Skocz do zawartości
Sid

Codzienność za kierownicą

Rekomendowane odpowiedzi

Cisnienie jest takie samo, ale sila jest inna. Zle sie wyrazilem. A pytam tylko z ciekawosci, zeby miec jakies odniesienie miedzy mechanika ktora troche lepiej znam /rowerowa/ niz samochodowa.

http://www.ebay.com/itm/Big-Brake-Kit-Fits-Saab-9000-84-97-13-4-piston-Wilwood-calipers-/151442492028?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item2342ad0a7c&vxp=mtr

http://s657.photobucket.com/user/zadymny/media/DSC_0534.jpg.html

Takie cos w przyszlosci. Najpierw ze mnie zedra przy przerejestrowaniu jak sprowadze wozidlo... Na tyl przydalyby sie hample z boxtera... Tylko te ciezko dostac z drugiej reki, a bylyby tansze od wilwooda.

Edytowane przez Aurora001

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zestaw fajny, jak nie szkoda Ci na niego kasy i masz świadomość ile będzie kosztowała eksploatacja takiego kitu (tarcze i klocki, ja nie mam pojęcia jakie to są koszta, ale jeśli jakiś normalny przedział to ok) to bier i się ciesz. 

 

Tuning nigdy nie jest ani opłacalny ani rozsądny moim zdaniem. To po prostu hobby.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W najblizszej przyszlosci i tak musze wywalic przednie hample w calosci. Po zdarciu opon, tarcz wszystko pojdzie do wymiany. Za sama regeneracje wybulilem ostatnio krocie, a i tak jest srednio. Moje hample do roweru kosztowaly jedynie 20% mniej od tych wilwoodow :P

Jedyne czego sie boje to jakas cymbalica hiszpanska we mnie wjedzie i dopiero bedzie problem z OC...

Edytowane przez Aurora001

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

62902861401420292831.jpg

 

 

 
Na ulice wyjedzie nowy Polonez?
Paweł Zarecki - autor nowej wersji Poloneza szuka producenta dla odmłodzonej wersji kultowego auta. Ma być to normalny samochód dla każdego Polaka, nie super limuzyna. Do stworzenia nowego Poloneza zmobilizowała go wieść o powstającej nowej wersji Warszawy.
 
Zarecki zaznacza, że nie skończył żadnej szkoły związanej z projektowaniem. Ma za sobą szkołę lotniczą. W nowej wersji auta chce nawiązać do klasycznego modelu Poloneza.
 
- Myślę, że Polonez ma szanse wejść do seryjnej produkcji. Nie musi to być luksusowy samochód, tylko normalny samochód dla każdego Polaka - zdradza autor projektu cytowany przez tvn24bis.pl.

 

 

 

http://niezalezna.pl/62902-na-ulice-wyjedzie-nowy-polonez

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie ma szans. Normalny samochód dla przeciętnego Polaka musi być:

- używany (bo utrata wartości przy nowym bla bla bla)

- na ropę

- niemiecki

- w cenie 10-15 tysięcy złotych, rocznik maks dwa pięć

 

Nijak mi tu Polonez nie pasuje. Była szansa pożenić FSO z VAGiem to nie. Nie to nie.

  • Upvote 3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Paweł Zarecki - autor nowej wersji Poloneza szuka producenta dla odmłodzonej wersji kultowego auta. Ma być to normalny samochód dla każdego Polaka, nie super limuzyna. Do stworzenia nowego Poloneza zmobilizowała go wieść o powstającej nowej wersji Warszawy.

 

Zarecki zaznacza, że nie skończył żadnej szkoły związanej z projektowaniem. Ma za sobą szkołę lotniczą. W nowej wersji auta chce nawiązać do klasycznego modelu Poloneza.

 

- Myślę, że Polonez ma szanse wejść do seryjnej produkcji. Nie musi to być luksusowy samochód, tylko normalny samochód dla każdego Polaka - zdradza autor projektu cytowany przez tvn24bis.pl.

 

1. Młody nie jestem, ale i tak nie pamiętam, żeby polonez był kultowy. Chyba, że kultowy jest synonimem "jeden nielicznych dostępnych"

 

2. Kocham takie wizualizacje dla każdego Polaka, na których auto ma felgi i opony droższe, niż auto którym przeciętny polak jeździ. 

  • Upvote 3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po co ci taki niski profil? Do obtłukiwania na dziurach i prostowania co sezon, o ile w ogóle się da?

