiłem takimi cisnąć jak miałem okazję.Potwierdzam, nawet twardziele w niemieckich suvach czują respekt, coby im białego lakieru na prestiżu nie pozostawic Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MiG29 Opublikowano 25 Listopada 2017 Zgłoś Opublikowano 25 Listopada 2017 Fajnie jakby u nas tak dziadki jeździły: 2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
reyden Opublikowano 25 Listopada 2017 Zgłoś Opublikowano 25 Listopada 2017 Tia - już widzę typowego polskiego seniora który wykłada sporo kasy na kupno takiego auta i sprowadzenie go do Polski / Europy . O innych wydatkach jak np. paliwo już nie mówiąc . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MiG29 Opublikowano 26 Listopada 2017 Zgłoś Opublikowano 26 Listopada 2017 Nie mówię, że hellcatem, ale ogólnie w swoich wozidełkach mogliby używać więcej gazu i jeździć dynamiczniej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jonas Opublikowano 26 Listopada 2017 Zgłoś Opublikowano 26 Listopada 2017 Fakt, między paleniem gumy Piekłokotem na każdych światłach a rozpędzaniem się z dynamiką lodowca Toyotą Corollą sedan jest bardzo dużo miejsca. 4 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MiG29 Opublikowano 26 Listopada 2017 Zgłoś Opublikowano 26 Listopada 2017 Najgorsze jest jak dojeżdża się do zapalających się zielonych świateł i trzeba zatrzymać się, bo jakiś kloc (nie tylko dziadki) rusza z opóźnieniem. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kyle Opublikowano 26 Listopada 2017 Zgłoś Opublikowano 26 Listopada 2017 Niemal zawsze jak stoję za kimś (jako drugi) od świateł, zapalają się zielone, to ruszam ... i puszczam gaz, bo miszczkierownicy przede mną łapie laga. Nie ważne młody, stary. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kilokush Opublikowano 26 Listopada 2017 Zgłoś Opublikowano 26 Listopada 2017 U nas co najwyższej emeryci to albo Tico albo stary Mercedes diesel bez turbo żeby olej opałowy można było lać. To auto jakoś strasznie drogie nie jest. 230 000 zł bez podatków. Tylko UE już Ci wskaże jedyną właściwą drogę podatkami. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klaus Opublikowano 26 Listopada 2017 Zgłoś Opublikowano 26 Listopada 2017 Tia - już widzę typowego polskiego seniora który wykłada sporo kasy na kupno takiego auta i sprowadzenie go do Polski / Europy . O innych wydatkach jak np. paliwo już nie mówiąc . U nas co najwyższej emeryci to albo Tico albo stary Mercedes diesel bez turbo żeby olej opałowy można było lać. To auto jakoś strasznie drogie nie jest. 230 000 zł bez podatków. Tylko UE już Ci wskaże jedyną właściwą drogę podatkami. A babka z Kato w Subaru Imprezie? A dziadek 90+ lat, co to ostatnio dwie babki przejechał na chodniki/trawniku? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KAX_ Opublikowano 26 Listopada 2017 Zgłoś Opublikowano 26 Listopada 2017 (edytowane) Fajnie jakby u nas tak dziadki jeździły: Napisane tak jak by w ameryce to było standardem, u nas taki dziewulski lat 73 jezdzi po warszawie Ultimą GTR U nas co najwyższej emeryci to albo Tico albo stary Mercedes diesel bez turbo żeby olej opałowy można było lać. To auto jakoś strasznie drogie nie jest. 230 000 zł bez podatków. Tylko UE już Ci wskaże jedyną właściwą drogę podatkami. Tak i właśnie przez podatek u nas jeżdżą Tico. Gdyby nie on wszyscy by śmigali dodzami :D Edytowane 26 Listopada 2017 przez KAX_ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ReaspowN Opublikowano 26 Listopada 2017 Zgłoś Opublikowano 26 Listopada 2017 Dobry ten olej wlałem do silnika? Przed wymianą zrobiłem płukanie przy użyciu Liqui Moly Engine Flush (2662). Potem nowy filtr OEM Honda i zalany olej Liqui Moly Synthoil High Tech 5W40. Filtr paliwa Knecht, filtr powietrza Knecht, filtr kabinowy Corteco. Przy tankowaniu do pełna do baku dolany dodatek Liqui Moly Pro-Line regenerator wtrysków benzyna (5153). Nie wybuchnie silnik od tego? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KAX_ Opublikowano 26 Listopada 2017 Zgłoś Opublikowano 26 Listopada 2017 Pełen syntetyk przy takim starym aucie? Powinien być minerał w dodatku po płukance na bank wypłucze ci uszczelnienia w silniku i wszędzie będzie ciekło, a dodatek do paliwa rozpuści syf w baku i zapcha najpierw filtr, a później wtryskiwacze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ReaspowN Opublikowano 26 Listopada 2017 Zgłoś Opublikowano 26 Listopada 2017 O kurde. To na złom będę musiał oddać. A miało być tak pięknie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bamboocha Opublikowano 26 Listopada 2017 Zgłoś Opublikowano 26 Listopada 2017 (edytowane) Dobry olej. Sam go wlałem po wcześniejszym 10w40 też LM i płukaniu do 900ng z 95 roku. Żadnych uszczelek nie rozpuścił czy też syfu po zmianie nie było. Teraz jeżdżę na 5w50 VR1 ale już inne auto ale i tak stary kapeć z 03 i >260kkm przebiegu. Edytowane 26 Listopada 2017 przez bamboocha Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KAX_ Opublikowano 26 Listopada 2017 Zgłoś Opublikowano 26 Listopada 2017 (edytowane) O kurde. To na złom będę musiał oddać. A miało być tak pięknie. No niestety ale nie martw się to tylko honda. Dobry olej. Sam go wlałem po wcześniejszym 10w40 też LM 10W40 do 5W40 Synthoil ma się mniej więcej tak jak olej rzepakowy do oliwy z oliwek :D 10W40 to minerał, a synthoil to PAO. Dwa różne światy :D Edytowane 26 Listopada 2017 przez KAX_ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bamboocha Opublikowano 26 Listopada 2017 Zgłoś Opublikowano 26 Listopada 2017 (edytowane) Niby tak. Ale miałem zalanego jakiegoś castrola 10w40 i wymieniłem na : http://tnij.at/208429 8kkm potem dolałem płukankę: http://tnij.at/208431 , postąpiłem wg instrukcji i zalałem http://tnij.at/208432 (5w40). 0 problemów przez następne 3lata do sprzedaży samochodu czyli jakieś 40kkm. Wszystko zależy od stanu silnika. Edytowane 26 Listopada 2017 przez bamboocha Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AudiAWX Opublikowano 27 Listopada 2017 Zgłoś Opublikowano 27 Listopada 2017 Wszystkim jeżdżę na Valvoline MST 5w40 lub 5w30 i gitara , do tego od czasu do czasu LM i z żadnym autem nie mam silnikowo problemów. Teraz testuje jakiś Millers bo mi polecono i chyba przy nim już zostanę bo cicho spokojnie i zaworów na starcie tak nie słychać jak na Szaystrolu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KAX_ Opublikowano 27 Listopada 2017 Zgłoś Opublikowano 27 Listopada 2017 Olej w normie low saps... wyczuwam nowiuśkiego ekologicznego deaselka :lol: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...