Skocz do zawartości
Sid

Codzienność za kierownicą

Rekomendowane odpowiedzi

Siostra zajeżdża 3 albo 4 auto z Włoch. Wszystkie były bezproblemowe, miały powymieniane to, co powinny mieć i na starcie nie wymagały inwestycji. I wszystkie były poobijane, poobcierane etc, ale u nich auto wozi drewno, cegły, 3 psy i wszyscy mają gdzieś takie drobiazgi.

 

Często mają też gdzieś taki szczegół jak wymiana oleju, nie ma reguły ale z doświadczenia z handlu samochodami wiem, że samochody z Włoch od handlarzy to

 często szpachel i któryś z kolei lakier, wycofane mocno przebiegi (wchodząc na plac komisu we Włoszech wszystkie samochody z podobnych lat miały ustawione liczniki za 128tkm :lol:)  brak książek serwisowych i często 2giego kpl. kluczyków (syfiarze to po prostu gubią), ugnojony środek - powycierane kierownice i gałki od różniastych sygnetów w których włosi się lubują no i najważniejsze, często w silniku albo było zero oleju albo był to taki żur że bez mocnego płukania nie szło tego zlać z silnika. Był też tai okres kiedy we Włoszech były powodzie - dużo samochodów po powodzi trafiło wtedy do PL, więc warto podnosić dywaniki czy nie ma mułu...

 

Dużo też zależ od rejonu Włoch z których samochód jest przywieziony ale generalnie samochody z Południowych rejonów Europy nie mają łatwo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

95% tego, co napisałeś pasuje do 95% aut z 95% regionów Europy ściągniętych do Polski. Więcej ściągniętych do polski przez handlarzy dobrych samochodów widziałem z włoch czy francji, niż z reichu. Reich już od dawna odstawiają powiedzmy przedstawiciele ciemnoskórych mniejszości i dla Mirków zostają same spady, a to co jest OK, i tak jest mało konkurencyjne cenowo i trzeba sobie w dodatku samemu znaleźć na ebay czy autoscout24 i po to pojechać.

 

Handlarze są handlarzami, niezależnie od tego, skąd będą auto ściągać, tak samo będą je picować, szpachlować, plakować etc. Liczniki będą kręcić, kierownice i gałki malować, lakierować bądź wymieniać. W reichu jest pełno cwaniaków różnych nacji, którzy dobrze żyją z tego biznesu, a włosi są po prostu dość leniwymi flejtuchami. Z dwojga złego wolałbym auto od włoskiego flejtucha, niż niemieckiego handlarza, który przeważnie niemcem jest tylko dlatego, że akurat mieszka pomiędzy polską a beneluxem.

 

 

 

Zatrzymuje dwóch policjantów samochód pod berlinem. 

- Dzień dobry - imię, nazwisko i dokumenty proszę. 

- Dzień dobry, Hans Meier, oto prawojazdy.

- Meier... Patrz Mustafa, jakie dziwne nazwisko!

 

 

 

http://www.wykop.pl/link/1541749/ama-spowiedz-nieuczciwego-handlarza/najstarsze/wszystkie

 

ale oczywiście wszyscy to wiedzą, tylko mieli akurat szczęście i kupili dobre auto z oryginalnym przebiegiem ;]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

95% tego, co napisałeś pasuje do 95% aut z 95% regionów Europy ściągniętych do Polski. Więcej ściągniętych do polski przez handlarzy dobrych samochodów widziałem z włoch czy francji, niż z reichu. Reich już od dawna odstawiają powiedzmy przedstawiciele ciemnoskórych mniejszości i dla Mirków zostają same spady, a to co jest OK, i tak jest mało konkurencyjne cenowo i trzeba sobie w dodatku samemu znaleźć na ebay czy autoscout24 i po to pojechać.

 

Handlarze są handlarzami, niezależnie od tego, skąd będą auto ściągać, tak samo będą je picować, szpachlować, plakować etc. Liczniki będą kręcić, kierownice i gałki malować, lakierować bądź wymieniać. W reichu jest pełno cwaniaków różnych nacji, którzy dobrze żyją z tego biznesu, a włosi są po prostu dość leniwymi flejtuchami. Z dwojga złego wolałbym auto od włoskiego flejtucha, niż niemieckiego handlarza, który przeważnie niemcem jest tylko dlatego, że akurat mieszka pomiędzy polską a beneluxem.

 

 

Na podstawie moich doświadczeń- a ponad dwa lata siedziałem w handlu samochodami bo pracowałem w komisie, co za tym idzie jeździłem po handlarzach, ściągaliśmy samochodu z Włoch, Niemiec, Hiszpanii itd. pozwolę się nie zgodzić z twoją teorią.

Ja nie piszę o handlarzach tylko o sposobie podejścia do samochodu typowego Niemca i typowego Włocha/Greka/Hiszpana.

Edytowane przez SEKS_DESTRUKTOR

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja nie piszę o handlarzach tylko o sposobie podejścia do samochodu typowego Niemca i typowego Włocha/Greka/Hiszpana.

 

Ja Cię rozumiem, tylko chodzi mi o to, że nie ma już typowego niemca, a niemieckie samochody są do tego typowo europejskie i auto z niemiec to obecnie niekoniecznie taki wielki fappening.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

 

 phantom gripem

 

To nie działa.

 

No i znam ziomka, który 25K km zrobił po mieście z zaspawanym dyfrem. Parkowanie pod centrami handlowymi jest... męczące, ale opony lecą dużo mniej, niż mogło by się wydawać.