 

Przejechałem nową wspaniałą S11 na zachód od Poznania, bardzo mi się podobało. Taka droga powinna tam być najpóźniej w 1998 roku, nie trzeba by małpyrom rozjeżdżać ich siedliska na placek ruchem tranzytowym. Od tych spalin i ołowiu potem się rodzą takie czubki w tym mieście.

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie, nie pójde na wybory. Przyglądało się temu pełowiactwo zacierając ręce ;] Może, akcja społeczna jakaś?

Ja już i tak niedługo pójdę siedzieć, za wrzucanie judaszom parkingowych w przelewach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

"Mistrz kierownicy ucieka" właśnie przewraca się w grobie :D to jakiś tam model Pontiac Firebird Trans Am.

"Niech ginie" - mea culpa... I don't give a damn*

 

Jak popatrzysz na profile Z28, o 1:33 zobaczysz podobieństwa słupka B i linii szyby jednego i drugie. :banana:

1980-Z28-JPEG.jpg

 

Sidenote: te same felgi, Z28 1980 jeśli wierzyć zdjęciu. Nigga out!

Edytowane przez Konar
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podobno z takim przebiegiem przyjechalo z Wloch. Z tego co mowil, srodek wyglada dobrze, pod maska i w bagazniku nie ma sladow napraw, podluznice proste itp. Nie sprawdzal miernikiem lakieru i mowil jeszcze ze w 15 letnim aucie to troche nie ma sensu. Ciekawe :)

Edytowane przez _Paulo_

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

A o co konkretnie pytasz? Ze zdjęć wygląda na tyle OK, żeby warto się przejechać i obejrzeć - do Tarnowa nie masz daleko. Włosi ogólnie dbają o auta mechanicznie, ale zazwyczaj są poobijane i poobcierane. Stąd relatywnie często zdarzają się auta malowane w całości, jeszcze we Włoszech - warto to sprawdzić. 

Z rejestracji wychodzi jednak, że to Mantua - mała prowincja na północy, więc auto nie musi wyglądać jak z centrum Rzymu czy Neapolu. 

Natomiast sam samochód jest dość dobrze wyposażony i elektryka jest dość skomplikowana - trzeba sprawdzić, czy wszystko działa i dobrze byłoby, gdyby jakiś ogarnięty elektryk z grubsza przejrzał instalację, czy nie ma tam jakiejś włoskiej rzeźby, bo jak się okaże, że komp sypie błędami, to jeśli włosi grzebali wcześniej w elektryce, to będzie ciekawie. 

Mechanicznie - to M52 - nawet, jeżeli przebieg jest zaniżony 2x, to powinno to pojeździć jeszcze parę lat bez większych problemów, o ile jest zadbane. Co warto sprawdzić i co może czekać na dzień dobry - vanosy (niestety M52TUB28 jest bardziej problematyczne, niż M52B28 pod tym względem), uszczelniacze zaworowe, luzy na dyfrze i półosiach - przy tej mocy łatwo je zmęczyć przez tyle lat, ale nie sądzę, żeby ktoś na skórzanych fotelach bez trzymania bocznego często się tak bawił, bo to męczące.

Przed wycieczką do Tarnowa zdobądź VIN, rozkoduj i na miejscu sprawdź, czy wyposażenie auta zgadza się z tym, które wychodzi z VIN.

W papierach sprawdź, kiedy auto wyjechało z Włoch, bo jeżeli pomiędzy wyjazdem z włoch a wystawieniem w komisie upłynęły 2 miesiące, to raczej pewne, że stało w tym czasie w stodole i przespawywane miało pół przodu.

  • Upvote 3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzieki za wyczerpujaca odpowiedz. Z vinem nie ma problemu bo mowil zebym wyslal smsa to podesle, natomiast cena jest bez oplat. Czyli z oplatami wyjdzie ~17k+3.5k za gaz+poczatkowy serwis i OC. Troche za duzo. W takich pieniadzach idzie znalesc troszke swiezsza, z lepszym wyposazeniem.

Edytowane przez _Paulo_

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ta buma ma taką cene, ze wzgledu na nadwozie coupe... Sedan byłby 30% tańszy.

 

Ja bym odpuścił ze względu na brak możliwości wsadzenia szpery w normalnych pieniądzach. A jak RWD bez szpery, to równie dobrze możesz i FWD brać, żadna różnica.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co ty z tą szperą, może on nie chce mieć strucla typu motorower Komar, czyli trzy tygodnie grzebania i ładowania kasy po to, żeby se pojeździć dwie godziny do kolejnej awarii.

  • Upvote 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...