Skocz do zawartości
Sid

Codzienność za kierownicą

Rekomendowane odpowiedzi

350Z serio? 5.8s 0-100 vs 4.2s. E60 M5 miał mój znajomy... w ciągu paru lat wydasz na części tyle, że na 350z starczy.

 

To nie problem kupić nawet stare Camaro i wrzucić tam SC. W 50 tys. się zmieścisz a będziesz miał 600-800 KM. Tylko z wiekiem przychodzi ochota na niezawodność. 

Edytowane przez Kilokush

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolega chyba sugeruje, że Kucyk ma jedno i drugie.

 

Nadal wolę Mazdę, BMW, Audi.

 

Jest jakaś szybka Mazda czy ja czegoś nie wiem :D? 

 

Też lubię BMW tylko cena 335i 306 KM 3L turbo zaczyna się od 230 000 zł. 0-60mph 5.2s. Mustang GT to wciąż inna klasa prędkości za znacznie mniejsze pieniądze. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jest jakaś szybka Mazda czy ja czegoś nie wiem :D?

RX-8 i nieco wolniejsza RX-5. Żadna nie jest Mustangię. 

 

Też lubię BMW tylko cena 335i 306 KM 3L turbo zaczyna się od 230 000 zł. 0-60mph 5.2s. Mustang GT to wciąż inna klasa prędkości za znacznie mniejsze pieniądze.

To sobie kup i nie truj. Chyba że teoretyzujemy, to ja uważam Maserati Quattroporte za dużo ładniejsze niż Porsche Panakoschmara.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bo się nie prowadzą, jeździłem najmocniejszą wersja Camaro i ten samochod nie nadaje się na polskie drogi, zwłaszcza kręte.

Wsiadz do takiego samochodu i nim pojeździj bo wydaje mi się ze lizesz z lody przez szybę. Żaden z tych tanich amerykańskich samochodów nie dogoni na krętej drodze zwykłego Focusa rs, jeżeli uważasz inaczej to w życiu ani jednym nie jeździłem. Są samochody zza wielkiej wody które jada w zakrętach ale z pewnością nie jest to ani Mustang GT ani Camaro.

 

@ericsson T10s

Edytowane przez ʞoʌɐls
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Fajne... na 5 minut. Potem by mnie głowa bolała od tego.

A po za tym mając mercedesa z v12 pod maską chyba już nie trzeba niczego zmieniać...

Dokładnie.

Mnie by bardziej interesowało jak sprawić, by dowolne auto brzmiało jak... Tesla S.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

14 letnie szare bmw na stalowkach wzbudza jeszcze zazdrość? Sry??? Gdzie to? Wschodia Ukraina?

 

W Trójmieście, przynajmniej w mojej osobie. Lato przyszło, Sopot pęka od naoliwionych bicepsów i testosteronu, ze 3 razy w zeszłym tygodniu ogłuchłem od GRT'ów (zdaje się, że nawet słynny Boguś od M3 zawitał do 3miasta) - a ja i tak zawsze obejrzę się za zadbaną becią z "tamtych lat." Czasem sobie też Modern Talking na Youtube obejrzę, taki ze mnie wsiok ;]

 

BMW nie jest na miasto, pisałem już, że niewygodne bo promień skrętu taki se i za nisko się siedzi.

W e46 się zwiększył? W kompim mam w cholerę mniejszy, niż w corolli - zwłaszcza tyłem, wszędzie się wciśnie.

 

 

A któryś z nich już hamuje i skręca?

Camaro, Vette i Viper na pewno, w dodatku jedno i drugie naprawdę nieźle im idzie, jak było udowadniane na pewnym modnym niemieckim torze w kształcie lewego sutka Stiga. Mustang i Challenger znacząco gorzej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Uli sam poćwiczyć, hemoroidy od siedzenia nie znikną :D

Ćwiczę, ale bez wymiany auta na takie z bardziej miękkimi fotelami, raczej się nie obejdzie. ;]

 

W e46 się zwiększył? W kompim mam w cholerę mniejszy, niż w corolli - zwłaszcza tyłem, wszędzie się wciśnie.

RWD z powodu swojej konstrukcji mają mniejsze średnice zawracania niż FWD o podobnych rozmiarach (rozstawie osi).

