KAX_ Napisano 14 Grudnia 2016 Zgłoś Napisano 14 Grudnia 2016 Z wiedza i podejściem w stylu "ten typ tak ma" nie dziwie się wcale, że jesteś fanem amerykańskiej motoryzacji :lol: Nagrzewa się latami bo termostat się zjebał i przepuszcza cały czas na duży obieg. Po godzinnej jeździe to powinien Ci się nagrzać nawet na Syberii. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kilokush Napisano 14 Grudnia 2016 Zgłoś Napisano 14 Grudnia 2016 (edytowane) Z wiedza i podejściem w stylu "ten typ tak ma" nie dziwie się wcale, że jesteś fanem amerykańskiej motoryzacji :lol: Nagrzewa się latami bo termostat się zjebał i przepuszcza cały czas na duży obieg. Po godzinnej jeździe to powinien Ci się nagrzać nawet na Syberii. Jakby się termo zjeał to chłodnica by wyła. Tutaj się nie włącza. Albo były by widoczne skoki temperatury. Lub zbyt wysoka temperatura. Nic takiego się nie dzieje. Poza tym przy 6*C nagrzewa się ale przy 0*C już nie.Tzn. nagrzewa się po 8 km. Edytowane 14 Grudnia 2016 przez Kilokush Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KAX_ Napisano 14 Grudnia 2016 Zgłoś Napisano 14 Grudnia 2016 (edytowane) Jak termostat się zwali na otwartym obiegu to jak ma wyć chłodnica specjalisto? Cały czas płyn puszczany jest na duży obieg przez chłodnice i auto nie może się zagrzać w niskich temperaturach. W sprawnym termostacie duży obieg chłodnicy do temperatury 8x stopni jest zamknięty dopiero po osiągnięci tej temperatury termostat się uchyla i puszcza płyn na chłodnice.... no ale widzę typowy użytkownik forum, najpierw pyta, a później okazuje się, ze wie lepiej :lol: Edytowane 14 Grudnia 2016 przez KAX_ 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Je m appelle Ferdinand Napisano 14 Grudnia 2016 Zgłoś Napisano 14 Grudnia 2016 A to czasami nie było nowe auto w lizingu? Gwarancja nie obejmuje termostatu? 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AudiAWX Napisano 14 Grudnia 2016 Zgłoś Napisano 14 Grudnia 2016 Cały czas KAX ma rację. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piotreek Napisano 14 Grudnia 2016 Zgłoś Napisano 14 Grudnia 2016 Termostat do wymiany, przerabiałem to u siebie i wymiana termostatu pomogła. Co jest logiczne i kurde pewne w 99,99999999% 3 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Klaus Napisano 14 Grudnia 2016 Zgłoś Napisano 14 Grudnia 2016 Po przejechaniu kilku km, gdy zaczyna wiać trochę ciepłym luftym do auta zatrzymujesz się i sprawdzasz temp chłodnicy i wężów dużego obiegu. Jeśli są ciepłe - otwarty termostat. Dorabiać żadnej filozofii tutaj nie trzeba. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Orgiusz Napisano 14 Grudnia 2016 Zgłoś Napisano 14 Grudnia 2016 Zatrzymajmy na chwilę karmienie. Zbierzmy siły na święta i debilne pomysły społeczeństwa. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kilokush Napisano 14 Grudnia 2016 Zgłoś Napisano 14 Grudnia 2016 Sprawdzałem. Zimny. Przecież mówię, że to nie termostat. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jonas Napisano 14 Grudnia 2016 Zgłoś Napisano 14 Grudnia 2016 Jak wiesz to po co pytasz? 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Orgiusz Napisano 14 Grudnia 2016 Zgłoś Napisano 14 Grudnia 2016 Jak wiesz to po co pytasz? Azt hiszem, ő egy troll... