Skocz do zawartości
Sid

Codzienność za kierownicą

Rekomendowane odpowiedzi

Średnio z tym XC90. W tej cenie tylko D5 AWD Kinetic i to na granicy.
XC60 może?
 

Ja myślałem właśnie o Evoque

Żaden tam ze mnie hurr durr offroad psychofan, ale IMO część nazwy Range Rover w Evoque pasuje, jak świni siodło :wink:

Edytowane przez wayne

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ah, mogłem jednak napisać moje przewidywania na kartce i zrobić zdjęcie. Byłem prawie pewien, że wayne zaproponuje VAG'a, Kilokush wspomni o SRT8, Maciek zaproponuje Lexusa(RH jest za drogi tak swoją drogą, prędzej NX) a jonas jak zwykle będzie ekspertę ;)

 

Co do 4x4 - chodzi generalnie o stały napęd, bo na zimę w mieście nawet FWD w pełni wystarcza. Discovery Sport, Evoque i Grand Cherokee przychodzą mi się na myśl w kwestii możliwości jazdy w terenie. Ale na dobrą sprawę każdy stały 4x4 da radę, w końcu nie chodzi o to żeby się taplać w błocie jak Sławek.

 

Grand Cherokee jest poważnie rozpatrywany, chociaż diesla 250 KM ciężko zmieścić w budżecie z dobrym wyposażeniem.

Edytowane przez Gordon Ramsay

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ah, mogłem jednak napisać moje przewidywania na kartce i zrobić zdjęcie. Byłem prawie pewien, że wayne zaproponuje VAG'a, Kilokush wspomni o SRT8, Maciek zaproponuje Lexusa(RH jest za drogi tak swoją drogą, prędzej NX) a jonas jak zwykle będzie ekspertę ;)

Jak wiesz, to po co pytasz? Internety masz od wczoraj czy jak?

 

Stałe 4x4 nie jest takie oczywiste, znakomita większość to dołączane elektronicznie protezy. Subaru Forester ma stały mechaniczny napęd 4x4, w budżecie spokojnie się zmieści nawet wersja XT (240 KM). Nie wiem tylko czy ten, no, premium i prestiż ma w standardzie. Na temat trwałości bezpośredniego wtrysku, turbiny Twinscroll i skrzyni CVT może już coś wiedzą, w zeszłym roku nie wiedzieli.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Skrzynia ze skutera w działaniu jest ... dziwna. Obroty silnika nie rosną, a samochód przyspiesza. Można sobie ustawić osiem wirtualnych przełożeń i bawić się łopatkami przy kierownicy albo nie robić nic szczególnego, a ona sama zrzuci z "8" na "4" jak wciśniesz do podłogi. 7,5 do setki czy coś około tego. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 Maciek zaproponuje Lexusa(RH jest za drogi tak swoją drogą, prędzej NX) a jonas jak zwykle będzie ekspertę ;)

 

o NX zapomnij, ciasna kaczka dla japończyków <1,5m. możesz pokusić się o LXa ze Stanów, ale jak nie, to tylko RX, albo wcale (z  (L) ). 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dobrze wiedzieć. Z długości nie wyglądał na mały, ale rzeczywiście rozstaw osi krótki w porównaniu z innymi.

 

Gdyby to miał być SUV dla mnie(czyli może po 40'tce ;) ) to prawdopodobnie wybrałbym Mercedesa GLC. Duży rozstaw osi, miejsca w środku prawie tyle co E klasa, w terenie podobno daje radę i cenowo też nieźle(dobrze wyposażony 220-230k).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ukradzione z internetów:

 

 

Ostatnio sprawdzaliśmy 3 historie modelu F10 528I XDRIVE
Wszystkie 3 samochody salon Polska od pierwszego właściciela.
Proszę spojrzeć na trwałość współczesnych BMW:

Typ 528I XDRIVE (EUR)
Kolor ALPINWEISS 3 (300)
Tapicerka STOFF DIAGONAL/DF VENETOBEIGE (AWDF)
Data prod. 2011-09-22

12.12.11 - 3414 km - napinacz pasa przedniego lewego, diagnostyka komputerowa pojazdu
11.10.12 - 27 958 km - klocki hamulcowe tył
29.01.13 - 34 454 km - serwis olejowy - olej, filtr oleju, mikrofiltr, kontrola pojazdu
24.06.13 - 43 133 km - hamulce przód, kontrola pojazdu
09.10.13 - 53 496 km - skrzynia napędu x drive
06.03.14 - 61 754 km - napęd pompy oleju
19.08.14 - 74 523 km - serwis olejowy - olej, filtr oleju, mikrofiltr, filtr powietrza, świece zapłonowe, płyn hamulcowy, kontrola pojazdu
29.09.14 - 76 282 km - napęd pompy oleju
11.12.14 - 81 460 km - zawór vanos, vanos ssący, przewód vacum, diagnostyka i programowanie pojazdu
02.01.15 - 83 515 km - hamulce przód, hamulce tył, kontrola pojazdu
12.03.15 - 86 455 km - uzupełnienie oleju
21.05.15 - 89 546 km - wymiana silnika na nowy (urwane koło na pompie oleju)
10.09.15 - 94 152 km - osłona cewki zapłonowej, podstawa filtra oleju
------------------------------------------------
Typ 528I XDRIVE (EUR)
Kolor BLACK SAPPHIRE METALLIC (475)
Tapicerka LEDER DAKOTA/ZIMTBRAUN (LCEZ)
Data prod. 2012-10-01

17.02.14 - 22 047 km - kontrola pojazdu, wymiana wałka rozrządu
14.07.14 - 31 373 km - serwis olejowy - olej, filtr oleju, mikrofiltr, kontrola pojazdu, klocki hamulcowe tył
22.10.15 - 53 185 km - hamulce przód, płyn hamulcowy, kontrola pojazdu
---------------------------------------------------
Typ 528I XDRIVE (EUR)
Kolor SOPHISTOGRAU BRILLANTEFFEKT METALLI (B90)
Tapicerka STOFF GREY SHADOW ANTHRAZIT (AZAT)
Data prod. 2012-03-06

26.02.13 - 27 353 km - serwis olejowy - olej, filtr oleju, mikrofiltr, kontrola pojazdu
27.05.13 - 38 115 km - skrzynia napędu x drive, poduszka mocującą - koszt tej skrzyni to ponad 13.000zł
26.09.13 - 50 292 km - sonda lambda, diagnostyka i programowanie pojazdu
02.01.14 - 58 733 km - serwis olejowy - olej, filtr oleju, mikrofiltr, filtr powietrza, świece zapłonowe, kontrola pojazdu, hamulce przód, hamulce tył
19.01.15 - 88 197 km - serwis olejowy - olej, filtr oleju, mikrofiltr, kontrola pojazdu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...