Nie wiem, czy w e46 zwiększyli - czasy magazynu Auto (gdzie podawano średnicę zawracania i dystans hamowania 100-0) się skończyły. Teraz tylko jak najniższe 0-100 i najlepiej z silnikiem 0.01TDFSIXYZ. A resztę danych czasem pier*olną gdzieś drobnym maczkiem na końcu instrukcji.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj chyba była jakaś kumulacja drogowych kaskaderów. Pierwszy pan sobie przechodzi po ruchliwej drodze nie na przejściu dla pieszych. Po minięciu się z jakimś dostawczakiem z przeciwka zobaczyłem gościa jak stal na środku drogi. Zahamowałem do zera, typek machnął ręką i pobiegł dalej.

Drugi to jakiś młody chłopaczek. Skręcam w prawo na światłach, mam zielone. Przejście dla pieszych na drodze poprzecznej czyste.i nagle przede mną przejeżdża szalony rowerzysta. Co prawda zdążyłem wcisnąć hebel i się zatrzymać przed przejściem, ale trochę mnie zmroziło. Chłopak pojechał sobie dalej jakby nigdy nic i pewnie nawet nie wiedząc jak mało brakowało do wypadku. 

W sumie to opłaca się mieć szersze opony niż fabryka zakładała. Powinienem mieć 175/R14, a mam 195/R15. Jest stabilniej na zakrętach i praktycznie nie piszczą na rozgrzanym asfalcie i to przy mocniejszych hamowaniach.

Trzecia artystka w byłym autku jonasa, nawet kolor był ten sam bordowy. Jechałem niecałe 60km/h w zabudowanym. Ta postanowiła mnie wyprzedzić ledwo dając radę zdążyć przed samochodem z przeciwka.

Na koniec dnia jakiś wariat w czarnej Kudze chciał mi złamać kręgosłup i posłać na szrot biedną hondzinke. Wykonywałem manewr skrętu w lewo. Dojeżdżam do skrzyżowania z wrzuconym kierunkowskazem. Od razu zaznaczam, że za mną nikt nie jechał. Zatrzymałem się, aby ustąpić pierwszeństwa pojazdom z przeciwka. Po kilku sekundach usłyszałem pisk opon i zobaczyłem w lustrach jak gościu ucieka na chodnik. 50m przed tamtym skrzyżowaniem jest ograniczenie do 40 km/h. Typek musiał jechać dwa razy tyle skoro wcześniej go za mną nie było. Albo może szukał telefonu pod siedzeniem i przez chwilę nie ogarniał drogi.   

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

RWD z powodu swojej konstrukcji mają mniejsze średnice zawracania niż FWD o podobnych rozmiarach (rozstawie osi). 

 

Jest dokładnie odwrotnie. Brak wału napędowego umożliwia większy skręt. Jak to zaimplementują producenci to inna historia. 

"Mesie" zawsze miały lepszy skręt (aż się koło wewnętrzne kładło) ale w życiu bym nie narzekał na zwrotność E46...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeździłem dwoma autami które nazywałem tankowcami- głownie ze względu na właśnie promień skrętu- Skoda Superb (ta 2004), i audi q7. Skodą jeździłem długo i narzekałem. Q7 dane było mi prowadzić kilka razy i zawsze pozostawał niesmak kierowania domkiem jednorodzinnym o zwinności lodołamacza... Juz grand cherokee dawał więcej radości i miał więcej plusów- pomimo tego ze przejechałem nim tylko 150km. I ten dźwięk 4.7L... A znam tylko dwa rodzaje silników, które powodują mrowienie w kroczu. V8 i R5...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jest dokładnie odwrotnie. Brak wału napędowego umożliwia większy skręt. Jak to zaimplementują producenci to inna historia. 

"Mesie" zawsze miały lepszy skręt (aż się koło wewnętrzne kładło) ale w życiu bym nie narzekał na zwrotność E46...

To ciekawe, bo mi się zawsze wydawało, że brak przegubów napędowych zapewnia lepszy skręt. W BMW też się koło kładzie, dlatego taka krowa jak E34, ma średnicę zawracania na poziomie 10.5m.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Raptor- chorowalem onegdaj na te silniki. Teraz mógł bym porównać je do silnika z elektryków- zasięg podobny, harmonia oddawania mocy i momentu. Ale niestety- dźwięk mi przypomina zatarty odkurzacz, albo sokowirówkę. Ale gdybym miał wybierać r4 kręcące się do 9k, a wankla- wybór był by jednoznaczny na Wankla.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

EDIT

Ale wstyd, to ja źle przeczytałem Twojego posta  :plum:

Już sie samobiczuje  :kijem:

 

EDIT

@down

To do Ullissesa było a pisaliśmy w tym samym czasie ;)

Edytowane przez rafa

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...