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bamboocha Napisano 14 Grudnia 2016 Zgłoś Napisano 14 Grudnia 2016 (edytowane) Czyli karton przed chłodnicę aby mniej zimno mu było i grzałka w blok jak aż tak to ci wadzi - będziesz wsiadał do ciepłego. Identyczne problemy mieliśmy w starym Transicie 95r. 2.5d zimą jadąc w trasie ledwo się wskazówka podnosiła od temp, a z nawiewów letnie powietrze. Karton załatwił sprawę. Ja nie mam problemu z nagrzewaniem. Po 800-1000m od odpalenia i ruszenia przełącza się na gaz (40*) oraz letnim dmucha a na zewnątrz 0*. A po 3-4km mam temp roboczą. Edytowane 14 Grudnia 2016 przez bamboocha Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KAX_ Napisano 14 Grudnia 2016 Zgłoś Napisano 14 Grudnia 2016 Kartony na chłodnice? :lol: Kiedyś na stary trzeba było montować na zimę specjalne pokrowce na maskę widać motoryzacja zatacza koło :lol: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AudiAWX Napisano 14 Grudnia 2016 Zgłoś Napisano 14 Grudnia 2016 Przy klimie takie zakrycie może być drogą imprezą. W Audi z kartonem od razu po rozgrzaniu jest zonk. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Twój Pan Napisano 14 Grudnia 2016 Zgłoś Napisano 14 Grudnia 2016 Sprawdzałem. Zimny. Przecież mówię, że to nie termostat. Cóż, wehikuły wyposażone w rolniczy silnik z zapłonem stukowym zasilany opałem nie są najlepiej przystosowane do komfortowego przewozu osób zimą. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hary Napisano 15 Grudnia 2016 Zgłoś Napisano 15 Grudnia 2016 Coś mi się wydaje, że to nie ma większego sensu, bo on jest pewien, że to nie termostat... Ale napiszę. Czwarty rok ujeżdżam 1.5dci w Clio II i ze sprawnym termostatem bez problemu zagrzewa się do około 90*C (wskazówka poziomo) na odcinku 7-8km jazdy miejskiej przy -15*C na zewnątrz. Żadnych kartonów nigdzie nie trzeba wkładać. [: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Orgiusz Napisano 15 Grudnia 2016 Zgłoś Napisano 15 Grudnia 2016 Kartony na chłodnice? :lol: Kiedyś na stary trzeba było montować na zimę specjalne pokrowce na maskę widać motoryzacja zatacza koło :lol: W F01 i pewnie innych jest klapa na nerki która reguluje dopływ świeżego powietrza. Póki temp nie osiąga optimum to są zamknięte. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jonas Napisano 15 Grudnia 2016 Zgłoś Napisano 15 Grudnia 2016 To tylko Niemcy, nie można oczekiwać za wiele. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Zakochany Graham Napisano 15 Grudnia 2016 Zgłoś Napisano 15 Grudnia 2016 Jak byly straszne mrozy to kiedys zaslanialem chlodnice kartonem a silnik kocem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Je m appelle Ferdinand Napisano 15 Grudnia 2016 Zgłoś Napisano 15 Grudnia 2016 Sprawdzałem. Zimny. Przecież mówię, że to nie termostat. To źle sprawdzałeś. Spuść wodę z dużego obiegu i sprawdź co się stanie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AudiAWX Napisano 15 Grudnia 2016 Zgłoś Napisano 15 Grudnia 2016 No i akcyza weszła. http://m.onet.pl/moto/aktualnosci,0b5stp Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Zakochany Graham Napisano 15 Grudnia 2016 Zgłoś Napisano 15 Grudnia 2016 Przez twoj cholerny avatar mialem borute ze siedze na forum z porno!!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kilokush Napisano 15 Grudnia 2016 Zgłoś Napisano 15 Grudnia 2016 Coś mi się wydaje, że to nie ma większego sensu, bo on jest pewien, że to nie termostat... Ale napiszę. Czwarty rok ujeżdżam 1.5dci w Clio II i ze sprawnym termostatem bez problemu zagrzewa się do około 90*C (wskazówka poziomo) na odcinku 7-8km jazdy miejskiej przy -15*C na zewnątrz. Żadnych kartonów nigdzie nie trzeba wkładać. [: 7-8 km jazdy miejskiej... nie no spoko. Przecież pisałem, że po 6 km jazdy miejskiej jest 90*C. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Klaus Napisano 15 Grudnia 2016 Zgłoś Napisano 15 Grudnia 2016 Przecież pisałem, że po 6 km jazdy miejskiej jest 90*C. Ta, ale na innym forum chyba. Tu ja przynajmniej nie czytałem. Temp po 6km w dizlu to normalna i prawidłowa praca. Nie jest to najszczęśliwsze, gdy masz do pracy 5 km ;) Wtedy jednak powinno się jechać rowerem do pracy lub zbiorkomem. Po ostatnim tankowaniu dizel wypluł wynik 8l/100km. Gdyby nie to, że od 5,5 roku bez foszków* wozi nas, gdzie trzeba spaliłbym go pod blokiem za jego klekockie cechy. /) Bez foszków dizlowych/silnikowych znaczy się. Drobiazgi zdarzały mu się, nawet dwa razy na sznurku wracał ale z uruchomionym silnikiem. Zakryć kartonem możesz go, chętnie przeczytam o efektach, których pewnie przed przejechaniem 6, 7-8km nie będzie. Gdy padł nam termostat w Clio na zupę, po przejechaniu 40 km było dalej zimno w samochodzie. Karton rozwiązał sprawę do wiosny. Na wiosnę można już było się obejść bez auta i trafił do mechanika na wymianę termostatu. Stare hdi 2.0 od PSA ma tak umiejscowiony termostat, że można go wymienić przy użyciu klucza fajkowego 10 mm w 3 minuty i nie brudząc przy tym garderoby. Obejdzie się też bez dolewki płynu. W kolejnej wersji tego silnika chyba naprawili ten błąd konstrukcyjny dając elektroniczny czujnik temp + elektrozawór, umieszczając to w ciekawszych miejscach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AudiAWX Napisano 16 Grudnia 2016 Zgłoś Napisano 16 Grudnia 2016 (edytowane) Saab ma dwa termostaty, nawalczylem się u brata zanim doszedłem czemu zimno. Jest 88'C lub 82'C. Edytowane 16 Grudnia 2016 przez AudiAWX Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zeniu Napisano 16 Grudnia 2016 Zgłoś Napisano 16 Grudnia 2016 Laguna II 1.9DCI 130KM uszczelniłem dolot (rura od intercoolera), dokręciłem przewód wysokiego ciśnienia na 1 wtryskiwaczu bo puszczał bokiem paliwo (mechanicy...), wymieniłem kompletne hamulce z tyłu bo już klocek się skończył, słabo odbijał i hamował nonstop ;F zmiany: spalanie miasto 9l/100 --> 6,5l/100 ;O Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Je m appelle Ferdinand Napisano 16 Grudnia 2016 Zgłoś Napisano 16 Grudnia 2016 Też coś tam grzebałem przy aucie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Imperator Kret Napisano 16 Grudnia 2016 Zgłoś Napisano 16 Grudnia 2016 A ja byłem zmuszony jeździć Toyotą Yaris przez tydzień. Jak przesiadłem się z powrotem do Focusa to w ogóle nie było słychać silnika :lol: A różnica w spalaniu 1 litr(1.33 99 KM vs 1.6 182 KM). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jarek978 Napisano 16 Grudnia 2016 Zgłoś Napisano 16 Grudnia 2016 hej, a czy ktoś z was moze wie jak sie zachowuje na mrozach auto hybrydowe? planowalem kupic toyote http://toyotanowakowski.pl/poznaj-hybrydy/ ale jeszcze nie wiem, wiec moze ma ktos doswiadczenia z tego typu autami i moze doradzic? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Imperator Kret Napisano 16 Grudnia 2016 Zgłoś Napisano 16 Grudnia 2016 Hybrydy są fajne, byle tylko nie z Toyoty. A najgorszym możliwym dealerem jest Toyota Nowakowski . 4 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...