Skocz do zawartości
Sid

Codzienność za kierownicą

Rekomendowane odpowiedzi

Jest noc i noc :P

Jak jest full moon to moglbym szukac igly w nocy (przynajmniej tutaj) ;P Analogicznie nie widac nic jak ksiezyc jest po drugiej stronie. Kiedys tak smiglame rowerem to linii przed kolem nie widzialem ;D

Wracajac do tematu... tak oblalem egzamin na prawko (pierwszy). Wyjezdzam z placu na bemowie (gruntowa droga), wlaczam sie do ruchu przy Powstancow Slaskich i zonk. Swiatel nie wlaczylem, deska ciemna, swiatla do jazdy dziennej i ... jeszcze inny szczegol. Do warszawy na egzamin o bodajze 22:00 jechalem rowerem z Lublina xD Po drodze przyzwyczail mi sie wzrok do ciemnosci, a ze ulica byla dobrze oswietlona to kaput (:

Wsiadlem na rower, nocleg u rodzicow i rano do Lbna spowrotem - rowerem. ;)

Edytowane przez Aurora001

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ogólnie Ferrari w ostatnich latach poczyniło ogromny postęp w kwestii designu. Patrząc 10 lat wstecz to Ferari wcale nie były takie ładne. 360,430, 599, 612, wszystkie były zbyt wygładzone. Enzo/FXX też nie były specjalnie ładne. Z obecnych tylko FF mi się nie podoba.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ogólnie Ferrari w ostatnich latach poczyniło ogromny postęp w kwestii designu. Patrząc 10 lat wstecz to Ferari wcale nie były takie ładne. 360,430, 599, 612, wszystkie były zbyt wygładzone. Enzo/FXX też nie były specjalnie ładne. Z obecnych tylko FF mi się nie podoba.

 

IMHO od lat 80" do 458 było tylko parę naprawdę ładnych modeli: GTO, Testarossa i F40. F50 i Enzo robiły opad szczęki w dniu premiery, jak były nowe to wręcz szokowały designem. Też nie są brzydkie. 599 i Maranello też mają ładne linie.

 

Swoją drogą prototyp pokazany na parę lat przed premierą Hondy NSX :lol:

 

xMAM6731_87275-960x540_MLPKGJ.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A tymczasem Niemcy nawet za 30 kolejnych lat nie skumają, co robią źle (mianowicie to, że są Niemcami) i znów uraczą świat kolejną nadtopioną kostką margaryny (Veyron MkII albo coś).
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A tymczasem Niemcy nawet za 30 kolejnych lat nie skumają, co robią źle (mianowicie to, że są Niemcami) i znów uraczą świat kolejną nadtopioną kostką margaryny (Veyron MkII albo coś).

Bo to jest ta ich słynna prostota i funkcjonalność (IMO to raczej prostactwo i bida) i dopóki fanboje się będą tym jarać i czyścić im salony, to nadal będą rzeźbić ten fajans.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Fakt, VAG nawet przyłapany na bezczelnym łgarstwie przez bezczelnych Jankesów nadal ma na swoich usługach stada pożytecznych idiotów, często całkowicie za darmo:

- a bo inni też oszukujo

- a bo normy takie wyśrubowane dali to co robić tej

- a bo to takie tam tylko spalinki, ludzie śmieciami palo i to truje bardziej

- to spiseq!!111

- każdemu się zdarzajo wpadki sie czepiata

 

I tak dalej i tak dalej. Oczywiście tego dzieła dokonuje ta nieliczna piśmienna mniejszość wśród wszystkich posiadaczy jakiegoś VAGa.

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z Siedlec raczej przez Rzeszów albo nawet przez Sandomierz, bo krócej. Tutaj 7'mkę bym odpuścił, bo czasowo wyjdzie to samo a tylko nadrobisz 50 km. Pakowanie się do Krakowa to w ogóle bez sensu, bo od Jędrzejowa 7'mka się wlecze.

 

Natomiast z Białegostoku Warszawa, Rzeszów, Kielce, Jędrzejów i Busko.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Robilem wczoraj czasy. Oczywiscie zabraklo mi miejsca na telefonie po zrobieniu przejazdow 80-120 na 3/4/5, 80-140km na 3/4/5 oraz 120-180 na 4/5. Karma.