 

 

Parkowanie to cały ch w porównaniu do wyjeżdżającego przodu. Nie wiem czemu wszyscy się uparli że największą wadą są przeskakujące koła.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ktoś może orientuje się jak działa elektroniczny tester akumulatorów?

Długa historia w skrócie - mam u siebie w aucie akumulator, który był oryginalnie od nowości w seacie altea 2007 rok, przy kupnie auta ponad 2 lata temu wg testera miał parametry lepsze niż deklarowane (prąd rozruchowy ponad 700A przy deklarowanym 680A)

Ostatnio przy większych mrozach rzędu -15 stopni trochę słabo kręcił ale odpalał. Już w sumie nastawiłem się na kupno nowego akumulatora, pojechałem do sklepu/warsztatu, który specjalizuje się tylko w sprzedaży i serwisie akumulatorów. Gość zrobił test i niby wyszło, że akumulator jest sprawny ale niedoładowany, maszynka pokazała koło 550A, napięcie w spoczynku 12,6, ładowanie przy okazji sprawdzone i praktycznie książkowe - na załączonych światłach, radiu itp 14,4V.

Ciekaw jestem jedynie jak to urządzenie dokonuje takiego pomiaru i na ile jest on wiarygodny.

 

Generalnie wyszło tylko tyle, że trzeba by aku podładować z dobę niskim prądem (o ile się nie mylę to chyba 1/10 pojemności?) i teoretycznie powinno grać. 

Edytowane przez Kacimiierz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

https://www.carthrottle.com/post/BLLOR5/
 

Właściwe i jedyne ustawowo dozwolone zastosowanie dla pejtona (bo je lepszy niz passerati).

 

 

Yup brałby. Który tam jest silnik? 3.0 czy 3.3?

Edytowane przez Konar

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

https://www.carthrottle.com/post/BLLOR5/

 

Właściwe i jedyne ustawowo dozwolone zastosowanie dla pejtona (bo je lepszy niz passerati).

 

 

Yup brałby. Który tam jest silnik? 3.0 czy 3.3?

 

3.3 + turbo i 330 KM.

 

 

Syto tam takimi http://www.2dehands.be/autos/nissan/100nx/unieke-nissan-140-000-km-208808858.html

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Małe żółte rączki nie zawracały sobie głowy tworzeniem tłumaczenia do tego telewizorka skoro na cały kraj sprzedano siedemnaście egzemplarzy, ale i tak wiadomo o co chodzi:

 

 

A mogłeś mieć

 

http://allegro.pl/skoda-superb-1-9-tdi-1-wlasciciel-salon-pali-5l-i4955259895.html

 

Obczaj nagłówek ogłoszenia :lol:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W obudowie od telewizorka masz dołączaną tylną oś przy uślizgu czy rasowe FWD?

Sam jesteś dołączane FWD.

grand_vitara03.jpg

 

A mogłeś mieć

 

http://allegro.pl/skoda-superb-1-9-tdi-1-wlasciciel-salon-pali-5l-i4955259895.html

 

Obczaj nagłówek ogłoszenia :lol:

Każdy deasel pali pińć, wiadomo. To jedyny powód żeby mieć deasela, znaczy mniejsze spalanie, jeśli komuś potrzebne takie rzeczy. Edytowane przez UFO_PORNO

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

http://www.daciaklub.pl/forum/viewtopic.php?p=83076

Leże i kwicze;D

"silnik odżył. Faktycznie musi być zastosowany wentyltor o większej wydajności. Mój do 100km/h chodzi oki, a spalanie około 6,5, powyżej jak wcześniej tylko na magnetyzerach 6,7 ,ale zdecydowanie lepsze osiągi silnika.
Spalanie przyjeździe jak wyżej dochodziło nawet do 7,0l. Aktualnie 6,6l i jazda z prędkościami około 100km jeśli warunki na to pozwalają, a nawet większymi po rozpędzeniu."

post-119177-0-07256300-1421148463_thumb.jpg

Edytowane przez HeatheN
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pytanie, czy tylko ja mam wrażenie, że z wydechu w miarę nowych klekotów po prostu śmierdzi? Nie mówię tu o starych dizlach, dymiących itd., ale o nowych. Za każdym razem jak za takim jadę to czuję specyficzny zapach spalin, który jak dla mnie zwyczajnie śmierdzi.

  • Upvote 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Leże i kwicze;D

 

 

Leż i kwicz dalej w swoim bagnie ciasnoty umysłu.

Że ty byś tego nie zrobił to nie znaczy, że innym nie wolno, a może na ich błędach sam kiedyś skorzystasz.

Ale jak na tym samym forum ktoś napisał: ... Polak ma w sobie zazdrość następującą..... ja nie mam więc inni też niech nie mają,.... 

  • Upvote 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ocho ktoś tu jeździ Dacią doładowaną wentylem 12V

Hahaha

Ja nie wnikam w zboczenia, ja odnoszę się do tego że koleś tym wentylem nagina prawa fizyki, i nic sobie nie robi z mechaniki :

"1.. poprzednio w rozwiązaniu fabrycznym aby osiągnąć 100km /godz silnik musiał mieć 3050obr po odłączeniu wlotu fabrycznego i zastosowaniu lejka redukcji 50 na 80mm przy szybkości 100km silnik ma obroty tylko 2500-2550."

 

 

Tylko jak teraz patrze na twój post, to zastanawiam się czy nie trollujesz;) bo czego jak czego ale nie spodziewałem się że komuś trzeba tutaj tłumaczyć absurdalność linkowanego prze zemnie rozwiązania:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...