 

80-140 ~7.730sec lekko pod wiatr 3os. Mysle ze bardziej realne 7.5sec ze wzgledu na kat kamery.

https://youtu.be/H4stmw-G9MM  jak nie dziala https://youtu.be/CTWzd_-wQLc(dajcie troche na przetworzenie przez YT)

 

Edytowane przez Aurora001

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co ty masz za wersje na ten moment?

Nie moglem hamowac go w Polsce bo silnik byl jeszcze nie dotarty. Nie wiem czy na mojej wyspie w ogole znajde hamownie i ile $....

Ciezko mi powiedziec co jest dokladnie wgrane z ktorej wersji FTP czy bardziej autorski program na ten moment do wersji HOT,. 220km/h robilem i jeszcze jechal.

 

W kazdym razie mam wrazenie ze cos jest nie tak bo nie moge zejsc ponizej 9.5l na 100, zasami mi szarpnie po dodanie gazu. Kombinuje tech'a 2 zeby sie podpiac.
Wczesniej spokojnie schodzilem do 7.6 i to nie majac lekkiej nogi fragmentami. T
 

Edytowane przez Aurora001

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Miska jest pęknięta dlatego olej ucieka. Na allegro mają miski nowe za 130 zł ale dzwonili właśnie do mnie, że okazało się, że to co mają na stanie zostało uszkodzone podczas transportu i mi nie wyślą. 

 

Jakie katalogi z częściami poza Inter Cars i Auto Wandą znacie? Na Auto Wandzie jest za 137 zł. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co ty masz za wersje na ten moment?

Aktualnie fabryczny program 182 KM/240 Nm(w rzeczywistości 270-280 Nm). Można zrobić chipem 205 KM/330 Nm, ale w sumie nie potrzeba. 80-120 robi na trójce w 5 sekund, na niemieckich autostradach jedzie 220+, więc jest ok. No i spalanie ok. 8 litrów jeżdżąc dynamicznie :mrgreen:

 

Chociaż nowy Focus RS strasznie kusi... tylko prawko bym stracił chyba w ciągu tygodnia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Aktualnie fabryczny program 182 KM/240 Nm(w rzeczywistości 270-280 Nm). Można zrobić chipem 205 KM/330 Nm, ale w sumie nie potrzeba. 80-120 robi na trójce w 5 sekund, na niemieckich autostradach jedzie 220+, więc jest ok. No i spalanie ok. 8 litrów jeżdżąc dynamicznie :mrgreen:

 

Chociaż nowy Focus RS strasznie kusi... tylko prawko bym stracił chyba w ciągu tygodnia.

To by sie mniej wiecej zgadzalo z tym co porownywalem na innych filmach, tylko ze gdzies cos mi ucieka.

 

Mocniejszy wirus w planach jak i nowy dolot oraz downpipe. Najpierw auto musi jezdzic po renowacji.

Do zmian na szybko mam tloczki tylnie, regeneracja nic nie dala - niestety chyba slabo lapia a reczny na wiecej jak 4-5% nie trzyma, a to juz zajebisty problem robi sie bo ciezko znalezc cos sensownego oraz uporanie sie z klimatyzacja. Mam 1 blad klimatronica, potrzebuje kompa aby zczytac blad oraz po zmianie dmuchawy na oryginalna po niegdysiejszym druciarswie nadal dmucha srednio na maxie. Byc moze chlopaki z pospiechu zakladali nowy nie ustawiajac klimatronica na full, przez co klapka glowna otwiera sie tylko do polowy.

 

Generalnie nikt mi tego nie zrobi poza drobnica, musze sie sam wszystkiego zaczac uczyc. Zaczynam, doslownie, od 0 jesli chodzi o moja wiedze samochodowa.

Edytowane przez Aurora001

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam, tylko ze ksiazka Haynes'a jest mocno rozbiezna jesli chodzi o roczniki - rozpietosc jest od 88 do 97 roku, a zmiany konstrukcyjne byly ogromne miedzy gen 1 i gen2 , nie mowiac juz o duzych zmianach miedzy rocznikami. Niestety w haynesie brakuje informacji o klimatyzacji... niby wszystko jest na necie, ale dla laika jak ja, black magic.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...